2017-11-14 23:53:01
0

Şırnak ta 5 terörist etkisiz hale getirildi

 Şırnak'ta Bestler-Dereler bölgesinde, güvenlik güçlerinin 2 Kasım tarihinde başlattığı operasyon kapsamında bugün farklı bölgelerde toplam 5 terörist ...

2017-11-14 23:39:02
0

Dışişleri nden çok sert Rakka açıklaması

 Dışişleri Bakanlığı, Rakka'da DAEŞ'lilerin tahliye edilmesi ile ilgili açıklama yaptı. Bakanlıktan yapılan yazılı açıklamada 'Vahim ve ibret verici bir ...

2017-11-14 23:38:01
0

Türkiye'den ABD'ye çok sert tepki!

 Dışişleri'nden DEAŞ'lıların tahliyesi ile ilgili açıklama sert açıklama geldi.

2017-11-14 23:35:01
0

İzmir de iki otobüs arasında sıkışan şoför öldü

 Karabağlar  ilçesinde, parkettiği otobüsün hareket etmesi sonucu iki araç arasında sıkışan  belediye otobüs şoförü hayatını kaybetti

2017-11-14 23:26:04
0

Yanan aracını bırakıp kaçtı!

 Kayseri'de seyir halindeyken yanan otomobil kullanılamaz hale gelirken, sürücü de yanan otomobilini bırakıp kayıplara karıştı.

2017-11-14 23:06:04
0

ABD'den skandal görüntülere ilişkin itiraf geldi!

 ABD liderliğindeki DEAŞ'a Karşı Uluslararası Koalisyonun Sözcüsü Albay Ryan Dillon, ABD basınında fazla yer bulamayan haberin detaylarına ...

2017-11-14 22:52:02
0

Trabzonsporlu Durica gözyaşları içinde veda etti

 Trabzonspor'un Slovak futbolcusu Jan Durica, Norveç'i 1-0 mağlup ettikleri özel maçın ardından gözyaşlarıyla milli takım ...

2017-11-14 22:34:01
0

Tunceli'de ele geçirildi

 Tunceli'de düzenlenen operasyonda 1 adet lav silahı,4 adet patlayıcı, amonyum nitrat, çok sayıda mühimmat, yaşamsal ve tıbbi malzeme ele ...

2017-11-14 22:35:01
0

Etiyopya da yolcu minibüsü devrildi 21 ölü

 Etiyopya'da bir yolcu minibüsünün devrilmesi sonucu  meydana gelen trafik kazasında 21 kişinin hayatını kaybettiği bildirildi.

2017-11-14 22:29:01
0

Kırıkkale de FETÖ/PDY operasyonunda 5 gözaltı

 Kırıkkale'de, Fetullahçı Terör Örgütü/Paralel Devlet  Yapılanması (FETÖ/PDY) soruşturması kapsamında, örgütün şifreli haberleşme  programı ...

2017-11-14 22:25:02
0

Muğla merkezli FETÖ/PDY operasyonunda 8  tutuklama

 Muğla merkezli 15 ilde, Fetullahçı Terör Örgütü/Paralel  Devlet Yapılanması'na (FETÖ/PDY) yönelik soruşturma kapsamında adliyeye sevk  edilen 8 ...

2017-11-14 22:19:02
0

ABD de ilkokulda silahlı saldırı!

 ABD'nin California eyaletinin kuzeyinde Tehama  kasabasında bir ilkokulda meydana gelen silahlı saldırıda en az 2 kişinin  hayatını kaybettiği bildirildi.

2017-11-14 22:09:01
0

Torba tasarıda son dakika maden rötuşu

 Zonguldak ve Bartın'daki TTK'nın kendi işlettiği maden sahaları özelleştirme kapsamından çıkarıldı.

2017-11-14 22:02:02
0

Büyük facia! En az 21 ölü

 Etiyopya'da bir yolcu minibüsünün devrilmesi sonucu meydana gelen trafik kazasında 21 kişinin hayatını kaybettiği bildirildi.

2017-11-14 21:50:08
0

BM'den Hariri açıklaması Haberimiz yok!

 Birleşmiş Milletler (BM) Lübnan Başbakanı Saad Hariri'nin istifasının ardından ortaya çıkan durum ve Suudi Arabistan'dan ülkesine ...

2017-11-14 21:51:02
0

Ağrı da otomobil nehre düştü 2 ölü

 Ağrı'nın Tutak ilçesinde otomobilin nehre düşmesi sonucu  2 kişi öldü.

2017-11-14 21:50:08
0

Okula silahlı saldırı 3 öğrenci öldü

 ABD'nin Kaliforniya eyaletinde bir kişinin okuldaki öğrencilere silahlı saldırısı sonucu 3 çocuk hayatını kaybetti.

2017-11-14 21:44:01
0

Nijerya Arjantin'i dağıttı!

 Hazırlık maçında Nijerya, 2-0 geriye düştüğü maçta Arjantin'i 4-2 mağlup etti.

2017-11-14 21:45:01
0

Cumhurbaşkanı Erdoğan Katar da

 Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, özel uçak "TUR" ile saat 18.25'te Katar'ın başkenti Doha'ya geldi.

2017-11-14 21:35:01
0

Okul servisinin altında kalarak ölen öğrenci defnedildi

 Gaziantep'te 9 yıl mücadele ettiği kanseri ve böbrek rahatsızlığını yenen, dün  okul dönüşünde indiği servisin altında kalarak yaşamını yitiren ...

2017-11-14 21:28:02
0

İngiltere'den Myanmar liderine çağrı

 İngiltere Dışişleri Bakanlığında Asya ve Pasifik'ten Sorumlu Devlet Bakanı Mark Field, Sky News haber kanalının internet sitesi için bir makale ...

2017-11-14 21:29:01
0

Erdoğan eski Katar Emiri Al  Sani ile yemekte bir araya geldi

 Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, eski Katar Emiri Şeyh  Hamad Bin Halife Al Sani ile akşam yemeğinde bir araya geldi.

2017-11-14 21:25:01
0

İstanbul Sarıyer’de yangın paniği

 Sarıyer’de bir yardım derneğinin deposunda çıkan yangın paniğe yol açarken yaşanan patlama anları kameraya yansıdı.

2017-11-14 21:08:02
0

'Trump o koltuğa müslüman bir ismi getirebilir'

 ABD Başkanı Donald Trump`ın Fed`in Başkan Yardımcılığı koltuğu için Müslüman iş adamı Muhammed El-Erian`ı düşündüğü ...

2017-11-14 21:00:04
0

Rusya'dan açıklama TürkAkım'ını riske atar

 Rus enerji şirketi Gazprom'a göre, ABD'nin Rusya'ya yaptırımları, TürkAkım projesi için risk yaratıyor.

2017-11-14 20:57:02
0

Rusya dan flaş açıklama Türk akımını riske atar

 ABD’nin Rusya’ya yönelik yeni yaptırımlarının, TürkAkım ve Kuzey Akım 2 de dahil olmak üzere boru hattı projelerinin tamamlanmasına yönelik risk ...

2017-11-14 20:53:01
0

Fed in Başkan Yardımcısı Muhammed El-Erian olabilir

 ABD Başkanı Donald Trump'ın Fed'in Başkan Yardımcılığı koltuğu için Müslüman iş adamı Muhammed El-Erian'ı düşündüğü iddia edildi.

2017-11-14 20:46:02
0

Şırnak'ta 5 terörist etkisiz hale getirildi

 Şırnak'ta Bestler-Dereler bölgesinde, güvenlik güçlerinin 2 Kasım tarihinde başlattığı operasyon kapsamında bugün farklı ...

2017-11-14 20:45:01
0

Zonguldak ta trafik kazası 1 ölü, 3 yaralı

 Zonguldak'ın Ereğli ilçesinde aynı iş yerinde çalışan  4 kişinin bulunduğu aracın karıştığı trafik kazasında 1 kişi öldü, 3 kişi  yaralandı.

2017-11-14 20:41:02
0

Sosyal medyadan paylaştılar! ABD uçak gemileri Kore Yarımadası nda

 ABD’ye ait 3 uçak gemisinin Kore Yarımadası’nın sularına girdiği an, ABD Deniz Kuvvetleri’nin sosyal medyadaki resmi kanalında yayınlandı.

2017-11-14 20:32:04
0

Otomobil nehre uçtu 2 ölü

 Ağrı’nın Patnos ilçesinden bir otomobilin nehre uçması sonucu meydana gelen trafik kazasında 2 kişi hayatını kaybetti.

2017-11-14 20:20:03
0

İbadi Tahmin edemeyecekleri şeyler olacak

 Irak Başbakanı İbadi, Irak Kürt Bölgesel Yönetimi'nin (IKBY) elindeki sınır kapıları konusunda sonuna kadar beklemeyeceklerini ve bunların ...

2017-11-14 20:11:01
0

Boşanma aşamasındaki kocası tarafından başından vuruldu

 Sancaktepe'de  boşanma davası devam eden bir çocuk annesi Selda Çelik başından vurularak öldürüldü. Katil zanlısı firari koca, polis tarafından aranıyor.

2017-11-14 20:03:01
0

Haramidere-Avcılar yolunda E-5 i kilitleyen kaza!

 D-100 karayolu, Haramidere-Avcılar yolunda halk otobüsünün de karıştığı zincirleme kaza meydana geldi. Kazada yaralananların olduğu öğrenilirken, olay ...

2017-11-14 20:01:02
0

Suudi Arabistan da bir ilk Talimat verildi

 Suudi Arabistan Adalet Bakanlığı'nda ilk kez kadınlara iş imkânı sağlanacağı bildirildi.

2017-11-14 19:45:01
0

Cumhurbaşkanı Erdoğan Katar a geldi

 Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, özel uçak "TUR" ile  saat 18.25'te Katar'ın başkenti Doha'ya geldi.

2017-11-14 19:42:02
0

İstanbul'da belediye otobüsü devrildi!

 E5, Haramidere-Avcılar yolunda halk otobüsünün de karıştığı zincirleme kaza meydana geldi. Kazada yaralananların olduğu öğrenildi.

2017-11-14 19:41:01
0

Çavuşoğlu Yunan mevkidaşıyla telefonda görüştü

 Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, Yunanistan Dışişleri  Bakanı Nikos Kocias ile telefon görüşmesi yaptı.

2017-11-14 19:39:01
0

Marketten bal çalarken yakalandı

 Kilis'te iki ayrı hırsızlık suçundan aranan kişi, bir  marketten bal çalmak isterken yakalandı ve çıkarıldığı mahkemece tutuklandı.

2017-11-14 19:30:02
0

Galatasaray'dan flaş karar!

 Geçtiğimiz günlerde kayıtlı sermaye tavanını artıran Galatasaray, geçtiğimiz aylarda yaptığı sermaye artırımına ek olarak tekrardan ...

2017-11-14 19:25:02
0

Zimbabwe de neler oluyor? Tanklar sokaklara çıktı

 Zimbabwe’de tanklar devlet başkan yardımcısı için sokağa çıktı. Görgü tanıkları dört muharebe tankının başkent Harare'ye doğru ilerlediğini bildirdi.

2017-11-14 19:22:01
0

Erdoğan’ın misafiri olacak

 Bursa’nın İznik ilçesinde yaşayan Zeynep nine, Cumhurbaşkanlığı tarafından Ankara’ya davet edildi.

2017-11-14 19:23:01
0

Kıbrıs şehidine 53 yıl sonra cenaze töreni

 Kıbrıs'ta Rumlar tarafından 1964'te katledilen Vasit  Mustafa için cenaze töreni yapıldı.

2017-11-14 19:11:01
0

Yerli otomobil nerede üretilecek Bir kent daha talip oldu

 Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanı Faruk Özlü, yerli otomobilin üretileceği yere ilişkin, Çok sayıda ilden talep var. Karasu ve Sakarya'dan da var. Konya'dan, ...

2017-11-14 19:06:01
0

Süleyman Amca’dan kötü haber

 “Ayla” filmindeki Türkiye’yi gözyaşına boğan ve büyük bir sevgi örneği olan astsubay Süleyman Dilbirliği’nden kötü haber geldi. Dilbirliği, ...

2017-11-14 18:58:02
0

FETÖ'nün 'Aydın il sorumlusu' tutuklandı

 Marmaris'ten yasa dışı yollarla yurt dışına kaçmak isterken yakalanan FETÖ'nün 'Aydın il sorumlusu' olduğu belirtilen ...

2017-11-14 18:56:02
0

Çanakkale'de kamyon kasasında 40 kaçak yakalandı

 Çanakkale'nin Ayvacık ilçesinde, kamyonun üzeri branda ile örtülü kasasında, yabancı uyruklu 40 kaçak yakalandı. ...

2017-11-14 18:52:03
0

Kayseri'de DEAŞ şüphelisi 2 kişi gözaltına alındı

 Kayseri'de, polis ekipleri tarafından yapılan operasyonda, terör örgütü DEAŞ şüphelisi 2 kişi gözaltına alındı.

2017-11-14 18:48:02
0

Cumhurbaşkanı Erdoğan Katar'da

 Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, özel uçak TUR ile saat 18.25'te Katar'ın başkenti Doha'ya ulaştı.

2017-11-14 18:44:04
0

AK Parti Gençlik Kolları'da kongre heyecanı

 AK Parti teşkilatları kendini yenilemeye ve gençleşmeye devam ediyor.