2016-09-28 23:55:02
0

FETÖ 1990 yılında da darbe planı yapmış

 Tokat Cumhuriyet Başsavcılığınca yapılan açıklamada, Fetullahçı Terör Örgütü (FETÖ)'nün 1990 yılında da darbe planı yaptığına dair bilgilere ...

2016-09-28 23:51:01
0

Barcelona yı Arda kurtardı!

 UEFA Şampiyonlar Ligi C Grubu 2. maçında Barcelona deplasmanda Mönchengladbach'ı 2-1 mağlup etti.

2016-09-28 23:47:01
0

İsviçre de helikopter kazası 2 ölü

 İsviçre ordusuna ait bir helikopter ülkenin güneydoğusunda bugün öğle saatlerinde düştü. Kazada 2 kişi hayatını kaybetti

2016-09-28 23:47:01
0

Kocaeli de feci kaza 3 ölü, 2 yaralı

 Kocaeli'de bir aracın takla atması sonucu arkasından gelen araçlar birbirine girdi, 3 kişi öldü 2 kişi yaralandı

2016-09-28 23:46:02
0

Napoli 4-2 Benfica / MAÇIN ÖZETİ

 Temsilcimiz Beşiktaş'ın yer aldığı Şampiyonlar Ligi B Grubu'nda gecenin diğer maçında Napoli sahasında Benfica'yı 4-2 mağlup etti.

2016-09-28 23:45:02
0

UNICEF Halep te en az 96 çocuk öldü, 223 çocuk yaralandı

 UNICEF, 23 Eylül'den bu yana en az 96 çocuğun hayatını kaybettiğini bildirdi

2016-09-28 23:33:01
0

Mete Yarar dan İngiltere nin aşiretlere para dağıttığı iddiasına yanıt

 Güvenlik Uzmanı Mete Yarar, Malatya Kongre ve Kültür Merkezinde Büyükşehir Belediyesi tarafından düzenlenen konferansta konuştu

2016-09-28 23:25:01
0

Şırnak Cezaevi nde yangın 1 mahkum öldü, 1 mahkum yaralı

 ŞIRNAK'ta Yeşilyurt Mahallesinde bulunan Şırnak T tipi Cezaevi'nde akşam saatlerinde çıkan yangında 1 mahkumun yaşamını yitirdiği, 1 mahkumun da ...

2016-09-28 23:18:01
0

Vodafone Arena'da şaşırtan görüntü!

 Şampiyonlar Ligi'nde Beşiktaş Dinamo Kiev'i ağırladı. Zorlu mücadele esnasında UEFA tafafından yayınlanan görüntülerde Deivid de ...

2016-09-28 23:19:01
0

Irak ta DAEŞ le mücadele! 30 militan öldürüldü

 Enbar'da terör örgütü DAEŞ'e yönelik operasyonlarda, 30 militan öldürüldü, Ceziretu'd Dulab bölgesi kontrol altına alındı

2016-09-28 23:19:01
0

Mehmet Uşen Aşiretlere yönelik kurgulanan iftira tamamen ihanet mahsulüdür

 Ağrı Kültür Dernekleri Federasyonu Başkan Yardımcısı Uşen, İngiltere aşiretlere para dağıtıyor iddiasına tepki göstererek, "Aşiretlere yönelik ...

2016-09-28 23:18:01
0

Mete Yarar Hainlik yapacaklarına inanmıyorum

 Mete Yarar, İngiltere'nin aşiretlere para dağıttığı iddiasına ilişkin, 'Ben Türkiye'de kim ne para verirse versin hiçbir aşiretin ...

2016-09-28 23:11:02
0

Şırnak Cezaevi nde yangın 1 mahkum öldü, 1 mahkum yaralı

 Şırnak'ta Yeşilyurt Mahallesi'nde bulunan Şırnak T tipi Cezaevi'nde akşam saatlerinde çıkan yangında 1 mahkumun yaşamını yitirdiği, 1 mahkumun d

2016-09-28 23:04:02
0

ABD'de okula silahlı saldırı Ölü ve yaralılar var

 ABD'de bir ilkokulda silahlı saldırı meydana geldi.

2016-09-28 22:55:03
0

'11 Eylül' yasa tasarısı, ABD Kongresinden geçerek yasalaştı

 ABD Başkanı Barack Obama'nın geçen hafta veto ederek geri gönderdiği ve Suudi Arabistan'a 11 Eylül saldırılarından dolayı dava açılmasına imkan ...

2016-09-28 22:41:01
0

Burdur da polis dolandırıcılara baskın yaptı

 Burdur'da yaşlı bir çifti telefonda kandırıp para almak için eve gelen dolandırıcıları polisler evde bastı

2016-09-28 22:32:01
0

Vodafone Arena'da ilk Şampiyonlar Ligi!

 Beşiktaş, Dinamo Kiev maçıyla Vodafone Arena'da ilk Şampiyonlar Ligi maçına çıktı.

2016-09-28 22:31:02
0

Quaresma tarihe geçti!

 Beşiktaş'ın Vodafone Arena'da Dinamo Kiev ile oynadığı maçta Quaresma tarihe geçti.

2016-09-28 22:30:02
0

Kritik MGK sonrası yazılı açıklama yapıldı

 Kritik MGK sonrası yazılı açıklama yapıldı

2016-09-28 22:29:01
0

11 Eylül tasarısı Senatodan ezici çoğunlukla geçti!

 ABD'de Başkan Obama'nın geçen hafta veto ederek geri gönderdiği ve Suudi Arabistan'a 11 Eylül saldırılarından dolayı dava açılmasına imkan tanıyan yasa ...

2016-09-28 22:23:01
0

Gol çizgisi teknolojisi Beşiktaş - Dinamo Kiev maçında!

 Gol çizgisi teknolojisi Türkiye'de ilk defa Vodafone Arena'da oynanan Beşiktaş - Dinamo Kiev maçında uygulandı

2016-09-28 22:21:02
0

Yalova da DAEŞ operasyonu 5 gözaltı

 Yalova'da terör örgütü DAEŞ'e yönelik operasyonda 5 kişi gözaltına alındı

2016-09-28 22:21:02
0

"Şemdinli davası"nda yeniden yargılama kararı

 FETÖ soruşturması kapsamında açığa alınan savcı Ferhat Sarıkaya'nın itiraflarıyla gündeme gelen "Şemdinli davası"nda, sanık astsubaylar Ali ...

2016-09-28 22:17:01
0

BlackBerry iç donanımlarını artık Kanada da üretmeyecek

 BlackBerry, telefonların iç donanımlarını Kanada’da üretmeyi durdurduğunu açıkladı

2016-09-28 22:13:02
0

Denizli de 1 günde 9 kez deprem meydana geldi

 Boğaziçi Üniversitesi Kandilli Rasathanesine göre, Denizli'de, son bir gün içinde 9 adet deprem sarsıntısı meydana geldi

2016-09-28 22:12:01
0

Adana'da polise bombalı hain saldırı!

 Adana'da uygulama noktasındaki polis ekiplerine ses bombalı saldırı düzenlendi.

2016-09-28 22:10:02
0

Teröristbaşı Gülen'e soruları cinler getirmiş

 Fetullah Gülen ile görüştürülmeye götürülen askeri personele soru verildiği, hatta soruların Fetullah Gülen'e ...

2016-09-28 22:03:01
0

Fransa cumhurbaşkanlığı adayı Nicolas Sarkozy den İngiltere ve Türkiye açıklaması

 Merkez sağın aday adayı Sarkozy, cumhurbaşkanı seçilmesi halinde İngiltere'yi AB'de kalmaya ikna edeceğini, Türkiye ile sürdürülen müzakerelerin ise ...

2016-09-28 21:57:01
0

TSE den ilk defa liman üstü iş makinelerine ruhsat tescili verildi

 TSE tarafından Türkiye'de ilk defa, Tekirdağ'da kurulan özel limandaki liman üstü iş makinelerine ruhsat tescili verilerek bir ilk gerçekleştirildi.

2016-09-28 21:49:01
0

Gökçek’ten ikinci bir darbe girişimi iddialarıyla ilgili açıklama

 Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek, ikinci bir darbe girişimi olacağı iddialarına ilişkin,”Türkiye’de darbe olma ihtimalini binde bir ...

2016-09-28 21:47:02
0

Beşiktaş-Dinamo Kiev karşılaşması

 UEFA Şampiyonlar Ligi B grubu 2. maçında Beşiktaş-Dinamo Kiev ile karşı karşıya geliyor.

2016-09-28 21:46:02
0

İran'da kadın çevik kuvvet birimi kuruldu

 İran Polis Özel Kuvvetler Komutanlığı Başkanı Hassan Karami, ülkede kadınlardan oluşan bir çevik kuvvet biriminin kurulduğunu duyurdu

2016-09-28 21:45:02
0

Şampiyonlar Ligi nde heyecan sürüyor

 Şampiyonlar Ligi gruplarında 2. hafta heyecanı sürüyor. Günün maçlarını HTSPOR ARENA'dan canlı takip edebilirsiniz

2016-09-28 21:45:02
0

FED Başkanı ndan faiz açıklaması

 ABD Merkez Bankası (FED) Başkanı Janet Yellen, faiz artırımları ile ilgili açıklamalarda bulundu

2016-09-28 21:42:02
0

Çanakkale'deki lahitlerden servet çıktı!

 Çanakkale'nin Biga ilçesinde, patlayan su borusunun onarımı için kazı yapılırken bulunan 3 lahitten ikisinin kapağı açıldı.

2016-09-28 21:40:01
0

Van Bronckhorst Önemli bir şey olacak ama

 Feyenoord teknik direktörü Giovanni van Bronckhorst, Fenerbahçe maçı öncesi basın toplantısında konuştu.

2016-09-28 21:41:01
0

İsrail Büyükelçiliği saldırganına tutuklama

 İsrail Büyükelçiliği önünde geçen hafta bıçaklı saldırı girişiminde bulunan zanlı tutuklandı

2016-09-28 21:30:02
0

İsrail Büyükelçiliği önündeki saldırgan tutuklandı

 İsrail Büyükelçiliği önünde geçen hafta bıçaklı saldırı girişiminde bulunan ve güvenlik güçlerince ...

2016-09-28 21:31:01
0

Fed Başkanı Yellen Ekonomi yıl sonunda faiz artırılmasına hazır görünüyor

 ABD Merkez Bankası (Fed) Başkanı Janet Yellen, bankanın faiz artışı için belirli bir takvimi bulunmadığını ancak ekonominin yıl sonunda faiz artışına ...

2016-09-28 21:29:01
0

Mardin deki operasyonda 8 ton patlayıcı ele geçirildi

 Mardin'de 5 teröristin etkisiz hale getirildiği operasyonda 8 ton patlayıcının ele geçirildiği bildirildi

2016-09-28 21:23:02
0

Kemal Kılıçdaroğlu ndan şehit ailelerine ziyaret

 CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Çorum'da şehit ailelerine taziye ziyaretinde bulundu

2016-09-28 21:22:01
0

Salih Müslim'den Rusya'ya övgü dolu sözler

 PYD Eş Başkanı Salih Müslim, Rusya'nın Suriye’deki operasyonunun yeni Osmanlı İmparatorluğu'nun bir parçası olmaktan ...

2016-09-28 21:21:01
0

Prandelli dev kulübün başına geçiyor

 Son olarak 2014 yılında Galatasaray'ı çalıştıran ve o tarihten bu yana teknik direktörlük yapmayan Cesare Prandelli, Valencia'nın başına geçiyor.

2016-09-28 21:19:01
0

Çanakkale de bulunan lahitlerden ikisi açıldı!

 Çanakkale'nin Biga ilçesinde, patlayan su borusunun  onarımı için kazı yapılırken bulunan 3 lahitten ikisinin kapağı açıldı.

2016-09-28 21:16:02
0

Veliaht Prens Türkiye'ye geliyor!

 Cumhurbaşkanı Erdoğan, Suudi Arabistan Veliaht Prensi Muhammed bin Nayif bin Abdülaziz Al Suud'u kabul edecek.

2016-09-28 21:14:02
0

ABD'de 8 yıl sonra bir ilk!

 Obama'nın veto ederek geri gönderdiği 11 Eylül saldırılarından dolayı dava açılmasına imkan tanıyan yasa tasarısı Senatoda ezici ...

2016-09-28 21:13:01
0

FETÖ nün IKBY deki faaliyetlerine darbe

 Irak Kürt Bölgesel Yönetimi Yüksek Öğrenim Bakanlığı, Fetullahçı Terör Örgütü (FETÖ)'ne ait Ishık Üniversitesi öğrencilerinin okul taksiti ...

2016-09-28 21:12:02
0

Kritik MGK sona erdi!

 5 saat süren MGK toplantısı sona erdi. Yazılı açıklama bekleniyor.

2016-09-28 21:06:02
0

Dışişleri'nde FETÖ soruşturması 8 kişi tutuklandı

 Dışişleri Bakanlığındaki FETÖ yapılanmasına yönelik soruşturma kapsamında biri emekli büyükelçi 7 kişi tutuklandı.

2016-09-28 21:05:01
0

Sakarya da biri savcı 5 kişiye FETÖ den tutuklama