2011-03-09 13:08:24
0

FIFA dünya sıralamasında geriledik

 Uluslararası Futbol Federasyonları Birliği (FIFA), aylık dünya sıralamasını açıkladı. Türkiye'nin bir basamak düşerek 32'nci sırada yer aldığı ...

2011-03-09 12:55:07
0

Filistinlilerin futbol tarihinde bir ilk

 Filistinlilerin milli futbol takımı ilk kez kendi sahasında uluslararası bir turnuva dahilinde maça çıkıyor.

2011-03-09 12:56:35
0

Bursaspor sevgisi sınır tanımıyor

 Bursaspor taraftarı bir öğrenci, yeşil-beyazlı kulübün logosunu 50x50 mikrometre büyüklüğünde bira alana sığdırmayı başardı.

2011-03-09 11:12:19
0

Ali Sami Yen 75 günde yıkılacak

 Galatasaray'ın 47 yıllık stadı Ali Sami Yen'in, İzmir Aliağa'da geri dönüşüm konusunda faaliyet gösteren Özdenizcilik AŞ, tarafından 75 gün sürecek bir ...

2011-03-09 10:38:08
0

Ne parası var ne stadı ama ligin zirvesinde

 TKİ Tavşanlı Linyitspor onarımı tamamlanamayan stat sorunu ve kadrosundaki futbolcularının maddi değeri diğer kulüplere göre az olmasına rağmen elde ...

2011-03-09 10:21:08
0

Kobe Bryant en çok sayı atan 6. oyuncu

 Los Angeles Lakers'ın deplasmanda Atlanta Hawks'ı 101-87 yendiği maçta 26 sayı atan Lakers'dan Kobe Bryant, NBA tarihinin en çok sayı atan 6. oyuncusu oldu.

2011-03-09 10:07:59
0

Arda Fenerbahçe maçıyla dönüyor

 Galatasaray'ın kaptanı Arda Turan, 18 Mart Cuma günü oynanacak olan Fenerbahçe maçında sahada olacak.

2011-03-09 10:05:46
0

Fransız kulüpleri Bobo nun peşine düştü

 Fransız kulüpleri, Beşiktaş’ın golcüsünün peşine düştü. Saint Eienne ile Lille kulüpleri, sözleşmesini henüz yenilemeyen Brezilyalı futbolcu ...

2011-03-09 09:29:16
0

Love dan üst üste 51. double-double

 NBA'de Minnesota Timberwolves forması giyen Kevin Love, üst üste 51. kez “double-double” yaparak rekoru egale etti.

2011-03-09 09:05:16
0

Arda Turan Chelsea de mi?

 Aslan'ın Sağlık Kurulu Başkanı, belki de farkında olmadan her şeyi açıkladı: Konuşmam için Polat'ın izin vermesi gerek. Bu açıklama spor camiasına bomba ...

2011-03-09 09:03:03
0

Fenerbahçe taraftarına sevindirici haber

 Gençlerbirliği karşılaşmasında ayağına aldığı derbe sonrası uzun süre yerde kıvranın ve tedavi sonrası oyuna dönebilen Emre'den sevindirici haber geldi.

2011-03-09 09:00:14
0

Sercan Yıldırım Beşiktaş ta iddiası!

 Transferi sakatlık nedeniyle gerçekleşmediği iddia edilen Sercan Yıldırım Bursa'nın her gün idmanı olmasına karşın Beşiktaş'ta tekel bayisi ararken ...

2011-03-09 08:58:01
0

Fransızlar Bobo nun peşinde

 Saint Eienne ile Lille kulüpleri, sözleşmesini henüz yenilemeyen Brezilyalı futbolcu hakkında istihbarat topluyor...

2011-03-09 07:06:57
0

Luce, Roma yı fena yaktı! / VİDEO-GALERİ

 Galatasaray'ın ve Beşiktaş'ın eski çalıştırıcısı Lucescu'nun takımı Shakhtar, Şampiyonlar Ligi'nde çeyrek finalde. Ukrayna ekibi Roma'yı 2 maçta da ...

2011-03-09 06:52:14
0

Barcelona çeyrek finalde / VİDEO-GALERİ

 Şampiyonlar Ligi'nde Barcelona İngiltere'de 2-1 yenildiği maçın rövanşında Arsenal'i 3-1 yenerek adını çeyrek finale yazdırdı. Maçtaki 4 golü de ...

2011-03-09 00:16:27
0

Cemal Gürsel in adı staddan çıkarıldı

 Erzurum'da 25. Dünya Üniversiteler Kış Oyunları'nın açılış ve kapanış törenlerinin yapıldığı Cemal Gürsel Stadı'nın adı Spordan Sorumlu Devlet ...

2011-03-09 00:08:05
0

Şenes Erzik ten kulüplere uyarı

 UEFA Asbaşkanı Şenes Erzik, teknolojik gelişmelere karşın futbolda hakem hatalarının kaçınılmaz olduğunu kaydederek, kulüp yöneticilerinin hakem hataları ...

2011-03-08 23:46:44
0

Devler Ligi nde çeyrek finale çıkanlar!

 Şampiyonlar Ligi'nde tüm heyecan hız kesmeden devam ediyor. Barcelona evinde Arsenal'i konuke ederken, Shaktar Donetks İtalya'nın güçlü takımı Roma'yı ...

2011-03-08 21:26:53
0

Kobe Bryant tan Türkiye ye mesajı

 Amerikan Ulusal Basketbol Ligi (NBA) takımlarından Los Angeles Lakers'ın yıldız basketbolcusu Kobe Bryant, bu yaz İstanbul'a gelmeyi planlıyor.

2011-03-08 20:12:21
0

PFDK, kulüplere ceza yağdırdı

 Futbol Federasyonu Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu (PFDK), Kasımpaşa Kulübü Futbol Şube Sorumlusu Süha Sidal'a 30 gün hak mahrumiyeti cezası verdi.

2011-03-08 19:58:18
0

Beşiktaş tan Federasyona veryansın

 Trabzonspor Kulübü Başkanı Sadri Şener'in sert açıklamasının ardından, Beşiktaş Kulübü de resmi internet sitesinden bir açıklama yayınladı. ...

2011-03-08 19:45:35
0

Cavcav: Sabaha kadar uyuyamadım

 Gençlerbirliği Başkanı İlhan Cavcav, Fenerbahçe maçı sonrasında yaşanan tartışmaları ve hakem hatalarıyla ilgili yaşadıklarını anlattı. Cavcav, ...

2011-03-08 19:34:40
0

Helvacı: Misimoviç in sorumlusu Hagi değil

 Galatasaray'ın eski ikinci başkanı Mehmet Helvacı Adnan Polat’ı eleştirdi ve ilginç bir açıklama yaptı.

2011-03-08 17:47:24
0

Hikmet Karaman, Schuster i eleştirdi

 (A) Milli Futbol Takımı Teknik Direktörü Guus Hiddink'in, Spor Toto Süper Lig takımlarının çalıştırıcılarıyla yaptığı toplantı sona erdi.

2011-03-08 17:46:15
0

Bursaspor da Karabükspor hazırlıkları

 Bursaspor, haftasonu Kardemir Karabükspor ile deplasmanda yapacağı maçın hazırlıklarını sürdürüyor.

2011-03-08 16:47:20
0

İçgül: Bursaspor dan puan almak istiyoruz

 Kardemir Karabükspor Menajeri Seyit İçgül, ''Taraftarımızın önünde iyi motive olup Bursaspor'dan puan almak istiyoruz'' dedi.

2011-03-08 16:24:43
0

Beşiktaş: Fenerbahçe ye penaltı yaratıldı

 Beşiktaş Kulübü, Gençlerbirliği-Fenerbahçe maçında yaşanan olaylardan sonra resmi siteden yönetim kurulu bazında bir açıklama yaptı.

2011-03-08 16:21:03
0

Gül, THY Uçuş Eğitim Akademisini gezdi

 Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, THY Teknik A.Ş hangarı ve THY Uçuş Eğitim Akademisini gezdi.

2011-03-08 16:07:50
0

Aziz Yıldırım: Emeğimize haksızlık yapılıyor

 Fenerbahçe Kulübü Başkanı Aziz Yıldırım, bugün basında çıkan haberlere tepki göstererek, futbolcuların sarf ettikleri emeklere haksızlık ...