2018-01-13 23:58:04
0

Yalçın Memur-Sen Markasını Dünyaya Tanıtmalıyız

 Memur-Sen Genel Başkanı Ali Yalçın, ''Memur-Sen Markasını Dünyaya Tanıtmalıyız'' dedi.

2018-01-13 23:50:01
0

Trabzon'a iniş yapan yolcu uçağı pistten çıktı

 Trabzon Havalimanı’na iniş yapan Ankara uçağı pistten çıktı.

2018-01-13 23:49:01
0

Trabzon Havalimanı’na iniş yapan uçak pistten çıktı

 Trabzon Havalimanı’na iniş yapan Ankara uçağı pistten çıktı.

2018-01-13 23:42:01
0

Hindistan’da helikopter kazası 5 ölü, 2 kayıp

 Hindistan’ın Mumbai kenti yakınlarında meydana gelen helikopter kazası sonucu 5 kişinin hayatını kaybettiği, 2 kişinin kayıp olduğu bildirildi.

2018-01-13 23:34:02
0

Allardyce'tan Cenk Tosun açıklaması!

 Everton menajeri Sam Allardyce, Cenk Tosun'un Premier Lig'deki ilk maçında gösterdiği performansı değerlendirdi.

2018-01-13 23:18:02
0

Destici Afrin operasyonunu destekliyoruz

 Büyük Birlik Partisi Genel Başkanı Destici, gündemde yoğun şekilde konuşulan Afrin operasyonu hakkında değerlendirmelerde bulundu. Destici, ...

2018-01-13 23:10:07
0

Hawaii'de yanlış balistik füze alarmı

 Hawaii'de, bir balistik füzenin adaya yöneldiğine dair verilen yanlış acil durum uyarısı vatandaşlar arasında panik yarattı.

2018-01-13 23:10:05
0

Şanlıurfa’da terör operasyonuna 7 tutuklama

 Şanlıurfa’da polisin terör örgütleri PKK ve DEAŞ’a yönelik düzenlediği operosyanda gözaltına alınan 22 şüpheliden ...

2018-01-13 23:08:04
0

Şanlıurfa’da kaçak sigara ve uyuşturucu operasyonu

 Şanlıurfa'da polisin düzenlediği iki ayrı operasyonda, gümrük kaçağı 24 bin 450 paket sigara ile bin 637 sentetik uyuşturucu hap ve 4 ...

2018-01-13 22:56:03
0

Niğde'de otomobil takla attı 2 ölü, 2 yaralı

 Niğde'de kontrolden çıkan otomobil takla atması sonucu meydana gelen kazada 2 kişi hayatını kaybetti, 2 kişi yaralandı.

2018-01-13 22:50:02
0

Bruma attı, Leipzig 3 puanı kaptı

 RB Leipzig, ligin 18. haftasında Schalke'yi 3-1 mağlup etti.

2018-01-13 22:47:01
0

Şanlıurfa da DEAŞ operasyonunda 4 tutuklama

 Şanlıurfa'da, terör örgütü DEAŞ'a yönelik düzenlenen  operasyonda gözaltına alınan 15 zanlıdan 4'ü tutuklandı.

2018-01-13 22:44:02
0

Cenk 11'de oynadı, Everton dağıldı!

 İngiltere Premier Lig'in 23. haftasında oynanan maçta Tottenham Hotspur, sahasında Everton'ı 4-0 mağlup etti.

2018-01-13 22:43:01
0

Kırklareli nin yüksek kesimlerinde yoğun kar  yağışı

 Balkanlar'dan gelen soğuk hava dalgasının etkisi  altındaki Kırklareli'nin yüksek kesimlerinde, yoğun kar yağışı yaşamı olumsuz  etkiliyor.

2018-01-13 22:40:01
0

Cenk Tosun'a ilk maçında övgü yağdı!

 İngiltere Premier Lig'de Tottenham'la Wembley deplasmanında karşılanan Everton'ın yeni transferi Cenk Tosun için İngiliz televizyonundan ...

2018-01-13 22:35:01
0

Almanya da olay yaratan koalisyon görüşmelerinde ilk çatlak!

 Almanya'da Sosyal Demokrat Birlik Partisinin (SPD) Sachsen Anhalt eyalet teşkilatı, Hristiyan Birlik Partileri (CDU/CSU) ve SPD arasında koalisyon ön ...

2018-01-13 22:25:01
0

ABD de büyük skandal! Balistik füze alarmı

 ABD'nin Hawaii eyaletinde bölge halkına 'acil' koduyla bildirilen balistik füze alarmı büyük paniğe sebep oldu. Yaklaşık 40 dakika sonra alarmın tatbikat ...

2018-01-13 22:14:02
0

Dev maçta GSaray FBahçe'yi yendi

 Efeler Ligi'nde 13'üncü hafta karşılaşmaları Fenerbahçe - Galatasaray HDI Sigorta maçı ile sona erdi.

2018-01-13 22:08:01
0

Kukesi kaçtı Fenerbahçe kovaladı

 Fenerbahçe, Antalya kampındaki hazırlık maçında Arnavutluk temsilcisi Kukesi ile 2-2 berabere kaldı.

2018-01-13 22:05:01
0

Avusturya da yeni hükümete karşı dev protesto

 Avusturya’nın başkenti Viyana’da 60 binin üzerinde gösterici, aşırı sağcı hükümetin sığınmacı, yabancı karşıtı ve İslamofobik politikalarını ...

2018-01-13 21:58:02
0

Terim imza aşamasındaki transferi reddetti!

 Transfer çalışmalarına hız veren sarı kırmızılılar imza aşamasına geldikleri Karabüksporlu file bekçisi Çağlar Şahin ...

2018-01-13 21:56:04
0

Kanada bu Türk'ü konuşuyor

 Ülke tarihinde ilk kez bir Türk, Kanada toplumuna üstün hizmetlerde bulunanlara verilen en büyük ödül olan "Kanada Şeref ...

2018-01-13 21:50:05
0

İstanbul'da yarın bazı yollar trafiğe kapatılacak

 Üsküdar-Çengelköy Meydanı’ndan başlayıp 15 Temmuz Şehitler Anıtı’nda son bulacak olan Kudüs Koşusu nedeniyle yarın bazı ...

2018-01-13 21:51:01
0

İstanbul da yarın bazı yollar trafiğe kapatılacak

 Üsküdar-Çengelköy Meydanı’ndan başlayıp 15 Temmuz Şehitler Anıtı’nda son bulacak olan Kudüs Koşusu nedeniyle yarın bazı yollar trafiğe kapatılacak.

2018-01-13 21:49:02
0

Menbiç te halk PKK ya karşı ayaklandı

 Terör örgütü PKK/PYD'nin işgal ettiği Menbiç'te iki sivili işkence ederek öldürmesi üzerine halk ayaklandı ve genel grev çağrısı yaptı.

2018-01-13 21:48:03
0

Numan Kurtulmuş'tan Abdullah Gül yorumu

 Kültür ve Turizm Bakanı Numan Kurtulmuş, ''Abdullah Gül, Tayyip Erdoğan’a karşı Cumhurbaşkanı adayı olarak ortaya ...

2018-01-13 21:44:04
0

Tonlarca hamsi yola saçıldı

 SAMSUN'un Terme ilçesinde bir kamyon ile iki otomobilin karıştığı zincirleme kazada, 4 kişi yaralandı. Kaza sırasında devrilen kamyondaki tonlarca ...

2018-01-13 21:16:03
0

Avrupa'daki Kırım Türklerinden 'Hansaray' çağrısı

 Avrupa'da faaliyet gösteren Kırım Türkleri derneklerinin, Rusya'nın Kırım'da bulunan Hansaray'a yönelik restorasyon ...

2018-01-13 21:16:01
0

Böyle karşılandı

 Geçtiğimiz günlerde filosuna uzun menzilli ve yüksek kargo kapasitesine sahip iki uçak dahil eden Turkish Cargo, Uzak Doğu Asya ülkesi ...

2018-01-13 21:04:01
0

Enes'li Villarreal, Real Madrid'i devirdi!

 İspanya Ligi 19'uncu hafta müsabakasında Villarreal deplasmanda Real Madrid'i 1-0 mağlup etti.

2018-01-13 20:41:02
0

Tam bin 400 yıllık, yakacaklar!

 Makedonya'nın en eski karnavalı olarak kabul edilen  Vevçani Karnavalı başladı.

2018-01-13 20:36:02
0

Biten transferde şok açıklama!

 Beşiktaş'ın yeni transferi Cyle Larin için eski kulübü Orlando City'den açıklama geldi.

2018-01-13 20:28:02
0

Chelsea evinde kayıp!

 İngiltere Premier Lig ekiplerinden Chelsea, 23. hafta maçında Leicester City ile golsüz berabere kaldı.

2018-01-13 20:19:02
0

Batı Akdeniz de kuvvetli yağış uyarısı

 Meteoroloji 4. Bölge Müdürlüğü Antalya Bölgesel Tahmin ve Uyarı Merkezinden yapılan açıklamaya göre, Antalya'nın merkezi ile Serik ve Manavgat ilçelerinde ...

2018-01-13 20:02:01
0

Tanklar sınıra ulaştı

 Suriye sınırındaki birliklere takviye amaçlı gönderilen tanklar Hatay'a ulaştı.

2018-01-13 19:59:02
0

Suriye sınırında hareketli saatler! Tanklar konuşlandı

 Suriye sınırındaki birlikleretakviye amaçlı gönderilen  tanklar Hatay'a ulaştı. Yoğun güvenlik önlemleri arasında birliklerine ulaşan tankların takviye ...

2018-01-13 19:50:04
0

Traktörün altında kalıp öldü

 Konya'nın Ereğli ilçesinde Mehmet Duman (62), römorkuna saman balyası yüklediği traktörünün hareket etmesi sonucu, arka ...

2018-01-13 19:48:08
0

İşyerinde tüpten sızan gaz alev aldı 1 yaralı

 İzmir'in Gaziemir ilçesinde bir işyerinde tüpten sızan gazın alev alması sonucu Erdenay Delibay (59), yaralandı.

2018-01-13 19:42:04
0

Jandarmadan uyuşturucu operasyonu 1 gözaltı

 Samsun'un Terme ilçesinde jandarmanın bir eve düzenlediği operasyonda, uyuşturucu ve ruhsatsız silah ele geçirildi, 1 kişi gözaltına ...

2018-01-13 19:40:03
0

Suruç’ta kaza 1 ölü

 Şanlıurfa’nın Suruç ilçesinde maddi hasarlı kazaya karışan otomobillere çarpıp, devrilen sebze yüklü kamyonun ...

2018-01-13 19:23:01
0

İdlib de hava saldırılarında 14 sivil öldü

 Suriye'nin İdlib ilindeki bazı köylere dün ve bugün  düzenlenen hava saldırılarında 14 kişi hayatını kaybetti.

2018-01-13 19:19:01
0

Hindistan da tekne alabora oldu 3 kız öğrenci boğuldu

 Hindistan'da öğrencileri taşıyan teknenin alabora olması  sonucu ilk belirlemelere göre 3 kişi öldü.

2018-01-13 19:17:02
0

Bakan Kaya 5 bin engelli kardeşimizi kamuda istihdam edeceğiz

 Aile ve Sosyal Politikalar Bakanı Kaya, "2018 yılı içinde 5 bin engelli kardeşimizi kamuda istihdam edeceğiz." dedi.

2018-01-13 19:15:02
0

Şaha kalkan tırın sürücüsü yaralandı

 Denizli'nin Pamukkale ilçesinde, yağmur suyu tahliye  kanalına devrilen tırın sürücüsü yaralandı.

2018-01-13 18:45:02
0

Başbakan Yardımcısı Çavuşoğlu Ecdadını oku be adam!

 Başbakan Yardımcısı Çavuşoğlu, "Bazıları bizim karşımıza gelip 'Suriyeliye neden veriyorsun, bana ver' diyor. Ecdadını oku be adam. Senin ecdadın ...

2018-01-13 18:43:01
0

Başbakan Yıldırım Türkiye ye karşı her türlü saldırı karşılığını bulacaktır

 AK Parti Aksaray İl Kongresi'nde gündeme dair önemli açıklamalarda bulunan Başbakan Binali Yıldırım Afrin'le ilgili "Afrin'deki terör hedefleri ülkemizi ...

2018-01-13 18:40:02
0

Emre Mor tercihi krize dönüştü!

 İspanya La Liga ekibi Celta Vigo'nun teknik direktörü Juan Carlos Unzue'nin Emre Mor ile Iago Aspas'ı beraber oynatması, İspanya'da ...

2018-01-13 18:35:01
0

Eyvah annem görmesin!

 Sunucu Defne Samyeli’nin kızı Deren Talu, önceki gece 6. Cumhurbaşkanı Fahri Korutürk’ün torunuyla objektiflere yakalandı. 21 yaşındaki güzel, Mehmet ...

2018-01-13 18:31:02
0

Fi Çi 7 yeni bölüm tarihi belli oldu! Fi Çi 7 yeni bölüm fragmanı yayınlandı mı?

 Puhutv'nin fenomen dizisi Fi Çi'nin 7. bölüm tarihi resmen belli oldu. Son bölümde Duru ve Deniz'in öpüşme sahnesi damga vurmuş, Can Manay'ın bunu öğrenip ...

2018-01-13 18:24:01
0

Şırnak taki kazada ölen 9 Iraklı Ankara da toprağa verildi

 Iraklı Türkmenleri taşıyan otobüsün Şırnak'ta devrilmesi sonucunda hayatını kaybeden 9 kişi, gözyaşları arasında Ankara'daki Ortaköy Mezarlığı'na ...