2011-09-05 17:44:01
0

Trabzonspor 13 futbolcuyu renklerine bağladı

 Trabzonspor, bu akşam sona erecek birinci transfer döneminde şimdiye dek 13 futbolcuyu kadrosuna katarken, 10 oyuncuyla yollar ayrıldı.

2011-09-05 17:21:01
0

12 Dev Adam a Büyük kıyak

 Eurobasket 2011'de Polonya'ya 84-83 mağlup olarak ikinci tur şansını zora sokan 12 Dev Adam Büyük Britanya'nın galibiyeti ile üst tura çıktı.Büyük ...

2011-09-05 17:05:01
0

Bu yılki ligin hukuki dayanağı olmaz

 Federasyon’a ‘play-off’ uyarısı Uluslararası Spor Tahkim Kurulu (CAS) üyesi Avukat Kısmet Erkiner, Süper Lig'de bu sezon uygulanacak play-off sistemi ...

2011-09-05 16:04:01
0

Transferi Reina ya bildirildi

 Galatasaray'ın Bursaspor'dan gönderilen Sercan Yıldırım'ı transfer etmesi sosyal medyayı karıştırdı.

2011-09-05 16:03:01
0

Sercan transferiyle dalga geçtiler!

 Galatasaray'ın Bursaspor'dan gönderilen Sercan Yıldırım'ı transfer etmesi sosyal medyayı karıştırdı.

2011-09-05 15:25:01
0

İşte Sercan Yıldırım ın ilk sözleri

 Galatasaray ile anlaşan Bursaspor'un yıldız golcüsü Sercan Yıldırım bu konu hakkında kısa ve net konuştu...

2011-09-05 15:05:01
0

Ahmet Çakar a cevap geldi şerefsizdir!

 Ahmet Çakar'ın futbol gündemine suçladığı eski hakem Serdar Çakman kendisi için söylenenler karşısında ağır konuştu

2011-09-05 14:22:01
0

Real Madrid e bir Türk daha

 Kadrosuna Mesut Özil, Nuri Şahin ve Hamit Altıntop gibi yıldızları katan Real Madrid bu kez basketbolda bir Türk oyuncu için atağa kalktı.

2011-09-05 14:02:02
0

Gökçek Twitter dan Ankaragücünü tartıştı

 Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek, sosyal paylaşım ağı twitter’da takipçileriyle birlikte belirlediği konuları masaya yatırdı.

2011-09-05 14:02:02
0

Yedek kulübesine dürüm servisi

 Maç sırasında sahaya inenerek yedek kulübelerine dürüm satışına devam eden dürümcü hem şaşkınlık hemde bir ilk yaşattı.

2011-09-05 13:41:01
0

Beşiktaş ta kimler gitti, kimler geldi?

 Beşiktaş, bu akşam sona erecek birinci transfer döneminde şimdiye dek 10 futbolcuyu kadrosuna katarken, 10 futbolcuyla da yollarını ayırdı.

2011-09-05 13:41:01
0

CAS Fenerbahçe’nin başvurusunu kabul etti

 Fenerbahçe Şampiyonlar Ligi’ne katılmak için CAS’a yaptığı başvurunun kabul edildiğini bildirdi.

2011-09-05 13:02:02
0

Ve Sercan resmen Aslan

 Galatasaray, Sercan Yıldırım'ın transferi için Bursaspor ile anlaşmaya vardı

2011-09-05 12:24:01
0

Alex in hayali suya düştü

 Fenerbahçe'de kaptan Alex'in hayali suya düştü!..

2011-09-05 12:04:02
0

Transfer haberlerinde Galatasaray birinci sırada

 Ağustos ayında medyada çıkan transfer haberlerinde Galatasaray, ilk sırayı kimseye kaptırmadı.

2011-09-05 11:43:01
0

Türkiye Viyana da 3 puan peşinde

 2012 Avrupa Futbol Şampiyonası elemelerinde yarın Viyana’da Avusturya ile karşılaşacak Türk Milli Takımı, rakibini yenerek, grup ikinciliğini büyük ...

2011-09-05 11:43:01
0

Mesut u çirkin seçtiler!

 İspanya’nın Marca gazetesi, web sitesinde “La Liga’nın en çirkini” isimli ankette, Real Madrid’li orta saha Di Maria ilk sırayı kimseye kaptırmadı.

2011-09-05 11:25:02
0

GSaray a transferde borç şoku

 Lorik Cana transferinden Sunderland'e hala borcu olan Galatasaray'da şok! 2010-11 sezonu öncesi 4.5 milyon euroya alınan Arnavut oyuncunun ödenmeyen taksitleri ...

2011-09-05 11:25:02
0

Gelen 10, giden 28!

 Ünal Aysal yönetimi, teknik direktörlüğe Fatih Terim’in gelmesiyle birlikte kadroyu tepeden tırnağa yeniledi.

2011-09-05 11:24:01
0

Konyaspor yönetiminde istifa

 Bank Asya 1. Lig takımlarından Konyaspor’un Başkan Yardımcısı ve Yönetim Kurulu Üyesi Mehmet Soylu, kulüpteki görevlerinden istifa ettiğini bildirdi.

2011-09-05 11:01:01
0

Barça dan Real e müthiş çalım!

 Real Madrid'e gideceği konuşulan Neymar için, Barcelona, Santos'la anlaşmaya vardı.

2011-09-05 10:45:01
0

Milli takımın 484 maçı

 A Milli Futbol Takımı, yarın Viyana’da Avusturya ile yapacağı 2012 Avrupa Şampiyonası elemeleri A Grubu 8. maçıyla birlikte 484. karşılaşmasına ...

2011-09-05 10:44:01
0

Üst tura çıkma şansımız var

 Trabzonspor Kulübü Başkanı Sadri Şener, Avrupa Şampiyonlar Ligi’nde gruplarına baktıklarında üst tura çıkma ihtimallerinin bulunduğunu ve bunu ...

2011-09-05 10:27:01
0

Nadal ın çok zor anları

 Dünyanın en iyi teniscilerinden Rafael Nadal'ın bacağına basın toplantısında kramp girince yığıldı kaldı. İspanyol raket basının önünde çok zor anlar ...

2011-09-05 10:26:01
0

Arda Turan dan yanlış anlaşıldım açıklaması

 Milli Futbolcu Arda Turan, 2012 Avrupa Şampiyonası grup elemelerinde Türkiye ile Kazakistan arasında oynanan karşılaşmanın ardından yaptığı ...

2011-09-05 10:26:01
0

Galatasaray için gemileri yaktı

 Galatasaray'ın listesinde yer alan isimlerden Yiğit Gökoğlan kulübü Manisaspor ile köprüleri attı.

2011-09-05 06:18:09
0

Milat mı şike mi?

 Eski hakem ve futbol yorumcusu Ahmet Çakar'ın Twitter'da yazdıkları gündem yarattı...

2011-09-05 06:27:22
0

‘Türk pasaportu alamıyorum’

 Fenerbahçe'de kaptan Alex'in hayali suya düştü

2011-09-05 06:35:01
0

Arshavin sürprizi!

 Aslan’ın bir dönem gündeminde yer alan Arsenalli Andrei Arshavin için son dakika sürprizi yaşanabileceği belirtildi.