2016-09-30 23:59:02
0

Tunceli de PKK lı teröristler araç gaspetti

 Tunceli'nin Ovacık ilçesinde bölücü terör örgütü PKK mensuplarınca bir aracın gaspedildiği bildirildi

2016-09-30 23:55:02
0

Yemen de iç çatışmalar tırmanıyor

 Taraflar arasında yaşanan çatışmalar ile koalisyon güçlerinin saldırılarında 5 milis ile 18 Husi öldü, 13 milis yaralandı

2016-09-30 23:36:01
0

Fenerbahçe'den Nuri Şahin açıklaması

 Fenerbahçe Kulübü, Almanya'nın Borussia Dortmund takımında forma giyen Türk oyuncu Nuri Şahin'in transfer edileceği ...

2016-09-30 23:27:01
0

Ünlü baklavacı FETÖ imamı olduğu iddiasıyla gözaltına alındı!

 İstanbul'da 87 adliye personeli hakkında gözaltı kararı alındı. Gözaltına alınan Seyidoğlu baklavalarının yöneticisi Serdar Seyidoğlu ile 2 öğretmenin ...

2016-09-30 23:21:01
0

Hakkari de trafik kazası 4 ölü, 11 yaralı

 Yüksekova ilçesinde meydana gelen trafik kazasında 4  kişi öldü, 3'ü ağır 11 kişi yaralandı.

2016-09-30 23:18:02
0

Fetö bağlantılı üniversitede gizemli poligon

 Gaziantep'te Fetullahçı Terör Örgütü'nün (FETÖ) darbe girişiminin ardından kapatılan Zirve Üniversitesinin ...

2016-09-30 23:19:01
0

Adana da FETÖ operasyonunda 18 tutuklama

 Adana’da Fetullahçı Terör Örgütü/Paralel Devlet  Yapılanması’na (FETÖ/PDY) yönelik  operasyonun ardından adliyeye sevk edilen 46  şüpheliden 18'i ...

2016-09-30 23:17:02
0

FETÖ ile bağlantılı üniversitede atış poligonu bulundu

 Fetullahçı Terör Örgütü (FETÖ) ile bağlantısı bulunduğu için kapatılan Zirve Üniversitesinin kampüsünde atış poligonu bulundu

2016-09-30 23:09:01
0

Papa dan Gürcistan ziyareti

 Cumhurbaşkanı Giorgi Margvelaşvili'nin daveti üzerine ülkeye gelen Papa Franciscus, resmi törenle karşılandı

2016-09-30 22:53:01
0

Muharrem ayı ve hicri yılbaşı ne zaman, hangi güne denk geliyor?

 Muharrem ayına gireceğimiz bu günlerde hicri takvim, hicri yılbaşı konuları merak edilir. Muharrem ayı ve hicri yılbaşı ne zaman, hangi güne denk geliyor? ...

2016-09-30 22:46:03
0

Bir ünlü baklavacı daha FETÖ'den gözaltına alındı

 Seyidoğlu Baklavaları'nın yöneticisi Serdar Seyidoğlu, FETÖ imamı olduğu gerekçesiyle gözaltına alındı.

2016-09-30 22:46:02
0

Mehmet Ali Şahin'den Kılıçdaroğlu'na Lozan yanıtı

 AK Parti Karabük Milletvekili Şahin, Kılıçdaroğlu'nun 'Onlar hilafetçidir, biz Cumhuriyetçiyiz' açıklamalarına ...

2016-09-30 22:47:01
0

Ankara da aile faciası 1 ölü

 Ankara'da N.M. ile F.M. arasında çıkan tartışma sonucu F.M. hayatını kaybetti, N.M. ise hastaneye kaldırıldı

2016-09-30 22:39:02
0

Gümüşhane de uyuşturucu operasyonu

 Uyuşturucu sattıkları iddiasıyla mahkemeye sevk edilen 4 kişi tutuklandı

2016-09-30 22:31:02
0

Akhisar Belediyespor 0 - Gençlerbirliği 0

 Spor Toto Süper Lig'in 6. hafta açılış maçında Akhisar Belediyespor ile Gençlerbirliği 0-0 berabere kaldı

2016-09-30 22:29:01
0

Beşiktaş ta 4 kritik eksik! Kadroya alınmadılar

 Beşiktaş'ın Rizespor maçı kafilesinde Oğuzhan Özyakup, Gökhan Gönül, Gökhan İnler ve Anderson Talisca yer almadı.

2016-09-30 22:28:01
0

Fenerbahçe den Nuri Şahin açıklaması!

 Fenerbahçe, Dortmund forması giyen Nuri Şahin'in transferi ile ilgili girişimlerinin olmadığını duyurdu.

2016-09-30 22:27:01
0

Ailesini öldürdüğünü gizlemek için, 17 komşusunu daha öldürdü

 Çin’de 20’li yaşlarındaki Yang Qingpei isimli adam, para istediği ailesi ile tartıştıktan sonra annesini ve babasını öldürdü.

2016-09-30 22:24:02
0

İstanbul'da 'Yeditepe Huzur' operasyonu

 İstanbul İl Emniyet Müdürü Mustafa Çalışkan'ın koordinasyonunda, 39 ilçede akşam saat 20.00'da "Yeditepe Huzur" ...

2016-09-30 22:23:01
0

Ünlü baklavacı FETÖ imamı çıktı

 İstanbul'da 87 adliye personeli hakkında gözaltı kararı alındı

2016-09-30 22:21:01
0

5 bin polisle Yeditepe Huzur uygulaması

 İstanbul İl Emniyet Müdürü Mustafa Çalışkan'ın koordinasyonunda, 39 ilçede akşam saat 20.00'da "Yeditepe Huzur" adı altında genel asayiş uygulaması ...

2016-09-30 22:19:01
0

Kemal Kılıçdaroğlu ndan Lozan açıklaması

 CHP Genel Başkanı Kılıçdaroğlu, "Sayın Cumhurbaşkanının, muhtarlarla yaptığı toplantıda, Lozan Anlaşması'nı bizim tarihimize uygun olmayan bir ...

2016-09-30 22:14:02
0

Gülen in yeğeni Emine Akay tutuklandı

 Fetullahçı Terör Örgütü'nün (FETÖ) darbe girişimine  yönelik soruşturma kapsamında gözaltına alınan, FETÖ elebaşı Fetullah Gülen'in  kardeşinin ...

2016-09-30 22:13:01
0

PYD, kendisine tepki gösteren Kürtler i kaçırdı

 Terör örgütü PKK'nın Suriye uzantısı PYD, Haseke'de Kürtler tarafından protesto edildi.

2016-09-30 22:13:01
0

İstanbul da 5 bin polisle asayiş uygulaması

 İstanbul Emniyet Müdürlüğü, 5 bin polisin katılımıyla 39 ilçede "Yeditepe Huzur" asayiş uygulaması yapıldı

2016-09-30 22:08:01
0

Fotoğrafları ortaya çıktı! İşte o hainler

 Ordu'da dün gece güvenlik güçleri ile bölücü terör örgütü PKK arasında çıkan çatışmada ...

2016-09-30 22:06:01
0

Akhisar Belediyespor 0-0 Gençlerbirliği / MAÇIN ÖZETİ

 Spor Toto Süper Lig'in 6. haftasında Akhisar Belediyespor evinde Gençlerbirliği ile 1-1 berabere kaldı.

2016-09-30 22:05:01
0

Ünlü uçak gemisi Türkiye ye geliyor

 İspanya'nın hurdaya çıkarılan "Principe de Asturias"  adlı ünlü uçak gemisinin, İspanyol-Türk ortaklığı tarafından Aliağa'da sökülmek  üzere 2,4 ...

2016-09-30 21:58:02
0

Milli Takım'a alınmayan Arda'dan şaşırtan tepki

 Fatih Terim'in Milli Takım aday kadrosuna almadığı Arda Turan ilk tepkisini Instagram hesabından verdi.

2016-09-30 21:54:01
0

ÖSO üç köye operasyon düzenledi

 Özgür Suriye Ordusu (ÖSO), Fırat Kalkanı  Harekatı kapsamında Çobanbeye bağlı Eyyübiye, Cuppun ve Alcı köylerine operasyon  düzenledi.

2016-09-30 21:53:01
0

Şirvan da PKK operasyonu 16 gözaltı

 Siirt'in Şirvan ilçesinde terör örgütü PKK/KCK'ya yönelik  operasyonda 16 kişi gözaltına alındı.

2016-09-30 21:49:01
0

Siirt te korucu temizlediği silahının ateş almasıyla yaralandı

 Siirt'te geçici köy kurucusu yanlışlıkla kendini vurdu

2016-09-30 21:45:01
0

Arka Sokaklar 411 yeni bölüm fragmanı yayınlandı mı?

 Aksiyon ve maceranın hız kesmediği dizi Arka Sokaklar dizisi dün akşam yepyeni bir bölüm ile ekrana geldi. Sezona bomba bir bölümle giriş yapan Arka Sokaklar ...

2016-09-30 21:43:01
0

CIA, Google Earth te keşfetti!

 CIA’in eski ajanlarından Allen Thompson, kulağına gelen bir söylentiyi araştırmak için internette araştırma yapmaya başladı.

2016-09-30 21:39:01
0

Belediye başkanının aracı kaza yaptı 6 yaralı

 Ankara’nın Çubuk ilçesinde meydana gelen trafik  kazasında arasında Çankırı Şabanözü Belediye Başkanı Mustafa Karakaya'nın da yer aldığı 6 kişi ...

2016-09-30 21:37:03
0

Çipras'tan 'Lozan' tepkisi

 Yunanistan Başbakanı Çipras, Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın Lozan Antlaşması’yla ilgili açıklamalarına tepki gösterdi.

2016-09-30 21:35:01
0

BM den Halep teki yardım konvoyuna saldırıyı inceleyecek

 Suriye'deki insani yardım konvoyuna yapılan saldırıyla ilgili Birleşmiş Milletler (BM) inceleme komisyonu kuracak

2016-09-30 21:34:02
0

Dışişleri Bakanlığı'ndan 'Afganistan' açıklaması

 Dışişleri Bakanlığı, Afganistan yönetimi ve Hizb-i İslami Partisi temsilcilerince imzalanan uzlaşı anlaşmasından memnuniyet duyduğunu bildirdi.

2016-09-30 21:31:01
0

Gaziantep ve Mersin deki cinayetlerin zanlısı yakalandı

 Eski eşini ve bir esnafı öldürdüğü iddiasıyla aranan emekli polis memuru, Mersin'de gözaltına alındı

2016-09-30 21:27:02
0

Belediye Başkanının aracı kaza yaptı 6 yaralı

 Ankara Çubuk'ta makam otomobili ile traktörün çarpıştığı kazada, Çankırı'nın Şabanözü Belediye Başkanı Karakaya ile 5 kişi yaralandı

2016-09-30 21:25:02
0

Gaziantep te bunalıma giren genç çamaşır ipiyle intihar etti

 Gaziantep'te bir süredir depresyonda olduğu iddia edilen 26 yaşındaki genç, çamaşır ipiyle kendisini asarak intihar etti

2016-09-30 21:11:02
0

Eren Derdiyok kadroda, Gökhan İnler yok!

 İsviçre Milli Futbol Takımı'nın 2018 FIFA Dünya Kupası Avrupa Elemeleri B Grubu'nda Macaristan ve Andorra ile yapacağı maçların 24 kişilik aday ...

2016-09-30 21:09:02
0

Balıkesir Ayvalık ta orman yangın

 Yangında yaklaşık 100 kadar çam ağacı küle döndü

2016-09-30 21:09:01
0

Bilal Erdoğan Gönül ister ki kulüplerimiz altyapıya yatırım yapsınlar

 Dünya Etnospor Konfederasyonu Başkanı ve Türkiye  Gençlik ve Eğitime Hizmet Vakfı (TÜRGEV) Yönetim Kurulu Üyesi Bilal Erdoğan,  "Gönül ister ki futbol ...

2016-09-30 21:06:04
0

PYD, kendisine tepki gösteren Kürtler'i kaçırdı

 Terör örgütü PKK'nın Suriye uzantısı PYD, Haseke'de Kürtler tarafından protesto edildi.

2016-09-30 21:01:01
0

Ordu daki PKK operasyonunda teröristlerden geriye fotoğraf kaldı

 Ordu'da yapılan terör örgütü PKK'ya yönelik operasyon sonrasında 6 terörist etkisiz hale getirildi, geriye fotoğrafları kaldı

2016-09-30 21:00:07
0

Aldananların manifestosu 'İnsanın Aldanışı'

 Aldananların manifestosu “İnsanın Aldanışı” Nefes Yayınevi’nden çıktı.

2016-09-30 20:58:08
0

Fusûsu’l-Hikem Serisinin sekizincisi, Hz Ya’kûb çıktı

 Cemalnur Sargut’un derlediği Fusûsu’l-Hikem Hz. Ya’kûb Fassı Nefes Yayınevi’nden çıktı.

2016-09-30 20:56:01
0

Yunanistan'dan Lozan açıklaması

 Yunanistan Başbakanı Çipras, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın Lozan Antlaşması'yla ilgili olarak yaptığı açıklamaların ikili ...