2011-03-04 06:34:12
0

CHP nin anketinde en sıkıntılı il sürprizi

 CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu Büyük şehirlerdeki durumunu görmek için anket yaptırdı. 8 büyük ilin 7'sinde oyların arttığı gözlemlenirken, birinde ise ...

2011-03-04 01:02:00
0

CHP li belediye başkanı hakkında soruşturma

 CHP'li Bafa Belediye Başkanı Zühra Dönmez hakkındaki iddialarla ilgili olarak Milas Kaymakamlığı soruşturma başlattı.

2011-03-03 23:29:05
0

Abdullah Gül, Mısır dan döndü

 Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, özel uçak ''ANA'' ile sat 23.05'te İstanbul'a geldi.

2011-03-03 23:13:00
0

İşçi Partililer AK Parti il binasını işgal etti - İzle

 'Ergenekon' soruşturmasını protesto eden Öncü Gençlik üyleri AK Parti Ankara İl binasını işgal etti.

2011-03-03 21:57:00
0

Batum Ergenekon gözaltılarını değerlendirdi

 Batum, ''Şimdi ben ne konuşsam basının adına konuşmuş olurum '' dedi.

2011-03-03 21:03:16
0

Erdoğan: Libya Libyalılarındır

 Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Libya Lideri Muammer Kaddafi’nin Venezuela Devlet Başkanı Hugo Chavez’in Libya krizine çözüm önerisini kabul etmesi ...

2011-03-03 20:14:25
0

MHP li Toskay dan Sayın Öcalan gafı

 Başbakan Erdoğan'ı PKK lideri Öcalan'la müzkare halinde olduğunu iddia eden MHP Genel Başkan Yardımcısı Tunca Toskay, sözlerini sürdürürken terörist ...

2011-03-03 19:35:27
0

Meclis ten bir dizi kanunda düzenleme

 MİT ve genel kolluk mensupları, tahsil şartı aranmaksızın özel güvenlik görevlisi olabilecek. Güvenlik görevlileri, bir defaya mahsus ruhsat harcı ...

2011-03-03 19:28:53
0

Başbakan dan gözaltılar için ilk sözler

 Başbakan Erdoğan, Ergenekon soruşturması kapsamında bugün gerçekleştirilen aralarında Nedim Şener'in de bulunduğu çoğu gazetecilere yönelik gözaltı ...

2011-03-03 19:28:53
0

Başbakan dan gözaltılar için ilk açıklama

 Başbakan Erdoğan, Ergenekon soruşturması kapsamında bugün gerçekleştirilen aralarında Nedim Şener'in de bulunduğu çoğu gazetecilere yönelik gözaltı ...

2011-03-03 19:19:22
0

Gül Mısır da Amr Musa ile görüştü

 Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, 25 Ocak Devrimci Gençlik Grubu üyeleri ve Arap Birliği Genel Sekreteri Amr Musa ile ayrı ayrı bir araya geldi.

2011-03-03 19:12:44
0

Demirtaş: Elinde belgesi varsa açıklasın

 BDP lideri Selahattin Demirtaş, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın yaptığı açıklamayla ilgili ''Eğer kendisinin elinde BDP'nin şiddeti istediğine, ...

2011-03-03 19:05:25
0

3 partiden ortak anayasa değişikliği teklifi

 AK Parti, CHP ve MHP milletvekillerinin imzasıyla, spor faaliyetleriyle ilgili uyuşmazlıkların tahkim yoluyla çözümüne ilişkin ortak bir anayasa değişiklik ...

2011-03-03 18:38:25
0

MHP li Toskay dan Sayın Öcalan özürü

 MHP Genel Başkan Yardımcısı Tunca Toskay, terör örgütü elebaşı Abdullah Öcalan için ''Sayın'' ifadesini kullanmasının, dil sürçmesi olduğunu bildirdi.

2011-03-03 18:31:00
0

Gül Mısırlı generallerle görüştü

 Cumhurbaşkanı Gül, Hüsnü Mübarek'in iktidardan indirilmesinden sonra Mısır'a gitti

2011-03-03 17:04:55
0

TBMM seçim tarihi için kesin kararını verdi

 TBMM Genel Kurulu Genel seçimlerin 12 Haziran'da yapılmasını kararlaştırdı.

2011-03-03 16:58:00
0

MHP li vekilin Sayın Öcalan gafı

 Toskay, dili sürçünce, terör örgütü elebaşı Öcalan için 'Sayın' kelimesini kullandı.

2011-03-03 16:27:18
0

Siyasi partilerin sporcu vekil adayları

 Türkiye, genel seçim havasına girerken partiler de milletvekili adaylarını belirlemeye başladı. Sporda kariyer yapmış eski sporcu ve yöneticiler, yine ...

2011-03-03 16:23:08
0

Saadet Erbakan sız ilk kez toplandı

 Saadet Partisi Genel Başkan Yardımcısı Mustafa Kamalak, ''Milli Görüş hareketi, liderimizin gösterdiği yeniden büyük Türkiye ve yeni bir dünyanın ...

2011-03-03 16:08:04
0

Kurtulmuş, Erbakan ın hangi yönünü örnek alıyor?

 Mahmut Bıyıklı’nın hazırlayıp sunduğu programa son olarak katılan HAS Parti Genel Başkanı Numan Kurtulmuş, Erbakan'ın hangi yönünü örnek ...

2011-03-03 15:49:00
0

Numan Kurtulmuş AKP ye mi katılacak

 Has Parti lideri Numan Kurtulmuş, AKP'ye katılacağı yönündeki iddialara canlı yayında cevap verdi

2011-03-03 15:19:43
0

Özhaseki yi vekillikten soğutan olay

 Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Mehmet Özhaseki, milletvekili adayı olup olmayacağı yönünde kendisine sorulan soruları yanıtladı. Özhaseki, ...

2011-03-03 14:59:25
0

Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, Mısır da

 Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, resmi temaslarda bulunmak üzere Mısır’ın başkenti Kahire’de... Gül, Mısır temaslarına Savunma ...

2011-03-03 14:59:49
0

Hepatit B ile mücadelinin haritası mecliste

 TKAD yetkilileri toplumda Hepatit B ile ilgili farkındalık yaratılması, Hepatit B’nin önlenmesi ve tedavisi konularında hazırladığı, “Türkiye Yol ...

2011-03-03 13:33:40
0

Kapatılan partilerin dosyası yeniden açılıyor

 Anayasa değişikliği çerçevesinde Anayasa Mahkemesinin yeniden yapılandırılmasını öngören kanun tasarısı, TBMM Anayasa Komisyonunda kabul edildi. Kabul ...

2011-03-03 13:41:15
0

TBMM de Ergenekon tartışması

 Ergenekon operasyonuna tepki gösteren muhalefetle iktidar milletvekilleri TBMM Plan ve Bütçe Komisyonu'nda tartıştı.

2011-03-03 13:33:40
0

AYM deki değişiklikler Komisyon dan geçti

 Anayasa değişikliği çerçevesinde Anayasa Mahkemesinin yeniden yapılandırılmasını öngören kanun tasarısı, TBMM Anayasa Komisyonunda kabul edildi.

2011-03-03 13:20:00
0

Başbakan Erdoğan: BDP PKK nın sözcüsü oldu

 Erdoğan: Bir siyasi partinin, siyaseti zemini tamamen bırakarak terör örgütünün sözcülüğüne soyunduğunu görüyoruz

2011-03-03 12:52:57
0

Dışişleri Bakanı olmak böyle birşey!

 Makam aracından uzun süre inemeyen Dışişleri Bakanı Ahmet Davutoğlu, kendisini karşılayan Topbaş'ı belediye binası önünde bekletti. Uzun süre telefonda ...

2011-03-03 12:40:46
0

Erdoğan: BDP, PKK nın yayın organı gibi

 Başbakan Erdoğan, PKK'nın eskiden kendi illegal yayın organlarını kullanırdı şimdi bir siyasi parti, siyaseti, demokratik zemini tamamen bırakarak terör ...