2011-05-09 19:53:15
0

Öğrenci bilet istedi, başkan sinema açtı

 Kocaeli’nde bir öğrenci, belediye başkanından mektupla sinema bileti istedi. Başkan da öğrencinin mahallesine Kocaeli’nin ilk ilk cep sinemasını ...

2011-05-09 19:46:42
0

Şırnak ta askeri konvoya bombalı tuzak!

 Cizre ilçesi yakınlarında askeri konvoyun geçişi sırasında teröristler tarafından bomba patlatıldı. Olayda ölen ya da yaralanan olmadı.

2011-05-09 19:31:35
0

Batum dan mühür sökme yemini

 CHP Genel Başkan Yardımcısı Süheyl Batum, Bahçeşehir Üniversitesi'nde görevliyken inşaat mührünü söktüğü iddiasıyla ilgili sorulara cevap verdi.

2011-05-09 19:35:30
0

Müsmünlar ile Hıristiyanların ortak hıdrellezi

 Bulgaristan'da Müslüman ve Hristiyanların ortak bayramı olan Hıdrellez, ülkenin Kuzeydoğusundaki Rusçuk kentine yakın Ali Baba Tekkesi'nde otantik bir törenle ...

2011-05-09 19:43:36
0

Otobüs kazasının şoförü tutuklandı

 İzmir'in Seferihisar ilçesinde 2 kişinin öldüğü, çok sayıda kişinin yaralandığı trafik kazasında otobüsü sürücüsü Ersan K. tutuklandı.

2011-05-09 17:35:01
0

İŞTE BÜYÜKŞEHİR OLACAK 11 İL

 Nüfusu 750 binin üzerinde olan 11 il 'Büyükşehir' oluyor. 16 olan büyükşehir sayısı 27 oluyor.

2011-05-09 19:31:35
0

Batum yemin etti Vallahi bilmiyorum

 CHP Genel Başkan Yardımcısı Süheyl Batum, Bahçeşehir Üniversitesi'nde görevliyken inşaat mührünü söktüğü iddiasıyla ilgili sorulara cevap verdi.

2011-05-09 19:26:33
0

Camdan giren taş şoförü öldürdü

 Samsun'da seyir halindeki hafriyat yüklü kamyonun ön camını kırarak içeri giren parke taşının çarptığı kamyon şoförü tedavi altında bulunduğu ...

2011-05-09 19:31:39
0

Elektrik direğine çarparak durabildi

 Kastamonu'da aşırı hız sonucu meydana gelen trafik kazasında 2 kişi ağır yaralandı.

2011-05-09 19:21:38
0

ABD Ladin operasyonu bilgilerini paylaşacak

 Amerikan Adalet Bakanı Eric Holder, ABD'nin El Kaide lideri Usame Bin Ladin ve El Kaide operasyonlarıyla ilgili yeni bilgileri, en kısa sürede müttefikleriyle ...

2011-05-09 19:26:15
0

Belediyenin mülkü bedelsiz ADD ye verildi

 CHP'li Antalya Büyükşehir Belediyesi, Kışlahan Meydanı’ndaki mülklerinden ikisini Atatürkçü Düşünce Derneği (ADD)’ne 25 yıl süreyle tahsis ...

2011-05-09 19:13:57
0

Midyat’ta çocuklar için 25 bin TL toplandı

 Mardin’in Midyat ilçesinde Kaymakam Fatih Akkaya’nın eşi Hilal Akkaya öncülüğünde Anneler Günü programı organize edildi.

2011-05-09 19:10:00
0

CHP li başkandan İngiliz bakana zor soru

 Çanakkale belediye başkanı İngiliz Bakan'a öyle bir soru sordu ki..

2011-05-09 19:10:08
0

Bakan Şimşek sandık güvencesi verdi

 Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, ''AK Parti iktidarında Türkiye ayağa kalktı. Milleten aldığımız güç ve enerjiyle daha iyi hizmet yapacağız'' dedi, sandığa ...

2011-05-09 18:49:12
0

Erdoğan, Joseph Deiss ile görüştü

 Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, BM Genel Kurul Başkanı Joseph Deiss ile görüştü.

2011-05-09 18:59:12
0

Üniversiteli gençler Ceceli ile coştu!

 Türk Pop Müziği’nin sevilen seslerinden Mustafa Ceceli, Nevşehir Üniversitesi Bahar Şenlikleri kapsamında verdiği konserde izleyenleri coşturdu.

2011-05-09 18:56:31
0

İzmirli öğrenciden ÖSYM ye suç duyurusu

 Mehmet Mamu, şaibe ve tutarsızlıktan dolayı sorumlular hakkında Cumhuriyet Başsavcılığına suç duyurusunda bulundu.

2011-05-09 18:51:34
0

Albay Çillioğlu’nun dosyası yeniden açıldı

 Tunceli'de 1994 yılında, lojmanında cesedi bulunan, intihar ettiği öne sürülerek dosyası kapatılan Albay Kazım Çillioğlu'nun ölümüyle ilgili yeniden ...

2011-05-09 18:47:31
0

Gözaltındaki gümrük müşaviri İstanbul a gönderildi

 İstanbul'un da aralarında bulunduğu 5 ilde düzenlenen rüşvet ve yolsuzluk operasyonu kapsamında İzmir'de gözaltına alınan gümrük müşaviri İstanbul'a ...

2011-05-09 18:39:58
0

Aydın da büyükşehir heyecanı

 Başbakan Recep Tayip Erdoğan’ın Kahramanmaraş’ta 11 yeni ilin daha Büyükşehir olacağını açıklaması Aydın’ı heyecanlandırdı.

2011-05-09 18:34:37
0

Batman Belediye Başkanı na sayın cezası

 Batman Belediye Başkanı Nejdet Atalay'a Diyarbakır 3. Sulh Ceza Mahkemesi tarafından bir basın açıklamasında Abdullah Öcalan'a 'Sayın' denildiği için 5 ay ...

2011-05-09 18:38:47
0

Yerköy’de köylüler şükür duasına çıktı

 Yozgat’ın Yerköy ilçesine bağlı Çakırhacılı köyü sakinleri, her yıl geleneksel hale getirdikleri şükür duasının bu yıl üçüncüsünü ...

2011-05-09 18:28:01
0

21 çift hep birlikte evet dedi

 Aksaray Belediyesi ve Emniyet Müdürlüğü'nün ortak organizasyonuyla 21 çift için nikâh merasimi düzenlendi.

2011-05-09 18:20:24
0

Zeybek ten memleketinde atlı gösteri

 Bayburt'ta, Cumhuriyet Caddesi'nde düzenlenen miting alanına, at üstünde halkı selamlayarak gelen Namık Kemal Zeybek, parti otobüsünden halka hitap etti.

2011-05-09 18:17:00
0

Cumhurbaşkanı 14 üniversiteye rektör atadı

 Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, YÖK'ün gönderdiği listeden 14 üniversiteye yeni rektör atadı.

2011-05-09 18:17:25
0

Kılıçdaroğlu Başımıza Recep de düşse

 Muğla'nın Yatağan ilçesinde vatandaşlara seslenen CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, AK Partiye yüklendi.

2011-05-09 18:09:21
0

Adana da Peygamberi Duruş izdihamı

 Adana'da Mimar Sinan Açık Hava Tiyatrosu'nda gerçekleştirilen coşkulu konferansa Adana dışından gelen yoğun katılımla birlikte 12 binin üzerinde kişi ...

2011-05-09 18:14:18
0

Gül, Ahmedinejad la görüştü

 Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, İran Cumhurbaşkanı Mahmud Ahmedinejad ile bir araya geldi.

2011-05-09 18:04:28
0

Terör örgütü yandaşları polisi darbetti

 Adana'da terör örgütü PKK'nın gençlik yapılanmasına mensup bir grubun görevli polisi darp etmesinin ardından başlatılan operasyonda gözaltına alınan 14 ...