2011-02-28 17:42:19
0

Erbakan ın ölümüyle hatırlanan manşetler

 Erbakan için, “son nefesine kadar siyaset yaptı” başlıklarıyla çıkandönemin gazeteleri 28 Şubat'ta için çok ağır manşetler atmıştı oysa. ...

2011-02-28 17:16:55
0

Zeybek ten Erbakan ve 28 Şubat yorumu

 Demokrat Parti Genel Başkanı Namık Kemal Zeybek, 28 Şubat sürecinde Necmettin Erbakan'a karşı haksızlık ve hukuksuzluk yapıldığını belirterek, sürecin ...

2011-02-28 17:16:00
0

Demirtaş a Şivan Perver ve Burkay soruldu

 BDP Eş Başkanı Demirtaş, Şivan Perver ve Kemal Burkay'ın Türkiye'ye dönüş hazırlıklarıyla ilgili soruları cevapladı..

2011-02-28 16:19:21
0

Baykal: Değişimde Erbakan ın rolü büyük

 Deniz Baykal, Necmettin Erbakan için taziye ziyaretinde bulunmak üzere Saadet Partisi Genel Merkezi'ne geldi. Baykal burada yaptığı açıklamada, Türkiye'deki ...

2011-02-28 16:04:10
0

Erbakan ın mezarına köyünden toprak gidecek

 Eski Başbakan ve Saadet Partisi Genel Başkanı Necmettin Erbakan'ın mezarına konulmak üzere doğum yeri Sinop'un Uzungürgen köyünden toprak götürülecek.

2011-02-28 16:00:00
0

Fatih Camii Erbakan için hazırlanıyor

 Vefat eden eski Başbakan ve Saadet Partisi Genel Başkanı Necmettin Erbakan'ın yarın defnedileceği Merkezefendi Mezarlığı'nda hazırlıklara başlandı. Fatih ...

2011-02-28 15:53:17
0

Schröder Erdoğan’ları evinde ağırladı

 Almanya'nın eski Başbakanı Gerhard Schröder Almanya’da bulunan Başbakan Recep Tayyip Erdoğan’ı evinde kahvaltıya kabul etti.

2011-02-28 15:51:44
0

Erbakan ın cenazesine rekor katılım

 85 yaşında hayatını kaybeden Saadet Partisi (SP) Genel Başkanı Necmettin Erbakan'ın, Fatih Camii'nde yapılacak cenaze törenine yaklaşık 1.5 milyon kişinin ...

2011-02-28 15:35:58
0

28 Şubatta Türkçe ezan istendi iddiası

 14 yıl aradan sonra 28 Şubat 'postmodern' darbesi dönemin Başbakanı Necmettin Erbakan'ın ölümünün gölgesinde yeniden tartışılıyor. Süreçlerle ilgili ...

2011-02-28 15:22:06
0

Erbakan için Hollanda da cenaze namazı kılındı

 Eski Başbakan ve Saadet Partisi Genel Başkanı Necmettin Erbakan'ın vefatının ardından Hollanda'da gıyabi cenaze namazı kılındı.

2011-02-28 14:57:31
0

Bülent Arınç: Cenazeye katılacağım

 Devlet Bakanı ve Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç, Saadet Partisi Genel Başkanı ve eski başbakanlardan Necmettin Erbakan'ın vefatından üzüntü duyduğunu ...

2011-02-28 14:45:00
0

BETAM ın son seçim olsa anketi

 Araştırmada, ekonomik krizin etkisinin AKP'ye oy kaybettiği belirtildi

2011-02-28 14:30:14
0

Erbakan ı bir teğmene tokatlatacaklardı

 Karaca: Başbakan Erbakan’a süreci anlattım. İnanmadı ‘beni kandırmaya çalışıyorsunuz’ bile dedi.Oysa bir teğmene tokat attırılacağı ...

2011-02-28 14:03:47
0

Arınç: Türkiye ye hizmeti Allah rızası bildi

 Devlet Bakanı ve Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç, vefat eden Saadet Partisi Genel Başkanı Necmettin Erbakan için önemli açıklamalarda bulundu.

2011-02-28 13:54:00
0

Devlet Bahçeli nin Aydın daki iktidar hesabı

 Aydın'da halka seslenen MHP lideri yine iktidar hesap yaptı..

2011-02-28 13:40:00
0

Davutoğlu BM Hakları Konseyi nde konuşacak

 Dışişleri Bakanı Ahmet Davutoğlu, BM İnsan Hakları Konseyi 16. dönem toplantısına katılmak üzere Cenevre'ye geldi.

2011-02-28 13:34:21
0

Çiçek: Erbakan dan öğrenilecek çok şey var

 Devlet Bakanı ve Başbakan Yardımcısı Cemil Çiçek, dün vefat eden Saadet Partisi Genel Başkanı ve eski başbakanlardan Necmettin Erbakan'ın ömrünü millete ...

2011-02-28 13:33:00
0

Kılıçdaroğlu İngiltere ye gitti

 CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, İngiltere'ye gitti.

2011-02-28 13:16:03
0

Şahin: 28 Şubat diğer günlerden farksız

 TBMM Başkanı Mehmet Ali Şahin, 28 Şubat süreciyle ilgili olarak 'Millet iradesine bağlı kalındığı, bu istikamette dirayetle bir yönetim sergilendiği ...

2011-02-28 13:14:50
0

14 yıl sonra gün gün 28 Şubat süreci

 Milli Güvenlik Kurulu'nun 28 Şubat 1997'deki toplantısında alınan kararların üzerinden 14 yıl geçti. Yaşanan değişim ve dönüşüm her alanda hissdeildi. O ...

2011-02-28 12:53:04
0

Fatih Erbakan: Milligörüş devam edecek

 Eski Başbakan ve Milligörüş lideri Prof. Dr. Necmettin Erbakan'ın oğlu Fatih Erbakan açıklama yaptı. Fatih Erbakan dünyanın birçok ülkesinden cenaze ...

2011-02-28 13:10:43
0

29 yıldır milletvekilleri hasreti çeken ilçe

 30 yılan yakın bir süre boyunca hiç bir milletvekili çıkaramayan Ceylanpınar'da halk artık kendisini temsil edecek bir milletvekili istiyor.

2011-02-28 12:53:04
0

Oğul Erbakan dan Milli Görüş e devam mesajı

 Eski Başbakan ve Milligörüş lideri Prof. Dr. Necmettin Erbakan'ın oğlu Fatih Erbakan açıklama yaptı. Fatih Erbakan dünyanın birçok ülkesinden cenaze ...

2011-02-28 13:00:17
0

Erdoğan ın Brüksel ziyareti ertelendi

 Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın, Brüksel ziyareti eski Başbakanlardan Prof. Dr. Necmettin Erbakan'ın cenaze töreni nedeniyle ertelendi.

2011-02-28 13:01:00
0

Erbakan, bu afişlerle adil düzene oy istemişti!

 Eski Başbakan ve Saadet Partisi Genel Başkanı Necmettin Erbakan vefat etti. Erbakan'ın siyasi hayatı boyunca oy isterken yapılan afişleri hala akıllarda:

2011-02-28 12:53:04
0

Fatih Erbakan: Milligörüşe devam

 Eski Başbakan ve Milligörüş lideri Prof. Dr. Necmettin Erbakan'ın oğlu Fatih Erbakan açıklama yaptı. Fatih Erbakan dünyanın birçok ülkesinden cenaze ...

2011-02-28 12:22:56
0

Zeybek: Erbakan seçimde ittifak istiyordu

 DP Genel Başkanı Namık Kemal Zeybek, dün vefat eden Saadet Partisi Genel Başkanı, eski başbakanlardan Necmettin Erbakan'ın seçimde ittifak olasılıklarını ...

2011-02-28 12:17:00
0

Erbakan ın mezarında hazırlıkar başladı

 Vefat eden eski Başbakan ve Saadet Partisi Genel Başkanı Necmettin Erbakan'ın yarın defnedileceği Merkezefendi Mezarlığı'nda hazırlıklara başlandı.

2011-02-28 12:11:16
0

MMP lideri Yılmaz dan başsağlığı mesajı

 Milliyetçi ve Muhafazakar Parti(MMP) Lideri Ahmet Reyiz Yılmaz, Erbakan ailesine ve sevenlerine başsağlığı diledi.

2011-02-28 12:11:16
0

MMP liderinden başsağlığı mesajı

 Milliyetçi ve Muhafazakar Parti(MMP) Lideri Ahmet Reyiz Yılmaz, Erbakan ailesine ve sevenlerine başsağlığı diledi.