2012-01-16 05:41:05
0

Avustralya o Türk kızını konuşuyor

   Avustralya’da, sosyal paylaşım sitelerindeki hesaplarına dadanan kişilerin baskı ...

2012-01-16 05:23:02
0

Altın Küre ödülleri sahiplerini buldu

 Oscar'ın habercisi sayılan 69'uncu Altın Küre ödülleri sahiplerini buldu.

2012-01-16 05:23:02
0

Türkiye nin adı bile yetti

 York Düşesi‘Türkiye’ye iade edilirim diye evinden çıkamıyor

2012-01-16 02:51:03
0

Altın Küre de Atatürk ün sözlerini hatırlattı - izle

 Meltem Cumbul, katıldığı Altın Küre film ödülleri gecesinde Atatürk'ün sözüyle barış mesajı verdi.

2012-01-16 01:01:05
0

Arzu nun cesedi bulundu

 ALMANYA’nın Bielefeld kenti yakınlarındaki Detmold kasabasında, geçen kasım ayında sevgilisinin evinden maskeli 3 kişi tarafından kaçırılan ve ...

2012-01-16 01:01:05
0

DSK geliyor kızlarınızı kilitleyin

 ABD’nin New York şehrinde kaldığı otelde kat görevlisine cinsel tacizde bulunduğu iddiası üzerine geçen yıl hakkında açılan davada büyük itibar ...

2012-01-16 01:01:05
0

Altıncı tat Yağ

 Biliminsanları, uzun süre insan dilinin dört lezzeti saptadığını düşünüyordu: Tatlı, ekşi, tuzlu ve acı.

2012-01-16 01:01:05
0

Burada yatacak

 Çalışma odasında babası Rauf Denktaş’ı anlatan Serdar Denktaş, “Babam Türklüğe, Osmanlı’ya hayrandı” dedi. Babasının konuklarını kabul ...

2012-01-16 01:01:05
0

Yeminiyle gömülecek

 KKTC kurucu Cumhurbaşkanı Rauf Denktaş, ailenin, Bakanlar Kurulu’nun, devlet yetkililerinin, dava ve silah arkadaşlarının ortak isteğiyle liderliğini ...

2012-01-16 01:01:04
0

Kaptan sahile selam vermek için yanaşmış

 İtalya’nın Giglio Adası açıklarında cuma gecesi batan Costa Concordia yolcu gemisini terk eden Kaptan Schettino’nun “özel birini selamlamak” için ...

2012-01-16 01:01:04
0

Kürt kartına karşı bölgesel koordinasyon

 Suriyeli muhalifler, Esad sonrası dönemde “Kürt kartının kontrol altında olacağını” garanti etmek için şimdiden Ankara ve Erbil ile ortak çalışma ...

2012-01-16 01:01:04
0

Türkiye korkusu

 İNGİLİZ ITV kanalının “Tonight” programı için 2008 yılında Türkiye’de kılık değiştirip gizlice girdiği yetimhanelerde çekim yapan York ...

2012-01-16 01:01:04
0

Hakkındaki iddialar bitmiyor

 Almanya Cumhurbaşkanı Christian Wulff ile ilgili yeni bir iddia gündemde.

2012-01-16 01:01:04
0

Neo-Nazilerin cinayet kriteri çocuk yapabilmek

 DER Spiegel Dergisi, Almanya’da 2000-2006 yılları arasında 8 Türk’ü öldüren aşırı sağcı teröristler Uwe Böhnhardt ile Uwe Mundlos’un, öldürmek ...

2012-01-16 01:01:04
0

Şeniz alarmı

 Avustralya’da, sosyal paylaşım sitelerindeki hesaplarına dadanan kişilerin baskı ve tehditleriyle hayatı kâbusa dönen lise öğrencisi Şeniz Erkan, ...

2012-01-16 01:01:02
0

First Lady den o sanatçıya özel ilgi

 2001 yılından beri Afro-Amerikan sanatçılara verilen BET (Black Entertainment Television) Ödülleri, önceki gece başkent Washington’da düzenlenen ...

2012-01-15 23:58:02
0

Haşimi Bağdat a çağrıldı!

 'Terör' suçlamasıyla karşı karşıya olan Irak Cumhurbaşkanı Yardımcısının, Kerkük'te yargılanması için yaptığı başvuru reddedildi.

2012-01-15 22:36:01
0

Libya da çatışma 3 ölü, 50 yaralı

 Libya'nın güneybatısındaki kentlerin rakip grupları arasında çıkan çatışmalarda 3 kişi öldü, yaklaşık 50 kişi yaralandı

2012-01-15 20:22:03
0

Rus uzay aracı Pasifik e düştü

 13,5 tonluk uzay aracının parçaları, Dünya'ya düşen en ağır ve en toksik uzay çöpü oldu.

2012-01-15 20:18:02
0

Libya da çatışmalar 3 ölü, 50 yaralı

 Çatışmaların başkent Trablus'un 80 kilometre güneyindeki Garyan kenti milisleri ile komşu kent El ...

2012-01-15 19:22:01
0

Rus uzay aracı, Pasifik Okyanusu’na düştü

 MOSKOVA (A.A) Rusya Savunma Bakanlığı tarafından yapılan açıklamada, ...

2012-01-15 16:20:01
0

Rus uzay aracı Arjantin e düşebilir

 Rusya’nın büyük hayal kırıklığına dönüşen Mars keşif görevini yürütecek Phobos-Grunt uzay aracı Arjantin'e düşebilir

2012-01-15 16:13:02
0

Türk Polis Teşkilatı Libyalı polislere eğitim verecek

 Yeniden yapılandırılan Libya Polis Teşkilatı ile Türk Polis'i işbirliğine gidiyor.

2012-01-15 16:01:02
0

ABD ile İsrail arasında görüş ayrılığı

 ABD-İsrail ortak askeri tatbikatı ertelendi!

2012-01-15 15:21:02
0

ABD, İran’a mektup gönderdi

 TAHRAN (A.A) ABD’nin İran’a Hürmüz boğazıyla ilgili bir mektup ilettiği ...

2012-01-15 17:07:21
0

ABD den İran a mektup

 ABD'nin İran'a Hürmüz boğazıyla ilgili bir mektup ilettiği bildirildi.

2012-01-15 15:08:01
0

ABD, İran a mektup gönderdi

 ABD'nin İran'a Hürmüz boğazıyla ilgili bir mektup ilettiği bildirildi.

2012-01-15 15:05:02
0

Davutoğlu Esad verdiği sözleri yerine getirmedi

 Dışişleri Bakanı Ahmet Davutoğlu, Suriye lideri Beşşar Esad'ın genel af ilan etmesiyle ilgili olarak, daha önce de benzeri açıklamalar ...