2011-10-02 19:08:01
0

Yazıcıoğlu nun ölümü İncirlik te çözülür

 AK Parti Milletvekili Selçuk Özdağ, BBP lideri Muhsin Yazıcıoğlu'nun hayatını kaybettiği helikopter kazasının, İncirlik'teki radarlarla açıklığa ...

2011-10-02 19:03:41
0

Yola barikat kuran grup polisle çatıştı

 Hakkari'de bölücü terör örgütü elebaşı Abdullah Öcalan'ın avukatlarıyla görüştürülmediğini bahane ederek polise saldıran 2 kişi gözaltına alındı.

2011-10-02 19:00:42
0

Arınç Milletimiz Somali ye yardımda yarıştı

 Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç, Somali'ye Türkiye'den 490 milyon lira yardım toplandığını söyledi.

2011-10-02 18:35:59
0

Taş ocağı işçisinin feci ölümü

 Düzce'nin Yığılca ilçesinde, bir firmaya ait taş ocağında çalışan işçi, taş kırma makinesine düşmesi sonucu feci şekilde can verdi.

2011-10-02 18:48:48
0

Omiru İşgal devam ettikçe ortaklık yok

 Kıbrıs Rum yönetimi Meclis Başkanı Yannakis Omiru, Kıbrıs Türkleri'nin doğal zenginliklerden, Kuzey Kıbrıs Tük Cumhuriyeti'nin (KKTC) tasfiye edilmesi ...

2011-10-02 18:54:01
0

Yıldız Tencereli yürüyüşler satıcılara yarıyor

 Doğal gaz sorulan Enerji Bakanı Taner Yıldız, 'tencereli ve tavalı' eylemlerle ilgili de konuştu.

2011-10-02 18:39:04
0

Bakan Yıldız ın unutamadığı anısı

 Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Taner Yıldız, Kayseri'de düzenlenen Amatör Spor Kulüpleri sezon açılış töreninde duygulu anlar yaşadı.

2011-10-02 18:35:59
0

Taş ocağında çalışan işçinin feci ölümü

 Düzce'nin Yığılca ilçesinde, bir firmaya ait taş ocağında çalışan işçi, taş kırma makinesine düşmesi sonucu feci şekilde can verdi.

2011-10-02 18:30:36
0

Villanın havuzuna giren çocuk boğuldu

 Bursa'nın İznik ilçesinde, bir villanın havuzuna giren 10 yaşındaki çocuk boğuldu.

2011-10-02 18:29:57
0

NATO Füze Savunma Sistemi ne protesto

 Malatya'nın Akçadağ ilçesine bağlı Kürecik köyü Çarşak Tepesi'ne kurulması planlanan NATO Füze Savunma Sistemini protesto etmek amacıyla yürüyüş ...

2011-10-02 18:25:38
0

Kum yüklü kamyon eve girdi 3 ölü

 Ankara'da bir kamyonun ''kuş evi'' olarak kullanılan bir gecekonduya girmesi sonucu 3 kişi öldü, 5 kişi yaralandı.

2011-10-02 17:59:55
0

Özdağ İncirlik teki radarlar incelensin

 AK Parti Manisa Milletvekili Selçuk Özdağ, Yazıcıoğlu olayının, İncirlik Üssü'ndeki radarların incelenmesiyle net ve şeffaf bir şekilde ortaya ...

2011-10-02 17:59:01
0

Erdoğan a geçmiş olsun telefonu

 CHP Genel Başkanı Kılıçdaroğlu, annesi ameliyat olan Başbakan Erdoğan'ı telefonla arayarak geçmiş olsun dileklerini iletti.

2011-10-02 17:42:18
0

Bizim kaset 1,5 milyon satmış haberim yok

 Tatlıses'in Demirel'e 'Güneydoğu'nun gizli kahramanı' diye tanıttığı Kahtalı Mıçe, çıkarttığı kasedin 1 buçuk milyon sattığını bir buçuk yıl ...

2011-10-02 17:42:40
0

Erdoğan, annesini hastanede ziyaret etti

 Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, safra kesesi ameliyatı olan annesi Tenzile Erdoğan'ı hastanede ziyaret etti.

2011-10-02 17:40:31
0

Freni patlayan kamyon eve girdi 2 ölü

 Ankara'da freni patlayan kum yüklü kamyon gecekonduya girdi. Kazada gecekonduda bulunan iki kişi yaşamını yitirdi, ev içinde bulunan ve sokakta geçmekte olan 6 ...

2011-10-02 17:42:01
0

Erdoğan a geçmiş olsun telefonu

 CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, annesi ameliyat olan Başbakan Recep Tayyip Erdoğan’ı telefonla ...

2011-10-02 14:25:31
0

Kılıçdaroğlu ndan Erdoğan a telefon!

 CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ı aradı

2011-10-02 17:13:17
0

Belki sondur ilk kez göreceğimiz

 Görme engelli kişilerin 'gördükleri' son anı ve pekçok kişinin dikkatini çeken...

2011-10-02 17:16:20
0

Kılıçdaroğlu, annesi için Erdoğan ı aradı

 CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, annesi ameliyat olan Başbakan Recep Tayyip Erdoğan’ı arayarak, geçmiş olsun dileğinde bulundu.

2011-10-02 17:21:01
0

Eski güreşçinin acı sonu

 250 kilonun üzerine çıktığı için İstanbul Üniversitesi Cerrahpaşa Tıp Fakültesi Hastanesi’nde obezite tedavisi gören eski güreşçi Nihat Öztemel, ...

2011-10-02 16:51:34
0

Hasan Cemal yazdı Barışa emanet olun

 Gazeteci Hasan Cemal, Kürt meselesi üzerine yazdığı yeni kitaba bu adı verdi: Barışa Emanet Olun!

2011-10-02 17:15:32
0

Raiting ölçüm cihazları deşifre oldu

 TRT Genel Müdürü İbrahim Şahin, geçtiğimiz hafta 800 civarında raiting ölçmeye yarayan 'peoplemeter' cihazlarının yerleştirildiği adreslerin deşifre ...

2011-10-02 17:09:23
0

İran Türkiye ile anlaştık

 İran Fars ajansı, İran'ın Türkiye ile doğal gazla çalışan ortak bir enerji santrali kurulması konusunda yatırım ve teknik imkan anlaşmasına vardığını ...

2011-10-02 17:05:06
0

Okan Bayülgen Kanal D ile yollarını ayırdı

 Şov programlarına bu sezon da Kanal D'de devam etmesi beklenen Okan Bayülgen'in tercihini tv8'den yana kullanması Kanal D yönetimini kızdırdı.

2011-10-02 17:05:36
0

Behzat Ç nin fragmanı ilk kez yayınlandı

 Milyonlarca insanın kalbine taht kuran ve izlenme rekorları kıran Behzat Ç. dizisinin ardından filmi çekilen dizinin orijinal fragmanı ilk kez...

2011-10-02 17:01:33
0

Kanal D de Okan Bayülgen yasağı başladı!

 Şov programlarına bu sezon da Kanal D'de devam etmesi beklenen Okan Bayülgen'in tercihini gençlik kanalının genel müdürlüğünü yapacağı tv8'den yana ...

2011-10-02 17:03:01
0

Kan donduran intihar

 MERSİN’de annesi ile birlikte yaşayan aile hekimliği yapan 41 yaşındaki Dr. Mehmet Şakir Berksun, kapandığı odasında boğazını bıçakla keserek ...

2011-10-02 17:03:01
0

Hakkari yine karıştı

 HAKKARİ’de Abdullah Öcalan’a üzerinde tecridin kaldırılması bahanesiyle toplanan bir grup gösterici ...

2011-10-02 16:57:01
0

15 günlük evli çifti kaza ayırdı

 Ankara'nın Gölbaşı ilçesinde dün meydana gelen trafik kazasında ölen öğretmen Şebnem Ödemiş Çoban'ın cenazesi Gölcük'te toprağa verildi.