2011-03-08 15:37:38
0

Basın Kartları Komisyonu Rize de toplanacak

 Toplantıda, 430 basın kartı dosyası görüşülecek

2011-03-08 17:41:00
0

İnternetin fikir babasından yasak yorumu

 İnternet Fikir Platformu sözcüsü Adnan Erdoğan, blogspot'la başlayıp giderek artan yasaklarla ilgili konuştu. Erdoğan İnternete yargı yoluyla getirilen ...

2011-03-08 17:41:00
0

Fikir ve haberleşme özgürlüğüne balta!

 İnternet Fikir Platformu sözcüsü Adnan Erdoğan, blogspot'la başlayıp git gide artan yasaklarla ilgili konuştu. Erdoğan İnternete yargı yoluyla getirilen ...

2011-03-08 17:15:47
0

Turgut: Bugünkü ortamın suçlusu gazetecilerdir

 Serdar Turgut, bugün basın özgürlüğünün kısıtlandığını iddia edenlerin bugünkü ortamın suçlusu olduğunu söledi.

2011-03-08 15:16:05
0

Kurtlar Vadisi ne beleşçi tepkisi

 Kurtlar Vadisi-Pusu, bu kez hâkim ve savcıların hedefinde...

2011-03-08 14:56:27
0

Oynadığı diziyi ihbar etti!

 "Sendika mendika ne varsa ayağa kaldıracağım. Çocuklar, kadınlar, oyuncular, set işçileri suistimal ediliyor"

2011-03-08 16:58:59
0

El Cezire den Facebook şovu

 El Cezire, sosyal ağları merkeze alan talk şovla bir ilki gerçekleştirmeyi planlıyor.

2011-03-08 14:41:00
0

Aydan Şener yeni Çalıkuşu için kimi uygun gördü?

 Çalıkuşu bir daha çekilemez dedi ama...

2011-03-08 11:27:53
0

Yetenek Sizsiniz de şok! - VİDEO

 Yarışmacının kaburgası nasıl kırıldı?

2011-03-08 16:12:27
0

TGF, Kılıçdaroğlu ile bir araya geliyor

 Türkiye Gazeteciler Federasyonu (TGF), 12 Haziran 2011’de yapılacak genel seçimler öncesinde liderlerle buluşuyor.

2011-03-08 13:02:33
0

Her 10 kadından 4 ü şiddet görüyor

 'Hayatın İçinden'in bugünkü konukları, Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Programı koordinatörü Meltem Ağduk ve sanatçı Betül Arım'dı

2011-03-08 13:11:43
0

Aşk ve Ceza da hesap vakti! - VİDEO

 Yavuz’un yıllardır kendisine beslediği nefretin gerçek nedenini öğrenen Savaş ne yapacak?

2011-03-08 11:15:40
0

Bizde de Coughlin ler var"

 Başbakan Erdoğan grup toplantısında Daily Telegraph’ın özür dilediği haber üzerinden psikolojik harekat yapıldığını söyledi

2011-03-08 14:52:41
0

Papa televizyona çıkacak

 Katoliklerin ruhani lideri Papa 16. Benediktus'un, İtalyan devlet kanalı RAI'de bir programa katılacağı açıklandı.

2011-03-08 14:52:00
0

Muhteşem Yüzyıl ın setinde hırsızlık

 Muhteşem Yüzyıl'ın Marmaris'teki çekimlerinde rol alan figüranların cüzdanları çalındı.

2011-03-08 11:15:40
0

“İsrail-CHP-YARSAV paslaşmasına dikkat!”

 Başbakan Erdoğan grup toplantısında Daily Telegraph’ın özür dilediği haber üzerinden psikolojik harekat yapıldığını söyledi

2011-03-08 13:59:34
0

Odatv de kişisel bilgileri çıkan Ilıcak adliyede

 Gazeteci yazar Nazlı Ilıcak, Beşiktaş'taki İstanbul Adliyesi'ne geldi. Ilıcak, geliş sebebini soran basın mensuplarına, hakkında bazı belgelerin ele ...

2011-03-08 13:59:34
0

Nazlı Ilıcak: Hakkımda bazı belgeler ele geçirilmiş

 Gazeteci yazar Nazlı Ilıcak, Beşiktaş'taki İstanbul Adliyesi'ne geldi. Ilıcak, geliş sebebini soran basın mensuplarına, hakkında bazı belgelerin ele ...

2011-03-08 13:33:00
0

Bayan Yanı ilk sayısında Engin Ardıç a yer verildi

 Mizah Dergi'leri bu hafta kapaklarında 8 Mart Dünya Günü'ne yer verdi.

2011-03-08 11:16:44
0

Ünlüler ödül peşinde

 TRT Müzik Ödülleri bu akşam dağıtılıyor

2011-03-08 11:27:53
0

Yetenek Sizsiniz de şok!

 Yarışmacının kaburgası nasıl kırıldı?

2011-03-08 12:24:44
0

Yeni Star 16 Mart ta okurla buluşacak

 Değişim süreci devam eden Star gazetesi 16 Mart'ta yeni haliyle okur karşısına çıkacak. Gazete mizanpajdan yazar kadrosuna kadar pek çok alanda önemli ...

2011-03-08 12:07:14
0

NTV nin Yazı İşleri bir hafta olmayacak

 NTV'de Ruşen Çakır'ın sunduğu Yazı İşleri programı bir hafta süreyle ekranlarda olmayacak.

2011-03-08 12:07:14
0

NTV nin yazı işleri bir hafta olmaycak

 NTV'de Ruşen Çakır'ın sunduğu Yazı İşleri programı bir hafta süreyle ekranlarda olmayacak.

2011-03-08 10:01:17
0

Peker Açıkalın a 150 bin dolarlık dava!

 Ani bir kararla 'Yahşi Cazibe'den ayrılan Açıkalın’a yapımcısı tazminat davası açtı

2011-03-08 09:25:50
0

Yetenek Sizsiniz de kahkaha fırtınası VİDEO

 Sefa Doğanay, yarı finaldeki taklitleriyle kırdı geçirdi

2011-03-08 08:47:49
0

Bu mu gazetecilik!

 'Balık' olarak nitelediği Baykal'ı kaydetmek için Kılıçdaroğlu'ndan yardım isterken, meğer Kılıçdaroğlu'nu da kaydetmiş!

2011-03-08 07:31:43
0

Herkes vicdan önünde...

 Umur Talu yazdı...

2011-03-08 10:15:22
0

Günlükleri Şık ın yazdığını kim Görmüş!

 Ergenekon operasyonlarında tutuklanan gazeteci Ahmet Şık, "Nokta'da Darbe Günlüklerini yayınlayan isim" olarak tanıtılıyor ama bu günlüklerden dolayı ...