2011-06-24 11:34:24
0

Sahte kaza raporuna 7 yıl hapis!

 Hazine Müsteşarlığı’nın bu ayın başında yayınlanan yönetmeliğiyle sigorta suiistimaleri, Türk Ceza Kanunu’nun 158’inci maddesi ...

2011-06-24 12:11:20
0

Rekanet Kurulu kararları yayımlandı

 Rekabet Kurulunun 23 Haziran 2011 tarihli kararları, kurumun resmi web sayfasında yayımlandı.

2011-06-24 11:34:24
0

Transfere para var, sigortaya yok!

 Transfer sezonunda kesenin ağzını açan bazı spor kulüpler, ödemedikleri primler nedeniyle sigorta borçluları listesine girdi.

2011-06-24 12:01:13
0

Palandöken Taksi dolmuş şoförüne prim teşviki

 Türkiye Esnaf ve Sanatkârları Konfederasyonu Genel Başkanı Bendevi Palandöken, “Sigortalı olacak şoförlerimiz, aileleriyle birlikte sağlık hizmetine ...

2011-06-24 11:53:40
0

Kot taşlamada çalışacak işçi bulunamıyor

 Kot kumlama işlemi sırasında oluşan tozun ciğerlere yapışması sonucu ortaya çıkan ve çok sayıda işçinin ölümüne neden olan Silikozis Hastalığı ...

2011-06-24 11:54:09
0

FT MB, alışılmamış politikasında direniyor

 Financial Times gazetesi, Merkez Bankası’nın politika faizlerinde değişikliğe gitmemesini, Merkez Bankası'nın alışılmamış politikasında ...

2011-06-24 11:53:40
0

Kot taşlamada çalışacak işçi bulunamıyor

 Kot kumlama işlemi sırasında oluşan tozun ciğerlere yapışması sonucu ortaya çıkan ve çok sayıda işçinin ölümüne neden olan Silikozis Hastalığı ...

2011-06-24 11:31:02
0

İl il Türkiye nin işsizlik haritası

 Türkiye'de işsizliğin en fazla olduğu il tahmin ettiğiniz gibi Doğu ve ya Güneydoğu bölgesinde değil..

2011-06-24 10:35:15
0

Karpuz tarlada 10 kuruşa düştü

 Hava sıcaklıklarının yurt genelinde geçmiş yıllara oranla daha düşük olması ve yağışların aralıklarla devam etmesi nedeniyle yetersiz talep karpuzun kg ...

2011-06-24 10:33:45
0

Bu yaz kiraza hasret kalacağız

 Türkiye'nin önemli ihracatlık kiraz üretimi merkezleri arasında yer alan Çanakkale'nin Lapseki ilçesinde, bu yıl rekoltede büyük düşüş yaşanıyor.

2011-06-24 10:31:28
0

İşsizliğin en yüksek olduğu şehirler

 Türkiye İstatistik Kurumu, işsizlik verilerini il bazında açıkladı. İl düzeyinde temel işgücü göstergelerine göre, geçen yıl, işsizlik oranının en ...

2011-06-24 10:07:32
0

Japonya da depremin maliyeti!

 Japonya'da 11 Mart'ta meydana gelen deprem ve tsunami felaketinin zararı hesaplandı. İşte son maliyet

2011-06-24 10:04:45
0

Piyasalar yeni güne böyle başladı

 İMKB 100 Endeksi birinci seansa, önceki kapanışa göre 579,42 puan artarak başladı. Dolar ve Avro'nun güne başlangıç rakamları ile dünya borsaları petrolde ...

2011-06-24 09:51:56
0

NBG, Finansbank’ın beşte birini halka arzda kararlı

 Finansbank’ın ana hissedarı NBG, bankanın yüzde 20 hissesini piyasa koşulları uygun olduğunda satmaya hazırlanıyor.

2011-06-24 09:42:07
0

Dünya mükemmel fırtınaya mı sürükleniyor?

 Kriz kâhini ekonomist Nouriel Roubini, birkaç hafta önce dünya ekonomisinin ‘mükemmel fırtınaya’ sürüklendiğini söylemişti.

2011-06-24 09:36:48
0

SPK, manipülasyonlara sıkı markaj

 SPK, piyasa dolandırıcılığının üzerine daha sıkı gidecek. Getirilen gerçek zamanlı denetime ilave olarak diğer kamu kurumları ile daha sıkı ...

2011-06-24 09:31:04
0

Mecnur Çolak ın aylık geliri 2 bin TL ymiş

 Borsada manipülasyon iddialarına ilişkin düzenlenen operasyon kapsamında gözaltına alınan 38 şüpheli, bugün Sarıyer Adliyesi’ne çıkarılacak.

2011-06-24 09:27:47
0

Koç ailesine Hayırseverlik Ödülü

 Fransa’nın en büyük bankası BNP Paribas’nın Hayırseverlik Ödülü, “Tüm dünya için öncü ve örnek nitelikteki çalışmaları” ...

2011-06-24 09:22:36
0

Boydak dışardan lise bitirdi sıra üniversitede!

 Boydak Holding Yönetim Kurulu Başkanı Hacı Boydak, 50 yaşından sonra yarım bıraktığı lise tahsilini dışardan tamamladı. Şimdi de Lisans Yerleştirme ...

2011-06-24 09:07:47
0

Özyeğin NBG yi ben almam kimse de almaz

 Finansbank'ı 2006'da Yunan NBG'ye sattıktan sonra Fibabanka ile sektöre geri dönen Fiba Holding Yönetim Kurulu Başkanı Hüsnü Özyeğin, çarpıcı bir ...

2011-06-24 09:03:32
0

Starbucks ın rakini Cafe Crown u aldı

 Starbucks'ın en büyük rakibi ABD'li Caribou Coffee, Ülker'in kahve zinciri Cafe Crown'u satın aldı.

2011-06-24 03:14:20
0

AB, Yunanistan a Kemer sık dedi

 AB devlet ve hükümet başkanları, 12 milyar avroluk kredi dilimini serbest bırakmak için Yunanistan'dan 50 milyar avroluk özelleştirme programı ve 28 milyar ...

2011-06-23 22:36:01
0

Süper Loto yine devretti

 İşte bu haftanın şanslı numaraları...

2011-06-23 21:42:08
0

Avrupa Birliği, Yunanistan a bastırıyor

 AB devlet ve hükümet başkanları Yunanistan'ı kurtarma formülünü belirlemek için toplandı.

2011-06-23 18:17:28
0

SGK çalışanlarından fazla mesai tepkisi

 Memur-Sen Konfederasyonu'na bağlı Büro Memur-Sen Sivas Şube Başkanı Metin Özcan, Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK)’nda çalışan personelin 90 saat olan fazla ...

2011-06-23 17:51:39
0

ABD de yeni konut satışları düştü

 ABD Ticaret Bakanlığı, geçen ay yeni konut satışlarının yüzde 2,1 düşerek yıllık bazda 319 bin adet olduğunu açıkladı.

2011-06-23 17:48:00
0

Borsa ve dolar yükseldi avro ve altın düştü

 İstanbul Menkul Kıymetler Borsasında işlem gören hisse senetleri günlük bazda ortalama yüzde 0,61 oranında değer kazandı. Dolar yükseldi, Avro ve altın ...

2011-06-23 17:40:19
0

Ankara da 216 bin dekar sel ve dolu mağduru

 Ankara İl Tarım Müdürü Ruknettin Ceyhun, Ankara'da 11 Mayıs-20 Haziran 2011 tarihleri arasında meydana gelen dolu ve sel afetiyle ilgili verileri açıkladı.

2011-06-23 17:38:25
0

Türkiye 660 milyon dolar dış borç ödemesi yaptı

 Türkiye, özel sektör borçları hariç, 1-22 Haziran tarihleri arasında 660,47 milyon dolar dış borç ödemesi yaptı.

2011-06-23 17:35:24
0

Körfez de kiraz festivaline kaliteli darbesi

 Kocaeli'de geleneksel olarak düzenlenen Yarımca Altın Kiraz Festivali yarışması için istenilen kalitede ürün bulunamayınca, bazı kiraz cinsleri yarışma ...