2011-02-28 12:44:43
0

Bakan Özak ı duygulandıran fotoğraflar / GALERİ

 Spordan Sorumlu Devlet Bakanı Faruk Nafiz Özak, Ankara'da düzenlenen Rize Günleri Etkinlikleri'nde yer alan ve kendisinin futbolculuk dönemine ait ...

2011-02-28 12:30:06
0

Eredivisie de PSV zirveyi bırakmıyor

 Hollanda Birinci Futbol Ligi'nin (Eredivisie) 25. haftasında PSV Eindhoven, ezeli rakibi Ajax ile berabere kalmasına rağmen liderliğini sürdürdü.

2011-02-28 12:26:42
0

Fransa Ligue 1 de zirve yarışı kızıştı

 Lille, Ligue 1'de 25. haftada 46 puan ve averajla liderliğini sürdürdü.

2011-02-28 11:51:05
0

AZ Alkmaar-Twente maçına seyirci engeli

 Hollanda Birinci Futbol Liginde AZ Alkmaar ile Twente arasında oynanan karşılaşma, konuk ekip taraftarlarının kötü tezahüratı nedeniyle 15 dakika durduruldu.

2011-02-28 11:41:23
0

Jose Mourinho nun ırkçılık isyanı

 Real Madrid'in Portekizli teknik direktörü Jose Mourinho, deplasman maçlarında rakip takımın taraftarınca yapılan tezahüratlarda kendisine hakaret edilmesinden ...

2011-02-28 11:10:24
0

Barcelona şampiyonluğa koşuyor

 La Liga'nın 25. haftasında lider Barcelona, Real Mallorca'yı deplasmanda 3-0 yendi ve Deportivo deplasmanında 2 puan bırakan Real Madrid ile arasındaki puan ...

2011-02-28 11:06:40
0

Yılmaz Vural da merhem olmadı

 Spor Toto Süper Lig'de sıkıntılı günler geçiren Konyaspor, yeni teknik direktörü Yılmaz Vural ile çıktığı iki karşılaşmada da 3 puana ulaşamayınca ...

2011-02-28 10:47:28
0

G.Saray antrenmanında yumruklar konuştu

 G.Saray’da kötü sonuçlar ve Belediye yenilgisi sinirleri iyice gerildi.Cimbom’un dün sabah Gaziantep ile oynanacak maç için yapılan antrenmanda bir ...

2011-02-28 10:49:36
0

Pınar Karşıyaka nın rakibi Mons-Hainaut

 Basketbolda, FIBA Erkekler EuroChallenge Kupası ikinci turunda mücadele eden Pınar Karşıyaka, (J) Grubu'nun son maçında yarın deplasmanda Belçika'dan Dexia ...

2011-02-28 10:44:09
0

Başkent derbisinde Gençlerbirliği üstünlüğü

 Spor Toto Süper Lig'deki başkent derbisinde son yıllarda oynanan maçlarda Gençlerbirliği'nin bariz üstünlüğü bulunuyor.

2011-02-28 10:47:28
0

G.Saray’da 2 fubolcu tekme tokat birbirine girdi

 G.Saray’da kötü sonuçlar ve Belediye yenilgisi sinirleri iyice gerildi. Baros ile Pino tekme ve yumrukla birbirine girdi.

2011-02-28 10:33:43
0

Polisten Eto’o ya kırmızı kart!

 FC Inter’in Kamerunlu forveti Samuel Eto’o İtalyan polisine trafik cezası yazmaması için dakikalarca dil döktü. Inter’in 30 yaşındaki forveti, ...

2011-02-28 10:04:21
0

Hido dan Charlotte potasına 9 sayı

 Amerikan Ulusal Basketbol Ligi'ne (NBA) dün gece oynanan 10 maçla devam edildi. Amway Center'da Charlotte Bobcats'i ağırlayan Orlando Magic, rakibini 100-86 yendi.

2011-02-28 09:56:54
0

Serie A da İnter zirveye göz koydu

 İtalya Birinci Futbol Ligi'nin (Serie A) 27. haftasında FC Inter, zirveye bir adım daha yaklaşırken, haftanın en gollü maçında Udinese deplasmanda Palermo'yu ...

2011-02-28 09:55:10
0

Dortmund un şampiyonluk yürüyüşü

 Almanya Birinci Futbol Ligi'nde (Bundesliga) lider Borussia Dortmund, deplasmanda ligin güçlü ekiplerinden Bayern Münih'i 3-1'lik skorla yenerek şampiyonluk ...

2011-02-28 09:53:01
0

Emre Belözoğlu bırakma arefesinde

 F.Bahçe'nin yıldız futbolcusu Emre Belözoğlu, Milli Takım'a veda hazırlığı içerisinde... İddiaya göre 2012'de milli misyonunu tamamlamak istediğini ...

2011-02-28 09:48:35
0

Premier Lig de Man. United zirvede

 İngiltere Premier League'in 28. haftasında lider Manchester United, deplasmanda Wigan Athletic'i 4-0 yendi.

2011-02-28 09:38:57
0

Alex in eskittiği 10 numara maestrolar

 Alex'in Türkiye'ye geldiği günden bu yana transfer edilen '10 numaralar' sambacının gölgesinde kaldı. G.Saray, Beşiktaş ve Trabzon yeni bir Alex bulmak için ...

2011-02-28 09:30:57
0

Alex in eskittiği GS BJK ve TS li maestrolar

 Alex'in Türkiye'ye geldiği günden bu yana transfer edilen maestrolar takımlarının yüzünü güldürmedi. Galatasaray, Beşiktaş ve Trabzonspor yeni bir Alex ...

2011-02-28 08:20:03
0

Trabzonspor a ceza yolda!

 Hakem Yunus Yıldırım maçtan sonra tribünden atılan cisimle başından yaralandı. PFDK’ya sevk edilecek Trabzonspor’a 1 maç seyircisiz oynama cezası ...

2011-02-28 09:17:41
0

Fenerbahçe Ülker liderliğini sürdürdü

 Beko Basketbol Ligi'nde 19. hafta mücadelesi, hafta sonu yapılan maçlarla tamamlanırken, Fenerbahçe Ülker liderliğini sürdürdü.

2011-02-28 07:50:15
0

Fatura bu kez Umut Bulut a çıktı!

 Son 6 maçında sadece 1 gol atarak en kritik dönemde beklenen katkıyı yapamayan Umut Bulut, dün yine takımının gol umudu olarak ilk 11'de sahaya çıktı.

2011-02-28 08:00:03
0

Fenerbahçe de Volkan patlaması

 Fenerbahçe’nin tecrübeli file bekçisi seri galibiyetlerde Alex kadar büyük rol oynadı...

2011-02-28 08:20:03
0

Trabzonspor a ne cezası verilir?

 Hakem Yunus Yıldırım maçtan sonra tribünden atılan cisimle başından yaralandı. PFDK’ya sevk edilecek Trabzonspor’a 1 maç seyircisiz oynama cezası ...

2011-02-28 08:50:08
0

6 Şişe serum verildi maça yetişmedi

 Trabzon'da dün Selçuk şoku yaşandı. Bağırsak enfeksiyonu geçiren milli oyuncu, 6 şişe seruma rağmen maça yetişemedi

2011-02-28 08:47:46
0

GS de Hagi gidiyor, hedef Terim iddiası

 Galatasaray’da büyük operasyon için plan hazırlandı. Hayal kırıklığı yaratan Hagi ile en geç sezon sonunda yollar ayrılacak.

2011-02-28 08:45:39
0

Semih Şentürk golü unuttu

 Ligdeki son golünü ligin ilk yarısında Fenerbahçe'nin Bucaspor'u sahasında ağırladığı karşılaşmada atan Semih Şentürk, bunu sorun etmiyor.

2011-02-28 08:43:26
0

Beşiktaş Antalyaspor a konuk / 11 LER

 Beşiktaş için tam anlamıyla kabus gibi geçen ve sadece 1 galibiyet alabildiği şubat ayı bugünkü Antalyaspor maçıyla sona eriyor.

2011-02-28 08:36:21
0

7-0 yenildi alkış aldı / VİDEO-GALERİ

 İtalya Serie A'da 27. hafta mücadelesinde Udinese deplasmanda Palermo'ya adeta gol olup yağdı.

2011-02-28 07:21:44
0

Galatasaray da Nene sesleri / GALERİ

 Avrupa medyası, Galatasaray’la ilgili transfer iddialarına devam ediyor. Nene’nin, sarı-kırmızılı kulübün transfer listesinde yer aldığı ileri ...