2011-11-18 14:22:01
0

Ölümler azalınca işsiz kaldılar

 Belçika'da bu yıl ölümlerin azalması, cenaze hizmeti veren şirketleri rahatsız etti.

2011-11-18 13:49:01
0

Yemen de gösteriler devam ediyor

 Salih'in ''bırakacağım'' açıklamalarına rağmen sivil kayıpların önüne geçilemiyor

2011-11-18 13:37:01
0

Suriye, Arap Birliği gözlemcilerini prensip olarak kabul etti

 Prensip olarak kabul etmekle birlikte Suriye'nin hala konunun ayrıntıları üzerinde çalıştığı belirtiliyor

2011-11-18 13:32:01
0

Esad için artık çok geç

 Esad rejimine karşı işbirliği yolları aramak üzere Türkiye'ye gelen Fransa Dışişleri Bakanı Alain Juppe, "Suriye istenen reformları yapmadı, artık çok ...

2011-11-18 13:27:01
0

Elmas yüzüğü 10 ton çöpün içinde aradı

 Elmas yüzüğünü temizleyip kuruması için kağıda saran kadın daha sonra dalgınlıkla kağıdı çöpe attı.

2011-11-18 13:23:03
0

Erdoğan Time ın kapağında

 BAŞBAKAN Erdoğan, ABD’nin ünlü dergisi Time’a kapak oldu. Time, 28 Kasım tarihli Avrupa, Asya ve Güney Pasifik baskılarında “Erdoğan’ın Yolu” ...

2011-11-18 13:23:02
0

Genel Enerji den Bağdat a rest

 Kuzey Irak’ta faaliyet gösteren en büyük enerji şirketi Genel Energy’nin CEO’su Mehmet Sepil, ABD’li petrol devi ExxonMobil’in bölgesel Kürt ...

2011-11-18 13:23:02
0

Beyni sergilenecek

 Albert Einstein'ın beyninin bazı parçaları, Philadelphia'da bir tıp müzesinde sergilenecek.

2011-11-18 13:17:01
0

Esed e ders niteliğinde uyarı

 Libya'nın Eski Başbakanı Mahmud Cibril: Kaddafi'nin yakalanması ve öldürülmesi Esad için öğretici bir örnek olmalı.

2011-11-18 13:13:02
0

ABD li bakandan İran itirafı

 ABD Savunma Bakanı Leon Panetta, Kanada’da İsrailli mevkidaşı Ehud Barak ile yapacağı görüşme öncesinde önemli açıklamalarda bulundu. Panetta, ...

2011-11-18 13:13:02
0

Haaretz İsrail in İran a saldırı planını açıkladı

 İsrail gazetesi Haaretz, bir raporu kendine dayanak oluşturarak İsrail'in İran'a saldırı düzenleyeceğini yazdı

2011-11-18 13:00:01
0

Türkiye hakkında ilk olumlu tasarı

 ABD Kongresi'nde "sonyıllarda Türkiye hakkında ilk olumlu tasarıya" imza atıldı

2011-11-18 12:59:01
0

Kanser olan Lula nın saçlarını eşi kazıdı

 Brezilya'nın eski devlet başkanı Luiz İnacio Lula da Silva, son aylarda sıkıntılı günler yaşıyor.

2011-11-18 12:54:01
0

Aşırı sağ nasıl hortladı Görmedim, duymadım, bilmiyorum

 Seri cinayetler Almanya’da artık aşırı sağcı terörden söz etmek gerektiğini gösterdi. Alman makamları artık “döner cinayetleri” gibi tanımlamalarla ...

2011-11-18 12:31:02
0

Obama nın hamlesi Çin i rahatsız etti

 ABD'nin Myanmar'la da ilişki kurma kararı Çin'in canını sıkacak gibi.

2011-11-18 12:25:02
0

Yunanistan da "yeni yoksullar"

 Yunanların profili dramatik şekilde değişiyor

2011-11-18 12:24:01
0

Bu sigara kendini söndürüyor!

 İhsan DÖRTKARDEŞ/DHA Avrupa Birliği ülkelerinde yürürlüğe giren yeni uygulamayla ...

2011-11-18 12:24:01
0

Çin, Kuzey Kore ile askeri ilişkileri geliştirmek istiyor

 Çin’in Kuzey Kore ile askeri ilişkileri geliştirmeyi istediği bildirildi. Kuzey Kore’ye ...

2011-11-18 12:18:01
0

Çin, Kuzey Kore ile askeri ilişkileri geliştirmeyi istiyor

 Çin'in Kuzey Kore ile askeri ilişkileri geliştirmeyi istediği bildirildi.Kuzey Kore'ye üç ...

2011-11-18 12:17:01
0

Pizza yasağı", yasa tasarısı reddedildi

 ABD'de okul çağındaki çocuklara ''pizzayı'' yasaklayan yasa tasarısı reddedildi

2011-11-18 12:11:01
0

İran a yaptırımda Batı nın gözü Türkiye de

 Batılı ülkeler nükleer programından vazgeçmeyen İran'a yeni yaptırımlar uygulamaya hazırlanırken, yaptırımların etkili olabilmesi için Türkiye'nin ...

2011-11-18 12:07:01
0

"Türkiye nin Suriye ye yönelik tepkisi ciddiye alınmalı"

 İngiliz Independent gazetesinin deneyimli Ortadoğu muhabiri Robert Fisk, Türkiye'nin Suriye'ye yönelik tepkisinin ciddiye alınması gerektiğini yazdı

2011-11-18 11:25:01
0

Dönerci katilleri aynı yatakta

 Almanya, 8 Türk ve 1 Yunanlının kurban gittiği aşırı sağ terörü tartışmaya devam ediyor. Almanya'da bugün aşırı sağ terörü ele almak için bir zirve ...

2011-11-18 11:14:01
0

Kuzey fareleri hesapları karıştırdı!

 Kuzey farelerinin iklimbilimcilerin hesaplarını altüst edebildiği ortaya çıktı

2011-11-18 11:08:02
0

Obama Çin i "çembere" alıyor

 ABD'nin Aysa-Pasifik bölgesindeki rolünü genişleteceğini açıklamasının ardından Myanmar'la da ilişki kurma kararı Çin'in canını sıkacak gibi

2011-11-18 11:02:02
0

Dünyaca ünlü uzmandan İran uyarısı

 Merkezi Londra'da bulunan Uluslararası Stratejik Araştırmalar Enstitüsü'nün 'Silahsızlanma ve Silahların Yaygınlaşmasını Önleme Programı'nın ...

2011-11-18 11:02:02
0

Davutoğlu ndan Suriye yle ilgili korkutan öngörü

 Dışişleri Bakanı Ahmet Davutoğlu, Suriye’deki yaşanan çatışmaların iç savaşa dönüşme riski olduğunu söyledi.

2011-11-18 11:02:02
0

Trans Anadolu açıklaması

 Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Taner Yıldız, “Trans Anadolu Gaz Boru Hattı Projesi, aynı zamanda Nabucco'nun, Türkiye-Yunanistan-İtalya Doğalgaz Boru ...