2011-03-05 18:49:34
0

Güney ve G.Doğu ya toz bulutu uyarısı

 Güney Ege, Akdeniz, İç Anadolu'nun güneyi ile Adıyaman, Gaziantep ve Kilis'te toz taşınımı bekleniyor.

2011-03-05 18:45:00
0

Başsavcılık tan Özkan ve Balbay açıklaması

 Başsavcılık: Özkan ve Balbay’a tecrit yok!

2011-03-05 18:32:22
0

Silivri Cezaevi, Balbay ve Özkan ı yalanladı

 Silivri Cezaevinde tutuklu bulunan, ''Ergenekon'' davası sanıkları Tuncay Özkan ve Mustafa Balbay'ın ayrı hücrelere konularak tecride tabi tutuldukları, ...

2011-03-05 18:26:09
0

Başbakanlık a hergün 3500 talep gidiyor

 Başbakanlık İletişim Merkezi (BİMER) Şube Müdürü Halil Demirtaş, elektronik ortamda günde 3 bin 500 talep aldıklarını bildirdi.

2011-03-05 18:28:00
0

Özkan ve Balbay: Amaçları bizi bitirmek

 Tuncay Özkan ve Mustafa Balbay, avukatları aracılığıyla açıklama yaptı: Amaç davayı bitirmek değil...

2011-03-05 18:20:15
0

Suriye Büyükelçiliği nden teşekkür

 Panama bandıralı yük gemisi ''Captain Eglio'' ile Marmaris'e getirilen 822 Suriyelilerin, Libya'daki olayların başlangıcından beri Türkiye'de karşıladıkları ...

2011-03-05 18:16:02
0

Isparta da sütleri yola döktüler

 Isparta'ya bağlı Keçiborlu ilçesinde bir araya gelen bölgedeki süt üreticileri, fiyatları protesto amacıyla sembolik süt dökme eylemi yaptı.

2011-03-05 18:00:00
0

Elektrik ve doğalgaza zam olacak mı?

 Akaryakıt ürünlerine son aylarda yapılan zamlar 'Acaba elektrik ve doğalgaza da zam gelecek mi?' sorusunu akıllara getirdi.. Enerji Bakanı Taner Yıldız bu ...

2011-03-05 17:59:21
0

Alman siyasetçilar arasında İslam tartışması

 Almanya yeni İçişleri Bakanı Hans-Peter Friedrich'in, "Müslümanların Almanya'ya ait olduğu, ancak İslamiyet'in Almanya'ya ait olduğunun tarihte ...

2011-03-05 18:00:00
0

Elektrik ve doğalgaza da zam yapılacak mı?

 Akaryakıt ürünlerine son aylarda yapılan zamlar 'Acaba elektrik ve doğalgaza da zam gelecek mi?' sorusunu akıllara getirdi.. Enerji Bakanı Taner Yıldız bu ...

2011-03-05 17:53:00
0

Kanadoğlu konuşurken hukukçular salonu terk etti

 Sabih Kanadoğlu, savcı ve hakimleri eleştirince hukukçular salonu terk etti

2011-03-05 17:32:09
0

Sadece kendini değil tüm Arap dünyasını da yaktı

 Tunus'ta kendisini yakarak Arap dünyasındaki isyan hareketini başlatan seyyar sebze satıcısı Buazizi'nin annesi oğluyla gurur duyduğunu söyledi.

2011-03-05 17:32:09
0

Sadece kendini değil tüm Arap dünyasını yaktı

 Tunus'ta kendisini yakarak Arap dünyasındaki isyan hareketini başlatan seyyar sebze satıcısı Buazizi'nin annesi oğluyla gurur duyduğunu söyledi.

2011-03-05 17:20:17
0

Özkan ve Balbay dan gazetecilere çağrı

 İkinci Ergenekon davasının tutuklu sanıkları gazeteci Tuncay Özkan ve gazeteci Mustafa Balbay, avukatları aracılığıyla bir açıklama yaptı.

2011-03-05 17:26:15
0

Mardin de elektrik kesintilerine protesto

 Mardin’in Nusaybin ilçesinde yaşanan elektrik kesintileri Yerel Gündem 21 Kent Konseyi öncülüğünde protesto edildi. Açıklaması yapmak isteyen konsey ...

2011-03-05 16:54:49
0

Kadınların şiddete son mitinginde polisten süpriz

 Dünya Kadınlar Günü sebebiyle Kadıköy Meydanı’nda düzenlenen mitinge katılanlar, polislerin sürpriziyle karşılaştı.Arama noktasında çiçeklerle ...

2011-03-05 17:18:24
0

Cumartesi annelerinin oturma eylemi

 Faili meçhul cinayetlerin ve gözaltındaki kayıpların aydınlatılması ve sorumluların yargılanması talebiyle Cizre’de bir araya gelen Cumartesi Anneleri ...

2011-03-05 17:20:17
0

Özkan ve Balbay dan açıklama

 İkinci Ergenekon davasının tutuklu sanıkları gazeteci Tuncay Özkan ve gazeteci Mustafa Balbay, avukatları aracılığıyla bir açıklama yaptı.

2011-03-05 17:12:23
0

Şehit asker son yolculuğuna uğurlandı

 Kahramanmaraş'ta kazaya müdahale ettiği sırada bir aracın çarpması sonucu şehit olan Jandarma Er Sertaç Özdemir'in cenazesi Zonguldak'ın Çaycuma ilçesinde ...

2011-03-05 17:06:12
0

Şemdinli de hava hareketliliği

 Hakkari'nin Şemdinli ilçesinde helikopter ve uçak trafiği yaşanıyor. Şemdinli'nin İran ve Irak sınır üçgeninde bulunan Alan bölgesinde iki savaş uçağı ...

2011-03-05 17:07:39
0

Güneşi gören deniz kenarına akın etti

 Kış mevsimine rağmen hava sıcaklığının mevsim normallerinin üzerinde seyretmesini vatandaşlar fırsat bildi.

2011-03-05 17:02:23
0

Yol kapatan eylemcilere gözaltı / GALERİ

 İstanbul Kongre Merkezi’nde devam eden Konut Kurultayı’nı protesto etmek isteyen Halk Cephesi üyesi bir grup, caddeyi trafiğe kapattı. Polisin ...

2011-03-05 16:19:29
0

Tunceli-Elazığ karayolunda toprak kayması

 Tunceli-Elazığ karayolunda toprak kayması yaşanırken, kaymanın gece olması olası kazaları önledi. Kayan bölgeye beton kazıklar çakan ekipler sabitleştirme ...

2011-03-05 16:54:49
0

Mitinge katılanlar polislerin sürpriziyle karşılaştı

 Dünya Kadınlar Günü sebebiyle Kadıköy Meydanı’nda düzenlenen mitinge katılanlar, polislerin sürpriziyle karşılaştı.Arama noktasında çiçeklerle ...

2011-03-05 16:49:23
0

Yol kapatan eylemcilere gözaltı

 İstanbul Kongre Merkezi’nde devam eden Konut Kurultayı’nı protesto etmek isteyen Halk Cephesi üyesi bir grup, caddeyi trafiğe kapattı. Polisin ...

2011-03-05 16:07:30
0

SDP li kadınlar Ardıç a karşı yürüdü

 Sosyalist Demokrasi Partisi'ne (SDP) üye bir grup kadın, köşe yazarı Engin Ardıç'ı bir yazısından dolayı mor fularlar takıp, yeşil parkalar giyerek ...

2011-03-05 16:34:28
0

Görmez den Kur an ve Söz konulu ders

 Diyanet İşleri Başkanı Prof. Dr. Mehmet Görmez, Türkiye Yazarlar Birliği Yazar Okulu'nun 18 dönem açılışında ''Kur'an ve Söz'' konulu ders verdi.

2011-03-05 16:19:29
0

Karayolunda toprak kayması

 Tunceli-Elazığ karayolunda toprak kayması yaşanırken, kaymanın gece olması olası kazaları önledi.

2011-03-05 16:07:30
0

Engin Ardıç a parkalı protesto

 Sosyalist Demokrasi Partisi'ne (SDP) üye bir grup kadın, köşe yazarı Engin Ardıç'ı bir yazısından dolayı mor fularlar takıp, yeşil parkalar giyerek ...