2011-03-07 11:41:00
0

Çetin Emeç in 21. ölüm yıldönümü anılıyor

 Çetin Emeç ölümünün 21. yılında anılıyor

2011-03-07 09:12:45
0

Kadın çalıştayında eşcinsel tartışması

 Medyada Kadın Algısı, İstihdam ve İstismarı çalıştayı sonuç bildirisi uzun süren tartışmalar sonrası hazırlandı. Çalıştayda başörtüsü maddesinin ...

2011-03-07 08:33:00
0

Acun, Aref e özel program mı yapacak?

 Genç illüzyonist, şovuyla ünlü televizyoncunun aklını başından almıştı

2011-03-07 08:27:04
0

Çetin Emeç anılıyor

 Hürriyet gazetesi Genel Yayın Yönetmeni Çetin Emeç 21 yıl önce uğradığı silahlı saldırıda hayatını kaybetmişti

2011-03-07 10:13:39
0

İngiliz basını: Büyük bir utanç

 İngiliz basını Libya'da muhaliflerin denetimindeki Bingazi kentinde fiyaskoyla sonuçlanan gizli operasyonda yakalanan 8 İngiliz'e geniş yer verdi.

2011-03-04 12:19:39
0

Dizi yıldızlarının şok eden değişimi! GALERİ

 Ünlü dizi oyuncularının bu hallerini tanıyabilecek misiniz?

2011-03-07 08:02:01
0

Ezel iki kadın arasında VİDEO

 Ezel, Eyşan'ın yardımına koşup Bade'yi harcayacak mı?

2011-03-07 09:18:42
0

Erdoğan-Kılıçdaroğlu buluşması manşetlerde

 Türkiye'nin tüm ulusal gazetelerinde günün öne çıkan manşetleri şöyle:

2011-03-07 07:25:27
0

Genç oyuncu kalbine yenik düştü

 Bir çok dizi, film ve reklamda rol alan Erkan Aydoğan Oflu yaşamını yitirdi

2011-03-07 09:12:45
0

Kadın çalıştayında başörtüsü tartışması

 Medyada Kadın Algısı, İstihdam ve İstismarı çalıştayı sonuç bildirisi uzun süren tartışmalar sonrası hazırlandı. Çalıştayda başörtüsü maddesinin ...

2011-03-07 09:15:00
0

Fatmagül ün abisi Rahmi nin başarısının sırrı ne

 'Fatmagül'ün Suçu Ne' dizisinde zeka geriliği olan Rahmi yani Bülent Seyran, zeka geriliği olan kuzenleriyle büyünüş.

2011-03-07 09:20:42
0

Trabzonspor un derbi zaferi manşetlerde!

 Türkiye'nin tüm ulusal gazetelerinde günün öne çıkan manşetleri şöyle:

2011-03-07 08:55:00
0

7 Mart 2011 günün gazete manşetleri

 Erdoğan ve Kılıçdaroğlu'nun İzmir'de Eregay Hattı'nın açılışında buluşması günün gazete manşetlerinde.

2011-03-06 22:21:40
0

"O Kız" Gölgede Muhabbet te

 Ali Poyrazoğlu bu hafta "O Kız" isimli "single"ı ile hayranlarının karşısına çıkan Ayşegül Aldinç ve tiyatrocu Selçuk Dinçer'i ağırladı

2011-03-06 22:21:40
0

"O Kız" Habertürk te!

 Gölgede Muhabbet'e bu hafta "O Kız" isimli "single"ı ile hayranlarının karşısına çıkan Ayşegül Aldinç ve tiyatrocu Selçuk Dinçer konuk oldu

2011-03-06 14:36:31
0

Bağyandan gülme garantili dergi

 Mizah dergisi Leman’ın kadın yazar-çizerleri dünyada bir ilki gerçekleştirdi ve bir kadın mizah dergisi yarattı: ‘Bayan Yanı...’

2011-03-06 16:34:21
0

Hürriyet yazarı milleti eşek mi yaptı?

 Hürriyet yazarı Rahmi Turan, köşesinde bir 'masal'a yer verdi. Turan'ın masalının sonundaki 'kömür' göndermesi 'AK Parti'ye destek veren seçmene hakaret mi ...

2011-03-06 10:34:02
0

Papatyam ve Çocuklar Duymasın ı bekleyen tehlike

 Her iki dizi de hedef tahtasında...

2011-03-06 13:08:14
0

Bu rol her oyuncunun hayali

 'Fatmagül'ün Suçu Ne' dizisinin Rahmi'si Bülent Seyran, rolü için kuzenlerinden esinlenmiş

2011-03-06 11:07:32
0

Nuray Mert köşesini boş bıraktı

 İşte Mert'in gözaltılara tepkisi...

2011-03-06 11:41:56
0

Reklamda keşfedildi dizide başrol oldu

 İşte Tomris Giritlioğlu'nun yeni keşfi...

2011-03-06 12:11:01
0

Yahşi Cazibe de şok ayrılık!

 Diziye iki ünlü oyuncu katılıyor. Peki kimler gidiyor?

2011-03-06 12:35:09
0

Bitmeyen Şarkı da o an geldi!

 Toprak, Feraye'nin gerçek annesi olduğunu öğrenecek mi?

2011-03-06 15:08:00
0

Cep telefonu dolandırıcısını canlı yayında aradı - Video

 Yerel bir kanalda haber sunucusu, cep telefonu dolandırıcını yayına bağlarsa..