2011-06-15 15:53:26
0

Tohum satışında işbirliğine gidilecek

 Türkiye'nin önemli çiftçi kuruluşları olan Türkiye Tarım Kredi Kooperatifleri Merkez Birliği (TTKKMB) ve Pankobirlik, tohumluk satışında işbirliği yapacak.

2011-06-15 15:50:33
0

Yeniden yapılandırmadan 2,5 milyar geldi

 Kamu Alacaklarının Yeniden yapılandırılmasını da düzenleyen 6111 sayılı Kanun kapsamında, Mayıs sonu itibariyle bütçeye 2,5 milyar liralık vergi ve ceza ...

2011-06-15 15:43:05
0

Mevduat güvencesi gözden geçirilecek

 Uluslararası uygulamalar dikkate alınarak şu anda 50 bin lira olan bankalardaki mevduat garantisi, ilgili kurumlarla tekrar gözden geçirilecek.

2011-06-15 15:41:43
0

Anadolu yakasına yeni dev metro hattı

 İstanbul Büyükşehir Belediyesi, Anadolu yakasına 2. metroinşaatı için ilk adımı atıyor. Firmaların projeleri tamamlanan metro inşaatının yapılması ...

2011-06-15 13:53:50
0

Bernanke den ABD ye kredibilite uyarısı!

 ABD Merkez Bankası (Fed) Başkanı Ben Bernanke, ABD'nin borçlanma tavanının yükseltilmemesinin güven kaybına neden olabileceğini öne sürdü.

2011-06-15 14:46:27
0

Tamek üreticisine tahsilat müjdesi!

 Şekerbank, Tamek’e ürün tedarik eden Salihli ve Karacabey yöresindeki üreticilere, ürün bedellerini “erken tahsil etme” müjdesi veren bir ...

2011-06-15 14:29:05
0

İşverenin en çok aradığı iki mühendislik!

 Kariyer.net’in istihdam endeksi verilerine göre, mayıs ayında en çok istihdam yaratan sektörler inşaat ve tekstil oldu.

2011-06-15 14:29:05
0

İşveren en çok aradığı iki mühendislik!

 Kariyer.net’in istihdam endeksi verilerine göre, mayıs ayında en çok istihdam yaratan sektörler inşaat ve tekstil oldu.

2011-06-15 13:52:28
0

Türkiye nin uzay tarihçesi bu adımla başlıyor

 DPT tarafından sağlanan kaynakla, TÜBİTAK UZAY tarafından Türkiye’de tasarlanıp üretilen ilk yer gözlem uydusu RASAT, fırlatılmak üzere Rusya’ya ...

2011-06-15 13:45:14
0

Tüketici satın alırken tüketiciye bakıyor

 Taylor Nelson Sofres (TNS) Türkiye'nin pazar araştırmasına göre, satın alma eğiliminde diğer tüketicilerin kararı etkili oluyor.

2011-06-15 13:49:02
0

Panasonic Türkiye ye Türk genel müdür

 Panasonic Türkiye'nin genel müdürlük görevini 1 Ağustos 2011 tarihinden itibaren Ahmet Telatar yürütecek.

2011-06-15 13:40:30
0

Samsung Galaxy S II satışa çıkıyor

 Samsung Electronics'in, Android 2.3 Gingerbread işletim sistemi ile çalışan akıllı cep telefonu Galaxy S II, 24 Haziran'da Türkiye pazarında satışa sunulacak.

2011-06-15 12:56:00
0

Bankalar kredi çekeni zorla sigortalıyor!

 Sigorta Acenteleri Derneği (SAD) Genel Başkanı Ayşe Karabulut Kılıç, tüketicilerin haberi olmadan ve bazen de kredi kullanan tüketicilere bankalar tarafından ...

2011-06-15 12:51:01
0

AnadoluJet ten 10 TL ye park hizmeti

 AnadoluJet ile seyahatlerini gerçekleştiren yolcuların otomobilleri günlük 10 TL karşılığında “AnadoluJet Park&Fly” otoparkı hizmetinden ...

2011-06-15 12:34:45
0

Akmerkez de ortak kavgası

 Akkök, Tekfen ve İstikbal markalarının ortak girişimiyle Etiler'de 1993 yılından beri faaliyet gösteren, bir zamanların en popüler alışveriş merkezi ...

2011-06-15 11:40:15
0

Arvento, Avrupa da Türkiye’yi temsil edecek

 Arvento, Avrupa çapında 15 binden fazla firmanın aday olduğu Avrupa İş Ödülleri 2011 (European Business Awards) yarışmasında Türkiye’yi temsil edecek.

2011-06-15 12:03:01
0

Altın bile rakip olamadı

 Euro Bölgesi'nin içinde bulunduğu borç krizi, Yunanistan'ın kurtarılmasına ilişkin belirsizliğin sürmesi, ABD'nin izleyeceği parasal politikalara ilişkin ...

2011-06-15 11:40:38
0

Moody s 3 Fransız bankasının kulağını çekti

 Uluslararası kredi derecelendirme kuruluşu Moody's, Yunanistan'daki yatırımları nedeniyle Fransa'nın üç büyük bankasının 'kulağını çekti'.

2011-06-15 11:38:49
0

Roubini ve Gross 2013’te kriz gördü

 Dünyanın en büyük tahvil fonunu yöneten PIMCO’nun CEO’su Bill Gross ve ABD’li ekonomist Roubini’den dünya piyasalarını korkutan ...

2011-06-15 11:03:46
0

Bütçe Mayıs ayında fazla verdi

 Maliye Bakanlığı, Mayıs ayı ve Ocak-Mayıs dönemi bütçe uygulama sonuçlarını açıkladı. Merkezi Yönetim Bütçesi, Mayıs ayında fazla verdi.

2011-06-15 11:01:16
0

Kredi notu en düşük AB ülkesi

 Uluslararası kredi derecelendirme kuruluşu Standard&Poor's, ağır borç sorunuyla boğuşan ülkenin kredi notunu kırmaya devam ediyor. Son olarak AB'nin şimarık ...

2011-06-15 10:56:08
0

TESK ten tatile çıkacaklara uyarı!

 Türkiye Esnaf ve Sanatkarları Konfederasyonu (TESK) Genel Başkanı Bendevi Palandöken, tatil döneminde kazaların yüzde 40 arttığına dikkat çekerek, tatile ...

2011-06-15 10:24:13
0

Piyasalar yeni güne böyle başladı

 Borsa önceki kapanışa göre 239,01 puan düşerek başladı. Dolar ve Avro'nun güne başlangıç rakamları ile uluslararası borsalar ve petrolde durum şöyle: