2014-04-22 23:56:08
0

Suriye de ne kadar kimyasal kaldı?

 Suriye'nin yurt dışında imha edilmesi kararlaştırılan kimyasal silahlarının bir bölümünün daha teslim edildiği belirtildi.

2014-04-22 23:55:01
0

Fatsa Emniyet Müdürlüğü ne Muharrem Elmas atandı

 4 ayda Fatsa İlçe Emniyet Müdürlüğü'nde iki kez görev değişikliği yapılmış oldu

2014-04-22 23:54:02
0

Atletico Madrid Chelsea! Maç Özeti

 Atletico Madrid Chelsea, maçı özeti ve golleri haberi ve daha fazlası için tıklayın. Atletico Madrid Chelsea maç özeti, golleri, sonucu, skoru ve tüm ...

2014-04-22 23:50:03
0

Atletico yüklendi, Chelsea yemedi

 La Liga'nın zirvesine ambargo koyan Atletico Madrid, Şampiyonlar Ligi yarı final ilk maçında Chelsea'yi evinde ağırladı.

2014-04-22 23:48:02
0

Hesap Stamford Bridge e kaldı!

 Şampiyonlar Ligi Yarı Final ilk maçında Vicente Calderon Stadı'nda Atletico Madrid, Chelsea'yi ağırladı.

2014-04-22 23:45:01
0

ABD den, Polonya ve Baltık ülkeleriyle ortak tatbikat!

 Pentagon Sözcüsü Kirby: "Eğer Rusya'ya bundan bir mesaj varsa, o da aynı açık mesajdır ki..."

2014-04-22 23:36:07
0

Vicdanınız felç olmasın!

 Suriye'deki savaşta 150 binden fazla insan hayatını kaybetmişken yüzbinlerce çocuk ise "çocuk felci" riskiyle karşı karşıya.

2014-04-22 23:36:01
0

Şanlıurfa da feci kaza!

 Kazada ilk belirlemelere göre, 3 kişi öldü, 7 kişi yaralandı

2014-04-22 23:33:01
0

Kayserispor Taner Yalçın ile yollarını ayırdı

 Spor Toto Süper Lig ekiplerinden Kayserispor, futbolcu Taner Yalçın'ın sözleşmesini tek taraflı fesh etti.

2014-04-22 23:33:01
0

Ziraat Türkiye Kupası finaline doğru

 Eskişehirspor ile Galatasaray arasında 7 Mayıs Çarşamba günü Konya'da oynanacak Ziraat Türkiye Kupası finali öncesi organizasyon toplantısı İstanbul'da ...

2014-04-22 23:33:01
0

Minibüs traktöre çarptı!

 Kazada ilk belirlemelere göre, 3 kişi öldü, 7 kişi yaralandı

2014-04-22 23:30:04
0

Galaxy S5 fiyatlarında süper indirim

 11 Nisan'da satışa sunulan Samsung'un yeni harikası Galaxy S5'in fiyatı şimdiden düştü.

2014-04-22 23:30:02
0

Suudi Arabistan Prensi Velid Ürdün de

 Prens Velid, Suriyeli sığınmacıların barındığı Zateri Kampı'nı ziyaret etti

2014-04-22 23:28:03
0

529 idama tepki filmi 529

 Cunta idaresindeki Mısır'da 529 sivile idam kararı verilmesi, İstanbul Medya Sanat Derneği tarafından da protesto edildi. Medya Sanat, tepkisini bir kısa filmle ...

2014-04-22 23:26:01
0

Önerge çekildi, daha kapsamlısı yolda

 AK Parti Grup Başkanvekili Ahmet Aydın, 4 eski bakan hakkındaki önergenin geri çekildiğini açıkladı. Aydın'ın açıklamasına göre, daha kapsamlı ...

2014-04-22 23:22:01
0

Kamyonla otomobil çarpıştı!

 6 kişi yaralandı

2014-04-22 23:18:02
0

Otomobil ile motosiklet çarpıştı

 Motosiklet sürücüsü olay yerinde hayatını kaybetti

2014-04-22 23:17:01
0

Gezi davasında Bayülgenli savunma

 Gezi davasında yargılanan üniversite öğrencisi sanık, savunmasında "O gün Taksim'e konsere gitmiştim. Hatta ünlü şovmen Okan Bayülgen de vardı" ...

2014-04-22 23:12:04
0

Cicinho nikah tazeledi

 Sezonun ilk transferini Roberto Carlos'un ekibi Sivasspor gerçekleştirdi.

2014-04-22 23:13:02
0

MHP İlçe Başkanı nın işyeri küle döndü

 Yanan dükkanını görünce gözyaşları tutamadı...

2014-04-22 23:13:01
0

Atletico Madrid Chelsea Maçı Özet ve Golleri İzle (Atletico Madrid Chelsea Maçı Star TV İzle)

 Atletico Madrid Chelsea Maçı izle! Şampiyonlar Ligi yarı final karşılaşmaları Atlatico Madrid - Chelsea mücadelesi ile start alıyor. Atletico Madrid Chelsea ...

2014-04-22 23:12:01
0

Atletico Madrid Chelsea maçında şok anlar (Canlı izle)

 Atletico Madrid Chelsea maçı canlı yayını burada. Atletico Madrid Chelsea maçı canlı izle mek isteyenler için tıklayın. Atletico Madrid Chelsea! Dev maçta ...

2014-04-22 23:11:02
0

Cicinho tazeledi

 Süper Lig’in asist kralını elinden kaçırmak istemeyen Sivasspor, oyuncuya iki yıllık yeni bir sözleşme imzalattı

2014-04-22 23:10:02
0

Kayseri Taner Yalçın ile yollarını ayırdı

 Kayserispor Kulübü, İstanbul'da bir eğlence mekanında çıkan olayda Beşiktaşlı futbolcu Gökhan Töre ile birlikte silahla yaralanan orta saha oyuncusu Taner ...

2014-04-22 23:06:08
0

Başbakan Erdoğan ın 23 Nisan mesajı

 Başbakan Erdoğan'ın, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı dolayısıyla bir mesaj yayınladı.

2014-04-22 23:05:01
0

Giresun da trafik kazası

 1 ölü, 4 yaralı

2014-04-22 23:04:02
0

Beyoğlu nda trans cinayetine tepki!

 LGBT üyeleri protesto etti

2014-04-22 23:02:03
0

Milli Takım a yabancı yıldız

 İspanya'da gerçekleştirilecek Dünya Basketbol Şampiyonası'nda madalyayı hedefleyen Milli Takım oyun kurucu mevkii için de büyük düşünüyor.

2014-04-22 22:54:09
0

Rus yanlısı gruplara askeri operasyon

 Ukrayna Devlet Başkanı Vekili Turçinov, Rusya yanlısı gruplara karşı askeri operasyonları yeniden başlattı.

2014-04-22 22:48:03
0

Türkiye, ABD yi geride bıraktı, rekor kırdı

 Türkiye, 2013'te milli gelire oranla gelişmekte olan ülkelere yapılan yardımlarda Almanya, Japonya ve ABD gibi gelişmiş ülkeleri geride bıraktı.

2014-04-22 22:43:02
0

Galatasaray’ın eski kaptanı Faryd Mondrago futbolu bıraktı

 Galatasaray’ın efsanevi kalecilerinden biri olan Kolombiyalı filebekçisi Faryd Mondragon futbolu bıraktığını açıkladı. Laquidad ile yaptığı maçın ...

2014-04-22 22:42:02
0

Aziz Yıldırım‘dan Alex De Souza açıklaması

 Fenerbahçe Şükrü Saraçoğlu Stadı'nda taraftar temsilcileri ile biraraya gelen Yıldırım, sarı lacivertli taraftarların sorularını içtenlikle yanıtladı. ...

2014-04-22 22:41:02
0

Erkan Sözeri Orduspor a veda etti

 Orduspor ile yolları ayrılan teknik direktör Sözeri, "Bu takımın hem maddi hem manevi menfaatleri için bugüne kadar ne gerekiyorsa yaptığımızı ...

2014-04-22 22:40:11
0

Giresun da trafik kazası 1 ölü, 4 yaralı

 Yağlıdere ilçesindeki trafik kazasında 6 yaşındaki çocuk hayatını kaybetti, 4 kişi yarandı.

2014-04-22 22:40:02
0

TÜBİTAK metrobüse el atacak

 İETT, metrobüsün kapasitesinin artırılması ve esnek hat uygulamasının hayata geçirilmesi için TÜBİTAK ile protokol imzaladı. Projenin 2 yılda ...

2014-04-22 22:35:01
0

Adana Botaş 43 - 65 Galatasaray Odeabank

 Türkiye Kadınlar Basketbol Ligi Play-Off yarı finalinde Galatasaray Odeabank, Adana deplasmanında Botaş'ı 43-65 yenerek seride durumu 3-0'a getirdi ve finalde ...

2014-04-22 22:28:02
0

Ali Koç tan iki sürpriz görüşme (1907 Fenerbahçe Derneği)

 1907 Fenerbahçe Derneği Başkanı Ali Koç ve dernek yöneticileri, Anayasa Mahkemesi Başkanı Haşim Kılıç ve MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli ile görüştü.

2014-04-22 22:26:02
0

Nijerya da çatışma 25 ölü!

 Nijerya'nın kuzeydoğusundaki Taraba eyaletinde aralarında anlaşmazlık bulunan bazı gruplar arasında çıkan çatışmada 25 kişinin öldüğü bildirildi.

2014-04-22 22:27:01
0

Demirtaş Eşbakan olmayacağım

 BDP Eşbaşkanı Selahattin Demirtaş, Cumhurbaşkanı olacak ismin Türkiye'deki bütün kimlikleri, inançları, değişik toplumsal kesimleri temsil etme gücüne ...

2014-04-22 22:25:02
0

İşte benim İstanbul um

 Bab’ı Ali yokuşuna tırmanıp Hürriyet’e yürüyeceğim.

2014-04-22 22:25:02
0

Çatıda leopar var

 HİNDİSTAN’ın Maharaştra eyaletindeki Ballarpur köyünde bir evin çatısından aniden fırlayan leopar, çatıdan sesler gelmesiyle meraklanıp etrafa toplanan ...

2014-04-22 22:25:02
0

Kardeşe gözyaşı

 Julia Roberts sessizliğini bozdu.

2014-04-22 22:25:01
0

Alman rap’çiyi yine öldürdüler

 ALMANYA’nın başkenti Berlin’den savaşmak için Suriye’ye giden ve Irak Şam İslam Devleti isimli radikal gruba katılan ‘Deso Dogg’ lakaplı rapçi Denis ...

2014-04-22 22:24:01
0

"Çanakkale de asıl kazanan barış ve dostluk olmuştur"

 Cumhurbaşkanı Gül, Yeni Zelanda Genel Valisi Mateparae onuruna yemek verdi

2014-04-22 22:22:03
0

İlk açıklama Sivas ta oynarım abi

 Şişli Florence Nightingale Hastanesi'nde tedavi gören Gökhan Töre'yi ziyaret eden Türkiye Profesyonel Futbolcular Derneği Başkanı Ayhan Akbin, yıldız ...

2014-04-22 22:18:08
0

Kula da motosiklet kazası 1 yaralı

 Manisa'nın Kula ilçesinde motosikletin otomobile çarpması sonucu meydana gelen kazada 1 kişi yaralandı.

2014-04-22 22:17:01
0

Başbakan Erdoğan Almanya ya gidiyor

 Köln'e gidecek olan Erdoğan'ın ziyareti için hazırlıklara başlandı

2014-04-22 22:15:02
0

Atletico Madrid Chelsea maçı ne zaman, hangi kanalda, saat kaçta? Canlı - SEMiFiNAL İZLE

 Atletico madrid chelsea! CANLI izle Star TV'de. Atlet ico madrid chels ea - CANLI ne zaman? Atletico Madrid Chelsea maçı saat kaçta? Atletico Madrid Chel sea hangi ...

2014-04-22 22:08:12
0

Muğla da feci kaza 1 ölü, 1 yaralı

 Milas ilçesinde, otomobil ile motosikletin çarpışması sonucu 1 kişi hayatını kaybetti, 1 kişi yaralandı.

2014-04-22 22:07:02
0

Yemen’de büyük El Kaide avı

 EL Kaide’nin güçlü olduğu ülkelerden biri olan Yemen’de ordunun ABD’nin özel kuvvetleri ve insansız hava araçlarıyla destekli düzenlediği operasyonda ...