2011-03-21 19:12:13
0

Libya da muhalifler Ölü sayısı 11 oldu

 Libya'daki muhalifler, Trablus'un doğusundaki Misrata'da Muammer Kaddafi'ye bağlı güçlerin açtığı ateşte ölenlerin sayısının 11'e yükseldiğini bildirdi.

2011-03-21 18:50:00
0

BDP li vekil göstericilerle polis taşladı! VİDEO

 Barış ve Demokrasi Partisi Batman Milletvekili Bengi Yıldız'ın dün Batman'daki nevruz gösterileri sırasında yol kesip araba durdurduğu, polise taş attığı ...

2011-03-21 19:03:13
0

İngiliz Parlamentosu nda Libya tartışması

 İngiltere Başbakanı David Cameron, Libya'ya askeri operasyonun işgal anlamına gelmediğini söyledi, operasyonla ilgili ayrıntılar verdi.

2011-03-21 17:44:32
0

Sözleşmeli er kanunun tüm ayrıntıları

 Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, aralarında ''Sözleşmeli Erbaş ve Er Kanunu''nun da bulunduğu 19 kanunu onaylayarak yayımlanmak üzere Başbakanlığa gönderildi.

2011-03-21 18:55:11
0

Davutoğlu 3 ABD li, 1 İngiliz kurtardık

 Dışişleri Bakanı Ahmet Davutoğlu, Libya makamları tarafından gözaltına alınan 3 Amerikan ve bir İngiliz vatandaşı dört gazetecinin Türkiye'nin ...

2011-03-21 18:50:00
0

BDP li vekil göstericilerle polisleri taşladı! VİDEO

 Barış ve Demokrasi Partisi Batman Milletvekili Bengi Yıldız'ın dün Batman'daki nevruz gösterileri sırasında yol kesip araba durdurduğu, polise taş attığı ...

2011-03-21 18:25:22
0

İnönü Üniversitesindeki kavgada 5 gözaltı

 İnönü Üniversitesi yerleşkesinde karşıt görüşlü öğrenciler arasında çıkan kavganın ardından 5 öğrencinin gözaltına alındığı öğrenildi.

2011-03-21 18:15:09
0

BDP li vekil göstericilerle polisleri taşladı!

 Barış ve Demokrasi Partisi Batman Milletvekili Bengi Yıldız'ın dün Batman'daki nevruz gösterileri sırasında yol kesip araba durdurduğu, polise taş attığı ...

2011-03-21 18:11:31
0

Batman da 6 polis memuru yaralandı

 Batman'da, Nevruz Bayramı kutlamaları sonrasında çıkan olaylarda 6 polis memuru yaralandı.

2011-03-21 17:54:00
0

ABD Kaddafi güçleri Bingazi den çekiliyor

 ABD: Kaddafi'ye bağlı bazı güçler Bingazi çevresinden çekiliyor..

2011-03-21 17:44:32
0

Gül, sözleşmeli er yasasını onayladı

 Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, sözleşmeli er yasasını onayladı.

2011-03-21 17:41:00
0

Sözleşmeli Er yasasına Gül onayı

 Sözleşmeli Er Yasası Cumhurbaşkanı Abdullah Gül tarafından onaylandı..

2011-03-21 17:40:50
0

Çanakkale Zaferi bir kez daha yaşandı

 Çanakkale Zaferi’nin 96. Yıldönümü nedeniyle yapılan etkinliklerden biri de Burç Koleji Başakşehir İlköğretim Okulu öğrencileri tarafından ...

2011-03-21 17:35:50
0

Doğaya bırakılan geyiği avladılar

 Kocaeli'de doğaya bırakılan kızıl geyiği avladıktan sonra ormanlık alanda parçalara ayıran 2 kişiye 16 bin 500 lira para cezası verildi.

2011-03-21 17:37:31
0

Engin den İstanbul Adliyesine veda

 İstanbul Bölge Adliye Mahkemesi Cumhuriyet Başsavcılığına atanan Aykut Cengiz Engin, İstanbul Adliyesindeki çalışma arkadaşlarına veda etti.

2011-03-21 17:34:14
0

Asım’ın Nesli ve Çanakkale zaferi

 Başakşehir Belediyesi’nin Çınar Kongre Merkezi’nde düzenlediği söyleşide, yalnız Türk Tarihi’nin değil yakın dünya tarihinin en önemli ...

2011-03-21 17:29:28
0

Danıştay 10 Dairesine başkan seçildi

 Danıştay 10. Daire Başkanı Ünlüçay'ın dört yıllık görev süresinin dolacak olması nedeniyle bugün Danıştay Genel Kurulunda seçim yapıldı.

2011-03-21 17:23:35
0

Doğan ın çapraz sorgusuna geçildi

 ''Balyoz Planı'' davası tutuklu sanığı emekli Orgeneral Çetin Doğan'ın avukatı Celal Ülgen'in savunması tamamlandı. Duruşmada tutuklu sanık Doğan'ın ...

2011-03-21 15:25:08
0

Çetin Doğan çapraz sorguda

 'Balyoz Planı' davası devam ediyor

2011-03-21 17:22:07
0

İstanbul da su kesintisi uygulanacak

 İstanbul'da, Esenler ve Güngören ilçelerinde bazı semtlere yarın 14 saat süreyle su verilemeyecek.

2011-03-21 16:30:20
0

Yargıtay 1 Başkanlık Kurulu belirlendi

 Yargıtayda yeni seçilen üyelerin ardından, Yargıtay Birinci Başkanlık Kurulunda görev yapacak daire başkanları ve üyelerin seçimi tamamlandı.

2011-03-21 16:19:51
0

Hatalı 20 TL lere dikkat!

 Adana'da ATM'den çekilen 20 TL'lik bir banknottaki hata görenleri hayrete düşürdü. Sahte olduğu düşünülen paranın sahte olmadığı ve Merkez Bankası ...

2011-03-21 14:21:20
0

Yargıtay da seçim yapıldı

 Yargıtay 1. Başkanlık Kurumu Seçimi yapıldı. YSK'ya da Yargıtay'dan bir üye seçildi.

2011-03-21 16:06:37
0

Aşık Veysel mezarı başında anıldı

 Halk ozanı Aşık Veysel Şatıroğlu, ölümünün 38. yılında doğum yeri olan Sivas'ın Şarkışla ilçesine bağlı Sivrialan köyündeki mezarı başında ...

2011-03-21 15:55:27
0

Meteroloji den 4 önemli uyarı! / HARİTALI

 Devlet Meteoroloji İşleri Genel Müdürlüğünden yapılan meteorolojik uyarıda, yurdun çeşitli yerlerinde beklenen hava olaylarına karşı vatandaşların ...

2011-03-21 15:48:21
0

Göğsüne top çarpınca hayatını kaybetti

 Kayseri Erciyes Üniversitesi İletişim Fakültesi Radyo Televizyon ve Sinema Bölümü birinci sınıf öğrencisi Barış Dudioğlu (19), halı saha maçında ...

2011-03-21 15:32:00
0

15 ülkeden gelip Adana dan dünyaya seslendiler

 AIESEC Adana ile Gündoğdu Koleji’nin ortak düzenlediği ve 15 ülkenin üniversite öğrencilerinin katıldığı “Global Village” projesiyle ...

2011-03-21 15:24:41
0

Libya operasyonuna Ankara da protesto

 Halkın Kurtuluş Partisi yanlısı bir grup, Fransa'nın Ankara Büyükelçiliği önünde Libya'ya yönelik gerçekleştirilen operasyonu protesto etti.

2011-03-21 15:23:58
0

Topbaş demir dövüp, ateşin üzerinden atladı

 Zeytinburnu’nda Nevruz kutlamalarına katılan İstanbul Valisi Hüseyin Avni Mutlu ve İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Topbaş, ateşin ...