2011-05-30 15:57:58
0

SPK, Foreks piyasalarına eğiliyor!

 İMKB olağan genel kurul toplantısında yaptığı konuşmada, son torba kanunda foreks piyasalarını düzenleme görevinin SPK'ya verildiğini anımsatarak, bu konu ...

2011-05-30 16:02:01
0

Rusya mevduat faiz oranını 25 baz puan artırdı

 Rusya Merkez Bankası, mevduat faiz oranını 25 baz puan (yüzde 0,25) artırarak yüzde 3,25’ten yüzde 3,5’e yükseltti.

2011-05-30 15:56:00
0

Yıldırım İzmir in çılgın projelerini anlattı

 Eski Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım, İzmir için hazırladıkları projeleri anlattı. İzmir'in çılgın projelerini anlatan Yıldırım '10 yıl bu ...

2011-05-30 15:10:50
0

Merkez den dövizin ateşini alacak karar

 Dövizin ateşini düşürmek için alınan kararla döviz ihalelelerinde günlük tutar değişti. Merkez Bankası döviz ihalelerinde önceki alım tutarı 50 milyon ...

2011-05-30 15:00:10
0

Kazakistan Merkez Bankası zekat fonu kurdu

 Kazakistan'da, müslümanların zekatlarının ihtiyaç sahipleri ile buluşturulması için ''Zekat Fonu'' kurulduğu bildirildi.

2011-05-30 14:57:00
0

Erdoğan dan sözleşmelilere müjde!

 Türkiye seçime gidiyor, Erdoğan, konuk olduğu canlı yayında sözleşmeli çalışanlara kadro müjdesi verdi. Başbakan, "sözleşmeli personel sorununu ...

2011-05-30 14:41:15
0

Rusya Merkez Bankası faizleri artırdı

 Rusya Merkez Bankası, mevduat faiz oranını 25 baz puan (yüzde 0,25) artırdı.

2011-05-30 14:04:57
0

Lagarde Brezilya dan destek isteyecek

 Fransa Maliye Bakanı Christine Lagarde, IMF adaylığına destek sağlamak için Brezilya'ya gitti.

2011-05-30 14:33:57
0

Latin Amerikalılar Türkiye ye açılıyor

 Türkiye’nin Latin Amerika açılımı ve bu bölgedeki ülkelerin “Asya ile bağları geliştirme" arzusu, ikili ilişkilerin yoğunlaşması sağlıyor.

2011-05-30 14:35:07
0

Kamer Holding borsaya açılıyor

 Kamer Holding Yönetim Kurulu Başkanı Özer Sevencan, borsaya açılmak istediklerini ve halka arza aracılık için Deniz Yatırım ile görüştüklerini açıkladı.

2011-05-30 14:29:03
0

Merkez in raporunda dikkat çekilen risk

 Merkez Bankası arafından hazırlanan ve yılda iki kez yayımlanan Finansal İstikrar Raporu'nun ilki bankanın internet sayfasında açıklandı. Raporda dikkat ...

0000-00-00 00:00:00
0

Kimliğini gösteren Gürcistan a girebilecek

 Yarından itibaren kimliğini gösteren Türk vatandaşları Gürcistan'a girebilecek.

2011-05-30 13:00:00
0

Borç yapılandırmada süre bitiyor

 Kamu Alacakların Yeniden Yapılandırılmasını da kapsayan 6111 sayılı Kanunun 25 Şubat 2011'de yürürlüğe girmesiyle başlayan yeniden yapılandırma süreci ...

2011-05-30 14:03:02
0

Türkiye ye Rus akını

 Türkiye ile Rusya karşılıklı olarak vize zorunluluğuna son vermesinden sonra Türkiye’ye sehayat eden Rusların sayısı üç katına çıktı

2011-05-30 14:03:02
0
2011-05-30 14:02:01
0

Altın fiyatları için tahmin yükseldi

 Avrupa Takas Bankası ile JP Morgan'ın altını sanki bir para birimi gibi teminat olarak kabul etmesi akıllara 'yeni para biri altın mı olacak' sorusunu getiriyor.

2011-05-30 13:55:03
0

Bilgin Cari açığı bankalar önleyemez

 BDDK Başkanı Tevfik Bilgin cari açığın sadece bankalar üzerinden önlenemeyeceğini vurgulayarak, parasal sıkılaştırmanın yalnızca kredi ...

2011-05-30 13:31:57
0

Yabancı bankaların Türkiye oyunu!

 İktisatçı Cemil Ertem TRT'de Seda Akbay'ın Ekonomi Ajandası programında yabancı banka raporlarının amacının Türkiye'de siyaseti etkilemek olduğunu iddia ...

2011-05-30 13:27:50
0

Toprak Mahsülleri Ofisi alımlara başladı

 Toprak Mahsulleri Ofisi (TMO), yeni alım fiyatları açıklanıncaya kadar bugünden itibaren taahhütname karşılığı alımlara başlıyor.

2011-05-30 12:03:53
0

Başçı Isınma ile borç iyi anlaşılmalı

 Merkez Bankası Başkanı Erdem Başçı, “aşırı ısınma” ile “aşırı borçlanma” arasındaki farkın iyi anlaşılması gerektiğini ...

2011-05-30 12:04:00
0

Benzine 5 ayda 8 kez zam geldi!

 Benzin ve motorinde zammın ardı arkası kesilmiyor. Yılbaşından itibaren benzine 8 motorine 6 kez zam geldi. Bir depo benzinin maliyeti 6 ayda 14,5 lira arttı...

2011-05-30 12:02:01
0

Döviz alım ihalesinde alım tutarı düştü

 Merkez Bankası günlük döviz ihalelerinde alımı yapılacak tutarı, yarından itibaren 50 milyon dolardan 40 milyon dolara düşürdü.

2011-05-30 12:01:05
0

Renault Herkes İçin Güvenlik programının 10 yılını kutladı

 Trafik ve yol güvenliği konusunda 12 milyondan fazla gencin eğitilmesini sağlayan Renault, "Herkes İçin Güvenlik Uluslararası Afiş Yarışması"nda birinci ...

2011-05-30 12:01:04
0

MB “Alınan önlemlerle kredi artış hızındaki ivmelenme durdu”

 Merkez Bankası, ekonomide toplam talep koşulları bakımından aşırı ısınma gözlenmemesine rağmen, iç ve dış talebin büyüme hızlarının ayrışması ve ...

2011-05-30 11:59:32
0

Vizeler kalkınca Rus turizmi patladı!

 Türkiye ile Rusya karşılıklı olarak vize zorunluluğuna son vermesinden sonra Türkiye’ye sehayat eden Rusların sayısı üç katına çıktı.

2011-05-30 11:54:24
0

Katılım da Erdoğan ı duygulandıran nokta

 Başbakan Erdoğan, Katılım Bankası Albaraka'nın yeni genel merkezinin açılış töreninde yaptığı konuşmasında Katılım Bankacılığı'nın geldiği ...

2011-05-30 11:41:24
0

Erdoğan, Albaraka nın açılışını yaptı

 Başbakan Erdoğan, Katılım Bankası Albaraka'nın yeni genel merkez açılış töreninde konuştu.

2011-05-30 11:46:33
0

Özelleştirilecek elektrik üretim tesisleri

 Elektrik dağıtım özelleştirmelerinin tamamlanmasının ardından gözler üretim özelleştirmelerine çevrildi. Türkiye'de stratejik olanları dışında ...