2011-04-19 13:16:49
0

Yemen de göstericilere polis ateşi

 Yemen'in başkenti Sana'nın güneyindeki Taez kentinde rejim karşıtı göstericilere polisin ateş açtığı ve birçok göstericinin yaralandığı bildirildi.

2011-04-19 13:07:00
0

Gürsel Tekin den YSK kararına sert tepki

 YSK kararına CHP Genel Başkan Yardımcısı Gürsel Tekin çok sert çıktı: Hukuk ayıbıdır, kabul edilemez..

2011-04-19 13:01:47
0

CHP de olağanüstü BDP toplantısı

 CHP Merkez Yürütme Kurulu (MYK), Yüksek Seçim Kurulu'nun 12 bağımsız milletvekili adayının seçime giremeyeceğini açıklamasının ardından olağanüstü ...

2011-04-19 12:55:38
0

Beylikdüzü nde fabrika yangını 2 ölü

 Beylikdüzü'nde bir fabrikada henüz belirlenemeyen bir nedenle yangın çıktı. Çıkan yangında 2 işçi yoğun dumandan etkilenerek hayatını kabbetti.

2011-04-19 12:46:00
0

BDP li Yıldız eksik belgeler ibraz edilecek

 Bengi Yıldız: İptale gerekçe gösterilen eksik belgeler ibraz edilecek..

2011-04-19 12:44:07
0

12 saat kurtarılmayı bekledi - Galeri

 Antalya'da bir kişi çantasını almaya çalışırken falezlerden düştüğü yerde kurtarılmayı bekledi. Yaralı şahış itfaiye sağlık ve polis ekiplerinin ...

2011-04-19 12:47:57
0

Zeybek BDP ye komplo görmüyorum

 DP Genel Başkanı Namık Kemal Zeybek, YSK'nın bazı bağımsız adayları iptalinde herhangi bir komplo görmediğini belirterek, ''Herhangi bir siyasi baskı olsa ...

2011-04-19 12:47:01
0

Dikkat! Bugün hastaneye gitmeyin

 Tam Gün Yasası'nı, performansa dayalı ücret uygulamasını protesto etmek ve özlük haklarının korunması amacıyla eylem düzenlendi. Bu çerçevede; ...

2011-04-19 12:39:46
0

Karadağ ın NATO ya girişine Rusya engeli

 Rusya Dışişleri Bakanı Sergey Lavrov, NATO'nun Karadağ'ı da bünyesine katarak genişlemesinin "kimseyi daha güvenli" hale getirmeyeceğini söyledi.

2011-04-19 09:37:22
0

Demirtaş tan çözüm önerisi!

 Demirtaş: "Hukuksuzluğa karşı bölge milletvekili adayları çekilmeli"

2011-04-19 12:44:01
0

Facebook, Türk Bayrağı sayfasını kapattı

 Facebook yönetimi, yaklaşık 5 milyon 500 bin hayranı bulunan 'Türk Bayrağı' sayfasnı kapattı.

2011-04-19 12:39:53
0

Ormanda kaybolan polis hayatını kaybetti

 Karaman’ın Sarıveliler ilçesinde kuzugöbeği mantarı toplamaya giden ve sağanak yağmura yakalandıktan sonra ormanda kaybolan iki polis memurundan birisi ...

2011-04-19 12:32:56
0

Balyoz da tutukluluk itirazına ret

 İstanbul 11. Ağır Ceza Mahkemesi, ''Balyoz Planı'' davasının 162 sanığının tutukluluk hallerinin kaldırılması yönündeki taleplerini oy çokluğuyla ...

2011-04-19 12:16:43
0

Kaplumbağa Terbiyecisi nin çizildiği yer

 Dünyaca ünlü Türk ressam Osman Hamdi Bey'in, değer biçilemeyen 'Kaplumbağa Terbiyecisi' isimli tablosunu Bursa Yeşil Cami'de çizdiği iddia edildi.

2011-04-19 12:33:59
0

Bağırsakları dışarda doğan bebek şaşırttı

 Amasya'da yaşayan Önder ailesinin 6.5 aylık olarak doğan bebeklerinin diğer bebeklerden önemli bir farkı var. Çocuğun bağırsakları dışarıda ve göbeği ...

2011-04-19 12:16:43
0

Kaplumbağa Terbiyecisi Yeşil Cami de mi çizildi?

 Dünyaca ünlü Türk ressam Osman Hamdi Bey'in, değer biçilemeyen 'Kaplumbağa Terbiyecisi' isimli tablosunu Bursa Yeşil Cami'de çizdiği iddia edildi.

2011-04-19 12:24:20
0

Rusya da fırtına elektriksiz bıraktı

 Rusya'nın Moskova, Leningrad ve Yaroslavl bölgesindeki şiddetli fırtına yüzünden 8 binden fazla kişinin elektriksiz kaldığı bildirildi.

2011-04-19 12:11:14
0

Tek odalı evde yaşam mücadelesi

 Bitlis'in Tatvan ilçesinde tek odalı eski bir evde yaşam mücadelesi veren 6 kişilik Eker ailesi, hayırseverlerden yardım bekliyor.

2011-04-19 12:13:28
0

Türk Bayrağı Hayran Sayfası kapatıldı

 Facebook'ta 5 milyon 465 bin üyesi olan ve Facebook'un en büyük Türk sayfası 'Türk Bayrağı'nı kapattı.

2011-04-19 11:53:02
0

Askeri savcıdan Albay Üçok a dava

 Genelkurmay Askerî Savcılığı, sahte çürük raporu ve Ergenekon soruşturmaları kapsamında tutuklanan Askerî Savcı Ahmet Zeki Üçok hakkında dava açtı.

2011-04-19 12:06:00
0

BDP lilerden Taksim de YSK protestosu

 BDP'liler YSK'nın veto kararını Taksim'de protesto ediyor.

2011-04-19 12:11:01
0

ÖSYM Başkanı da kopyacı çıktı

 Yüksek Öğretime Geçiş Sınavı'nda (YSG) ortaya çıkan 'şifreli kitapçık' skandalının ardından Türkiye'nin hedefi haline gelen ÖSYM Başkanı Prof. Dr. ...

2011-04-19 11:50:05
0

İslam dünyası kan gölüne döndü

 Libya, Suriye, Irak, Afganistan ve diğerleri...Ortadoğu'da sular kaynama noktasını da geçti. Hergün eylemcilerle polis çatışıyor. Onlarca kişi ölürken ...

2011-04-19 12:06:42
0

İstanbul da 17 saatlik su kesintisi

 İSKİ'den yapılan açıklamaya göre bazı alt geçitlerin inşaatı nedeniyle bazı semtlere 17 saatlik süreyle su verilemeyecek.

2011-04-19 12:00:33
0

EMO dan sahte mühendis uyarısı

 Elektrik Mühendisleri Odası (EMO), üniversitelerin mezun listeleri üzerinden yapılan inceleme sonucunda 34 kişinin sahte diploma ile kayıt yaptırdığının ...

2011-04-19 11:53:02
0

YSK ya tepki olarak araçlara zarar verdiler

 Yüksek Seçim Kurulu'nun BDP'nin 12 üyesinin seçimlere bağımsız milletvekili olarak girmesini iptal kararını protesto eden terör örgütü yandaşları, ...

2011-04-19 11:58:47
0

İstanbul da su kesintisi uygulanacak

 İstanbul'un Ümraniye ilçesinde 21-22 Nisan'da su kesintisi uygulanacak.

2011-04-19 11:56:06
0

Savcılıktan şaşırtan karar

 İzmir'de bir devlet hastanesinde ameliyat olan Salih Aktaş'ın kafatası içerisinde iğne unutuldu. Olayla ilgili savcılığa başvuran Aktaş, alınan karar ...