2011-06-27 16:26:01
0

Halkbank tan engellilere konuşan ATM

 Halkbank, bedensel ve görme engellilerin hiçbir yardım almalarına gerek kalmadan ATM cihazlarını kendi başlarına kullanabilmelerini sağlayan projeyi hayata ...

2011-06-27 16:20:36
0

Petrol düştü benzin neden düşmüyor?

 Benzine yapılan son indirimden bu yana petrol fiyatları yüzde 13.5 düşünce sürücülerin indirim beklentisi doğdu. Benzin fiyatlarının düşmesinin engeli ise ...

2011-06-27 15:35:24
0

EHEC in İspanya ya faturası 51 milyon avro

 İspanya Çevre, Ormancılık ve Denizcilik Bakanı Rosa Aguilar, Almanya'da ortaya çıkan EHEC bakterisi salgınının, İspanyol bostancılık sektörüne 51 milyon ...

2011-06-27 15:50:43
0

İGMD yeni başkanı Turhan Gündüz oldu

 İstanbul Gümrük Müşavirleri Derneği'nin (İGMD) yönetim kurulu başkanlığına, Ortak Akıl Birliği adına yarışan Turhan Gündüz seçildi.

2011-06-27 15:45:43
0

Çin in yeni endişesi enflasyon!

 Çin Başbakanı Ven Ciabao, 2011 yılı için yaklaşık yüzde 4 olarak belirlenen enflasyon hedefini sürdürmekte güçlük çekebileceklerini belirtti.

2011-06-27 15:33:28
0

Hisarcıklıoğlu Gerçek gündem tartışılmalı

 TOBB Başkanı Rifat Hisarcıklıoğlu yeni anayasayı hep birlekte hazırlamak zorunda olduklarını belirtti ve Türkiye'nin gerçek gündeminin tartışılması ...

2011-06-27 14:15:19
0

Karadeniz yaylalarında kaçak yapılaşma alarmı

 Giresun ile birlikte Trabzon ve Gümüşhane'nin ortak kullandığı Sisdağı Yaylası'nda, 838 ev ile 144 ahır ve samanlığın kaçak yapıldığı bildirildi.

2011-06-27 15:14:50
0

İşsiz ve işverenin aradığı örtüşmüyor

 Türkiye İş Kurumu Genel Müdürü Mustafa Kemal Biçerli, Türkiye'de işsizliğin yapısal bir özellik arz ettiğini söyledi. İşsiz ile işverenin aradığı ...

2011-06-27 14:57:00
0

TÜDEF ten Sağlık Bakanlığı na eleştri

 TÜDEF Genel Başkanı Sıtkı Yılmaz, Sağlık Bakanlığı'nın artık gıda denetim sonuçlarını kamuoyu ile paylaşmak konusunda gönülsüz davrandığından ...

2011-06-27 14:55:00
0

Anadolu Elektronik e 1,67 milyon TL ceza

 Rekabet Kurulu, Anadolu Elektronik Aletler ile Samsung Electronics İstanbul hakkında açılan rekabet soruşturmasını tamamlayarak, nihai kararını açıkladı.

2011-06-27 14:43:48
0

Didim de otellerin doluluk oranı yüzde 75 oldu

 Didim Turizm Derneği Başkanı Deniz Atabay, Aydın'ın Didim ilçesinde otellerin doluluk oranının yüzde 75'e ulaştığı açıkladı.

2011-06-27 14:53:01
0

IKEA cam demliğini geri çağırıyor

 Cam demlik, üzerinde bulunan metal sap baskı oluşturduğu için kırılmaya yol açabiliyor.

2011-06-27 13:52:24
0

Sabancı Holding te yeni atama!

 Sabancı Holding'den yapılan yazılı açıklamada, Sabancı Holding Strateji ve İş Geliştirme Grup Başkanlığı'na Ata Köseoğlu atandığı açıklandı.

2011-06-27 13:32:28
0

Eğlence ve medya sektörü çift haneli büyüyecek

 PwC Küresel Eğlence ve Medyaya Bakış 2011-2015 Raporu'na göre, 2011-2015 arasında eğlence ve medya sektörü çift haneli büyüyecek.

2011-06-27 13:34:42
0

Toğuç Dolardaki yükseliş kalıcı değil

 Ata Yatırım Başekonomisti Nurhan Toğuç, Yunanistan'daki gelişmelerin piyasaların yönü konusunda önem taşıdığını söyledi. Dolardaki yükselişin geçici ...

2011-06-27 13:30:00
0

Verin teşviği Çin i Gaziantep e taşıyalım

 Türkiye Umum Ayakkabıcılar Federasyonu Yönetim Kurulu Başkanı İbrahim Buğur, Çin uğraşıp, boğuştuklarını söyledi, 'verin teşviği Çin'i Gaziantep'e ...

2011-06-27 12:43:58
0

Vergi levhasını değiştirmeyene ceza

 2 milyon esnaf vergi levhalarını 30 Haziran’a kadar yeni barkodlularıyla değiştirmediği takdirde cezalı duruma düşecek. Denetimlerde yenisi ibraz ...

2011-06-27 12:31:46
0

BIS Dünyada düşük faiz tahribat yapabilir

 Uluslararası Ödemeler Bankası (BIS), enflasyon baskısına karşı küresel çapta politika faiz oranlarının artırılması gerektiğini belirtti.

2011-06-27 12:25:11
0

Adalet Sarayı çay ocağı ve kafeteryası ihaleye çıktı

 Adalet Bakanlığı İşyurtları Kurumu Daire Başkanlığı, İstanbul Adalet Sarayındaki çay ocakları ile kafeteryaların (genel) işletme hakkının 3 yıl ...

2011-06-27 12:20:09
0

Muş ve Kırıkkale üniversiteleri personel alacak

 Muş Alparslan Üniversitesi Rektörlüğü, Kırıkkale Üniversitesi akademisyen ve sağlık personeli alacak.

2011-06-27 12:21:01
0

Biletsiz otobüse binenler dikkat

 Otobüs içinde bilet kesme işlemi sona eriyor

2011-06-27 12:01:04
0

Türk İş e göre açlık ve yoksulluk sınırı arttı

 Türkiye İşçi Sendikaları Konfederasyonu, (Türk-İş) haziran ayında dört kişilik bir ailenin açlık ve yoksulluk sınırını açıkladı.

2011-06-27 11:59:11
0

Aktif Bank, 6 bono ihracını gerçekleştiriyor

 Aktif Bank'tan yapılan yazılı açıklamada,'Türkiye'nin ilk banka bonosunu' 2009 yılında ihraç eden ve 6. kez bono ihraç edecek olan bankanın bugüne kadar 2,3 ...

2011-06-27 11:56:53
0

Elektrik tüketiminde tüm zamanların rekoru

 Yatırım ve üretim atağını sürdüren Gaziantep Organize Sanayi Bölgesi (OSB), elektrik tüketiminde tüm zamanların rekorunu kırıyor.

2011-06-27 12:00:01
0

Kırsal kesimde üniversite mezunlarına iş yok

 TÜİK Hanehalkı İşgücü verilerine göre, kırsalda iş bulma konusunda üniversite mezunlarının şansı çok düşük.

2011-06-27 11:14:12
0

Dağ çileğinde rekolte yarıya düştü

 Bursa'nın dağlık ilçelerinde yılda 25 bin tonun üzerinde çilek üretimi yapılırken, bu yıl etkili olan yağışlar nedeniyle rekolte yarı yarıya düştü.

2011-06-27 11:23:01
0

Emekli maaşlarına zam

 Asgari ücrete gelecek yüzde 5.1'lik (29 TL) zammın ardından emekli maaşlarına gelecek zam miktarı da belli oldu

2011-06-27 11:13:00
0

SPK Başkanı ilk kez operasyonu konuşacak

 SPK Başkanı Vedat Akgiray Ekonomi Ajandası'nda borsada manipülasyon iddiasıyla başlatılan ve 35 kişinin göz altına alındığı operasyonla ilgili ilk kez ...

2011-06-27 11:04:31
0

Enez de turzim sezonu açıldı!

 Saros Körfezi'nin son yıllarda gelişen önemli tatil yerlerinden, Edirne'nin Enez ilçesinde turizm sezonu açıldı.

2011-06-27 11:01:49
0

İETT şoförlerinin bilet kesmesi bitiyor

 İETT Genel Müdürlüğü, otobüs şoförünün bileti olmayan yolculara araç içerisinde bilet kesmesi işlemine son veriyor