2011-05-21 21:02:28
0

CANLI Bursaspor-Gençlerbirliği (2Y)

 Geçtiğimiz sezonun şampiyonu Bursaspor sıkıntılı geçen bir sezonu Gençlerbirliği maçıyla kapatıyor. Bursa cezası nedeniyle maçı Eskişehir'de oynuyor.

2011-05-21 20:30:28
0

CANLI Bursaspor-Gençlerbirliği

 Geçtiğimiz sezonun şampiyonu Bursaspor sıkıntılı geçen bir sezonu Gençlerbirliği maçıyla kapatıyor. Bursa cezası nedeniyle maçı Eskişehir'de oynuyor.

2011-05-21 20:16:09
0

GAntep ve Beşiktaş yedek ağırlıklı çıktı

 Türkiye Kupası'nı kazanarak sezonu tamamlayan ve ligi 5. sırada bitirmesi kesinleşen Beşiktaş ile ligde üçüncülük mücadelesi veren Gaziantepspor karşı ...

2011-05-21 20:00:28
0

CANLI Timsah 3lük aşkına sahada

 Geçtiğimiz sezonun şampiyonu Bursaspor sıkıntılı geçen bir sezonu Gençlerbirliği maçıyla kapatıyor. Bursa cezası nedeniyle maçı Eskişehir'de oynuyor.

2011-05-21 20:00:28
0

Timsah 3lük aşkına sahada / CANLI

 Geçtiğimiz sezonun şampiyonu Bursaspor sıkıntılı geçen bir sezonu Gençlerbirliği maçıyla kapatıyor. Bursa cezası nedeniyle maçı Eskişehir'de oynuyor.

2011-05-21 20:00:01
0
2011-05-21 19:43:27
0

Trabzonspor şampiyon gibi karşılandı

 Süper Lig'in 34. haftasında deplasmanda Kardemir D.Ç Karabükspor ile karşılaşacak olan Trabzonspor, Karabük'te şampiyon gibi karşılandı.

2011-05-21 19:33:24
0

A 2 Futbol Ligi Şampiyonu Galatasaray

 2011 Türkiye A 2 Futbol Ligi Şampiyonu , Kayseri Erciyesspor'u finalde mağlup eden Galatasaray oldu.

2011-05-21 13:24:33
0

Hiddink kadroyu açıkladı!

 A Milli Takımımızın Belçika maçı kadrosu açıklandı.

0000-00-00 00:00:00
0

Gaziantepspor - Beşiktaş maçı canlı yayını özeti

 Türkiye Kupası'yla sezonu tamamlayan Beşiktaş, ligde üçüncülük mücadelesi veren Gaziantepspor ile karşılaşacak

2011-05-21 16:32:43
0

Şampiyon Cimbom!

 2011 Türkiye A 2 Futbol Ligi Şampiyonu Galatasaray oldu.

2011-05-21 19:29:28
0

Bursaspor 3lük aşkına sahada / 11 LER

 Geçtiğimiz sezonun şampiyonu Bursaspor sıkıntılı geçen bir sezonu Gençlerbirliği maçıyla kapatıyor. Bursa cezası nedeniyle maçı Eskişehir'de oynuyor.

2011-05-21 19:30:08
0

CANLI Gaziantepspor-Beşiktaş

 Bursaspor ile Süper Lig'de 3.'lük yarışı veren G.Antepspor, Türkiye Kupası Şampiyonu Beşiktaş'ı konuk ediyor.. Maç öncesi :kamil Ocak'ta ilk 11'ler belli ...

2011-05-21 18:03:01
0
2011-05-21 14:56:31
0

3 puan Antalya nın!

 Süper Lig'de Ankaragücü evinde Antalyaspor'a boyun eğdi

2011-05-21 14:56:31
0

Düellolu veda

 Süper Lig'de Ankaragücü evinde Antalyaspor'a boyun eğdi

2011-05-21 14:53:46
0

Düelloda kazanan yok!

 Bucaspor-Kayserispor karşılaşması izleyenleri gole doyurdu ama...

2011-05-21 17:51:53
0

Süper Lig de 2 maçın sonucu

 Süper Lig'de son hafta maçlarında Ankaragücü kendi sahasında Antalyaspor'a mağlup olurken, Kayserispor ile karşılaşan Bucaspor lige beraberlikle veda etti.

2011-05-21 17:46:52
0

Egemen ve Gökhan ın milli gururu

 (A) Milli Takım'ın Belçika ile yapacağı 2012 Avrupa Şampiyonası eleme karşılaşması öncesinde Trabzonsporlu Egemen Kormaz ile Chelsea'den Gökhan Töre ilk ...

2011-05-21 16:35:53
0

Ligde 2 maçta 11 gol var / CANLI

 Spor Toto Süper Lig'de son hafta maçlarında Ankaragücü kendi sahasında Medical Park Antalyaspor'u ağırlarken ligden düşmesi kesinleşen Bucaspor'un konuğu ...

2011-05-21 17:26:03
0

FB de Güiza Sivas a götürülmedi

 Lider Fenerbahçe, Sivasspor ile yarın oynayacağı Spor Toto Süper Lig son hafta maçı için Sivas'a gitti.

2011-05-21 17:26:03
0

Fenerbahçe nin Sivas kadrosu

 Lider Fenerbahçe, Sivasspor ile yarın oynayacağı Spor Toto Süper Lig son hafta maçı için Sivas'a gitti.

2011-05-21 16:35:53
0

Ligde 2 maçta 10 gol var / CANLI

 Spor Toto Süper Lig'de son hafta maçlarında Ankaragücü kendi sahasında Medical Park Antalyaspor'u ağırlarken ligden düşmesi kesinleşen Bucaspor'un konuğu ...

2011-05-21 17:12:51
0

Kazım Terim başarılı olacak

 Galatasaray'ın milli futbolcusu Kazım Kazım, teknik direktör Fatih Terim'in sarı-kırmızılı ekipte başarılı olacağına inandığını söyledi.

2011-05-21 16:35:53
0

Ligde 2 maçta 4 gol var / CANLI

 Spor Toto Süper Lig'de son hafta maçlarında Ankaragücü kendi sahasında Medical Park Antalyaspor'u ağırlarken ligden düşmesi kesinleşen Bucaspor'un konuğu ...

2011-05-21 14:07:28
0

Arkanızdan iş çevirmez!

 Kazım Kazım, Fatih Terim'in G.Saray'da başarılı olacağına inandığını söyledi.

2011-05-21 13:58:34
0

"Kolay lokma olmayacağız!"

 Sivasspor Başkanı Mecnun Otyakmaz'dan iddialı açıklama

2011-05-21 16:55:08
0

Milli Takım ın Belçika kadrosu açıklandı

 (A) Milli Futbol Takımı'nın 2012 Avrupa Şampiyonası elemelerinde 3 Haziran'da Brüksel'de Belçika ile oynayacağı maçın aday kadrosu açıklandı.

2011-05-21 16:35:53
0

Ankaragücü ne ilk yarıda şok! / CANLI

 Spor Toto Süper Lig'de son hafta maçlarında Ankaragücü kendi sahasında Medical Park Antalyaspor'u ağırlarken ligden düşmesi kesinleşen Bucaspor'un konuğu ...