2017-04-21 23:59:02
0

Kemal Özdeş "Zorlu, çekişmeli ve iki denk takımın maçı oldu"

 Kasımpaşa Teknik Direktörü Kemal Özdeş, golsüz berabere biten Karabükspor maçı için, "Zorlu, çekişmeli ve iki denk takımın maçı oldu" ...

2017-04-21 23:55:01
0

Uşak ta deprem

 Manisa'da art arda yaşanan depremlerin ardından Uşak'ta 3.9 büyüklüğünde deprem meydana geldi

2017-04-21 23:27:01
0

Aracının içinde kalaşnikofla öldürüldü

 Gaziantep'te bir kişi aracının içinde,husumetli olduğu şahıslar tarafından kalaşnikof silahla öldürüldü.

2017-04-21 23:24:02
0

Türk devi noktayı koydu Söz konusu değil

 Çaykur'un 'Katarlılara satıldığı' yönündeki iddialarının gerçeği yansıtmadığı bildirildi.

2017-04-21 23:23:01
0

Albert Einstein in eşine imzalattığı evlilik sözleşmesi

 Albert Einstein'in eşine imzalattığı evlilik sözleşmesi ortaya çıktı. İşte Albert Einstein'in akıl almaz evlilik sözleşmesi maddeleri...

2017-04-21 23:19:02
0

Meksika da kanlı mart 2 bin 20 cinayet

 2011'de bir ayda işlenen 2 bin cinayetten bu yana ilk kez bu rakama ulaşıldı

2017-04-21 23:19:01
0

FETÖ nün Işık  evleri ne operasyon 14 gözaltı

 Aydın merkezli 8 ilde FETÖ'nün "Işık  evleri"ne yönelik gerçekleştirilen operasyonda 14 kişi gözaltına alındı.

2017-04-21 23:17:02
0

Volkswagen e ABD de 2,8 milyar dolar ceza verildi

 ABD'deki  dizel araçlarında yanıltıcı yazılım kullandığı gerekçesiyle şirkete 2,8 milyar  dolar ceza verildi

2017-04-21 23:12:03
0

Juventus'a Uruguaylı genç yetenek

 İtalya Birinci Futbol Ligi (Serie A) takımlarından Juventus, Uruguaylı futbolcu Rodrigo Bentancur'u kadrosuna kattı.

2017-04-21 23:11:01
0

TSK dan A400M ATLAS uçağıyla ilgili flaş açıklama

 Türk Silahlı Kuvvetleri (TSK), ilki 12 Mayıs 2014 tarihinde envantere katılan A400M ATLAS uçağının dördüncüsünün envantere girdiğini açıkladı.

2017-04-21 23:06:05
0

Rusya'dan itiraf gibi açıklama Pişman olduk!

 Sergey Lavrov, Tillerson'la telefonda görüşerek, Moskova'nın, İdlib'teki kimyasal saldırının araştırılması önerisine karşı ...

2017-04-21 23:03:02
0

Rodrigo Bentancur Juventus ta

 İtalya Serie A takımlarından Juventus, Uruguaylı futbolcu Rodrigo Bentancur'u kadrosuna kattı

2017-04-21 23:01:02
0

Hakkari de 2 PKK lı öldürüldü

 Hakkari'nin Çukurca ilçesinde termal kameralarla tespit edilen 2 PKK'lı terörist, ateş altına alındı. Ölü ele geçirilen teröristlerin geçiş ...

2017-04-21 22:59:02
0

Cinsel organında uyuşturucuyla yakalandı!

 Uşak'taki uyuşturucu operasyonu kapsamında bir otomobili durduran polis ekipleri, detaylı üst araması sırasında şüphelinin cinsel organına sakladığı ...

2017-04-21 22:57:02
0

Gültan Kışanak ve Sebahat Tuncel hakkında karar

 Mahkeme heyeti, sanıkların tutukluluk halinin devamına karar vererek dosyadaki eksikliklerin giderilmesi için duruşmayı erteledi

2017-04-21 22:57:01
0

Rusya dan itiraf gibi açıklama Pişman olduk!

 Rusya Dışişleri Bakanı Sergey Lavrov, ABD Dışişleri Bakanı Rex Tillerson'la telefonda görüşerek, Moskova'nın, İdlib'teki kimyasal saldırının ...

2017-04-21 22:48:02
0

IMF temsilcisinden Türkiye sorusuna ilginç yanıt

 Türk muhabirin 'Türkiye ile ilgili tahminleriniz hiç tutmuyor, bunu nasıl açıklıyorsunuz' sorusuna IMF temsilcisi ilginç bir ...

2017-04-21 22:47:02
0

Almanya da Türklerin kaldığı evlere ırkçı mektup!

 Türk vatandaşlarının kaldığı evlere gönderilen ırkçı mektuplarda Cumhurbaşkanı Erdoğan aleyhinde yazılar olduğu öğrenildi

2017-04-21 22:43:02
0

Taliban dan askeri kampa saldırı 50 den fazla ölü

 CENTCOM Sözcüsü Albay Thomas, "Görünüşe göre saldırı, içinde Afgan askerlerinin ve muhtemelen sivillerin de olduğu bir cami ve yemekhaneye ...

2017-04-21 22:42:02
0

Camilere yeni standart geliyor

 Maltepe Medine Camii’nin açılış töreninde konuşan İstanbul Müftüsü Prof. Dr. Hasan Kamil Yılmaz, önemli değişikliği ...

2017-04-21 22:39:01
0

Volkswagen e yanıltıcı yazılım için 2,8 milyar dolarlık ceza

 ABD'deki dizel araçlarında yanıltıcı yazılım kullandığı gerekçesiyle şirkete 2,8 milyar dolar ceza verildi

2017-04-21 22:31:02
0

Marmaris te canlı müzik izin belgesi kriterleri belli oldu

 MUĞLA'nın Marmaris Belediyesi, 4 Nisan'da aldığı meclis kararına göre bar, disko, otel gibi yerlerdeki canlı müzik izin belgesi kriterlerini açıkladı. ...

2017-04-21 22:30:02
0

BM'den İdlib uyarısı! - Dünya - Ülkecomtr

 Birleşmiş Milletler (BM) Uluslararası Bağımsız Suriye Araştırma Komisyonu Başkanı Paulo Sergio Pinheiro, Suriye'nin İdlib kentinde bir

2017-04-21 22:21:02
0

Şırnak ta acı haber 1 şehit, 1 yaralı

 Güvenlik korucularının desteği ile başlatılan operasyonda güvenlik güçleri PKK'lı teröristlerle sıcak temas sağladı. Çatışmada yaralanan 2 askerden ...

2017-04-21 22:21:01
0

Volkswagen e ABD de 2,8 milyar dolar ceza verildi

 Alman otomobil devi Volkswagen'in (VW) ABD'deki emisyon davasında, şirkete 2,8 milyar dolar ceza verildi.

2017-04-21 22:14:01
0

Şırnak’ta çatışma Şehit ve yaralılar var

 Şırnak’ın Bestler Dereler bölgesinde arama tarama faaliyeti yürüten güvenlik güçleri ile PKK’lı teröristler ...

2017-04-21 22:15:02
0

İsrail ordusu Suriye yi vurdu

 İsrail ordusu, Suriye'den atıldığı ileri sürülen iki  rokete karşılık bu ülkeye saldırı düzenledi.

2017-04-21 22:13:02
0

Ankara Valisi nin hesabı hacklendi

 Ankara Valiliği'nden yapılan açıklamada, Vali Ercan Topaca'nın sosyal medya hesabının ele geçirildiği belirtildi

2017-04-21 22:09:02
0

Gaziantep te fuhuş operasyonu 9 gözaltı

 Gaziantep'te düzenlenen fuhuş operasyonunda 9 kişi gözaltına alındı

2017-04-21 22:07:02
0

Real Madrid - Darüşşafaka Doğuş

 THY Euroleague Play-Off serisi ikinci maçında Darüşşafaka Doğuş, ilk maçta 83-75 kaybettiği Real Madrid ile tekrar deplasmanda karşılaşıyor

2017-04-21 22:05:01
0

Son dakika Şırnak’tan acı haber geldi 1 şehit, 1 yaralı

 Şırnak’ın Bestler Dereler bölgesinde arama tarama faaliyeti yürüten güvenlik güçleri ile PKK’lı teröristler arasında çıkan çatışmada 1 asker şehit ...

2017-04-21 22:02:03
0

Volkswagen'e 2,8 milyar dolar ceza

 Alman otomobil devi Volkswagen'in (VW) ABD'deki emisyon davasında, şirkete 2,8 milyar dolar ceza verildi.

2017-04-21 22:02:02
0

Taliban'dan askeri kampa saldırı! 50'den fazla ölü

 ABD Merkez Kuvvetler Komutanlığı, Taliban'ın, Afganistan'ın Mezar-ı Şerif şehrine yakın bir Afgan askeri kampa saldırdığını ve 50'den fazla ...

2017-04-21 21:59:02
0

Atiker Konyaspor 1 - Gaziantepspor 2

 Küme düşme hattından kurtulma mücadelesi veren Gaziantepspor, Süper Lig'in 28. haftasında Atiker Konyaspor'u deplasmanda 2-1 mağlup etti. Maçın tüm ...

2017-04-21 21:50:01
0

Başkan Özbek açıkladı Tudor seneye

 Galatasaray Başkanı Dursun Özbek, sportif direktör konusu ile ilgili konuştu ve Tudor için de net konuştu: "Seneye de görevinde ...

2017-04-21 21:51:02
0

BM den İdlib uyarısı!

 Birleşmiş Milletler (BM) Uluslararası Bağımsız Suriye Araştırma Komisyonu Başkanı Paulo Sergio Pinheiro, Suriye'nin İdlib kentinde bir "felaket ...

2017-04-21 21:44:01
0

BM uyardı! 'Felaket yaşanabilir'

 BM Uluslararası Bağımsız Suriye Araştırma Komisyonu Başkanı Suriye'nin İdlib kentinde bir felaket yaşanabileceği ve sivillerin tehlike altında olduğu ...

2017-04-21 21:43:01
0

Tunceli de çok sayıda patlayıcı ele geçirildi

 Tunceli'de güvenlik güçleri tarafından gerçekleştirilen  terör operasyonda, 21 adet basma düzenekli el yapımı patlayıcı madde ile 170  kilogram amonyum ...

2017-04-21 21:39:02
0

ABD savaş uçağı düştü

 ABD'ye ait bir F/A-18E Super Hornet tipi savaş uçağının, Filipinler açıklarında görev yapan ABD uçak gemisi USS Carl Vinson'a inişe geçtiği esnada ...

2017-04-21 21:38:01
0

İsrail Esed ordusuna füzeli saldırı başlattı

 İsrail ordusu, Golan Tepeleri'nde bulunan Suriye ordusuna füze saldırısı başlattı.

2017-04-21 21:34:05
0

Bitlis'te bir terörist etkisiz hale getirildi

 Bitlis'te Sehi Ormanları bölgesinde PKK'ya yönelik operasyonda bir terörist etkisiz hale getirildi.

2017-04-21 21:16:02
0

Uşak'ta deprem

 Merkez üssü Uşak olan 3.9 büyüklüğünde deprem meydana geldi.

2017-04-21 21:11:02
0

Olympiakos - Anadolu Efes

 THY Euroleague Play-Off serisi ikinci maçında Anadolu Efes deplasmanda Olympiakos ile karşılaşıyor

2017-04-21 21:07:02
0

ABD savaş uçağı Filipinler açıklarında düştü

 ABD Donanması yaptığı açıklamada, düşen ıçağın pilotunun tedavi altına alındığını ve herhangi bir yaralanmasının olmadığını ifade etti

2017-04-21 21:07:02
0

ÇAYKUR dan o iddialarla ilgili açıklama

 ÇAYKUR'un, 'Katarlılara satıldığı' yönündeki iddialarının gerçeği yansıtmadığı bildirildi.

2017-04-21 21:04:04
0

Düşen helikopterin enkazı Ankara'ya gönderildi

 Tunceli'de 18 Nisan tarihinde Pülümür ilçesi kırsalında düşen polis helikopterinin enkazının tamamen kaldırıldığı ve ...

2017-04-21 20:59:02
0

Şırnak şehidinin acı haberi eşine ulaştı

 Terör örgütü PKK'nın saldırısında şehit olan Piyade Üsteğmen Muhammet İsmail Kaya'nın arkadaşları ve mahalle sakinleri aileye taziyede bulundu

2017-04-21 20:56:01
0

ÇAYKUR dan, Katarlılara satıldı iddiası ile ilgili açıklama

 ÇAYKUR'un, Katarlılara satıldığı yönündeki iddialarının gerçeği yansıtmadığı bildirildi.

2017-04-21 20:47:01
0

Paris saldırganının yanında bulunan not

 Cumhuriyet Savcısı Molins, saldırganın daha önce 4 kez mahkum olduğunu açıklarken cezaevinde radikalleşme eğilimi içinde olduğuna yönelik bir bulgu ...