2011-06-03 13:25:53
0

İngiliz The Economist Oylar CHP ye

 İngiliz The Ekonomist Dergisi'nde yer alan makalede 12 Haziran'daki seçimlerde Türk halkından CHP'ye oy verilmesi istendi.

2011-06-03 16:32:35
0

Perinçek Kışlalı yı öldürttüğüm iddiası saçmalık

 Birinci ''Ergenekon'' davasının tutuklu sanığı İşçi Partisi (İP) Genel Başkanı Doğu Perinçek, ''(Ahmet Taner Kışlalı'yı Perinçek öldürttü) diyenler ...

2011-06-03 16:35:21
0

Erdoğan The Economist e sert çıktı

 Partisinin Konya mitinginde konuşan Başbakan Erdoğan İngiliz The Economist dergisinde yer alan "CHP'ye oy verin" çağrısına çok sert tepki gösterdi.

2011-06-03 16:39:33
0

Vadi Halil İbrahim Sofrasını bastı!

 Her pazartesi akşamı TRT 1 ekranlarında yayınlanan Halil İbrahim Sofrası, 6 Haziran akşamında, kahkaha dolu bir bölümle sezona veda etmeye hazırlanıyor. ...

2011-06-03 16:12:55
0

Gönül Tutuklamalarına diyeceğimiz yok

 Milli Savunma Bakanı Vecdi Gönül, Hava Harp Okulu Komutanı Tümgeneral İsmail Taş'ın tutuklanmasıyla ilgili mahkeme kararına saygılı olduklarını söyledi.

2011-06-03 16:24:39
0

Liseli 2 gençten haber alınamıyor

 Aydın’ın Nazilli ilçesindeki aynı sınıfta okuyan iki lise öğrencisinden 3 gündür haber alınamıyor.

2011-06-03 16:23:26
0

Bihter, ölümünün 1 yılında anılacak

 Bihter'in ölümüne ithafen "ölümünün 1. yılında seni unutmadık Bihter" başlığında Facebook'ta bir araya gelen yaklaşık 40 bin kişi Bihter'i anacak.

2011-06-03 16:18:00
0

Doğan Mehmet Ali Birand saçmalamış

 Hürriyet yazarı Yalçın Doğan katıldığı televizyon programında Mehmet Ali Birand'ın 'orduyu üstün görmek genlerimizde var' açıklamasına 'saçmalamış' ...

2011-06-03 16:20:17
0

Erdoğan dan Nuray Mert e Bu namertliktir!

 PKK'nın haber ajansına verdiği demeçte iktidarın yaptığı duble yolların bölgede arından katliam olacağı anlamına geldiği şeklindeki yorumuna çok sert ...

0000-00-00 00:00:00
0

Hopa da 200 kişi dağa kaçtı

 Hopa'da 'poliste 65 kişilik liste var' söylentisi üzerine 200 kişinin kırsal alanda saklandığı iddia edildi

2011-06-03 16:12:12
0

Akdağ Vatandaş artık MHP ye inanmıyor

 Sağlık Bakanı Recep Akdağ, seçim çalışmalarını bugün Erzurum'un Pasinler ilçesinde sürdürdü. Akdağ Muhalefete yüklendi.

2011-06-03 15:31:34
0

Kılıçdaroğlu ile mezhebim aynı değil!

 Sevilay Yükselir, Kılıçdaroğlu'nu savunmadığı için bela okuyanlara yanıt verdi. Kılıçdaroğlu'nu bitirdiği diyaloğu aktardı, 'Alevi, CHP'li olmalı ...

2011-06-03 15:53:10
0

Yargıtay Başsavcısı ndan tarafsızlık açıklaması

 Yargıtay Cumhuriyet Başsavcısı Hasan Erbil, ''Tam bir tarafsızlık içinde görev yapacağımı vaat ediyorum'' dedi.

2011-06-03 16:04:16
0

Şam ile Lazkiye de internet kesildi

 Suriye'nin başkenti Şam ile Lazkiye kentinde, internet bağlantısının kesildiği bildirildi.

0000-00-00 00:00:00
0

Başsavcı 5 yıl önce olsa herkesi tutuklatırdım

 Diyarbakır Cumhuriyet Başsavcısı, Kürtçe şarkı söylenince, '5 yıl önce olsa herkesi tutuklatırdım' dedi..

2011-06-03 16:02:01
0
2011-06-03 15:55:45
0

Suriye de 50 bin kişiye ateş açıldı

 Hama'da 50 binden fazla kişi rejim karşıtı gösteri düzenledi. Asker eylemcilere ateş açtı.

2011-06-03 15:57:30
0

Tecavüzcüyü seçmen kartı yakalattı

 Antalya'da hastane acil servisinde kadın öğretmene tecavüz ettiği iddiasıyla yargılandığı davada 8 yıl 9 ay hapis cezasına çarptırılan hükümlü, ...

2011-06-03 15:57:40
0

Freni boşalan kamyon dehşet saçtı

 Bilecik'te okul yolunda park halinde bulunan kamyonun freni boşalınca, zincirleme kaza meydana geldi. Kazada 1 kişi yaralandı.

2011-06-03 13:36:45
0

iPad 2 almak için böbreğini sattı

 Bir iPad 2 alabilmek için en fazla ne yaparsınız? Çin'de 17 yaşında bir çocuk iPad 2 alabilmek için hayatının geri kalanını tamamen etkileyecek bir şey ...

2011-06-03 15:53:10
0

Yargutay Başsavcısı ndan tarafsızlık açıklaması

 Yargıtay Cumhuriyet Başsavcısı Hasan Erbil, ''Tam bir tarafsızlık içinde görev yapacağımı vaat ediyorum'' dedi.

0000-00-00 00:00:00
0

Vecdi Gönül Keşke tutuklanmasaydı

 Milli Savunma Bakanlığı, Balyoz'daki tutuklamalarla ilgili açıklama yaptı.

2011-06-03 15:28:57
0

Şandır BDP ile işbirliğimiz olamaz

 MHP Grup Başkanvekili ve Mersin Milletvekili Mehmet Şandır, BDP'li Gülten Kışanak'la Elazığ'da destek verilmesiyle ilgili olarak herhangi bir konuşma ...

2011-06-03 15:46:16
0

Angelina Jolie giderek eriyor

 Sürekli hakkında çok zayıf olduğuna dair haberler çıkan güzel oyuncu Angelina Jolie, 44 kilo kaldı.

2011-06-03 15:42:06
0

Tim Burton şaşırtan açıklama

 Ünlü yönetmen Tim Burton, Londra'da çekmeye başladığı son filmi 'The Dark Shadows'un üç boyutlu olmayacağını açıkladı.

2011-06-03 15:28:45
0

Tatlıses in sağlık durumu hakkında açıklama

 Romatem- Darüşşafaka Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Merkezi'nden, Almanya'da gördüğü tedavi sonrasında Türkiye'ye dönen sanatçı İbrahim Tatlıses'in ...

2011-06-03 15:25:58
0

Tikrit te camiye saldırı 16 ölü, 60 yaralı

 Irak'ın devrik lideri Saddam'ın memleketi Tikrit kentinde, bir camiye düzenlenen bombalı saldırıda ölü sayısı 16'ya yükseldi, 60'dan fazla kişi yaralandı.

2011-06-03 15:19:21
0

Erdoğan Konya da konuşuyor CANLI İZLE

 Başbakan Recep Tayyip Erdoğan partisinin Konya mitinginde konuşuyor...

0000-00-00 00:00:00
0

Başbakan Erdoğan ın Konya konuşması

 Seçim mitinglerine devam eden Başbakan Erdoğan'ın bugünkü durağı Konya'ydı.