2011-03-14 11:54:14
0

Güneri Civaoğlu Odatv için ifade verecek

 Gazeteci Güneri Civaoğlu, Ergenekon soruşturması kapsamında Odatv'de yapılan aramalar sırasında ele geçirilen bazı belgelerle ilgili olarak "müşteki" ...

2011-03-14 11:54:45
0

Yalçın: CHP den para aldık, laf aramızda

 Savcı Öz, Soner Yalçın'a, Halk Tv'nin satışı ile ilgili Hakan Aygün'le yaptığı telefon görüşmesinde “CHP’den para aldık lafı aramızda ...

2011-03-14 11:15:03
0

Doktoru: İbrahim Tatlıses felçli kalabilir

 Maslak'ta uğradığı silahlı saldırı sonucunda başından ağır yaralanan İbrahim Tatlıses'in kaldırıldığı hastanede ameliyatını gerçekleştiren ...

2011-03-14 09:48:41
0

Balyoz Planı davası başladı!

 İstanbul 10. Ağır Ceza Mahkemesince Silivri Ceza İnfaz Kurumları Yerleşkesi'ndeki davaya 155 sanık ile 29 tutuksuz sanık katıldı

2011-03-14 11:39:24
0

Fakıbaba, Tatlıses e saldırıyı kınadı

 Belediye Başkanı Dr. Ahmet Eşref Fakıbaba, Hemşehrimiz İbrahim Tatlıses’e yapılan silahlı saldırıyı şiddetle kınadığını belirterek, Sanatçı ...

2011-03-14 11:34:25
0

Mecliste İstiklal Marşı sergisi açılacak

 Türkiye Büyük Millet Meclisinde (TBMM) yarın, ''Resimlerle İstiklal Marşı'' konulu sergi açılacak.

2011-03-14 09:24:39
0

Vurulmadan önceki son görüntüleri!

 İşte İbrahim Tatlıses'in, saldırı öncesi Beyaz Tv'de katıldığı programın görüntüsü

2011-03-14 09:13:37
0

Sağlık Bakanı ndan açıklama!

 İbrahim Tatlıses'in durumu hakkında son bilgiyi, Bakan Akdağ verdi

2011-03-14 11:22:00
0

Başbakan dan Tatlıses talimatı

 Başbakan Erdoğan, Tatlıses'in yattığı hastaneyi arayarak, gereken her şeyin yapılması talimatı verdiği öğrenildi..

2011-03-14 09:13:37
0

Sağlık Bakanlığından açıklama

 İbrahim Tatlıses'in durumu nasıl?

2011-03-14 11:15:03
0

Tatlıses in doktorundan yeni açıklama

 Maslak'ta uğradığı silahlı saldırı sonucunda başından ağır yaralanan İbrahim Tatlıses'in kaldırıldığı hastanede ameliyatını gerçekleştiren ...

2011-03-14 09:13:37
0

Sağlık Bakanlığından açıklama İbrahim Tatlıses in durumu nasıl?

 İbrahim Tatlıses'in durumu hakkında son bilgiyi, Bakan Akdağ verdi

2011-03-14 11:05:00
0

Sağlık Bakanlığı: Tatlıses in durumu kritik

 Sağlık Bakanı Recep Akdağ: Tatlıses'in durumu kritik..

2011-03-14 11:00:00
0

Güneri Civaoğlu adliyede

 Yazar Güneri Civaoğlu mağdur sıfatıyla İstanbul Adliyesi'nde ifade verecek...

2011-03-14 09:00:24
0
2011-03-14 10:53:00
0

Savcı Öz: 3 ismin ifadesi alınsın

 Zekeriya Öz yazdığı talimat yazısı ile CHP'den 3 ismin ifadelerinin alınmasını istedi..

2011-03-14 10:52:00
0

Tatlıses in vurulmadan önceki son görüntüleri

 Tatlıses saldırıya uğramadan önce İbo Show programı için kameraların karşısındaydı..

2011-03-14 10:37:00
0

Tatlıses e 11 kurşun sıktılar

 İbrahim Tatlıses'in aracı yaklaşık 50 metre ilerledikten sonra kurşun yağmuruna tutuldu.

2011-03-14 10:26:11
0

Hanefi Avcı Odatv için adliyede

 Devrimci Karargah Örgütü'yle bağlantılı olduğu iddiaları nedeniyle tutuklanan eski Eskişehir Emniyet Müdürü Hanefi Avcı Odatv iddiaları çerçevesinde ...

2011-03-14 08:23:29
0

Hanefi Avcı adliyede!

 Avcı, Ergenekon soruşturması kapsamında dinlenmek için adliyeye getirildi

2011-03-14 10:21:00
0

Hanefi Avcı Odatv soruşturması için adliyede

 Avcı, Odatv iddialarıyla ilgili olarak İstanbul Adliyesi'ne getirildi..

2011-03-14 10:23:01
0

Dersim 38 için ilk karar: Zamanaşımı!

 Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın da 'katliam' olarak andığı 'Dersim olayları' için ilk karar Hozat Savcılığı'ndan: Soykırım yok, cinayetler ...

2011-03-14 10:15:00
0

Şişli 9 şiddetindeki depreme bile hazır

 Şişli Belediye Başkanı Mustafa Sarıgül, 8.9'luk Japonya depreminin ardından Şişli halkına umut verdi.

2011-03-14 10:04:00
0

İbrahim Tatlıses in son sözü

 Başından vurulan İbrahim Tatlıses'in son sözleri

2011-03-14 09:33:41
0

Marmaris te deniz suyu 15 metre çekildi

 Japonya'da 8,9 şiddetindeki depremin ardından yaşanan Tsunami sonrası Marmaris'in Uzunyalı sahilinde deniz suyu 15 metre içeri çekildi.

2011-03-14 09:21:35
0

Yeni haftada hava nasıl olacak? / HARİTALI

 Devlet Meteoroloji İşleri Genel Müdürlüğü'nün son verilerine göre, hava sıcaklıkları yurt genelinde 4 ila 6 derece artacakken, Marmara ile iç ve doğu ...

2011-03-14 08:01:00
0

TSK’dan Kenan Evren sürprizi

 Atatürk'ün Kara Harp Okulu'na girişinin 112'nci yıldönümü nedeniyle dün düzenlenen törene Kenan Evren de katıldı.

2011-03-14 05:35:32
0

Gezegen Mehmet: İbo yu vuranlar Kuzey Iraklı

 Polis İbrahim Tatlıses'e saldıran aracı tespit ettiği belirntilen, Sanatçının yakınları eşkâllerinin belirlenmek üzere olduğunu söyledikleri ...

2011-03-14 07:17:00
0

İbrahim Tatlıses in doktorundan ilk açıklama

 Doktoru, ''Hayati risk var. Ama ilk ameliyata girdiğimizden daha iyi noktadayız'' açıklamasını yaptı.

2011-03-14 07:07:03
0

Tatlıses in doktorundan ilk açıklama

 Şişli'de uğradığı silahlı saldırı sonucunda başından ağır yaralanan sanatçı İbrahim Tatlıses'in kaldırıldığı hastanede ameliyatını ...