2011-04-17 12:53:08
0

Maliye nakit alışverişi takibe alıyor!

 Maliye Bakanlığı, kayıt dışı ekonomiyle mücadeleye dönük yeni eylem planı ile kredi kartıyla yapılan alışverişlerden sonra nakit alışverişleri de ...

2011-04-17 12:49:17
0

Petrol rezervi en zengin ülke hangisi?

 Dünya toplam petrol rezervlerinin yüzde 65'i Türkiye'nin yakın coğrafyasında bulunuyor ve toplam üretimin yüzde 41'i bu ülkelerden gerçekleşiyor.

2011-04-17 12:51:00
0

Lüks konut, yatırım amaçlı alınıyor

 Tüketicinin nitelikli (lüks) konut tercihlerini belirlemek için yapılan bir araştırmada 'yatırım için alırım' tercihi ilk sırada yer aldı.

2011-04-17 12:48:00
0

Balon turları Kapadokya da sektör oldu

 Türkiye'nin peribacaları, kayadan oyma kilise ve evleriyle ünlü turizm merkezlerinden Kapadokya'da, balon turlarına olan ilgi giderek artıyor.

2011-04-17 12:42:41
0

IMF in Yunanistan ile ilgili planı yok!

 Uluslararası Para Fonu (IMF) Başkanı Dominique Strauss-Kahn, finansal piyasalardaki endişelere karşın Yunanistan'ın borcunun yeniden yapılandırılması gibi ...

2011-04-17 12:36:11
0

Bu yıl buğday ithalatı yapmayacağız

 Türkiye Ziraatçılar Derneği Genel Başkanı İbrahim Yetkin, olağanüstü bir durum yaşanmadığı takdirde bu yıl buğday ithalatına gerek kalmayacağını ...

2011-04-17 12:32:55
0

Ticarette yeni rota Kafkas ülkeleri

 Denizli Ticaret Odası Yönetim Kurulu Başkanı Necdet Özer, yayımlanan bildirileri hatırlatarak, ''Önümüzdeki süreçte ticari yörünge İran ve Azerbaycan'da ...

2011-04-17 12:28:52
0

Turkcell in 3G si HD yi destekleyecek

 Turkcell 3G altyapısını, Türkiye'nin tamamında HD ses kalitesini destekleyecek şekilde yenilendi.

2011-04-17 12:24:00
0

CEO’lar televizyonda Hürrem’i seyrediyorlar

 136 CEO arasında yapılan araştırmada televizyon izleme oranı yüzde 76.9 çıktı.

2011-04-17 12:24:31
0

Kayıtdışı istihdam kadının kaderi oldu

 Türkiye genelinde kayıt dışı istihdam, 2011 yılı Ocak ayında geçen yılın aynı dönemine göre 1.4 puan azalışla yüzde 40.9’a gerilese de, kadın ...

2011-04-17 12:15:51
0

100 TL lik verginin 46 lirası tahsil edilemedi

 Maliye Bakanlığı, 2011 yılının ilk çeyreğinde tahakkuk eden her 100 TL bütçe gelirinin 42 TL’sini, vergi gelirlerinin ise 54 TL’sini tahsil etti.

2011-04-17 12:14:00
0

Fatura artık garanti belgesi yerine geçmeyecek

 Sanayi ve Ticaret Bakanı Nihat Ergün, faturaların artık garanti belgesi yerine geçmeyeceğini açıkladı

2011-04-17 12:14:01
0

Turkcell’in sesi artık HD kalitesinde

 Turkcell 3G altyapısını, Türkiye’nin tamamında HD ses kalitesini destekleyecek şekilde yenilendi.

2011-04-17 11:51:13
0

CEO lar en çok hangi diziyi seyerediyor?

 136 CEO arasında yapılan araştırmada televizyon izleme oranı yüzde 76.9 çıktı. CEO’ların izledikleri dizilerin ilk üç sırasında yerli yapım diziler ...

2011-04-17 11:13:04
0

19 milyar dolarlık adada Türk imzası!

 IMF'YE göre bu yıl dünyanın en zengin ülkesi olacak Katar, Başkent Doha'yı 150 milyar $'a yeniden kuruyor.

2011-04-17 11:07:56
0

Demirören AVM ye suç duyurusu!

 Kültür Bakanlığı Tetiş Kurulu, Demirören AVM’nin üçte birinin yıkılmasını, kaçak kısımlara göz yumanların yargılanmasını istedi.

2011-04-17 10:43:52
0

İki önemli yönetmelikte değişiklik oldu

 Sanayi ve Ticaret Bakanı Nihat Ergün, iki önemli yönetmelikte değişiklik çalışması yaptıklarını, bundan böyle satılan mala ait faturanın garanti belgesi ...

2011-04-17 10:41:00
0

Ömür biter borç bitmez

 En büyük sorun kartın asgari tutarını ödeyerek ayakta kalmaya çalışmak

2011-04-17 10:41:00
0

Maluliyet maaşında rapor eziyeti bitti

 Kaza geçirmiş veya kronik böbrek, akciğer gibi hastalığı bulunanların maluliyet maaşı bağlanması sırasında yaşadığı rapor eziyeti sona erdi.

2011-04-17 10:37:24
0

İnternetin hızı 5 yılda 50 kat arttı

 Türk Telekom, İnternet Haftası dolayısıyla Türkiye'nin internet dönüşümünde hangi noktada bulunduğuna ilişkin rakamları açıkladı.

2011-04-17 10:02:13
0

Mersin in altın yumurtlayan tavuğu

 Mersin'de 1988 yılında Türkiye'nin ilk serbest bölgesi olarak faaliyete geçen Mersin Serbest Bölgesi, bir çok açıdan ''altın yumurtlayan tavuk'' olarak ...

2011-04-17 09:57:45
0

Oto sektörü yeni planı olumlu buldu

 Doğuş Otomotiv Üst Yöneticisi Ali Bilaloğlu, ''hükümetin otomotivle ilgili strateji belgesi ve eylem planı çalışması yapmasının çok olumlu bir gelişme'' ...

2011-04-17 09:52:01
0

Can eriği pazarı giderek büyüyor

 İklim özellikleri ve verimli topraklarıyla geniş ürün desenine sahip Hatay'da önemli bir geçim kaynağı olan can eriği, Irak'tan Suudi Arabistan'a, Dubai'den ...

2011-04-17 09:48:23
0

Erkanlı Nükleere ihtiyacımız var!

 Erkanlı Şirketler Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Rıza Hüseyin Erkanlı, Türkiye'nin enerji ihtiyacını karşılayabilmek için nükleer santral kurulması ...

2011-04-17 09:43:23
0

Erkanlı

 Erkanlı Şirketler Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Rıza Hüseyin Erkanlı, Türkiye'nin enerji ihtiyacını karşılayabilmek için nükleer santral kurulması ...

2011-04-16 12:30:50
0

İstanbul a iki yeni şehir!

 Peki nerelerde kurulacak? Başbakan Erdoğan açıkladı!

2011-04-16 22:57:00
0

Sayısal Loto çekildi

 İşte bu haftanın kazandıran numaraları...

2011-04-16 22:01:23
0

Lübnanlı işadamı 7 otel birden aldı

 Lübnanlı iş adamı Tevfik Abuhater'in, ABD'li yatırım bankası Morgan Stanley'in satışa çıkardığı 7 Avrupa otelini, 643 milyon dolara satın aldığı ...

2011-04-16 21:49:16
0

1 liralık terlik izdiham oluşturdu

 Antalya'nın Manavgat ilçesinde bir ayakkabı mağazası açılışını 1 liralık terlik satışıyla başlattı.

2011-04-16 18:41:33
0

Eski bakan Yıldırım dan Turkcell çıkışı

 Eski Ulaştırma Bakanı Yıldırım, Turkcell'in yönetimiyle ilgili iddialara, ''Borsa'da halka açık bir şirketin hissedarları hisselerinin sağlamda olmasına ...