2018-01-21 13:25:01
0

CHP den Afrin harekatı açıklaması Desteğimiz tamdır

 Afrin'e düzenlenen Zeytin Dalı harekatı ile ilgili açıklama yapan CHP Sözcüsü Bülent Tezcan,"Bu harekata desteğimiz tamdır. Allah milletimize, askerimize ...

2018-01-21 13:17:02
0

İngiliz ve Hollandalı turistte rekor kırılabilir

 Bodrum Otelciler Derneği (BODER) Genel Sekreteri Orhan Kavala, AA muhabirine yaptığı açıklamada, Hollanda'da her yıl ocak ayında düzenlenen fuarın, ...

2018-01-21 13:12:04
0

Azerbaycan'dan Afrin açıklaması! Tam destek

 Azerbaycan Dışişleri Sözcüsü, TSK'nın Afrin'e yönelik düzenlediği Zeytin Dalı Harekatı' nedeniyle açıklama geldi.

2018-01-21 13:12:03
0

GSaray'da ayrılık! Sözleşmesi feshediliyor

 Galatasaray'da teknik direktör Fatih Terim'in kadroda düşünmediği kaleci Carrasso'nun sözleşmesi feshedilecek.

2018-01-21 13:13:01
0

Hatay da ev ve iş yerleri Türk bayraklarıyla süslendi

 Türk Silahlı Kuvvetlerinin (TSK) Suriye'nin Afrin bölgesinde terör örgütü PYD/PKK tarafından işgal edilen alanlara yönelik dün başlattığı Zeytin Dalı ...

2018-01-21 13:08:02
0

Hatay Valiliği'nden çağrı! Ev ve iş yerlerine

 Hatay Valiliği, Zeytin Dalı Harekatı dolayısıyla vatandaşlara ev ve iş yerlerine Türk bayrağı asma çağrısında bulundu.

2018-01-21 13:09:01
0

Muğla ve Antalya için kuvvetli yağış uyarısı

 Muğla ve Antalya'da kuvvetli yağış bekleniyor.

2018-01-21 13:08:01
0

Çocukları savaştıran PYD/PKK kendini ele verdi

 Terör örgütü  PYD/PKK, Afrin ile ilgili TSK’ye karşı propagandası sırasında kendini ele verdi. Örgüt, "çocuk savaşçı kullanma" suçu işlediğini ...

2018-01-21 13:07:01
0

Müfredat güncellemeleri kamuoyuyla paylaşıldı

 Milli Eğitim Bakanlığı (MEB) Talim ve  Terbiye Kurulu Başkanlığınca (TTKB) kamuoyunun görüşüne sunulan tüm eğitim  kademelerindeki 51 ders ve 176 ...

2018-01-21 13:03:01
0

Otobüs şoförünün hayat kurtaran ilk yardımı kamerada

 Kadıköy'de bir İETT şoförünün, dili boğazına kaçan yolcuyu hayata döndüren ilk müdahalesi otobüs kamerası tarafından görüntülendi.

2018-01-21 13:01:01
0

Savaşçı 28 bölümde Kılıç Timi, Kürşat’ın hamlesiyle şoke oluyor!

 Savaşçı 28. bölüm fragmanı yayınlandı. Fox Tv ekranlarının ilgi ile takip edilen dizisi Savaşçı 28. bölümde Temo’yu ele geçiren Kılıç Timi, ...

2018-01-21 12:52:02
0

İki bölgeden savaş uçakları art arda havalandı!

 TSK dün başlattığı Afrin operasyonu nedeniyle turuncudan kırmızı alarma geçilen Diyarbakır 8’inci Ana Jet Üssünden ve Konya'dan ...

2018-01-21 12:46:03
0

Devlet Bahçeli konuşuyor - Canlı

 MHP Lideri Devlet Bahçeli Afrin operasyonu ile ilgili basın mensuplarına açıklamalarda bulunuyor...

2018-01-21 12:47:01
0

Son dakika Sıcak çatışma başladı! Tanklar Afrin e ilerliyor

 Türk ordusu tarafından etrafı kuşatılan Afrin'e dün başlayan harekatın ikinci gününde kara birlikleri sınırı geçti. Sınırdaki bazı noktalarda Türk ...

2018-01-21 12:46:01
0

Zeytin Dalı Harekâtı dünya basınının manşetlerinde!

 Dünya Zeytin Dalı Harekâtı’nı izlerken, uluslararası basın kuruluşları da Afrin’e yapılan operasyona manşetlerinde yer veriyor.

2018-01-21 12:45:01
0

Alkollü kadın doktordan, polislere tehdit

 Antalya'da, trafik kazasına müdahale eden polisin 'dur' ihtarına uymayarak, kaçmaya çalışan anestezi uzmanı Dr. Emine G., yapılan testte 1.57 promil alkollü ...

2018-01-21 12:43:02
0

Avrupa ya açılan sınır kapılarında tır yoğunluğu

 Avrupa'ya çıkış yapmak isteyen tırlar, sınır kapılarında uzun kuyruklar oluşmasına neden oldu.

2018-01-21 12:42:01
0

Afrin'deki terörist sayısı açıklandı!

 Başbakan Binali Yıldırım, ‘Zeytin Dalı Harekatı'na ilişkin, “Harekat çok seri şekilde yapılacak" dedi.

2018-01-21 12:41:02
0

Afrin sınır karakolları yoğun ateş altına alındı

 Afrin'e yönelik kara harekatının başlamasının ardından Kilis'ten PYD-PKK'nın sınır karakolları yoğun ateş altına alındı.

2018-01-21 12:38:01
0

Çocuklar Duymasın 24 bölümde Meltem, Haluk’u terk ediyor!

 Çocuklar Duymasın 24. bölüm fragmanı yayınlandı. Kanal D ekranlarının fenomen dizisi Çocuklar Duymasın yeni bölümde Meltem'den şok bir hamle geliyor. ...

2018-01-21 12:36:01
0

Transfer itirafı! "Galatasaray'la görüşüyoruz"

 Sarı-kırmızılı takım, Trabzonspor'un eski oyuncusu Stephane M'Bia'yı gündemine aldı. Yıldız futbolcudan Galatasaray açıklaması ...

2018-01-21 12:37:02
0

MHP Lideri Bahçeli Hiç kimse davadan büyük, üstün değildir

 MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, Kızılcahamam'daki MHP kampında açıklamalarda bulundu

2018-01-21 12:36:01
0

İbrahim Tatlıses Allah yardımcınız olsun!

 Türk Silahlı Kuvvetleri'nin 'Zeytin Dalı' harekatına ünlü isimlerden destek mesajı yağdı. Şahan Gökbakar askerlerimize: Şahan Gökbakar: Ana kuzuları, ...

2018-01-21 12:30:08
0

Operasyondaki askerlere Kocaeli morali

 Kocaeli Ticaret Odası heyeti Gaziantep programı kapsamında 5. Zırhlı Tugay Komutanlığı'nı ziyaret ederek, sınır ötesi operasyona lojistik destek ...

2018-01-21 12:30:02
0

Başbakan açıkladı Kilis'e 6 roket atıldı!

 Başbakan Binali Yıldırım, sınır ötesindeki terör örgütü tarafından Kilis'e 6 roket atıldığını, 2 vatandaşın ...

2018-01-21 12:30:01
0

İstanbul da kar ne zaman yağacak? Meteoroloji açıkladı

 İstanbul'da ne zaman kar yağacak? sorusunun yanıtı oldukça merak ediliyor. Meteoroloji Genel Müdürlüğü İstanbul hava durumunu açıkladı. İşte ...

2018-01-21 12:29:01
0

Aynı vitrinden 10 yıl sonra kocası ve kızı çıktı

 Adana'da 10 yıl önce "fuhuş vaadiyle gasp" başta olmak üzere 65 suçtan aranırken evindeki vitrinin gizli bölmesinde yakalanan kadının, kocası ve kızı da 10 ...

2018-01-21 12:26:05
0

Başbakan'dan 'yeni göç dalgası' için açıklama!

 Başbakan Binali Yıldırım, Türkiye’nin yeni bir göç dalgasına hazırlıklı olduğunu belirterek, “Yeni bir göç dalgası ...

2018-01-21 12:24:02
0

Bursaspor'un konuğu Başakşehir! Muhtemel 11'ler

 Süper Lig'de ilk yarıyı lider tamamlayan Medipol Başakşehir, ikinci yarının ilk maçında deplasmanda Bursaspor ile karşı karşıya gelecek.

2018-01-21 12:25:02
0

Son dakika Sınırda sıcak saatler! ÖSO kuvvetlerinin koluna sarı bant takıldı

 Afrin harekatından son dakika bilgileri gelmeye devam ederken Milliyet muhabirleri de bölgeden sıcak gelişmeleri an be an aktarıyor. Oğulpınar Hudut Karakolundan ...

2018-01-21 12:24:01
0

Mustafa Koç, ölümünün 2 nci yıl dönümünde kabri başında anıldı

 Kalp krizi sonucu yaşamını yitiren Koç Holding Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Koç, ölümünün 2'nci yılında Zincirlikuyu Mezarlığı'ndaki kabri başında ...

2018-01-21 12:23:01
0

Gülizar a reyting şoku!

 Çağan Irmak'ın yeni dizisi Gülizar ilk bölümde reyting şoku yaşadı. Gülizar, Total'de ancak 12. olabildi.

2018-01-21 12:16:02
0

CHP'de Afrin operasyonu ile ilgili ilk açıklama!

 CHP Genel Başkan Yardımcısı ve Parti Sözcüsü Bülent Tezcan, Zeytin Dalı Harekatı ile ilgili açıklamada bulundu.

2018-01-21 12:17:01
0

Eskişehir deki otobüs kazası ile ilgili 2 sürücü adliyeye sevk edildi

 Eskişehir'de, dün tur otobüsünün yol kenarındaki  ağaçlara çarpması sonucu 11 kişinin öldüğü, 44 kişinin yaralandığı kazayla ilgili  gözaltına ...

2018-01-21 12:14:03
0

PKK'lı teröristin görüntüleri ortaya çıktı

 Geçtiğimiz Aralık ayında Giresun’un Yağlıdere ilçesinde PKK’lı Hasan Demir’in iş makinesi operatörü ve köy ...

2018-01-21 12:13:02
0

Son Dakika TSK’dan Zeytin Dalı Harekatı açıklaması

 Türk Silahlı Kuvvetlerine (TSK) ait savaş uçaklarınca  "Zeytin Dalı Harekatı" kapsamında, 7 bölgede tespit edilen PKK/KCK/PYD-YPG ve  DEAŞ terör ...

2018-01-21 12:09:02
0

3 yıl önce keşfedildi, 300 bin kişi ziyaret etti

 Giresun'un Dereli ilçesi sınırlarında bulunan ve 3 yıl önce keşfedilerek Kuzalan Tabiat Parkı sınırlarına dahil edilen Mavi Göl, turkuaz rengi ile oluşan ...

2018-01-21 12:04:04
0

Memur-Sen'den 'Afrin' açıklaması

 Memur-Sen, Türk ordusunun Afrin operasyonuna ilişkin destek açıklaması geldi.

2018-01-21 12:05:02
0

CHP li Tezcan Ülkemizin milli güvenliği ve çıkarları her şeyin üstündedir

 CHP Genel Başkan Yardımcısı ve Parti Sözcüsü Bülent  Tezcan, "Şanlı ordumuzun başlattığı Zeytin Dalı Harekatı'nın en kısa sürede  hedefine ...

2018-01-21 12:03:02
0

Kuyumcudan kaçan dolandırıcılar yunus timlerine yakalandı

 Kocaeli’nin İzmit ilçesinde sahte bileziklerle kuyumcuyu dolandıran zanlı, polis ekipleri tarafından 15 dakikalık kovalamacanın ardından yakalandı.

2018-01-21 12:01:01
0

Bakan Fakıbaba dan Bayburtlu çiftçiye teşekkür

 Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanı  Ahmet Eşref Fakıbaba, Ümitcan adını verdiği prematüre buzağıyı evinde besleyen  çiftçi Turgay Türkmen'e sosyal ...

2018-01-21 11:59:02
0

Karadeniz de PKK lı teröristin teslim olduğu anın görüntüleri ortaya çıktı

 Geçtiğimiz Aralık ayında Giresun’un Yağlıdere ilçesinde PKK’lı Hasan Demir’in iş makinesi operatörü ve köy korucusuna teslim olduğu anın ...

2018-01-21 11:58:01
0

İsrailli eski müsteşara 'Afrin' şoku!

 Ayyıldız Tim grubu, ele geçirdikleri Twitter hesabından Afrin ve Kudüs ile ilgili mesajlar paylaştı

2018-01-21 11:57:02
0

Dışişleri Bakanı Çavuşoğlu Fransız mevkidaşıyla görüştü

 Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, Fransa Avrupa ve Dışişleri Bakanı Jean Yves Le Drian ile görüştü.

2018-01-21 11:55:02
0

Girişimci kadın öğretmen, güneşten elektrik üretecek

 Manisa'nın Akhisar ilçesinde Dudu Sözcüer (33), kadın girişimcilere sağlanan devlet desteğiyle güneş enerjisinden elektrik üretmek için tesis kurdu. ...

2018-01-21 11:54:01
0

Afganistan da Taliban ile DEAŞ arasında çatışma

 Terör örgütleri Taliban ve DEAŞ arasında Afganistan'ın kuzeyinde çıkan çatışmada 12 militanın öldüğü bildirildi.

2018-01-21 11:53:01
0

Hakan Peker hastaneye kaldırıldı

 Geçtiğimiz günlerde botoks kurbanı olduğu yönünde haberlerle gündeme gelen Hakan Peker, grip salgını nedeniyle hastaneye kaldırıldı.

2018-01-21 11:51:02
0

Minibüste bulduğu 10 bin lirayı Özbek turistlere teslim etti

 Antalya'nın Manavgat ilçesinde bir öğrenci, bindiği minibüste bulduğu içinde 10 bin TL değerinde dolar ve euro olan cüzdanı polisin vasıtasıyla sahibi ...

2018-01-21 11:48:05
0

Afrin operasyonunda birlikler namaza durdu

 Zeytin Dalı Harekatı kapsamında Afrin'e ilerleyen zırhlı birliklerin namaz kılmak için durduğu an görüntülendi.

2018-01-21 11:48:02
0

Mehmetçik'in atkı ve bereleri gönüllü annelerden

 Mersinli kadınlar, Doğu ve Güneydoğu Anadolu Bölgesi'nde zorlu kış şartlarında vatani görevini yapan askerler için atkı ve bere ...