2011-02-27 17:15:28
0

İldiz: Oyuncularımız her şeyi yaptı

 Spor Toto Süper Lig'de mücadele eden Kardemir Karabükspor'da, teknik direktör Yücel İldiz, ''Paun kaygımız olamayacağı için sonraki maçlarda göze hitap ...

2011-02-27 16:58:24
0

Sivas 4 Eylül Stadı nda eşitlik var / CANLI

 Spor Toto Süper Lig'de küme düşme savaşı Sivasspor kendi sahasında Manisaspor'u konuk ediyor. Sivas 4 Eylül Stadı'ndaki mücadeleyi Süleyman Abay yönetiyor. ...

2011-02-27 16:58:24
0

Sivas ta zorlu mücadele başladı! / CANLI

 Spor Toto Süper Lig'de küme düşme savaşı Sivasspor kendi sahasında Manisaspor'u konuk ediyor. Sivas 4 Eylül Stadı'ndaki mücadeleyi Süleyman Abay yönetiyor. ...

2011-02-27 16:58:24
0

Sivass ta zorlu mücadele başladı / CANLI

 Spor Toto Süper Lig'de küme düşme savaşı Sivasspor kendi sahasında Manisaspor'u konuk ediyor. Sivas 4 Eylül Stadı'ndaki mücadeleyi Süleyman Abay yönetiyor. ...

2011-02-27 16:27:31
0

Ankaragücü nün yeni hocası belli oldu

 Ankaragücü'nde görevden ayrılan Teknik Direktör Ümit Özat'ın yerine geçecek isim belli oldu.

2011-02-27 16:22:13
0

Spor Toto 3. Lig de puan durumları

 Spor Toto 3. Lig'de 23. hafta mücadelesi, 1. ve 3. gruplarda bugün yapılan maçlarla tamamlandı.

2011-02-27 16:14:06
0

2. Lig Beyaz Grup ta puan durumu

 Spor Toto 2. Lig Beyaz Grup'ta 24. hafta mücadelesi, bugün yapılan maçlarla tamamlandı.

2011-02-27 16:08:55
0

Giresunspor altın buldu: 2-0

 Bank Asya 1. Ligi'nde Giresunspor sahasında Gaziantep Büyükşehir Belediyespor'u 2 -0 yendi.

2011-02-27 16:10:19
0

Türkiye liglerinde toplu sonuçlar

 Bank Asya 1. Lig, Spor Toto 2. Lig Beyaz Grup ile Spor Toto 3. Lig 1. ve 3. Gruplara haftanın maçlarıyla devam edildi.

2011-02-27 14:25:51
0

Karabükspor Konyaspor u ateşe attı: 2-1

 Yılmaz Vural yönetiminde yeni bir başlangıç yapmak isteyen Konyaspor, öne geçtiği Karabük deplasmanından yenilgiyle ayrıldı. 5 maçlık kazanamama lanetini ...

2011-02-27 14:25:51
0

Karabükspor Konyaspor u ateşe itti!

 Yılmaz Vural yönetiminde yeni bir başlangıç yapmak isteyen Konyaspor, öne geçtiği Karabük deplasmanından yenilgiyle ayrıldı. 5 maçlık kazanamama lanetini ...

2011-02-27 15:52:27
0

Güngören de gol sesi çıkmadı

 Bank Asya 1. Lig'de Güngören Belediyespor, Çaykur Rizespor ile 0-0 berabere kaldı.

2011-02-27 15:50:19
0

Orduspor evinde dört köşe: 4-0

 Bank Asya 1. Lig'de, Orduspor, sahasında Akhisar Belediyespor'u 4-0 mağlup etti.

2011-02-27 15:47:36
0

Tavşanlı Linyitspor a yan bakılmıyor

 Bank Asya 1. Lig'de TKİ Tavşanlı Linyitspor, Adanaspor'u 2-1 yendi. Maçtan önce eski Başbakan ve Saadet Partisi Genel Başkanı Necmettin Erbakan'ın vefatı ...

2011-02-27 15:45:48
0

Karşıyaka dan son dakika vuruşu!

 Bank Asya 1. Lig'de Karşıyaka, Kartalspor'u 1-0 mağlup etti. Karşıyaka'nın tek golünü maçın son dakikalarında Okan kaydetti.

2011-02-27 15:40:48
0

Nuri Şahin hocasının gözlüğünü kırdı / GALERİ

 Bayern Münih'i dün deplasmanda 3-1 yenmeyi başaran Borussia Dortmund'da oynayan milli futbolcu Nuri Şahin, maç sonrasında zafer sevinci ile üzerine atladığı ...

2011-02-27 14:25:51
0

Karabük te maçta 3 gol var! / CANLI

 Spor Toto Süper Lig'de Karabükspor kendi sahasında alt sıralardan kurtulma mücadelesi veren Konyaspor'u ağırlıyor. Necmettin Şeyhoğlu Stadı'ndaki ...

2011-02-27 15:10:12
0

Spor camiyasından Erbakan için başsağlığı

 TFF, Ankaragücü ve Fenerbahçe, eski başbakan ve SP Genel Başkanı Necmettin Erbakan için başsağlığı mesajı yayımladı.

2011-02-27 13:58:51
0

Karabük te ilk yarıda 3 gol var! / CANLI

 Spor Toto Süper Lig'de Karabükspor kendi sahasında alt sıralardan kurtulma mücadelesi veren Konyaspor'u ağırlıyor. Necmettin Şeyhoğlu Stadı'ndaki ...

2011-02-27 13:58:51
0

Karabük te 3. gol sesi geldi! / CANLI

 Spor Toto Süper Lig'de Karabükspor kendi sahasında alt sıralardan kurtulma mücadelesi veren Konyaspor'u ağırlıyor. Necmettin Şeyhoğlu Stadı'ndaki ...

2011-02-27 14:44:17
0

Beşiktaş deplasmanda güldü: 92-72

 Beko Basketbol Ligi'nde Beşiktaş Cola Turka deplasmanda Bornova Belediyesi'ni 92-72 mağlup etti. Konuk takım üst üste 2. maçını kazanarak, galibiyet ...

2011-02-27 14:27:17
0

Galatasaray da kupa hazırlıkları başladı

 Spor Toto Spor Lig'de dün İstanbul Büyükşehir Belediyespor'a 3-1 yenilen Galatasaray, Ziraat Türkiye Kupası'nda Gaziantepspor ile 2 Mart Çarşamba günü ...

2011-02-27 13:33:12
0

Q7: Bu 90 dakikayı bana bırakın

 Dinamo Kiev maçında cezası nedeniyle formasından uzak kalan ve yokluğu fazlasıyla hissedilen Ricardo Quaresma, dünkü antrenmanın gözde isimlerindendi.

2011-02-27 13:33:12
0

TFF ve FB den Erbakan için başsağlığı

 TFF ve Fenerbahçe Kulübü, Erbakan için başsağlığı mesajı yayımladı.

2011-02-27 13:58:51
0

Karabük te ikinci gol sesi geldi! / CANLI

 Spor Toto Süper Lig'de Karabükspor kendi sahasında alt sıralardan kurtulma mücadelesi veren Konyaspor'u ağırlıyor. Necmettin Şeyhoğlu Stadı'ndaki ...

2011-02-27 14:15:29
0

Fenerbahçe çalışmalara 9 eksikle başladı

 Spor Toto Süper Lig'de Kasımpaşa'yı 2-0 yenerek, galibiyet serisini sürdüren Fenerbahçe, 24. haftada 7 Mart Pazartesi günü deplasmanda Gençlerbirliği ile ...

2011-02-27 14:12:44
0

Fenerbahçe de başarının sırrı savunma

 Spor Toto Süper Lig'in ikinci yarısına iyi bir başlangıç yapan Fenerbahçe'nin başarısında savunmadaki performansının büyük payı bulunuyor.

2011-02-27 13:58:51
0

Karabük te maç golle başladı! / CANLI

 Spor Toto Süper Lig'de Karabükspor kendi sahasında alt sıralardan kurtulma mücadelesi veren Konyaspor'u ağırlıyor. Necmettin Şeyhoğlu Stadı'ndaki ...

2011-02-27 13:58:51
0

Karabük te zorlu maç başladı! / CANLI

 Spor Toto Süper Lig'de Karabükspor kendi sahasında alt sıralardan kurtulma mücadelesi veren Konyaspor'u ağırlıyor. Necmettin Şeyhoğlu Stadı'ndaki ...

2011-02-27 13:50:05
0

Juventus zirveden iyice koptu

 İtalya Birinci Futbol Ligi (Serie A) takımlarından Juventus, dün akşam Bologna'ya sahasında boyun eğerek zirveden iyice koptu.