2011-02-26 12:27:38
0

Kaçak maç yayıncılarını yakacak karar!

 nayasa Mahkemesinin, 5894 sayılı Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) Kuruluş ve Görevleri Hakkında Kanun'un, Tahkim Kurulu kararları aleyhine yargı yoluna ...

2011-02-26 09:06:52
0

Gerrard, Wozniacki nin eteğini giyecek mi?

 Liverpool fanatiği olan ve yeni formasıyla kortta şov yapan Dünya tenisinin bir numarası Wozniacki, hayranı olduğu Gerrard'a twitterından çağrı yaptı:

2011-02-26 08:35:15
0

F.Bahçe bu günlerini o takıma borçlu

 Lig'in ilk yarısında kötü bir grafik çizen, Avrupa Kupaları ve Türkiye Kupası'na havlu atan Fenerbahçe şimdi dolu dizgin gidiyor ve şampiyonluğun büyük ...

2011-02-26 04:00:42
0

Elvan Abeylegesse gelin oldu GALERİ

 Türk atletizminin en başarılı atletlerinden Etiyopya asıllı Elvan Abeylegesse, sade bir törenle dünya evine girdi... Törene atletizm camiasından birçok ...

2011-02-25 22:28:54
0

Sağlam: İyiler asla yıkılmaz!

 Spor Toto Süper Lig'de deplasmanda Bucaspor'u mağlup eden Bursaspor'un teknik direktörü Ertuğrul Sağlam, futbolcularına iyilerin sendeleyebileceğini, ancak asla ...

2011-02-25 22:39:24
0

Aybaba: İki kötü golle mağlup oldu

 Spor Toto Süper Lig'de Bursaspor'a 2-0 mağlup olan Bucaspor'da, teknik direktör Samet Aybaba, ''İki kötü golle mağlup olduk'' dedi.

2011-02-25 22:42:54
0

Ümit Özat Gençlerbirliği yolunda

 Ankaragücü'nde 2 hafta sonra yollarını ayıracak olan Ümit Özat, Gençlerbirliği Sportif Direktörü oluyor. Özat'a teklifin Gençlerbirliği Başkanı İlhan ...

2011-02-25 22:45:54
0

Karabük ün stadı 14 bin kişilik olacak

 AK Parti Karabük Milletvekili Cumhur Ünal, Kardemir Karabükspor'un maçlarını oynadığı Dr. Necmettin Şeyhoğlu Stadı'nın genişletme ve modernizasyon ...

2011-02-26 00:01:01
0

G.Saray Trabzonspor a acımadı! / GALERİ

 Basketbol Ligi'nde Galatasaray Cafe Crown, Medical Park Trabzonspor'u mağlup etti..

2011-02-26 00:09:03
0

Manchester United satılık değil

 Premier Lig ekiplerinden Manchester United'ın sahibi Glazer ailesi, takımın Katar kraliyet ailesine satılacağını resmen yalanladı. Glazerlar, kulübün ...

2011-02-26 00:11:42
0

Elvan Abeylegesse evlendi / GALERİ

 Türk atletizminin en başarılı atletlerinden Elvan Abeylegesse, sade bir törenle evlendi.

2011-02-26 00:14:13
0

Fenerbahçe seriyi sürdürmek istiyor

 Son 6 maçını kazanarak 2. sıraya yükselen Fenerbahçe bu akşam sahasında lig sonuncusu Kasımpaşa'yı ağırlayacak.

2011-02-26 00:17:04
0

Timsah, İzmir de kötü gidişe Dur dedi!

 Son 2 haftada kaybettiği puanlarla zirve yarışında büyük yara alan Bursaspor iddiasını sürdürmek ve kötü gidişe dur demek isteyen Bursaspor, İzmir'de ...

2011-02-26 00:37:06
0

Avrupa da Gökhan Gönül savaşı!

 Fenerbahçe'nin yıldızı giderek parlayan oyuncusu Gökhan Gönül için Avrupa'da resmen yarış başladı.

2011-02-22 10:40:00
0

Guti: Alex sen niye burdasın

 Alex de Souza, yaşam tarzıyla da tüm genç futbolculara örnek bir duruş sergiliyor.

2011-02-20 16:55:00
0

Beşiktaş - Fenerbahçe maçı canlı yayını özeti

 Süper Lig'in kalbi bugün İnönü Stadı'ndaki dev maçta atacak.

2011-02-19 18:23:00
0

Galatasaray - Bucaspor maçı canlı yayını özeti

 Süper Lig'de Galatasaray, evinde Bucaspor ile karşılaşıyor.

2011-02-17 19:12:00
0

Beşiktaş - Dinamo Kiev maçı canlı yayını özeti

 Beşiktaş taraftarını Avrupa arenasında sevindirmek için Dinamo Kiev'i ağırlıyor.