2011-11-02 10:43:01
0

Türk tatilcilere İspanya da çile

 Bamtur'un yaşadığı sıkıntı nedeniyle İspanya'daki tatilciler mağdur oldu. İspanyol polisinin zoruyla otele götürülen tatilciler, otel paralarını ...

2011-11-02 10:41:02
0

Halkbank’a 100 milyon avroluk kredi

 Halkbank’ın Kamuyu Aydınlatma Platformu’nda (KAP) yayımlanan özel durum açıklamasında, banka ile ...

2011-11-02 10:26:53
0

Schauble dan Komşu ya acele et çağrısı

 Almanya Maliye Bakanı Wolfgang Schauble, Yunanistan'a ilerlemek istediği yol konusunda olabildiğince hızlı karar vermesi çağrısı yaptı.

2011-11-02 10:11:23
0

Piyasalar yeni güne böyle başladı

 İMKB 100 Endeksi birinci seansa, önceki kapanışa göre 333,58 puan artarak başladı. Dolar ve Avro'nun güne başlangıç rakamları ile dünya borsaları ve ...

2011-11-02 10:14:24
0

Merkez in zorunlu karşılık kararı yürürlükte

 Merkez Bankası'nın Türk Lirası yükümlülükler için tesis edilmesi gereken zorunlu karşılıklara ilişkin dün açıkladığı karar, Resmi Gazetenin bugünkü ...

2011-11-02 10:25:01
0

Piyasalar toparlanmaya çalışıyor

 İMKB 100 Endeksi birinci seansa, önceki kapanışa göre 333,58 puan artarak 55.185,10 puan seviyesinden ...

2011-11-02 10:08:09
0

Rus milyarder Abromoviç i terleten dava

 Rus milyarder Roman Abramoviç, kendisine para sağdığı inek gibi davrandığını söylediği sürgündeki oligark Boris Berezovsky’nin açtığı 6 milyar ...

2011-11-02 10:03:01
0

Dolar 1,7930 liradan güne başladı

 Kapalıçarşı’da 1,7870 liradan alınan dolar 1,7930 liradan satılıyor. 2,4530 ...

2011-11-02 09:46:11
0

Dört üniversite akademisyen alacak

 Bozok, Kadir Has, Afyon Kocatepe ve Yalova üniversiteleri, çeşitli bölümlerde istihdam edilmek üzere akademik personel alacak.

2011-11-02 09:44:29
0

SGK dan borçlular için 3 gün ek süre

 Sosyal Güvenlik Kurumu, prim borç yapılandırmasında taksit ödeme süresini 3 gün daha uzattı.

2011-11-02 09:46:01
0

Yunanistan çareyi Türkiye de buldu

 Yunanistan'ın Sakız Adası esnafı, Kurban Bayramı'nı fırsata dönüştürmek için Türkiye'deki ulusal gazetelerin eklerine ilan vermeye başladı.

2011-11-02 09:27:46
0

Yol-iş Sendikası nda şapka vurgunu

 Ankara Cumhuriyet Başsavcılığı tarafından hazırlatılan bilirkişi raporunda Türk-İş'e bağlı Yol-İş yöneticilerinin sendikayı 5,8 milyon lira zarara ...

2011-11-02 09:27:46
0

Sendikada şapka vurgunu

 Ankara Cumhuriyet Başsavcılığı tarafından hazırlatılan bilirkişi raporunda Türk-İş'e bağlı Yol-İş yöneticilerinin sendikayı 5,8 milyon lira zarara ...

2011-11-02 09:25:43
0

Motorine gazyağı karıştırıp satıyorlar!

 Enerji Üst Kurulu'nun yaptığı denetimlerde motorine daha düşük ÖTV'li gazyağı, benzine de jet yakıtı karıştırıldığı tespit edildi.

2011-11-02 09:09:01
0

TV de bir saatte en fazla 12 dakika reklam

 RTÜK reklam süreleriyle ilgili yeni bir düzenlemeyi yürürlüğe soktu. Radyo-TV'lerde reklam süresi bir saat içinde 12 dakikayı aşamayacak.

2011-11-02 09:01:01
0

Altın piyasasından ilk rakamlar

 Altın piyasalara yükselişle başladı.

2011-11-01 22:40:05
0

Bakan Çağlayan dan sigorta çağrısı

 Ekonomi Bakanı Zafer Çağlayan, insanların, özellikle sigorta kültürünü beyinlerine yerleştirmesi gerektiğini, insan hayatının bir sigortadan daha ucuz ...

2011-11-01 20:16:50
0

Antalya dan AB ülkelerine ihracat arttı

 Antalya İhracatçılar Birliği Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Satıcı, yılın 10 ayında Antalya'dan 872,6 milyon dolarlık ihracat yapıldığını, Avrupa ...

2011-11-01 20:09:04
0

Anadolujet in Trabzon-Koceli uçuşları başlıyor

 Anadolujet, yarından itibaren Trabzon-Kocaeli arasında karşılıklı uçuşlara başlayacak.

2011-11-01 18:49:02
0

Altında gün sonu rakamları

 Altın piyasaları yükselişle kapadı.

2011-11-01 18:20:12
0

Ericom Telekom ortak ARGE şirketi kurdu

 Ericom Telekomünikasyon ve Enerji Teknolojileri A.Ş, İstanbul Teknik Üniversitesi (İTÜ) Arı Teknokent bünyesinde ''AİM Enerji Teknolojileri A.Ş.'' adlı ortak ...

2011-11-01 18:23:02
0

Ekim ayı ihracat rakamları belli oldu

 Ekim ayında ihracat, geçen yılın aynı ayına oranla yüzde 20,18 artışla 111 milyar 380 milyon dolara çıktı.

2011-11-01 17:50:04
0

Borsa kayıp büyük dolar yine fırladı

 İstanbul Menkul Kıymetler Borsası'nda kayıp bin puanı aştı. Dolar sabah başlayan çıkış kapanışta da sürdü. Avro geriledi. Altın fiyatları günü ...

2011-11-01 17:32:06
0

Hayvancılıkla uğraşanlara 2 uyarı!

 Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı, RTÜK eliyle medya kuruluşlarına gönderdiği yazıda, hayvanlarda küpeleme ve aşıya dikkat çekti. Bakanlık ...

2011-11-01 17:16:11
0

Kişi başına gelir 17 bin doları geçecek

 Satın alma gücü paritesine (SAGP) göre kişi başına gelirin önümüzdeki yıl, 17 bin 156 dolara ulaşacağı tahmin ediliyor.

2011-11-01 17:23:52
0

Türkiye ye son model petrol arama gemisi

 Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Taner Yıldız, enerji yatırımları ile ilgili bilgi verdi. Yıldız, ''Dünyada çok az ülkede bulunan petrol arama gemisine ...

2011-11-01 17:23:02
0

Avrupalı liderler G-20 öncesi Yunanistan için toplanacak

 Fransa’nın Cannes kentinde düzenlenecek G-20 zirvesi öncesinde yarın Yunanistan’daki avro kriziyle ...

2011-11-01 16:45:04
0

Halkbank tan 3 çeyrekte dev kâr!

 Halkbank 2011 yılı üçüncü çeyrek ve yılın ilk dokuz aylık kârlılık rakamlarını açıkladı. Yüzde 25 büyüme hedefleyen bankanın kârı da hedefleri ...

2011-11-01 17:03:13
0

Petrol fiyatları 90 doların altında

 ABD ham petrolünün varil fiyatı 90 doların altında işlem görmeye başladı. ABD'deki işlemlerde 3,72 dolar azalan petrol fiyatı 89,47 dolardan satılmaya ...

2011-11-01 16:54:48
0

Sumexpress yolcusunu yüzde 16 artırdı

 Türk Hava Yolları ve Lufthansa'nın ortaklığındaki SunExpress ve SunExpress Almanya yolcu sayısını yüzde 16 artırdı.