2018-01-17 23:58:02
0

'Oyuncu ayrımı yapmam ama bugün en iyi oyuncu'

 Beşiktaş Teknik Direktörü Şenol Güneş, Osmanlıspor maçının ardından açıklamalarda bulundu.

2018-01-17 23:42:03
0

Malatya'da silahlı kavga 2 yaralı

 Malatya'da iki grup arasında bilinmeyen nedenle çıkan kavgada tabancadan çıkan kurşuna hedef olan 2 kişi yaralandı.

2018-01-17 23:27:01
0

Bulgaristan Başbakanı ndan Türkiye açıklaması

 Bulgaristan Başbakanı Boyko Borisov, Türkiye ile iş birliği sayesinde Avrupa’nın göçmen dalgasını durdurabildiğini belirtti.

2018-01-17 23:16:03
0

Sultangazi'de korkutan yangın

 Sultangazi'de iki katlı bir evin bahçesinde bulunan tahta parçaları henüz bilinmeyen bir nedenle yanmaya başladı.

2018-01-17 23:06:02
0

Çanakkale'de ele geçirildi!

 Çanakkale’nin Gelibolu ilçesinin Saroz Körfezi sahilinde, jandarmanın düzenlediği operasyonda piyasa değeri yaklaşık 12 milyon TL ...

2018-01-17 22:58:01
0

Şehitlerin cenazeleri tekbir ve gözyaşları içerisinde uğurlandı

 Isparta'nın Yalvaç ilçesinde düşen askeri uçakta şehit olan 3 askerin cenazeleri memleketlerine gönderilmek üzere tekbir ve gözyaşları içerisinde ...

2018-01-17 22:57:02
0

Şok Kanada da cesetler karışınca olanlar oldu!

 Kanada’nın Nova Scotia eyaletine bağlı Annapolis Valley kentindeki cenaze evinde, cesetlerin karışması sonucu yanlış ölünün yakıldığı ortaya çıktı.

2018-01-17 22:52:02
0

ABD Dışişleri Bakanı'ndan kritik açıklama

 ABD Dışişleri Bakanı Tillerson, yaptığı açıklamada, "Diplomatik ve askeri varlığımızı sürdürmemiz önemli" dedi.

2018-01-17 22:51:01
0

ABD den son dakika Suriye açıklaması

 ABD Dışişleri Bakanı Tillerson'dan son dakika Suriye açıklaması... Tillerson açıklamasında, "Diplomatik ve askeri varlığımızı sürdürmemiz önemli" dedi.

2018-01-17 22:48:02
0

Beşiktaş'ta Pepe şoku! Oyuna devam edemedi

 Beşiktaş'ın Portekizli yıldızı Pepe, Ziraat Türkiye Kupası'nda Osmanlıspor ile oynadıkları mücadelede sakatlandı.

2018-01-17 22:44:04
0

Nijerya’da intihar saldırısı 12 ölü, 48 yaralı

 Nijerya'da düzenlenen intihar saldırısında 12 kişi hayatını kaybetti, 48 kişi de yaralandı.

2018-01-17 22:27:02
0

Kudüs direnişinin sembolü Cuneydi Kulliye de!

 Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Cumhurbaşkanlığı Külliyesi'nde, Kudüs direnişinin sembolü haline gelen Filistinli 16 yaşındaki Fevzi el-Cüneydi'yi ...

2018-01-17 22:22:02
0

ABD'den açıklama Hiç olmadığı kadar yakınız

 ABD'nin Birleşmiş Milletler (BM) Daimi Temsilcisi Haley, 'ABD'nin Afganistan politikası işe yarıyor. Taliban ile görüşmelere ve barış ...

2018-01-17 22:16:03
0

Kudüs direnişinin sembolü Cüneydi Payitaht'ta

 İsrail askerleri tarafından gözleri bağlı şekilde götürülürken çekilen fotoğrafıyla Kudüs direnişinin sembol ismi olan ...

2018-01-17 22:03:02
0

Soros a Macaristan da büyük şok

 Macaristan hükümeti, yasa dışı göçü engellemek için ''Soros'u durdur'' isimli kanun tasarısı hazırladı.

2018-01-17 22:00:07
0

'Erik Dalı'na dünyadan yoğun talep

 Düğünlerin vazgeçilmezi olan 'Erik Dalı' oyununa Türkiye'den sonra dünyanın çeşitli ülkelerinden de yoğun ...

2018-01-17 22:01:02
0

Giresun da uyuşturucu operasyonu

 Giresun'un Bulancak ilçesinde düzenlenen uyuşturucu operasyonunda 1 kişi tutuklandı.

2018-01-17 22:00:03
0

Hastanenin istinat duvarı çöktü

 Muğla'nın Milas İlçesinde etkili olan sağanak yağmur sonrası zemini yumuşayan devlet hastanesinin istinat duvarı yıkıldı. Olayda ölen ya da ...

2018-01-17 21:47:02
0

Zehir tacirlerine dev darbe!

 Çanakkale İl Jandarma Komutanlığı'nca, Evreşe Beldesinde  gerçekle?tirilen operasyonda uyuşturucu satıcılarına büyük darbe vuruldu.

2018-01-17 21:32:01
0

Cumhurbaşkanı Erdoğan Cüneydi'yi kabul etti

 Cumhurbaşkanı Erdoğan, Filistinli Fevzi El-Cüneydi’yi Cumhurbaşkanlığı Külliyesinde kabul etti.

2018-01-17 21:33:02
0

Çekya Başbakanı Babiş istifa kararı aldı

 Ulusal meclisten güven oyu alamayan ANO Partisi Genel Başkanı ve Başbakan Andrej Babiş, görevinden ayrılma kararı verdi

2018-01-17 21:18:02
0

Canan Kaftancıoğlu'nun skandalları bitmiyor

 CHP'nin İstanbul İl Başkanlığına seçilen Canan Kaftancıoğlu'nun, 2013'te öldürülen PKK'lı teröristin ardından ...

2018-01-17 21:12:03
0

Rus savaş gemisi İstanbul Boğazı'ndan geçti

 Karadeniz'den İstanbul Boğazı'na giren Rus donanmasına ait 151 bordo numaralı savaş gemisi Marmara Denizi'ne doğru açıldı.

2018-01-17 20:54:01
0

Suriye sınırına askeri sevkiyat sürüyor

 Suriye sınırında konuşlu birliklere takviye amaçlı gönderilen askeri araçlar Kilis'e ulaştı.

2018-01-17 20:53:01
0

Mısır dan Karadavi ye müebbet hapis kararı

 Mısır askeri mahkemesi, Dünya Müslüman Alimler Birliği Başkanı Karadavi'nin de aralarında bulunduğu 17 sanık hakkında müebbet hapis cezası verdi.

2018-01-17 20:50:02
0

Villarreal Bakambu transferini duyurdu!

 İspanya La Liga ekibi Villarreal, Cedric Bakambu'nun 40 milyon Euro'luk serbest kalma bedelinin ödendiğini açıkladı.

2018-01-17 20:44:02
0

Bakanlar Kurulu toplandı!

 Cumhurbaşkanı Erdoğan başkanlığındaki Bakanlar Kurulu toplantısı başladı.

2018-01-17 20:41:01
0

Nijerya’da intihar saldırısı 12 ölü, 48 yaralı

 Nijerya’da düzenlenen intihar saldırısında 12 kişinin hayatını kaybettiği 48 kişinin yaralandığı belirtildi.

2018-01-17 20:37:01
0

Bakanlar Kurulu, Cumhurbaşkanı Erdoğan başkanlığında toplandı

 Bakanlar Kurulu, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan başkanlığında Cumhurbaşkanlığı Külliyesi'nde toplandı.

2018-01-17 20:28:01
0

33 polis tahliye edildi!

 ByLock'u kullandıkları iddia edilen 87'si tutuklu 144 polisin yargılandığı davaya bakan mahkeme heyeti, 33 sanığın tahliyesine karar verdi. Karar oy ...

2018-01-17 20:29:02
0

Rus savaş gemisi İstanbul Boğazı ndan geçti

 Karadeniz'den İstanbul Boğazı'na giren Rus donanmasına ait 151 bordo numaralı savaş gemisi Marmara Denizi'ne doğru açıldı.

2018-01-17 20:25:01
0

ABD den flaş açıklama Hiç olmadığı kadar yakınız

 ABD'nin Birleşmiş Milletler (BM) Daimi Temsilcisi Nikki Haley, "ABD'nin Afganistan politikası işe yarıyor. Taliban ile görüşmelere ve barış sürecine hiç ...

2018-01-17 20:23:01
0

9 aylık bebeğini öldüren anne intihara teşebbüs etti

 Mersin'in Mut ilçesinde psikolojik tedavi gören anne, 9 aylık kızını bıçakla boğazını keserek öldürdükten sonra intihara teşebbüs etti.

2018-01-17 20:18:02
0

Arsenal'den Cenk Tosun'un yanına!

 İngiltere Premier Lig takımlarından Everton, Cenk Tosun'un ardından ikinci transferini yaptı ve Arsenal'den Theo Walcott'u kadrosuna kattı.

2018-01-17 20:16:03
0

Salih Müslim Erdoğan her an her şeyi yapabilir

 Afrin operasyonu öncesi Avrupa'ya kaçan terör örgütü PYD'nin eski elebaşı Salih Müslim, Rus medyasına Afrin konusunu ...

2018-01-17 20:17:02
0

Canlı yayında açıkladı! Stüdyo şoke oldu

 ATV ekranlarında yayınlanan 'Esra Erol'da' programına konuk olan Rabia Kuru’nun filmleri aratmayacak hayat hikâyesi tüm kadınlara ilham kaynağı oldu. 52 ...

2018-01-17 20:11:01
0

33 polisin tahliyesine karar verildi

 DHA: Mahkeme FETÖ'nün şifreli haberleşme programı ByLock kullandıkları iddia edilen 33 polisin tahliyesine karar verdi.

2018-01-17 20:01:02
0

THY den mobil uygulamada bilet indirimi

 Türk Hava Yolları (THY), yeniden tasarladığı mobil uygulaması üzerinden 18-20 Ocak'ta bilet alacak yolcularına yurt içi ve yurt dışı tüm uçuşlarda yüzde ...

2018-01-17 19:43:02
0

Son Dakika Son zamanların en kritik MGK sı sona erdi

 Son Dakika... Son zamanların en kritik MGK'sı sona erdi

2018-01-17 19:42:02
0

MGK toplantısı sona erdi! Açıklama bekleniyor

 Milli Güvenlik Kurulu (MGK) toplantısı sona erdi. Yazılı açıklama yapılacak...

2018-01-17 19:37:01
0

Atıl durumdaki bölge 60 bin kişiye istihdam sağlayacak

 Kocaeli'de atıl durumda olan 465 hektarlık alan, Kocaeli Büyükşehir Belediyesince hazırlanan Merkezi İş Alanları (MİA) projesiyle, 60 bin kişilik yeni ...

2018-01-17 19:34:01
0

3 ay sakatlanan Yiğithan'dan sakatlık açıklaması!

 Fenerbahçe'den Sparta Rotterdam'a transferi konusunda anlaşmaya varılan ancak kupadaki İstanbulspor maçında sakatlanan Yiğithan ...

2018-01-17 19:28:01
0

Ozan'ı resmen açıkladı! 'Şunu söyleyebilirim'

 Ozan Tufan son olarak İspanyol kulübü Real Betis'e önerilmişti. Sevilla kentinin diğer takımı olan Betis'in başkan yardımcısı Lopez ...

2018-01-17 19:25:01
0

Son Dakika Bakanlıktan hamile çocuk skandalı haberlerine açıklama

 Sağlık Bakanlığı'ndan hamile çocuk skandalı haberlerine açıklama geldi. Bakanlıktan yapılan açıklamada, "Soruşturma talimatı verildi. Müfettiş ...

2018-01-17 19:19:02
0

Suriye sınırına askeri sevkiyat devam ediyor! 20 tank getirildi

 TSK tarafından Suriye sınırındaki birliklere takviye amaçlı gönderilen 20 tank Hatay'a ulaştı.

2018-01-17 19:04:04
0

Batman'da 228 kilo esrar ele geçirildi

 Batman'da jandarmanın bir eve düzenlediği operasyonda toz ve kubar olmak üzere toplam 228 kilo 436 gram esrar ele geçirildi.

2018-01-17 18:56:01
0

Beşiktaş'a veda etmişti ama geri dönüyor!

 Club Brugge ile sözleşme imzalamak için Belçika'ya giden Denys Boyko, mali şartlar nedeniyle anlaşma sağlayamadı. Boyko, ...

2018-01-17 18:33:02
0

Katalonya yeni başkanını seçti

 İspanya’nın Özerk Katalonya Bölgesi Parlamentosunda yapılan meclis başkanlığı seçimlerinde ayrılık yanlısı milletvekili Roger Torrent Ramió yeni ...

2018-01-17 18:28:02
0

Bülent Tezcan dan genel başkan adayı Kocasakal a sert sözler

 CHP Sözcüsü Bülent Tezcan, Ümit Kocasakal'ın CHP genel Başkanlığına adaylığını açıkmasına ilişkin "CHP'nin üyesi olan herkes aday adayı. aday ...

2018-01-17 18:27:01
0

Flaş AK Partili meclis üyesi evde ölü bulundu

 Sakarya'nın Geyve ilçesinde, Serdivan Belediyesi'nin AK Partili meclis üyesi Mahmut Yılmaz evde ölü bulundu.