2012-05-25 09:55:24
0

Akşam ın bürosu darbecilerin karargahı gibiydi

 Akşam Gazetesi'nde 27 Mayıs sürecine bizzat şahit olan gazetenin Malik Yolaç, o dönem yaşadıklarını anlattı.

2012-05-25 10:53:53
0

Türkiye AB üyeliği konusunda Bosna yı destekliyor

 TBMM İçişleri Komisyonu heyeti, bazı temaslar için gittiği Bosna Hersek'in başkenti Saraybosna'da, Bosna-Hersek Parlamentosu İstihbarat ve Güvenlik Komisyonu ...

2012-05-25 10:02:01
0

Erdoğan dan Elhamdülillah lı 3 anket sonucu

 Kazakistan dönüşünde çok önemli açıklamalarda bulunan Başbakan Erdoğan, partisinin anketlerde çıkan son oy oranlarını da verdi.

2012-05-25 06:43:02
0

Erdoğan dan Fenerbahçe-cemaat tartışmasına esprili yorum

 Erdoğan "Cemaat ve Fenerbahçe'yle ilgili bir soruya "Cemaat camide kardeşim" yanıtını verdi.

2012-05-25 09:00:59
0

Erdoğan dan Uludere için susun emri!

 Uludere için gereken açıklamayı yaptığını belirten Erdoğan, komutan ismi verilmesini eleştirdi. Başbakan, "Cemaat-F.Bahçe kavgası" iddası için "cemaat ...

2012-05-25 05:57:02
0

Başbakan Erdoğan dan Bakan Şahin yorumu

 Başbakan, İçişleri Bakanı Şahin'in Uludere sözlerine Kazakistan dönüşü yorumladı.

2012-05-25 08:01:39
0

Akaydın AK Parti Antalya yı kazanamaz

 AK Parti Yerel Yönetimler Başkanlığı'nın hazırladığı '29 Büyükşehir' tasarısını değerlendiren Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa ...

2012-05-25 07:30:59
0

Erdoğan dan Uludere için susun talimatı!

 Uludere için gereken açıklamayı yaptığını belirten Erdoğan, komutan ismi verilmesini eleştirdi. Başbakan, "Cemaat-F.Bahçe kavgası" iddası için "cemaat ...

2012-05-24 19:27:01
0

Arınç a doğum günü sürprizi

 Suudi Arabistan dönüşünde korumalarının kendisi için hazırladığı doğum günü pastasını kesti.

2012-05-24 21:23:20
0

Bülent Arınç a korumalarından uçakta sürpriz

 Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç, uçakla Suudi Arabistan'dan dönüşünde korumalarının kendisi için hazırladığı sürpriz doğum günü pastasını kesti.

2012-05-24 20:55:37
0

Başbakan, İçişleri Bakanı Şahin e sahip çıktı

 Başbakan Erdoğan Pakistan ve Kazakistan ziyareti dönüşününde gündeme ilişkin açıklamalar yaptı. Erdoğan, CHP'yi 4+4+4'e yönelik başvuru BDP'yi de ...

2012-05-24 16:58:02
0

CHP den Bakan Şahin e istifa çağrısı

 Güler, "İçişleri Bakanı İdris Naim Şahin ya istifa etme erdemini göstermeli veya görevinden alınmalıdır" dedi.

2012-05-24 19:10:38
0

MHP nin Şeyh Sait önergesi öfkesi

 MHP Genel Sekreteri İsmet Büyükataman, "Şeyh Sait Camii yapılması girişimleri" ile ilgili soru önergesinin reddedilmesine sert tepki gösterdi.

2012-05-24 18:59:08
0

CHP, 4+4+4 için yeniden başvuracak

 CHP Grup Başkanvekili Emine Ülker Tarhan, Anayasa Mahkemesinin 4+4+4 kararına ilişkin "Esasa ilişkin başvurumuz hemen hemen hazır o başvurumuzu yapacağız" dedi.

2012-05-24 19:00:57
0

CHP den Bakan Şahin e istifa çağrısı

 CHP Sözcüsü ve Genel Başkan Yardımcısı Birgül Ayman Güler, İçişleri Bakanı İdris Naim Şahin'i istifaya davet etti.

2012-05-24 18:50:57
0

TBMM Arabuluculuk Yasası nı tartışıyor

 TBMM Genel Kurulu'nda, hukuk uyuşmazlıklarının ''arabuluculuk'' yoluyla çözümünü düzenleyen yasa tasarısının görüşülmesine başlandı. Muhalefet ...

2012-05-24 18:53:18
0

3Yargı Paketi haftaya görüşülecek

 TBMM Adalet Komisyonu'nda görüşmeleri devam eden 3.Yargı Paketi'nin 70 maddesi tamamlandı.

2012-05-24 18:08:22
0

CHP den 29 Mayıs resmi tatil olsun teklifi

 CHP İstanbul Milletvekili Faik Tunay, İstanbul'un Fethi'nin yıl dönümü olan 29 Mayıs'ın resmi tatil olarak kutlanması için kanun teklifi verdi.

2012-05-24 16:34:00
0

Şahin ya istifa etsin, ya da görevden alınsın!

 CHP Sözcüsü ve Genel Başkan Yardımcısı Birgül Ayman Güler, İçişleri Bakanı İdris Naim Şahin'in ''ya istifa etme erdemini göstermesi ya da görevinden ...

2012-05-24 14:54:02
0

CHP li Matkap tan itiraf gibi seçim tahmini

 Nihat Matkap: Kamuoyu araştırmalarına göre yarın seçim olsa yine AKP dört seçmenden ikisinin oyunu alacak gibi görünüyor

2012-05-24 17:31:24
0

Genel Kurul kürsüsünde çay eylemi

 CHP Artvin Milletvekili Uğur Bayraktutan, Karadeniz Bölgesi'nde çay üreticilerinin yaşadığı sorunları anlatırken, tepki göstermek için TBMM Genel Kurulu ...

2012-05-24 17:24:11
0

GAntep Emniyeti nden Tayyar a cevap

 Son zamanlarda bazı yayın organlarında Gaziantep Emniyet Müdürlüğü’nde ‘Bir suç şebekesi mi var’ haberleri üzerine, Emniyet Müdürlüğü yazılı bir ...

2012-05-24 16:44:03
0

Şahin Konun takipçisi olacağız!

 Aile ve Sosyal Politikalar Bakanı Fatma Şahin, Parti Gaziantep Milletvekili Şamil Tayyar'ın telefonlarının dinlendiği iddiasına ilişkin konun takipçisi ...

2012-05-24 16:34:00
0

Güler Şahin ya istifa etsin, ya da görevden alınsın!

 CHP Sözcüsü ve Genel Başkan Yardımcısı Birgül Ayman Güler, İçişleri Bakanı İdris Naim Şahin'in ''ya istifa etme erdemini göstermesi ya da görevinden ...

2012-05-24 16:30:00
0

Anayasa Mahkemesi, 4+4+4 kararını verdi

 Anayasa Mahkemesi, kamuoyunda ''4 4 4'' olarak bilinen ve zorunlu eğitimi kademeli olarak 12 yıla çıkaran 6287 sayılı yasanın, şekil bakımından iptali ve ...

2012-05-24 16:04:14
0

BDP den Meclis araştırması istemi

 BDP, özel yetkili mahkemelerle ilgili Meclis araştırması açılmasını istedi.

2012-05-24 14:59:05
0

Varto daki şehit astsubayda Suriye parmağı mı var?

 İdris Naim Sahin POLSAN su tesisi acilisinda Muş Varto'da astsubayları şehit eden 4 kişiden 2'sinin farklı uyruklu oldugunu soyledi. Şahin'in Suriye'yi işaret ...

2012-05-24 15:34:47
0

Ömer Dinçer öğretmenlere hak verdi

 Milli Eğitim Bakanı Ömer Dinçer, öğretmenlerin dün derslere girmemesiyle ilgili olarak konuştu.

2012-05-24 15:35:39
0

Başbakan Erdoğan Kazakistan dan ayrıldı

 Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Türkiye saatiyle 15.07'de özel uçağıyla Kazakistan'ın başkenti Astana'dan ayrıldı.

2012-05-24 15:24:05
0

Matkap Seçim olsa yine Ak Parti oyları alır

 CHP Genel Başkan Yardımcısı Nihat Matkap, ''Kamuoyu araştırmalarına göre yarın seçim olsa yine AKP dört seçmenden ikisinin oyunu alacak gibi görünüyor'' ...