2011-03-09 18:35:31
0

İçişleri Bakanlığı nda devir teslim

 Seçim kararı alınması nedeniyle Anayasa gereği İçişleri Bakanlığından çekilen Beşir Atalay, görevi yerine atanan Osman Güneş'e devretti.

2011-03-09 18:08:00
0

CHP ye yeni İstanbul İl Başkanı atandı

 İstifa eden CHP il başkanı İlseven'in yerine geçici olarak Bahri Şahin getirildi..

2011-03-09 18:03:13
0

Ankara Altınpark ın çatısı çöktü

 Başkentteki yoğun kar yağışı nedeniyle çatısı çöken Altınpark'taki olimpik yüzme havuz kullanılamaz hale geldi.

2011-03-09 17:59:40
0

Avukatı, Hüseyin Üzmez i terk etti

 Yazar Hüseyin Üzmez'in avukatı Bayram Sabah, Üzmez'in vekilliğinden istifa etti.

2011-03-09 17:40:58
0

Kuşadası Körfezi nde deniz trafiği durdu

 Aydın'ın Kuşadası ilçesinde, soğuk hava ve şiddetli rüzgar yaşamı etkisi altına aldı. Dalga yüksekliğinin 2 metreye kadar çıktığı Kuşadası ...

2011-03-09 17:36:45
0

Mobese den kar manzaraları / VİDEO

 Tüm yurtta olduğu gibi Burdur'da iki gündür etkili olan kar yağışı etkisini sürdürürken şehrin bazı noktalarında trafik kazaları meydana geldi.

2011-03-09 15:31:07
0

Erdoğan Hatay da demir-çelik fabrikası açtı

 'Paranın dini, imanı, milleti, vatanı olmaz; para paradır. Para adeta cıva gibidir, kendisine uygun yer nereyi bulursa para oraya akar''

2011-03-09 17:26:35
0

Ankara da elektrik kesintisi uygulanacak

 Ankara'nın Çankaya ve Mamak ilçelerinde 12 Mart Cumartesi günü bazı yerleşim birimlerine elektrik verilemeyecek.

2011-03-09 17:21:14
0

Genelkurmay dan Silivri ye üst düzey ziyaret

 Genelkurmay'ın Silivri Cezaevi’nde tutuklu bulunan Balyoz Darbe Planı davası sanıklarını düzenli olarak ziyaret ettiği ortaya çıktı. Genelkurmay ...

2011-03-09 17:20:11
0

Kar nedeniyle vatandaş trene koştu

 Devlet Demiryolları(TCDD) yoğun kar yağışına rağmen tren seferlerinin aksamadan devam ettiğini vurgulayarak, yolcu mağduriyetlerinin önlenmesi amacıyla yolcu ...

2011-03-09 17:16:28
0

İstanbul Boğazı tanker geçişine kapatıldı

 Yoğun kar yağışı, İstanbul Boğazı’ndaki trafiği de etkiledi. Yaşanan hava muhalefeti nedeniyle İstanbul Boğazı tanker ve büyük gemi geçişlerine ...

2011-03-09 17:09:09
0

İzmir Valiliğinden don uyarısı

 İzmir Valiliği bir bildiri yayımlayarak vatandaşları Ege Bölgesi’nin kıyı ve iç kesimlerinde yaşanabilecek don olayına karşı uyardı.

2011-03-09 16:59:04
0

5 kilo esrarı pencereden dışarı attı

 Samsun'un İlkadım ilçesinde, uyuşturucu sattığı iddia edilen kişinin evine polis baskın yapınca, şüpheli, evindeki esrarları polisin bulamaması için ...

2011-03-09 15:01:37
0

İnegöl ün il olması için kanun teklifi

 MHP Bursa Milletvekilleri İnegöl'ün il olması ve dört yeni ilçe kurulması için kanun teklifi verdi

2011-03-09 16:57:40
0

Oda TV de çıkan savaş planları

 Soner Yalçın'ın sahibi olduğu Odatv'de ele geçen bir belgede "savaş planları" ortaya çıktı. Belgede "Ergenekon, Balyoz vb. operasyonlardan tavrımız, ...

2011-03-09 16:55:24
0

Sahte raporla yüzbaşıyı ordudan atmış

 Yaş kararıyla ordudan atılan Yüzbaşı Mehmet İnkaya'nın başına gelenler 28 Şubat sürecinde yaşananları çarpıcı bir biçimde ortaya koyuyor.

2011-03-09 16:46:26
0

Türkiye den AP ye objektif olun çağrısı

 Avrupa Parlamentosu'nda hazırlanan Türkiye Raporu kabul edildi. Raporda basın özgürlüğüne dair sert eleştiriler yer aldı. Dışişleri Bakanlığı ise AP'nin ...

2011-03-09 16:42:53
0

Yoğun kar yağışı trene talebi arttırdı

 Yoğun kar yağışı nedeniyle karayollarındaki olumsuz gelişmeler, demiryollarına talebi artırdı.

2011-03-09 16:40:55
0

İstanbul-Ankara yolu trafiğe kapandı

 İstanbul-Ankara arasındaki TEM otoyolunun Ankara'ya gidiş istikameti Düzce kesiminde ulaşıma kapandı.

2011-03-09 16:39:00
0

Türkiye den AP ye sert cevap

 Dışişleri Bakanlığı AP'ye sert bir cevap verdi: Raporlar ciddi ve tarafsız olursa bizim için anlam taşır..

2011-03-09 16:32:17
0

Tezcan: Bürokratlar AKP yi kapatmak için belge üretti

 Ahmet Tezcan TRT Haber'de yaptığı açıklamalarda, AK Parti'ye kapatma davası açıldığı dönemde bazı bürokratların kapatma için belge ürettiğini ileri ...

2011-03-09 16:14:28
0

İstanbullu sabaha bembeyaz uyanacak

 Yoğun kar ve kuvvetli tipi nedeniyle yurt genelinde özellikle yüksek kesimlerde birçok yol ulaşıma kapanırken,İstanbul'da da kar yağışı dün geceden beri ...

2011-03-09 15:43:08
0

Gökçek: Tatsın dedim yalasın demedim

 Bir gazetecinin, ''Sosyal paylaşım sitesi twittterda 'Yolların tuzlandığına inanmayan yolları yalasın' ifadesi kullandınız mı?'' sorusuna ise Gökçek ...

2011-03-09 16:14:28
0

İstanbul bu gece bembeyaz olacak

 Yoğun kar ve tipi nedeniyle yurt genelinde özellikle yüksek kesimlerde birçok yol ulaşıma kapanırken,İstanbul'da da kar yağışı dün geceden beri etkisini ...

2011-03-09 16:21:00
0

Bağıştan AB ye Elazığ dan seslendim: Gadan alırım

 Avrupa’nın sorunları olabilir, Ama biz Avrupa’ya diyoruz ki Elazığ şivesiyle ’gadan alırım’ diyoruz

2011-03-09 15:43:08
0

Gökçek: Tatsın dedim yalayın demedim

 Ankara'da hayatı felç eden kar ile ilgili yeterli önlem almamakla suçlanan Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek, "Yolların tuzlandığını inanmayan ...

2011-03-09 15:43:08
0

Nerede bu tuz? sorusuna Gökçek ten ilginç cevap

 Ankara'da hayatı felç eden kar ile ilgili yeterli önlem almamakla suçlanan Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek, "Yolların tuzlandığını inanmayan ...

2011-03-09 16:01:00
0

Erdoğan ın demir çelik fabrikası açılış konuşması

 Hatay'da İskenderun Demir Çelik Fabrikası'nın açılışında konuşan Erdoğan, istihdam ve ihracata dikkat çekti.

2011-03-09 15:48:52
0

Aile hekiminden sonra Aile İmamı!

 Sağlık Bakanlığı'nın Aile Hekimi uygulamasına benzer bir uygulamayı da Diyanet İşleri Başkanlığı başlattı.Türkiye'de bir ilk olan 'Aile İmamlığı' ...

2011-03-09 13:54:19
0

Kamu-Sen Genel Başkanı istifa etti

 Genel Başkan Bircan Akyıldız, AK Parti'den milletvekili adayı olacağını açıkladı