2011-03-01 20:41:40
0

Mahkeme Başkanı ndan muhalefet gerekçesi

 ''Balyoz Planı'' davası kapsamında 163 sanığın tahliye taleplerini reddeden İstanbul 11. Ağır Ceza Mahkemesi heyeti kararına şerh koyduran Mahkeme Başkanı ...

2011-03-01 20:36:45
0

TPAO, zehirli kuyu için yardım bekliyor

 Isparta'nın Yakaören Köyü'nde 2007 yılında termal su çıkarmak için yapılan ancak zehirli gaz çıkan kuyunun hayati risk içeren gaz çıkışını engellemek ...

2011-03-01 20:04:33
0

6 ilde eş zamanlı MKP operasyonu

 Adana Emniyet'nin başlattığı, İstanbul, Diyarbakır, Hatay, Mersin ve Zonguldak'ta eş zamanlı gerçekleştirilen terör örgütü Maoist Komünist Parti'ye (MKP) ...

2011-03-01 19:52:27
0

Siliviri Cezaevi iddialarına bakanlıktan cevap

 Adalet Bakanlığı, ''Silivri Cezaevinde taşınma sırasında tutuklulara akşam yemeği ile sabah kahvaltısı verilmediği, kötü muamele yapıldığı, ...

2011-03-01 19:39:29
0

CHP li vekilden Öcalan a ev hapsi çıkışı

 Güneydoğu'da Kürt sorununu raporu hazırlıkları yapan CHP'de İstanbul milletvekili Çetin Soysal, 'Ev hapsi' talebini değerlendirirken, "Barışı sağlamanın ...

2011-03-01 19:44:00
0

Kışanak tan: Sen kim oluyorsun Cemil Çiçek

 Kışanak'tan skandal sözler: Kanlı günler geldi..

2011-03-01 19:23:27
0

Bernanke den ABD ye emtia uyarısı

 ABD Merkez Bankası (Fed) Başkanı Ben Bernanke, emtia fiyatlarındaki yükselişin, ABD ekonomisi için tehlike oluşturduğunu, ancak bu yükselişin sonuçlarının ...

2011-03-01 19:12:55
0

Yunanistan Libya için emir bekliyor

 Yunan basını, Yunanistan Genelkurmay Başkanlığı yetkililerinin, ''Libya'da NATO askeri operasyonlarının başlamasına dair BM Güvenlik Konseyi'nin yeşil ...

2011-03-01 18:39:06
0

Tuncay Özkan da AİHM e başvurdu

 ''Ergenekon'' davası sanıklarından, gazeteci Tuncay Özkan'ın avukatı Ahmet Çörtoğlu, ''müvekkilinin yerinin değiştirildiği'' gerekçesiyle TBMM İnsan ...

2011-03-01 18:32:21
0

Cem Vakfı ndan Erbakan mesajı

 Cem Vakfı, eski Başbakanlardan ve Saadet Partisi Genel Başkanı Necmettin Erbakan için başsağlığı mesajı yayımladı.

2011-03-01 17:59:36
0

5 bin 300 yaşındaki adamı ayağa kaldırdılar GALERİ

 Ötzi adıyla bilinen Buzçağı adamının sağlıklı bir vücuda sahip olduğu model, İtalya'nın Bolozano şehrindeki arkeoloji müzesinde sergilenmeye başlandı.

2011-03-01 18:18:17
0

Davutoğlu nun 2. kitabı Yunancaya çevrildi

 Yunan basını, Dışişleri Bakanı Ahmet Davutoğlu'nun ''Alternatif Dünya Teorileri: İslam ve Batısı Dünya Teorisinin Politika Üzerindeki Etkisi'' adıyla ...

2011-03-01 18:23:00
0

Engin Ardıç a İzmir de protesto

 Sabah Gazetesi’nin İzmir Bürosu önünde toplanan Üniversiteli Kadın Kolektifleri üyeleri, Engin Ardıç’ı protesto etti

2011-03-01 18:14:51
0

Almanya daki vatandaşlara e-devlet kolaylığı

 Almanya'da yaşayan Türk vatandaşları e-Devlet şifrelerini Almanya'daki Türk konsolosluklarından alabilecek.

2011-03-01 18:06:55
0

Hazro da otomobil tarandı: 3 yaralı

 Diyarbakır'ın Hazro ilçesinde, uzun namlulu silahla ateş açılan otomobilde 3 kişi yaralandı.

2011-03-01 17:59:36
0

5bin 300 yaşındaki adamı ayağa kaldırdılar GALERİ

 Ötzi adıyla bilinen Buzçağı adamının sağlıklı bir vücuda sahip olduğu model, İtalya'nın Bolozano şehrindeki arkeoloji müzesinde sergilenmeye başlandı.

2011-03-01 17:43:08
0

Gurbetçilerin e-Devlet sorunu çözüldü

 Almanya'da yaşayan Türk vatandaşları e-Devlet şifrelerini Almanya'daki Türk konsolosluklarından alabilecek.

2011-03-01 17:43:00
0

Balbay ve Özkan tek kişilik hücreye alındı

 Tuncay Özkan ile Mustafa Balbay, gece yarısı gerçekleştirilen operasyonla tek kişilik hücrelere konuldu

2011-03-01 17:35:27
0

Köyde çıkan yangın 8 kişilik aileyi evsiz bıraktı

 Van merkeze bağlı Karakoç köyünde çıkan yangın, 8 kişilik aileyi evsiz bıraktı.

2011-03-01 17:20:51
0

Priştine Büyükelçiliği nde Erbakan a taziye defteri

 Türkiye Cumhuriyeti eski Başbakanlarından Prof. Dr. Necmettin Erbakan'ın 27 Şubat 2011 Pazar günü vefat etmiş olması nedeniyle, T.C Priştine ...

2011-03-01 17:03:00
0

Aile hekimlerinden siyah önlüklü tepki

 Samsun'da aile hekimleri, yeni Aile Hekimliği Uygulama Yönetmeliği'ne siyah önlük giyerek tepki gösterdi.

2011-03-01 17:03:49
0

Balyoz da tahliye talebine toptan ret

 İstanbul 11. Ağır Ceza Mahkemesi heyeti, 162 sanıkla ilgili ''tutuklama ve yakalama emri kararının kaldırılması'' yönündeki talepleri, Gölcük Donanma ...

2011-03-01 15:38:56
0

ESKİ BAŞBAKAN ERBAKAN DEFNEDİLDİ

 Eski Başbakan Prof. Dr. Necmettin Erbakan'ın cenazesi kabrine yerleştiriliyor. Milli Görüş lideri Erbakan 38 yıllık eşi Nermin Erbakan'ın yanına defnedildi. ...

2011-03-01 16:03:25
0

Libya’da bulunan Rizeli işçiye ulaşılamıyor

 Bir süre önce çalışmak için Libya’nın Trablus kentine giren Rize’nin İkizdere ilçesinden 28 yaşındaki Turan Köseoğlu’ndan üç gündür ...

2011-03-01 15:38:56
0

ERBAKAN DEFNEDİLDİ- CANLI İZLE

 Eski Başbakan Prof. Dr. Necmettin Erbakan'ın cenazesi kabrine yerleştiriliyor. Milli Görüş lideri Erbakan 38 yıllık eşi Nermin Erbakan'ın yanına defnedildi. ...

2011-03-01 16:00:00
0

Erbakan cenazesinde askerlerin zor anları

 Askerler Erbakan'ın cenazesi için camiye geldiğinde dış kapıda bekleyen bir grubun tekbir getirdi

2011-03-01 15:54:00
0

PKK Kürtler i kışkırtıyor

 PKK, Iraklı Kürtleri KDP ve KYB bölgesel yönetimleri aleyhine ayaklandırarak bölgede tutunmaya çalışıyor.

2011-03-01 15:38:56
0

NAAŞI SON DURAKTA- CANLI İZLE

 Eski Başbakan Prof. Dr. Necmettin Erbakan'ın cenazesini taşıyan ambulans yaklaşık 2 saatlik yolculuğun ardından Merkez Efendi Mezarlığı'na ulaştı. Erbakan ...

2011-03-01 15:41:57
0

Kore gazisi Farsak son yolculuğuna uğurlandı

 Kayseri'nin Yahyalı ilçesinde yaşayan Kore gazisi Mustafa Farsak, tedavi gördüğü Kayseri Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde vefat etti.

2011-03-01 15:40:00
0

28 Şubat darbecilerinin mezarına kaç kişi gidecek

 Saadet Partisi Genel Başkanı Necmettin Erbakan’ın vefatının ardından bugün TBMM Genel Kurulu özel gündemle toplandı.