2011-02-28 23:02:31
0

Özdilek ten hakemlere sert tepki!

 Medical Park Antalyaspor Teknik Direktörü Mehmet Özdilek, kendi evlerinde mağlup oldukları için üzgün olduğunu belirtti.

2011-02-28 22:57:18
0

Inter den Nuri için çılgın teklif!

 Inter'de teknik direktör Leonardo rapor verdi. İtalyan ekibi Dortmund'un süper yıldızı Nuri Şahin'i transfer etmek için 20 milyon euro'yu gözden çıkardı.

2011-02-28 22:57:18
0

Inter’den Nuri için çılgın teklif!

 Inter'de teknik direktör Leonardo rapor verdi. İtalyan ekibi Dortmund'un süper yıldızı Nuri Şahin'i transfer etmek için 20 milyon euro'yu gözden çıkardı.

2011-02-28 22:59:56
0

Schuster: Kötü gidişe son verdik

 Beşiktaş Teknik Direktörü Bernd Schuster, takımın güven kazanması açısından önemli bir galibiyet aldıklarını söyledi.

2011-02-28 22:51:00
0

Alonso dan hız sınırlamasına tepki

 Formula 1'in şampiyon pilotlarından İspanyol Fernando Alonso, enerji tasarrufu yapmak için ülkesindeki sosyalist hükümetin aldığı, otoyollardaki azami hızın ...

2011-02-28 22:43:56
0

Beşiktaş ta Q7 den iyi haber!

 Antalyaspor maçının ikinci yarısında sakatlanarak bir anda yerde kalan Quaresma'dan iyi haber geldi.

2011-02-28 22:18:14
0

G.Antep BB-Beşiktaş bilet fiyatları

 Ziraat Türkiye Kupası'nda, Gaziantep Büyükşehir Belediyespor ile Beşiktaş arasında oynanacak maçın bilet fiyatları açıklandı.

2011-02-28 21:58:26
0

Antalya, Kara Kartal a ilaç oldu! / GALERİ

 Şubat ayı içinde adeta kazanmayı unutan Beşiktaş, eski günlerini hatırlamak için Antalyaspor deplasmanına çıkıyor. Her iki takım da kazanıp kötü ...

2011-02-28 21:40:26
0

Necip bile bile kırmızı kart gördü / CANLI

 Şubat ayı içinde adeta kazanmayı unutan Beşiktaş, eski günlerini hatırlamak için Antalyaspor deplasmanına çıkıyor. Her iki takım da kazanıp kötü ...

2011-02-28 21:39:11
0

Erzurum da milli sporcular zehirlendi

 Erzurum'da kampta bulunan Buz Hokeyi 18 Yaş Altı Milli Takımı sporcularından bazılarının, yedikleri yemekten dolayı gıda zehirlenmesi geçirdikleri bildirildi

2011-02-28 21:40:26
0

Guti den akıl dolu bir gol / CANLI

 Şubat ayı içinde adeta kazanmayı unutan Beşiktaş, eski günlerini hatırlamak için Antalyaspor deplasmanına çıkıyor. Her iki takım da kazanıp kötü ...

2011-02-28 21:15:26
0

Antalya da eşitliği bozan gol / CANLI

 Şubat ayı içinde adeta kazanmayı unutan Beşiktaş, eski günlerini hatırlamak için Antalyaspor deplasmanına çıkıyor. Her iki takım da kazanıp kötü ...

2011-02-28 21:12:26
0

G.Saray da Arda takımla çalıştı!

 Galatasaray, Ziraat Türkiye Kupası'nda Gaziantepspor ile yapacağı çeyrek final rövanş maçının hazırlıklarını sürdürdü.

2011-02-28 20:48:26
0

Antalya da maçta eşitlik var / CANLI

 Şubat ayı içinde adeta kazanmayı unutan Beşiktaş, eski günlerini hatırlamak için Antalyaspor deplasmanına çıkıyor. Her iki takım da kazanıp kötü ...

2011-02-28 20:48:26
0

Antalya da ilk yarıda eşitlik var/ CANLI

 Şubat ayı içinde adeta kazanmayı unutan Beşiktaş, eski günlerini hatırlamak için Antalyaspor deplasmanına çıkıyor. Her iki takım da kazanıp kötü ...

2011-02-28 20:40:28
0

Fenerbahçe nin 100 ü güldü!

 Türkiye Kadınlar Basketbol Ligi karşılaşmasında Fenerbahçe, Burhaniye Belediyesi'ni 100-62 yendi.

2011-02-28 20:34:09
0

Kayserispor emin adımlarla ilerliyor

 Spor Toto Süper Lig'de Trabzonspor ile berabere kalınan karşılaşmanın oldukça çekişmeli geçtiğini söyleyen Kayserispor Basın Sözcüsü Oğuz ...

2011-02-28 20:12:09
0

Antalya-Beşiktaş maçından notlar

 Spor Toto Süper Lig'de Medical Park Antalyaspor ile Beşiktaş 32. randevuda karşı karşıya geldi.

2011-02-28 20:01:03
0

Minik Fulya dan G.Saraylı futbolculara sitem

 Malatya'da bir yaşındayken sol gözüne cam parçası giren ve gözünü kaybeden 14 yaşındaki Fulya, yıllar önce kendisini çok sayıda gazeteci ile ziyaret ...

2011-02-28 19:57:03
0

Basketbolda haftanın programı

 Beko Basketbol Ligi'nde 20. hafta maçlarının programı belli oldu.

2011-02-28 19:39:35
0

Mersin şampiyonluk için kenetlendi

 Bank Asya Birinci Liginde üst üste aldığı galibiyetlerle zirveye demir atan Mersin İdman Yurdu'nda tarihi kenetlenme yaşanıyor.

2011-02-28 19:34:04
0

Trabzon-Kayseri maçına inceleme!

 Spor Toto Süper Lig'de dün akşam oynanan ve 3-3 sona eren Trabzonspor-Kayserispor maçı sonrası yaşanan olaylara inceleme başlatıldı.

2011-02-28 19:18:18
0

Adnan Sezgin görevini bırakıyor

 Galatasaray'da son ayların en çok tartışılan ismi olan Adnan Sezgin ile yolların ayrılacağı iddia edildi.

2011-02-28 19:05:01
0

Trabzonspor da pastalı idman

 Spor Toto Süper Lig'de dün sahasında Kayserispor ile 3-3 berabere kalan Trabzonspor, hafta sonu deplasmanda Beşiktaş ile yapacağı maçın hazırlıklarına ...

2011-02-28 19:06:56
0

Boksun Sultanları, 2012 için iddialı

 Erzurum'da 21 gündür kamp çalışmalarını sürdüren ''Boksun Sultanları'' 2012 Olimpiyatları ve Avrupa Şampiyonası için iddialı.

2011-02-28 19:10:26
0

Antalyaspor un konuğu Beşiktaş / CANLI

 Şubat ayı içinde adeta kazanmayı unutan Beşiktaş, eski günlerini hatırlamak için Antalyaspor deplasmanına çıkıyor. Her iki takım da kazanıp kötü ...

2011-02-28 19:05:01
0

Trabzonsğor da pastalı idman

 Spor Toto Süper Lig'de dün sahasında Kayserispor ile 3-3 berabere kalan Trabzonspor, hafta sonu deplasmanda Beşiktaş ile yapacağı maçın hazırlıklarına ...

2011-02-28 18:43:43
0

Emir 3 yıl daha Fenerbahçe Ülker’de

 Fenerbahçe Ülker Basketbol Takımı, Emir Preldzic’in sözleşmesini yenilediğini açıkladı.

2011-02-28 18:39:30
0

Bursaspor, Belediye hazırlıklarına başladı

 Spor Toto Süper Lig'in 24. haftasında İstanbul Büyükşehir Belediyespor ile karşılaşacak olan Bursaspor, bu maçın hazırlıklarına başladı.

2011-02-28 18:24:28
0

Zjvezdan Misimovic in yeni takımı belli!

 Geçen hafta içerisinde eşyalarını toplayarak, İstanbul’dan ayrılan Zjvezdan Misimovic, 2 gün içerisinde yeni takımına imzayı atıyor. Galatasaray'dan ...