2011-02-27 10:44:00
0

Dövme sanatının cilt sağlığına etkileri

 Dövmenin cilt altına zerk edilen tehlikeli kimyasallar kafalarda soru işaretleri oluşturuyor...

2011-02-27 09:32:00
0

Eminem Facebook ta birinci

 Albümleri dünya çapında milyonlar satan Amerikalı rap müzik yıldızı Eminem, Facebook'un en çok beğenilen yıldızı oldu.

2011-02-27 09:23:00
0

Eş arayan fil çıldırdı

 Eş arayışındaki fil, karşısına çıkanları affetmedi...

2011-02-27 08:21:00
0

Devlet artan boşanmaları araştırdı

 Başbakanlık Aile ve Sosyal Araştırmalar Genel Müdürlüğü giderek artan boşanmaları araştırdı

2011-02-26 23:15:34
0

Tarihimizi bilmeyenler bugünü anlamaz

 Başbakan Erdoğan, ''Türkiye tarihi okunmadan Ortadoğu'nun, Balkanların, Kafkasya'nın tarihi asla ve asla yazılamaz, bugünkü olaylar da asla anlaşılamaz" diye ...

2011-02-26 22:40:06
0

Abant ta kar keyfi bir başka GALERİ

 Doğal güzellikleriyle ünlü Abant Tabiat Parkı, kar yağışıyla birlikte beyaza büründü. Tatilciler, karın tadını, yürüyüş yaparak ve kartopu oynayarak ...

2011-02-26 22:43:34
0

Erdoğan, Kafkas İslam Ordusu galasında

 Başbakan Erdoğan, ''Türkiye tarihi okunmadan Ortadoğu'nun, Balkanların, Kafkasya'nın tarihi asla ve asla yazılamaz, bugünkü olaylar da asla anlaşılamaz" diye ...

2011-02-26 20:02:48
0

Anne sütünden dondurma

 Londra'nın ünlü restoranlarının birinde anne sütünden dondurma satılıyor. Dondurmanın her porsiyonu 14 sterlin, yani yaklaşık 36 lira.

2011-02-26 19:51:00
0

Kitap kapaklarının insan derisinden yapıldığı yıllar

 Yıl 1830. Karısını öldürmekten suçlu bulunan George Cudmore, asılarak idam edildi. Cesedi ise ...

2011-02-26 18:28:55
0

Beni arkadaş ekleme anne! diyemiyoruz

 Tüm dünyada olduğu gibi Türkiye'de de paylaşım ağlarının en heyecanlı kullanıcısı çocuk ve gençler. Ancak oradan farklı olarak çocuk yaştakilerin ...

2011-02-26 18:01:07
0

Bu gülü seven dikenine katlanmayacak

 Isparta Süleyman Demirel Üniversitesi(SDÜ)'nde laboratuar ortamında yapılan çalışmalar neticesinde doğada bulunan yabani güllerden dikensiz gül elde edildi.

2011-02-26 18:01:07
0

Isparta da dikensiz gül yetiştirildi / VİDEO

 Isparta Süleyman Demirel Üniversitesi(SDÜ)'nde laboratuar ortamında yapılan çalışmalar neticesinde doğada bulunan yabani güllerden dikensiz gül elde edildi.

2011-02-26 14:14:14
0

Domuz yerine yanlışlıkla arkadaşını vurdu

 Giresun'un Espiye ilçesinde bir kişi, domuz avı sırasında yanlışlıkla arkadaşını vurarak yaraladı.

2011-02-26 12:12:16
0
2011-02-26 12:13:07
0

Engin Günaydın: Bütün babalar suçluluk hisseder

 Avrupa Yakası dizisinde oynadığı ''Burhan Altıntop'' yeni film projesini anlattı. Günaydın, Sinemada yapmak istediği ilk projenin babasının ölmeden önceki ...

2011-02-26 11:55:40
0

Kuran ı Kerim de yer alan beş bilinemeyen

 Öğrenmeye ve bilmeye aç bir yaradılışa sahip olan insanoğlu, geliştirdiği teknolojiyle bilinmeyenler dünyasında ciddi mesafe katetti. Tüm bu ilerlemelere ...

2011-02-26 11:45:40
0

Kuran ı Kerim de yer alan beş bilinmeyen

 Öğrenmeye ve bilmeye aç bir yaradılışa sahip olan insanoğlu, geliştirdiği teknolojiyle bilinmeyenler dünyasında ciddi mesafe katetti. Tüm bu ilerlemelere ...

2011-02-26 11:12:23
0

İngiliz polisi şaşırdı Aydın a ceza kesti

 Trafik cezalarıyla ilgili mizahı aratmayan olaylara defalarca okuduk fakat bu ilk kez oluyor!Bugüne kadar başka şehire gitmemiş ya da köprüden geçmemiş ...

2011-02-26 10:41:18
0

Cevahir , Konservatuara torpille girmiş

 'Hayatımız Dizi' adlı yarışmanın sunucu 'Geniş Aile' dizisinin Cevahir'i Ufuk Özkan, torpille girdiği konservatuar'dan torpilsiz mezun olmuş..

2011-02-26 10:41:18
0

Torpille girdi, torpilsiz mezun oldu!

 'Geniş Aile' dizisinin Cevahir'i Ufuk Özkan, 'Hayatımız Dizi' adlı bir yarışma sunuyor. Özkan, hayatını, bugünlere nasıl geldiğini Akşam gazetesinden ...

2011-02-26 10:25:43
0

İş sözü alan genç intihardan vazgeçti

 Osmaniye’de işsiz kalan bir genç 5 katlı binanın tepesine çıkarak intihar etmek istedi. İntihar etmek isteyen genci iki işletmecinin iş vaadi intihardan ...

2011-02-26 10:17:14
0

Öğrencisini aday adayı görünce ağladı

 Osmaniye’de emekli bir öğretmen alış veriş için çıktığı semt pazarında milletvekili aday adayı öğrencisini görünce gözyaşlarını tutamadı.

2011-02-26 10:06:19
0

Funda Arar: Duygusal biri değilim

 Funda Arar müzik dışında ne yapar? sorusunu ünlü sanatçıya Zaman gazetesinden Ali Pektaş sordu. İşte ünlü sanatçının bilinmeyen yönleri;

2011-02-26 08:10:19
0

Recep İvedik e ödül yanıtı: Bazısı onur kazanır

 Yeşilçam Ödülleri'nde gişe rekorları kıran Recep İvedik filmleri hiçbir dalda aday gösterilmeyince, "teneke parçaparçasıyla ödüllendirilmeye ihtiyacım ...

2011-02-26 10:06:00
0

Gençlerin çoğu kolesterolden ölüyor

 Prof.Dr. Oğuz Yavuzgil ise damar tıkanıklığı ve kalp krizinin sebeplerini açıkladı.

2011-02-26 09:31:00
0

Aşk acısı için çözüm

 İnsanların sevdikleri kişilerin fotoğraflarına bakmasının gerçek anlamda acılarının azalmasını sağladığı ortaya çıktı.

2011-02-26 08:58:00
0

Uyuşturucuyla mücadele için dev proje - Foto

 ABD polisi, bağımlıların fotoğrafları uyuşturucuyla mücadele amacıyla bir proje kapsamında yayınladı.

2011-02-26 07:02:00
0

Eşi için koltuğundan vazgeçti

 um Emniyet Müdürlüğü'ne atanan İbrahim Çelik eşinin ciddi sağlık sorunları bulunduğu için görevden affını istedi.

2011-02-26 00:01:00
0

İşte Türkiye nin Eurovision şarkısı VİDEO

 ''Yüksek Sadakat'' grubu, Almanya'da yapılacak 56. Eurovision Şarkı Yarışması'nda Türkiye'yi, ''Live it up'' (Hayatını Yaşa) adlı parçayla temsil edecek.