2011-04-26 11:03:33
0

Kedi ezilmesin derken kahveye daldı

 Aniden önüne çıkan kediye ezmemek için direksiyonu kıran kadın sürücü önce kaldırımdaki 3 kişiye çarptı, ardından kahvehaneye daldı. Kedi ise aracın ...

2011-04-26 11:42:43
0

Muhaliflerden göç politikasına eleştiri

 Fransa'da muhalefetteki Sosyalist Parti'nin, Kuzey Afrika'dan gelen kaçak göçmenlere karşı sert politika izleyen hükümete yönelik eleştirileri devam ediyor.

2011-04-26 11:43:01
0

50 yıllık kitaba muzır soruşturması

 Dünya edebiyatının önemli isimlerinden Willam S Burroughs'un 'Yumuşak Makine' adlı kitabı muzır bulunduğu için Türkiye'de yargılanacak. Sel ...

2011-04-26 11:37:13
0

Yüzünü ısıran kocasını hastanelik etti

 Adana'da çbir kadın ocuğunu görmek bahanesiyle eve gelip yanağını ısıran kocasını bıçakladı.

2011-04-26 11:38:55
0

Grup Dergah vatandaşları mest etti

 Mardin’in Midyat ilçesinde Kutlu Doğum Haftası etkinlikleri kapsamında Midyat aktif Öğretmenler Derneği (MİAD) tarafından düzenlenen programda Grup ...

2011-04-26 11:32:27
0

Ünlü Fransız aktris ölü bulundu

 Fransa'nın ünlü aktrislerinden Marie-France Pisier, evinin havuzunda ölü bulundu. Pisier’nin cesedi eşi Thierry Funck-Brentano tarafından farkedildi.

2011-04-26 11:28:02
0

Küçüklerin sergisi beğeni topladı

 Refik Saydam Hızfıssıhha Merkezi Başkanlığı Gündüz Bakımevi ve Kreşi'nde eğitim gören öğrencilerin faaliyet sergisi açıldı.

2011-04-26 11:29:51
0

WikiLeaks te Pakistan iddiası

 WikiLeaks sitesi tarafından yayımlanan yeni belgelerde, Pakistan İstihbarat Teşkilatı'nın (ISI) teröristlerle işbirliği yaptığı ve onlara destek verdiği ...

2011-04-26 11:27:30
0

Irak ta asker, eşini ve kendisini vurdu

 Romanya Savunma Bakanlığı, daha önce Irak'ta görev yapan bir askerin eşini vurarak öldürdükten sonra intihar ettiğini açıkladı.

2011-04-26 11:29:29
0

Fatmagül e karşı öfke artıyor- Fragman

 Fatmagül'ün Suçu Ne? 32. bölüm fragmanı yayınlandı. Bu hafta ekranlara gelecek bölümdeki gelişmeler şöyle:

2011-04-26 11:23:21
0

İzmir de çamur yağışı uyarısı

 İzmir Valiliği, vatandaşları çamur yağışı konusunda uyardı.

2011-04-26 11:26:25
0

100 kişiden 86 sı polisin oyununa geldi

 Gaziantep'te polis sahte aile hekimi kılığında 100 evi dolaştı. Polisin dolaştığı evlerin 86'sı polise inanarak oyuna geldi.

2011-04-26 11:20:00
0

Kılıçdaroğlu neden küfür etti?

 Kemal Kılıçdaroğlu’nun neden küfre meylettiğini Erken Gündem ekibi çözdü. Programda ‘Neden küfürlü konuşuyor?’ sorusunun cevabı ...

2011-04-26 11:20:23
0

Ferhat Sarıkaya HSYK ya başvurdu

 Meslekten ihraç edilen Van Savcısı Ferhat Sarıkaya, mesleğe yeniden dönüş için HSYK'ya başvurdu.

2011-04-26 11:20:53
0

Medvedev öğretmen olmak istiyor

 Rusya Devlet Başkanı Dmitri Medvedev, Kremlin’deki koltuğundan ayrılmasının ardından ileri teknoloji merkezi olarak inşa edilen Skolkova’da ...

2011-04-26 11:17:26
0

Bergama’da gönüller Kurân ziyafeti verdi

 İzmir’in Bergama ilçesinde, müftülük ve Kestanepazarı Eğitim Kurumları’nın ortaklaşa düzenlediği Kur'ân ziyafetine, çevre ilçe ve köylerden ...

2011-04-26 11:14:00
0

Baykam 8 gün sonra saldırıyı anlattı

 Uğradığı bıçaklı saldırı sonrası bugün kameralar karşısına geçen Baykam o anları anlattı.

2011-04-26 10:57:36
0

Baraja uçan araçtan 2 cesed çıkarıldı

 Başakşehir'de dün akşam Şamlar Barajı'na uçan otomobilde bulunan 2 kişinin cesedine ulaşıldı

2011-04-26 11:14:10
0

Büyükataman AKP cumhuriyetini ilan edecek

 MHP Genel Başkan Yardımcısı İsmet Büyükataman milletvekili adayı tanıtım toplantısında 12 haziran seçimleriyle ilgili ilginç açıklamalarda bulundu.

2011-04-26 11:14:10
0

Büyükataman AK Parti cumhüriyetini ilan edecek

 MHP Genel Başkan Yardımcısı İsmet Büyükataman milletvekili adayı tanıtım toplantısında 12 haziran seçimleriyle ilgili ilginç açıklamalarda bulundu.

2011-04-26 11:05:58
0

Ülke ülke tanrı ve evrim inancı

 Dünya çapında aralarında Türkiye’nin de bulunduğu 24 ülkede gerçekleştirilen ‘inanç araştırmasına göre Türkiye, yüzde 91 ile ...

2011-04-26 10:59:34
0

Günay, İzmir Çetesi setini ziyaret etti

 Kültür ve Turizm Bakanı Ertuğrul Günay, çekimleri İzmir'de süren İzmir Çetesi adlı dizinin setini ziyaret etti.

2011-04-26 11:11:37
0

İnsanlık Anıtı nın baş kısmı söküldü

 Kars'taki İnsanlık Anıtı'nın yıkımı kapsamında heykellerden birinin söküme başlandı. Heykelin ilk olarak baş kısmı kesilerek yerinden söküldü.

2011-04-26 10:56:00
0

İş dünyası seçim anketi yaptırıyor

 Patronlar 12 Haziran'dan sonraki siyasi yapıyı öngörebilmek için anketler yaptırıyor..

2011-04-26 10:57:36
0

Otomobil baraja uçtu 2 ölü

 Başakşehir'de dün akşam Şamlar Barajı'na uçan otomobilde bulunan 2 kişinin cesedine ulaşıldı

2011-04-26 10:55:06
0

Nijeryalı öğrenciler Yozgat’ı sevdi

 Nijerya’daki Türk okullarında eğitim gören Nijeryalı öğrenciler, 15 günlük gezi kapsamında Türkiye’ye geldi. Öğrenciler İstanbul, Ankara ve ...

2011-04-26 10:47:57
0

Yüzünü ısıran kocasını bıçakladı

 Adana'da boşanma aşamasında olan ve eşinden ayrı yaşayan kadın evine gelip yüzünü ısıran kocasını bıçaklayarak hastanelik etti.

2011-04-26 10:52:04
0

Kalbinin sağ bölmesi iptal edilerek yaşadı

 Manisa’da yaşayan Hafize Aydın (28) ile Hayrullah Aydın (31) çiftinin 7 yaşındaki oğulları Saidi Nursi, Dokuz Eylül Üniversitesi (DEÜ) ...

2011-04-26 10:46:57
0

Bağımsız milletvekili adayı kaza geçirdi

 Ağrı'nın Doğubayazıt ilçesinde otomobilin şarampole devrilmesi sonucu bağımsız milletvekili adayı Halil Aksoy ile bir kişi yaralandı.