2011-02-26 21:45:00
0

Yalçın Küçük ten solu CHP de birleştirme çağrısı

 Prof.Dr. Yalçın Küçük, sol partilere CHP birleşme çağrısı yaptı.

2011-02-26 20:38:48
0

Abdullah Gül, Talabani ile görüştü

 Kuveyt'te temaslarda bulunan Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, Irak Cumhurbaşkanı Celal Talabani ile bir araya geldi.

2011-02-26 19:57:03
0

Kemal Kılıçdaroğlu ölümden döndü

 CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Ödemiş mitinginin ardından kaza tehlikesi atlattı.

2011-02-26 19:05:43
0

Bahçeli nin Sizi il yapacağım dediği ilçe

 MHP Lideri Devlet Bahçeli, Aydın'da Nazilli Belediyesinin toplu açılış töreninde konuştu. Bahçeli ekonomik sorunlara değindi, Başbakan'ın gerilim stratejisi ...

2011-02-26 18:33:00
0

Bahçeli: Başbakan düşmanlığını dışa vurdu

 Bahçeli, "Sayın Başbakanın şuur altında birikmiş olan Türk milleti ve MHP düşmanlığı dışa vurdu" dedi

2011-02-26 17:42:43
0

Bahçeli den seçmene AKP nadasa bırakılmalı

 MHP Lideri Devlet Bahçeli, Aydın'da Nazilli Belediyesinin toplu açılış töreninde konuştu. Bahçeli ekonomik sorunlara değindi, Başbakan'ın gerilim stratejisi ...

2011-02-26 16:54:49
0

Deniz Baykal karitür sergisi açtı / VİDEO

 Cumhuriyet Halk Partisi (CHP)'nin eski Genel Başkanı Deniz Baykal, Ankara'da karikatür sergisi açılışına katıldı.

2011-02-26 17:04:00
0

Kılıçdaroğlu na İzmir den yoğun ilgi

 CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, İzmir'in Ödemiş ilçesinde tarım mitinginde konuştu.

2011-02-26 16:41:39
0

Bölükbaşı: Kılıçdaroğlu nun söyledikleri PKK ya uygun

 MHP Genel Başkan Yardımcısı Deniz Bölükbaşı, İzmir Kültürpark Gençlik Tiyatrosu'nda partisince düzenlenen ''Seçim Beyannamesi Tanıtım Toplantısı''nda ...

2011-02-26 16:27:35
0

Milli Türk Talebe Birliği Genel Kurulu na siyasetçi akını

 Milli Türk Talebe Birliğinin (MTTB) Eminönü Halk Eğitim Merkezinde düzenlenen 3. Genel Kurulu'na çok sayıda siyasetçi katıldı.

2011-02-26 16:18:13
0

Erdoan BDP lileri zor durumda bırakan sözü

 Başbakan Erdoğan'ın uluslararası arenada Doğu ve Güneydoğu'da 70 milletvekilinin olduğunu söylediğini belirten DTK Eş Genel Başkanı Ahmet Türk, bir konuda ...

2011-02-26 16:02:02
0

MHP li Didinmez: AKP nin karnesi zayıf

 MHP Genel Başkan Yardımcısı Bülent Didinmez, basın toplantısında yaptığı konuşmada, Ortadoğu'da yaşanan gelişmelerin iyi incelenmesi gerektiğini ...

2011-02-26 15:51:47
0

DSP seçime girecek sonucu ne olursa olsun

 DSP Genel Başkanı Masum Türker, sonucu ne olursa olsun seçime gireceklerini söyledi.

2011-02-26 15:30:33
0

Atalay 5 ilin valilileriyle biraraya geldi

 İçişleri Bakanı Beşir Atalay, Batman'da 5 ilin valisi Alay komutanları, Emniyet Müdürleri, Mit başkanlarıyla bir araya geldi.

2011-02-26 15:25:00
0

Kılıçdaroğlu dan çiftçiye Cem Uzan sözü

 Kılıçdaroğlu İzmir'in Ödemiş ilçesinde partisince düzenlenen Tarım Mitingi'nde konuştu. Çiftçiye 3 lira olan mazot için '1,5 lira olacak' sözü veren ...

2011-02-26 15:25:00
0

Kılıçdaroğlu dan Cem Uzan vari söz!

 Kılıçdaroğlu İzmir'in Ödemiş ilçesinde partisince düzenlenen Tarım Mitingi'nde konuştu. Çiftçiye 3 lira olan mazot için '1,5 lira olacak' sözü veren ...

2011-02-26 15:23:00
0

Fatma Şahin den Canan Arıtman a cevap

 AKP Gaziantep Milletvekili Fatma Şahin, internet sitesi üzerinden Canan Arıtman'a cevap verdi.

2011-02-26 15:10:26
0

Şener den seçim ittifakına yeşil ışık!

 Türkiye Partisi Genel Başkanı Abdüllatif Şener, ''Önümüzde daha iyi sonuç alacağımız bir formül gördüğümüz takdirde bir ittifak olabilir'' dedi.

2011-02-26 14:38:29
0

Kılıçdaroğlu: Haramilerin iktidarını yıkacağız

 CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, ''12 Hazirana az kaldı, beraber olacağız, haramilerin iktidarını yıkıp, halkın iktidarını kuracağız'' dedi.

2011-02-26 14:30:12
0

Erdoğan Marmaray da yeni temel attı

 Başbakan Erdoğan, Harem-Yeni Kapı arası yapılacak 2. tüp geçidin temelini attı. Törende konuşan Erdoğan, Marmaray'ı geciktirenlere kızdı. Muhalefete ...

2011-02-26 14:48:00
0

Erdoğan dan Marmaray ve çılgın proje açıklaması

 Başbakan Erdoğan, Harem'de İstanbul Boğazı Karayolu Tüp Geçişi temel atma töreninde konuştu.

2011-02-26 14:27:16
0

Türk: Açılım projesinde umutlarımı yitirdim

 Demokratik Toplum Kongresi (DTK) Başkanı Ahmet Türk, DTK'nın sivil toplum kuruluşları ile Diyarbakır'da düzenlediği toplantıda konuştu. Açılım konusunda ...

2011-02-26 14:30:12
0

Erdoğan Marmaray da yeni temel atıyor CANLI İZLE

 Başbakan Recep Tayip Erdoğan, Harem-Yeni Kapı arasındaki yapılacak olan ikinci tüp geçidin temelini atıyor...

2011-02-26 14:18:36
0

MHP li Ekici Balyoz sanığını kahraman ilan etti

 MHP Genel Başkan Yardımcısı Mehmet Ekici, Balyoz davası kapsamında tutuklanan emekli Korgeneral Engin Alan'a sahip çıktı.

2011-02-26 14:11:30
0

Ergin: Hakim ve savcı sıkıntısını 3-4 yıla çözeriz

 Adalet Bakanı Sadullah Ergin, 2002 yılından bu yana yargı teşkilatının sahip olduğu fiziksel koşullar ve personel konusunda bilgi verdi. Ergin hakim ve savcı ...

2011-02-26 12:50:30
0

Erdoğan a 58. yaş sürprizi / VİDEO

 Başbakan Erdoğan, İstanbul Boğazının 42 metre altında inşaa edilen Marmaray'ın tamamlanan bazı bölümlerini açmak ve çalışmaları yerinde incelemek için ...

2011-02-26 12:50:30
0

Erdoğan a yerin altında doğum günü

 Başbakan Erdoğan, İstanbul Boğazının 42 metre altında inşaa edilen Marmaray'ın tamamlanan bazı bölümlerini açmak ve çalışmaları yerinde incelemek için ...

2011-02-26 12:54:20
0

12 uçak Libya daki Türkler için seferber

 Dışişleri Bakanlığı, Libya'dan Türk vatandaşlarının tahliye işlemlerinin sürdüğünü açıkladı. 12 uçak Libya'daki Türklerin tahliyesi için ...

2011-02-26 12:50:30
0

Erdoğan da yerin altında doğum günü

 Başbakan Erdoğan, İstanbul Boğazının 42 metre altında inşaa edilen Marmaray'ın tamamlanan bazı bölümlerini açmak ve çalışmaları yerinde incelemek için ...

2011-02-26 12:47:27
0

Başbakan Erdoğan dan Marmaray sürprizi

 Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, İstanbul Boğazı’nın iki yakasını denizin altından birleştirecek Marmaray’da incelemelerde bulunuyor.