2011-03-12 13:33:02
0

Beşiktaş izin yapmadan çalışmalara başladı

 Spor Toto Süper Lig'de dün deplasmanda Manisaspor ile golsüz berabere kalan Beşiktaş, izin yapmadan Kayserispor ile 26. haftada yapacağı karşılaşmanın ...

2011-03-12 11:49:59
0

Beşiktaş ın stad hayali Bakan a takıldı!

 Beşiktaş’ın İnönü Stadı’nı yıkıp daha modern bir stad yapma hayali Anıtlar Kurulu’ndan çıkan izinle tam hayata geçirilecekken Kültür ...

2011-03-12 11:39:28
0

Galatasaray Başkentte 3 puan arıyor

 Spor Toto Süper Lig'de yarın deplasmanda Ankaragücü ile karşılaşacak Galatasaray, içinde bulunduğu kötü durumda biraz olsun nefes alabilmek galibiyete ...

2011-03-12 11:33:24
0

Bursaspor zorlu Karabük virajında

 Liderin 5 puan gerisinde olan Timsah, Karabük'ü devirmesi halinde şampiyonluk yarışındaki iddiasını kanıtlayacak, kaybederse zirveden kopacak. Zorlu mücadele ...

2011-03-12 11:29:33
0

Trabzonspor liderlik aşkına

 Trabzonspor, cezası sebebiyle ilk yarıda 7-0 yendiği Kasımpaşa'yı İzmit'te ağırlayacak, hedefi ise yine galibiyet olacak. Sahaya önemli eksiklerle çıkacak ...

2011-03-12 10:58:40
0

Hidayet daha ne yapsın!

 Orlando Magic'i ağırlayan Golden State Warriors, bir ara 21 sayı geriye düşmesine rağmen rakibini uzatma periyodunun sonunda 123-120 yenmeyi başardı. Hidayet ...

2011-03-12 11:12:47
0

Manisaspor evinde ilk beraberliğini aldı

 Spor Toto Süper Lig'de Beşiktaş ile golsüz berabere kalan Manisaspor, bu sezon kendi evinde oynadığı 13. maçta ilk beraberliğini aldı.

2011-03-12 11:09:22
0

Luis Fabiano yuvaya döndü

 Sevilla'nın Brezilyalı golcüsü Luis Fabiano'nun, eski takımı Sao Paulo ile sözleşme imzaladığı açıklandı.

2011-03-12 11:03:48
0

Fenerbahçe ile Konyaspor 24. randevuda

 Fenerbahçe ile Konyaspor takımları ligde yarın 24. kez karşı karşıya gelecek.

2011-03-12 11:04:43
0

Galatasaray ile Ankaragücü 92. kez

 Galatasaray ile Ankaragücü, yarın ligde 92. kez karşı karşıya gelecek.

2011-03-12 11:03:48
0

Fenerbahçe ile Konyaspor 24. kez

 Fenerbahçe ile Konyaspor takımları ligde yarın 24. kez karşı karşıya gelecek.

2011-03-12 10:58:40
0

Hidayet in 24 sayısı galibiyete yetmedi

 Orlando Magic'i ağırlayan Golden State Warriors, bir ara 21 sayı geriye düşmesine rağmen rakibini uzatma periyodunun sonunda 123-120 yenmeyi başardı. Hidayet ...

2011-03-12 10:56:00
0

Trabzon 3 puan peşinde

 Spor Toto Süper Lig'de Trabzonspor, cezası nedeniyle Kocaeli İsmetpaşa Stadı'nda Kasımpaşa ile karşı karşıya gelecek.

2011-03-12 04:11:26
0

Trabzon, Fener e 14 Mart ta cevap verecek

 Trabzonspor Kulübü, Fenerbahçe Kulübü Asbaşkanı Şekip Mosturoğlu'nun düzenlediği basın toplantısıyla ilgili olarak açıklama yaptı.

2011-03-12 03:03:51
0

Bundesliga nın zirvesine Köln darbesi

 Bundesliga'da 2. yarının en başarılı takımlarından Köln, zirve mücadelesi veren Hannover'i darmadağın etti: 4-0

2011-03-12 00:15:25
0

Schuster:Guiza ile avukatımız aynı

 Süper Lig'de Manisaspor ile 0-0 berabere kalan Beşiktaş'ın teknik direktörü Bernd Schuster, ''Final paslarında ve final şutlarında eksiklik vardı'' dedi. ...

2011-03-12 00:01:17
0

Manisa da karşılaşma başladığı gibi bitti

 Ligin zirvesinden uzakta kalan ve UEFA umutlarını devam ettirmek isteyen Beşiktaş, Manisa'ya konuk oldu. Beşiktaş'ın net gol pozisyonlarından yararlanamadığı ...

2011-03-11 23:54:12
0

Karaman: 90 dakika taktik mücadeleyle geçti

 Spor Toto Süper Lig’de kendi sahalarında Beşiktaş ile 0-0 berabere kalan Manisaspor Teknik Direktörü Hikmet Karaman, skora bakarak maça gelenlerin çok ...

2011-03-11 23:43:43
0

Schuster: Son vuruşları iyi yapamadık

 Spor Toto Süper Lig’de Manisa deplasmanında iki puan kaybeden Beşiktaş Teknik Direktörü Bernd Schuster, buna rağmen takımının oyunundan memnun olduğunu ...

2011-03-11 21:51:17
0

Manisa da karşılaşma başladığı gibi bitti

 Ligin zirvesinden uzakta kalan ve UEFA umutlarını devam ettirmek isteyen Beşiktaş, Manisa'ya konuk oldu. Beşiktaş'ın net gol pozisyonlarından yararlanamadığı ...

2011-03-11 20:36:57
0

Hagi, Baros u antrenmadan kovdu!

 Galatasaray Teknik Direktörü Gheorghe Hagi'nin, antrenmanda disiplinsiz davranışı nedeniyle Çek futbolcu Milan Baros'u uyararak, salona gönderdiği açıklandı.

2011-03-11 20:28:16
0

F.Bahçeli Volkan antrenmanı yarıda bıraktı

 Fenerbahçe, Konyaspor ile 13 Mart Pazar günü kendi sahasında yapacağı lig maçının hazırlıklarını sürdürdü. Antrenmanın son bölümünde sol el bileği ...

2011-03-11 12:18:52
0

Kartı unutan hakem, kart gösterdi-VİDEO

 Kartını soyunma odasında unutan hakem ieğer maç esnasında kart göstermesi gerekirse ne yapar? Everton ile Birmingham arasında oynanan karşılaşmada hakem ...

2011-03-11 10:17:48
0

Süper Lig de perde bugün açılıyor

 Spor Toto Süper Lig'e 25. hafta maçlarıyla devam edilecek. Süper Lig'de 25. hafta maçlarının programı şöyle:

2011-03-11 01:25:38
0

Federasyon, Beşiktaş ve Trabzon u çarptı!

 Trabzonspor ve Beşiktaş'a, resmi internet sitelerinde Futbol Fedarasyonu'nun saygınlığını zedeleyen ve sportmenliğe aykırı beyanlar için ceza geldi.

2011-03-10 00:01:30
0

Schalke Mehmet Topal ı eledi / GALERİ

 Şampiyonlar Ligi 2. tur rövanş maçında Valencia'yı konuk eden Schalke, Mehmet Topal'ın asist yaptığı mücadeleyi kazandı; adını çeyrek finale yazdırdı..

2011-03-09 17:23:41
0

Bursaspor da Karabükspor hazırlıkları

 Bursaspor, hafta sonu deplasmanda Kardemir Karabükspor ile yapacağı maçın hazırlıklarını sürdürüyor.

2011-03-09 16:37:06
0

2. Lig Beyaz Grup ta puan durumu

 Spor Toto 2. Lig Beyaz Grup'ta, 26. hafta maçları tamamlanırken, Göztepe, maç fazlasıyla lider durumda bulunuyor.

2011-03-09 00:46:44
0

Devler Ligi nde çeyrek finale çıkanlar!

 Şampiyonlar Ligi'nde tüm heyecan hız kesmeden devam ediyor. Barcelona evinde Arsenal'i konuke ederken, Shaktar Donetks İtalya'nın güçlü takımı Roma'yı ...

2011-03-08 00:30:47
0

Süper Lig de sonuçlar ve puan durumu

 Süper Lig'de 24. hafta, bu akşam yapılan Gençlerbirliği-Fenerbahçe maçıyla tamamlandı. G.Birliği'ni deplasmanda farklı yenen F.Bahçe liderlik koltuğuna ...