2011-03-08 22:29:57
0

Masaj salonuna baskın: 10 gözaltı

 Polis, müşteri kılığında salona girerek iki kadınla birlikte olmak için 400 TL'ye anlaştı.

2011-03-09 00:18:57
0

Uğur Işılak tan Amerika çıkartması

 Uğur Işılak Amerika'nın başkenti Washington başta olmak üzere New York, Pensilvanya ve Boston gibi şehirlerde turne konserleriyle damgasını vurdu.

2011-03-08 22:19:48
0

Karda mahsur kaldılar

 Hava koşulları Osman Sıvan ve ekibine zor anlar yaşattı. Sınav, yaşadıklarını HABERTÜRK'TE 1 Gün programında anlattı

2011-03-08 22:12:13
0

İDO seferleri iptal!

 Bazı dış hat deniz otobüsü ve hızlı feribot seferleri poyraz dolayısıyla iptal edildi.

2011-03-08 21:25:57
0

Burdur da okullar tatil!

 Olumsuz hava koşulları nedeniyle eğitime ara verildi.

2011-03-08 20:35:51
0

Tutuklanan gazeteci Ahmet Şık tan mektup

 Mektuba, öldürülen Gazeteci Metin Göktepe'nin annesi Fadime Göktepe'den yanıt geldi. AHT

2011-03-08 18:01:07
0

Başkan Ünal, Cevahir den şikayetçi oldu!

 İnönü Stadyumu'nda çıkan tartışmada, İsmail Cevahir'in yumruklu saldırısına uğrayan Beşiktaş Belediye Başkanı savcılığa ifade verdi.

2011-03-08 17:55:33
0

Çiçek toplayan kız yamaçtan düşerek öldü!

 Ağabeyi de damdan düşerek hayatını kaybetmişti. AHT

2011-03-08 17:51:27
0

Polise saldıran 10 kişi tutuklandı

 Yüksekova'da görevli bir polisi linç etme girişiminde bulundukları gerekçesiyle 10 kişi tutuklandı. AHT

2011-03-08 16:28:10
0

Siyasete girerek hakkını arayacak

 11 kez görevinden alınıp sonra göreve iade edilen Erzurum Milli Eğitim Müdürü Budak istifa etti. AHT

2011-03-08 17:37:45
0

Tiyatrocu Şirin Devrim yaşama veda etti

 Türk tiyatrosunun usta ismi Şirin Devrim, 85 yaşında hayata gözlerini yumdu. Tiyatronun efsane ismi cumartesi günü Büyükada’daki aile kabristanına ...

2011-03-08 17:29:15
0

Dünya örgü örme rekoru kırdılar!

 Dünya Kadınlar Günü'nde Sultangazi’li hanımlar, dünya rekoruna imza atmak için bir araya geldi. 151 kadının katıldığı yarışma kimsesiz çocuklar ...

2011-03-08 15:06:23
0

Jandarma Başçavuş ve eski astsubaya gözaltı!

 İstanbul'da bir otomobilin benzin ve LPG deposunda yapılan aramada 31 kilo 250 gram eroin bulununca... - AHT

2011-03-08 14:59:01
0

Mahkemede tecavüzcüsünün yüzüne tükürdü!

 Namaz kılarken boğazına bıçak dayayan gasp zanlısı tarafından küpeleri gasp edilip, tecavüze uğramıştı - AHT

2011-03-08 14:53:41
0

Özel şoförlü kadın hırsızlar yakalandı

 7 bin lira değerinde ziynet eşyasını yarım saat içinde çalan 2 kadın, özel şoförleriyle birlikte yakaladı - AHT

2011-03-08 14:49:50
0

"Biraderi yolladım su ver"

 "Biraderi yolladım su ver ona" mesajını kullanan uyuşturucu tacirleri böyle yakalandı - AHT

2011-03-08 14:47:54
0

İşyerini basıp parmağını kestiler!

 Bir işyerini basan kimliği belirsiz kişiler işyeri sahibini bıçaklayıp parmağını kestiler - AHT

2011-03-08 14:45:45
0

Ava çıkan kardeşler kayıp!

 Göle balık avlamaya çıkan iki kardeşten iki gündür haber alınamıyor - AHT

2011-03-08 14:43:44
0

"Ben öldürdüm, var mı diyeceğiniz?"

 Hatice Fırat'ın cesedi 42 yerinden bıçaklanıp, boğazı kesilmiş halde sahilde bulunmuştu - AHT

2011-03-08 14:40:25
0

Kızgın koca dehşet saçtı!

 Kızgın koca karısını dövdükten sonra kendisi ile konuşmaya gelen kayınbiraderini de bıçakladı - AHT

2011-03-08 11:57:47
0

Tilki yutan dev yılan!

 Boyu 7 metreyi bulan yaklaşık 150 kilo ağırlığında dev bir yılan iş makinesiyle öldürüldü

2011-03-08 12:23:10
0

Ankara da yarın okullar tatil!

 Ankara Valiliği'nden açıklama

2011-03-08 12:47:16
0

Fren diye gaza kökleyip markete daldı / Video

 ABD'de bir benzin istasyonunda kadın sürücü fren yerine gaza basınca markete daldı. Ezilmekten kılpayı kurtulan Kasiyerin yaşadığı dehşet anları güvenlik ...

2011-03-08 14:35:39
0

Çocuklarını seyyar satıcılık yaparak okutuyor

 Gençlerin işsizlikten yakındığı bir ortamda günde 10 saat sokak sokak dolaşarak satıcılık yapan 50 yaşındaki Halil Çoban, ailesinin geçimini sağlamak ...

2011-03-08 14:06:00
0

Yılın düğününde hazırlıklar başladı

 İngiltere Kraliyet tahtının 2. sıradaki varisi Prens William ile nişanlısı Kate Middleton'ın düğün törenini Hyde Park'ta yaklaşık 200 bin kişi izleyecek.

2011-03-08 14:03:51
0

5 saatte hastaneye gitti, bebeğini kaybetti

 Çığ nedeniyle ulaşıma kapanan Ağrı'nın Taşlıçay ilçesine bağlı köyde aniden rahatsızlanan üç aylık hamile kadın, beş saat süren çalışmanın ...

2011-03-08 13:33:49
0

Yahşi Cazibe den ayrılmanın ağır bedeli

 Peker Açıkalın’ın “Yahşi Cazibe” dizisinden ani ayrılışı başta rol arkadaşları olmak üzere tüm hayranlarını şoke etti. Yapımcı ...

2011-03-08 11:26:25
0

İzmir de Kadınlar Günü coşkusu!

 İzmir'de 8 Mart Dünya Kadınlar Günü dolayısıyla Cumhuriyet Meydanı'nda düzenlenen törene katılan kadınlar, bando eşliğinde Kültürpark'a kadar yürüdü

2011-03-08 11:26:36
0

İstanbul da çatı uçtu!

 Şans eseri ölen ya da yaralanan olmazken park halindeki bir otomobilde maddi hasar meydana geldi - AHT

2011-03-08 11:22:38
0

193 vatandaşa zorunlu kar misafirliği!

 Banyo ve giysi ihtiyacı karşılanan vatandaşlar, soğuklar geçene kadar buradalar. Sonra yine sokaklardalar - AHT