2016-10-28 23:49:01
0

Alacak verecek tartışması kanlı bitti

 Diyarbakır'da aralarında alacak verecek meselesi yüzünden husumet bulunan iki grup, bir lokanta girişinde karşılaştı.

2016-10-28 23:47:02
0

Brett McGurk Türkiye ye karadan yardım ettik

 İtalya Dışişleri Bakanı Paolo Gentiloni, Roma'daki Dışişleri Bakanlığı binasında görüştüğü ABD Başkanı Barack Obama’nın DAEŞ ile Mücadele Özel ...

2016-10-28 23:45:01
0

Bayburt ta yolu çekyat ile kapattılar!

 Bayburt'ta bir kişi, tapulu arsasından geçen yola çekyatlar koyarak ulaşımı durdurdu

2016-10-28 23:32:06
0

'Beşiktaş’ı 90 dakika tutmak kolay değil'

 Gençlerbirliği Teknik Direktörü İbrahim Üzülmez, Gençlerbirliği-Beşiktaş maçı sonrasında açıklamalarda bulundu.

2016-10-28 23:30:02
0

Atatürk'ün tablosuyla ilgili TBMM'den açıklama

 Darbe girişimi sırasında hasar gördüğü için kaldırıldığı iddia edilen Atatürk'ün rakılı tablosu için ...

2016-10-28 23:17:01
0

Cumhuriyet Bayramı Resepsiyonu na 2 bin kişi davet edildi

 Cumhurbaşkanı Erdoğan tarafından 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı dolayısıyla verilecek resepsiyona 2 bin kişi davet edildi

2016-10-28 23:13:02
0

4 ilde elektrik kesintisi

 Adana, Mersin, Hatay ve Osmaniye'nin bazı bölgelerine 31 Ekim Pazartesi günü elektrik verilemeyecek

2016-10-28 23:05:02
0

4 ilde elektrik kesintisi

 Adana, Mersin, Hatay ve Osmaniye'nin bazı bölgelerine 31 Ekim Pazartesi günü elektrik verilemeyecek.

2016-10-28 22:56:03
0

FBahçe'de 5 yıl sonra galibiyet

 Fenerbahçe, Abdi İpekçi Spor Salonu'nda Galatasaray'a karşı seyircili oynanan maçlarda 5 yıl sonra galip geldi.

2016-10-28 22:57:02
0

Şenol Güneş ten Lig TV ye "Objektif değilsiniz"

 Beşiktaş teknik direktörü Şenol Güneş, 1-1 biten Gençlerbirliği maçı sonrası Lig TV'yi objektif olmamakla eleştirdi. Güneş, Gökhan Töre için de konuştu

2016-10-28 22:55:02
0

Adana da tartıştığı erkek arkadaşını bıçaklayan kız tutuklandı

 Adana'nın Ceyhan ilçesinde parkta tartıştığı kız arkadaşı tarafından bıçaklandığı öne sürülen kişi öldü

2016-10-28 22:52:03
0

Ergin Ataman Normal sonuç!

 Galatasaray Odeabank'ın başantrenörü Ergin Ataman, Fenerbahçe'nin maçı hak ederek kazandığını söyledi.

2016-10-28 22:53:01
0

Ayhan Çarkın a gasp suçlaması

 Eski özel harekatçı Ayhan Çarkın, Fatih'te esnaftan tehditle para istediği gerekçesiyle sevk edildiği mahkemece tutuksuz yargılanmak üzere serbest bırakıldı

2016-10-28 22:50:02
0

Rusya'dan kritik Halep kararı! Putin reddetti

 Rusya Devlet Başkanı Vladimir Putin'in, Rus ordusunun Suriye'nin Halep kentine hava saldırılarını sürdürme talebini reddettiği bildirildi.

2016-10-28 22:46:02
0

Okçular Tepesi Erdoğan'ın katılımıyla tanıtıldı

 "Okçular Tepesi-15 Temmuz Kahramanlarının Hikayeleri" kitabının tanıtımı Bilal Erdoğan'ın katılımıyla gerçekleşti.

2016-10-28 22:44:02
0

Quaresma İlk yarıyı rakibe hediye ettik

 Beşiktaş'ın Portekizli yıldızı Ricardo Quaresma, Gençlerbirliği maçı sonrası konuştu.

2016-10-28 22:42:02
0

Putin’in eski danışmanının ölüm nedeni belli oldu

 ABD’nin başkenti Washington’da kaldığı bir otelde geçen yıl ölü bulunan Rusya Devlet Başkanı Vladimir Putin’in eski medya ...

2016-10-28 22:41:01
0

ABD den Mikhail Lesin in ölümüyle ilgili kaza açıklaması

 ABD'li yetkililer, geçen yıl otelde ölü bulunan Lensin'in aşırı alkol tüketiminin de etkisiyle "kaza" sonucu öldüğünü açıkladı

2016-10-28 22:36:01
0

Şenol Güneş ten yayıncı kuruluşa sert tepki

 Beşiktaş Teknik Direktörü Şenol Güneş, 1-1 berabere biten Gençlerbirliği maçı sonrasında sert açıklamalarda bulundu.

2016-10-28 22:33:02
0

Dışişleri Bakanı Çavuşoğlu 17 FETÖ cüyü ülkemize geri aldık

 Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, yurt dışından bugüne kadar 17 FETÖ'cünün geri alındığını açıkladı

2016-10-28 22:33:02
0

Burhan Kuzu, Akılda Kalan programına konuk oldu

 AK Parti Milletvekili Burhan Kuzu, Veyis Ateş'in sorularını yanıtlarken gündemle ilgili açıklamalarda bulundu

2016-10-28 22:33:02
0

Hakkari de uyuşturucu operasyonu

 Merkeze bağlı Akbulut köyündeki bir ahırda yapılan aramada terör örgütü PKK'nın finansman kaynağı olduğu belirtilen yaklaşık 2 milyon lira değerindeki ...

2016-10-28 22:32:02
0

25 Husi öldürüldü

 Suudi Arabistan öncülüğündeki koalisyon güçlerinin Yemen-Suudi Arabistan sınırında düzenlediği operasyonda 25 Husi ...

2016-10-28 22:26:01
0

Ali Ece Aboubakar girince her şey değişti

 Hürriyet yazarı Ali Ece, Gençlerbirliği-Beşiktaş maçını değerlendirdi...

2016-10-28 22:19:02
0

Adalet Bakanı Bozdağ Kur an-ı Kerim sergisini gezdi

 Bozdağ, Smithsonian Enstitüsü Freer ve Sacler Müzesi'nde açılan, her biri yüzlerce yıllık 47 el yazması Kur'an-ı Kerim yer aldığı sergiyi ziyaret etti

2016-10-28 22:13:01
0

ABD den flaş Musul açıklaması!

 Iraklı güvenlik güçlerinin Musul’a doğru ilerleyişi, güvenlik tedbirleri ve ikmal nedeniyle durduruldu

2016-10-28 22:09:01
0

"Putin Halep e hava saldırısı talebini kabul etmedi

 Kremlin Basın Sözcüsü Dmitriy Peskov, Vladimir Putin'in Halep'e hava saldırısı talebini reddettiğini açıkladı

2016-10-28 22:09:01
0

Bakan Soylu Elimizde PKK nın önemli düzeydeki yöneticisi var

 İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, "Elimizde PKK'nın  önemli düzeydeki yöneticilerinden birisi var ve 14 Temmuz gecesi telsizlerden  gelen mesajda, yaklaşık ...

2016-10-28 22:07:02
0

Fabri'ka ayarları bozuldu!

 Beşiktaş, deplasmanda Gençlerbirliği ile 1-1 berabere kaldı. Kalecisi Fabri'nin büyük hatasıyla geriye düşen Kara Kartal'ın 3 maçlık galibiyet ...

2016-10-28 21:55:02
0

Ankara'da puanlar paylaşıldı

 Spor Toto Süper Lig'de 9. haftanın açılış maçında Beşiktaş deplasmanda Gençlerbirliği ile karşılaştı. Gençlerbirliği-Beşiktaş karşılaşması ...

2016-10-28 21:54:01
0

Irak Ordusu'nun Musul'a ilerleyişi durdu!

 Iraklı güvenlik güçlerinin Musul’a doğru ilerleyişi, güvenlik tedbirleri ve ikmal nedeniyle durduruldu

2016-10-28 21:55:02
0

İzmir de 2123 kişilik zeybek!

 İzmir'de 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı kutlamaları  kapsamında 2123 kişi zeybek oynadı, Türk bayrağı oluşturdu.

2016-10-28 21:45:02
0

UNICEF Boko Haram şüphesiyle tutuklanan çocuklar devrede

 Birleşmiş Milletler Çocuklara Yardım Fonu, Nijerya ordusuyla, Boko Haram örgütüne yardım ettiği ettiği gerekçesiyle tutuklanan 876 çocuk için görüşmede ...

2016-10-28 21:43:01
0

Suudi Arabistan-Yemen sınırında operasyon

 Koalisyon güçlerinin Yemen-Suudi Arabistan sınırında düzenlediği operasyonda 25 Husi öldü

2016-10-28 21:41:01
0

Türkiye nin en mülayim Tüp bebek arıları!

 Düzce Üniversitesi Arıcılık Araştırma, Geliştirme ve Uygulama  Merkezindeki (DAGEM) araştırma sonrasında geliştirilen "sokmayan mülayim arılar",  EXPO ...

2016-10-28 21:39:01
0

TBMM den Atatürk tablosuyla ilgili açıklama

 TBMM Başkanlığınca 15 Temmuz gecesi gerçekleşen darbe  girişiminde en ağır hasarı Meclisin aldığı, saldırıda TBMM Üyeler Lokantası ve  lokantada ...

2016-10-28 21:36:01
0

iPhone 8 in arka yüzü de cam olacak

 Teknoloji devi Apple'ın gelecek yıl çıkarmayı planladığı 3 yeni iPhone 8 modelinin arka yüzünün de camdan oluşacağı belirtildi.

2016-10-28 21:29:02
0

Bakan Süleyman Soylu Elimizde PKK nın önemli düzeydeki yöneticilerinden birisi var

 İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, PKK'nın üst düzey yöneticilerinden birinin ele geçirildiğini ilk kez duyurdu

2016-10-28 21:26:02
0

Bakan Bozdağ'dan ABD'de sürpriz ziyaret

 Adalet Bakanı Bekir Bozdağ, ABD'nin başkenti Washington'da açılan "Kur’an-ı Kerim Sanatı: Türk ve İslam Eserleri ...

2016-10-28 21:26:01
0

Soylu Elimizde PKK'nın üst düzey yöneticisi var!

 PKK'nın üst düzey yöneticilerinden birinin şu anda devletin elinde olduğunu söyleyen İçişleri Bakanı Soylu, söz konusu ...

2016-10-28 21:26:01
0

Fabri den inanılmaz hata!

 Beşiktaş'ta daha önce oynadığı maçlarda ortaya koyduğu performansla taraftarın kalbini kazanan kaleci Fabri, Gençlerbirliği maçının 27. dakikasında ...

2016-10-28 21:24:01
0

8 Kasım'a günler kala Clinton'a FBI darbesi!

 FBI,Clinton'ın, ABD Dışişleri Bakanlığı döneminde kişisel e-mail hesabında devlete ait gizli bilgiler içeren yazışmalar yapmasıyla ilgili ...

2016-10-28 21:21:01
0

Şırnak ta terör saldırısı

 Şırnak merkeze bağlı İkizce Toptepe köyü geçici köy korucuları kontrol noktasına teröristlerin açtığı ateş sonucunda hamile bir kadın ağır şekilde ...

2016-10-28 21:17:02
0

FBI Hillary Clinton dosyasını tekrar açıyor

 Federal Soruşturma Bürosunca (FBI), ABD seçimlerine sayılı günler kala Demokrat Parti Başkan adayı Hillary Clinton’a e-postalarına ilişkin yeni bir ...

2016-10-28 21:16:01
0

Abdi İpekçi'de Obradovic'e tepki

 Basketbolda THY Avrupa Ligi'nin 4. haftasında Galatasaray Odeabank ile Fenerbahçe arasında oynanan Türk derbisine, sarı-kırmızılı taraftarlar ...

2016-10-28 21:15:01
0

Ağrı da 2 PKK lı terörist öldürüldü

 Ağrı'nın Doğubayazıt ilçesinde PKK'lı 2 teröristin öldürüldüğü bildirildi.

2016-10-28 21:13:02
0

EXPO 2016 Antalya da "sokmayan arılar" ilgi görüyor

 Yapılan çalışmalarla sokma davranışı yönünden iyileştirilen "mülayim arılar" EXPO 2016 Antalya'da ziyaretçilerden ilgi görüyor

2016-10-28 21:08:02
0

BM'de Rusya sürprizi!

 Halep'teki hava saldırıları nedeniyle eleştirilen Rusya, 14 yeni üyenin belirleneceği BM Genel Kurulunda yapılan oylamada BM İnsan Hakları Konseyi ...

2016-10-28 21:05:01
0

Rusya, BM İnsan Hakları Konseyi üyeliğine seçilmedi

 Halep'teki hava saldırıları nedeniyle eleştirilen Rusya, BM Genel Kurulunda yapılan oylamada BM İnsan Hakları Konseyi üyeliğine tekrar seçilemedi