2017-11-10 23:44:02
0

Fenerbahçe yıktı geçti! Büyük fark

 THY Euroleague'de Fenerbahçe Doğuş, deplasmanda Brose Bamberg'i 80-57 mağlup etti

2017-11-10 23:19:01
0

Yıldırım ABD ile ilişkileri ileri taşıyacağız

 Başbakan Yıldırım ABD'nin New York kentinde yaptığı açıklamada "ABD ile ilişkileri ileri taşıyacağız. ABD gezisi verimli geçti" dedi.

2017-11-10 23:14:01
0

Başbakan Yıldırım ABD'de soruları cevaplıyor

 Başbakan Yıldırım ABD'de soruları cevaplıyor

2017-11-10 22:41:02
0

Kadıköy’de silahlı kavga 2 ölü

 İstanbul’da Bostancı sahil yolunda iki grup arasında çıkan silahlı kavgada 2 kişi hayatını kaybetti.

2017-11-10 22:34:01
0

'Kızıl Soros' cezaevinden mesaj gönderdi

 'Kızıl Soros' lakaplı Osman Kavala, avukatları aracılığıyla cezaevinden gönderdiği mesajda, 'Adaletin er ya da geç tecelli ...

2017-11-10 22:24:01
0

Senegal Dünya Kupası biletini kaptı

 Güney Afrika'yı 2-0 yenen Senegal, Dünya Kupası bileti aldı.

2017-11-10 22:16:01
0

Karaköy'de araç tramvay durağına girdi!

 Karaköy'de bir aracın tramvay durağına girmesi nedeniyle her iki yöne tramvay seferleri yapılamıyor.

2017-11-10 22:09:01
0

Karaköy de araç tramvay durağına girdi! Seferler durdu

 Karaköy'de bir aracın tramvay durağına girmesi nedeniyle her iki yöne tramvay seferleri yapılamıyor.

2017-11-10 21:47:01
0

İstanbul’da 5 bin polisle ‘Yeditepe Huzur Uygulaması’

 İstanbul’un 39 ilçesinde 200 farklı noktada 5 bin polisin katılımıyla ‘Yeditepe Huzur Uygulaması’ yapıldı. Polis ekiplerinin uygulamasına polis ...

2017-11-10 21:15:01
0

Dışişleri Bakanı Çavuşoğlu Çin ile stratejik iş birliğimiz güçlü

 Dışişleri Bakanı Çavuşoğlu, Türkiye ve Çin arasındaki ilişkilerin son yıllarda oldukça yapıcı bir seviyeye ulaştığını belirterek, "Bizim stratejik ...

2017-11-10 21:13:01
0

Apple iPhone X ekranlarında sorun olduğunu kabul etti

 Apple şirketinin yeni iPhone X telefonunun dokunmatik ekranının soğuk havalarda kullanıcısının parmak hareketlerine tepki vermediğini kabul ettiği bildirildi.

2017-11-10 21:10:02
0

Gareth Bale şoku!

 Son dönemlerde sıklıkla sakatlanan Real Madrid'in Galli yıldızı Gareth Bale, bir kez daha sakatlandı.

2017-11-10 21:06:02
0

UEFA'dan tarihi ceza!

 UEFA, Guimares maçında kendi taraftarına tekme atan Marsilya'nın Fransız futbolcusu Patrice Evra'yı 30 Haziran 2018 tarihine kadar UEFA ...

2017-11-10 21:07:01
0

Çalık Kılıçdaroğlu 9-0’ı erken almak taraftarı

 AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Çalık, "Kemal Kılıçdaroğlu ikide bir 'Erken seçim yapalım.' diyor. Yenilen pehlivan güreşe doymazmış. Dolayısıyla ...

2017-11-10 21:04:01
0

Nazif Karaman'dan ODATV'nin yalanına belgeli yanıt

 Sabah Gazetesi Özel İstihbarat Şefi Nazif Karaman, hakkında ‘FETÖ şüphelisi’ olduğu iddiasını ortaya atan Oda TV'ye belgeli ...

2017-11-10 20:59:01
0

Tunus ta olağanüstü hal uzatıldı

 Tunus Cumhurbaşkanı Sibsi, ülkede uygulanmakta olan olağanüstü hali üç ay daha uzatma kararı aldı.

2017-11-10 20:56:02
0

Kulüp başkanına FETÖ'den zorla getirme kararı

 FETÖ/PDY, finans ayağına yönelik soruşturma kapsamında Denizlispor Başkanı Mustafa Üstek'in zorla getirilmesi için yazı yazılması ...

2017-11-10 20:54:03
0

Kerkük petrolü için ilk imzalar atıldı

 Irak Petrol Bakanı Cabbar Laibi, Bağdat ve Tahran'ın günde 30-60 bin varil Kerkük petrolünün İran'a sevkiyatını öngören ...

2017-11-10 20:49:01
0

FETÖ den HDP ye oy verin talimatı

 Kilis'te FETÖ/PDY davasında tutuksuz yargılanmasına karar verilen mali müşavir İ.B. örgütün kendilerine 2014 yerel seçimlerinde "HDP'ye oy verin" talimatı ...

2017-11-10 20:31:01
0

ORSAM Başkanı Şaban Kardaş serbest bırakıldı

 Ortadoğu Stratejik Araştırmalar Merkezi (ORSAM) Başkanı Şaban Kardaş'ın, geçen hafta sevk edildiği savcılıktaki sorgusunun ardından serbest ...

2017-11-10 20:28:04
0

ABD Dışişleri Bakanı Tillerson'dan Lübnan uyarısı

 ABD Dışişleri Bakanlığından yapılan yazılı açıklamada, Tillerson, ABD’nin Lübnan’ın egemenliği ve bağımsızlığını ...

2017-11-10 20:27:01
0

AK Parti Aydın İl Başkanlığına atama

 AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Ataş, Cumhurbaşkanı ve AK Parti Genel Başkanı Erdoğan ile yapılan istişare sonucu Aydın İl Başkanlığına Ertürk'ün ...

2017-11-10 20:18:45
0

Kemal Batmaz'ın kardeşi tutuklandı

 FETÖ 15 Temmuz 2016'daki darbe girişimini Akıncı Üssü'ndeki 143. Filo'da yönettiği belirtilen örgütün sözde ...

2017-11-10 20:17:01
0

Su faturasındaki rakamı görünce şok oldu!

 İzmir'in Tire ilçesindeki evine 54 günlük su kullanım  bedeli 448 bin 561 lira gelen Haşim Erburhan, "yanlış yazıldığını" iddia ettiği  faturanın ...

2017-11-10 20:08:01
0

İki aile arasında silahlı kavga! Yaralılar var

 Gaziantep'te akraba iki aile arasında kız isteme meselesi nedeniyle çıktığı iddia edilen silahlı kavgada 5 kişi yaralandı.

2017-11-10 20:06:02
0

Fransa'da alarm! Aracı yayaların üstüne sürdü

 Fransa'da yayaların üzerine araç sürüldü. Yaralılar var...

2017-11-10 20:01:01
0

Genç kız, annesini döven babasını öldürdü

 Bursa’da bir genç kız, annesini döven babasını tabancayla öldürdü.

2017-11-10 19:54:04
0

Putin ve Trump, Vietnam'da tokalaştı

 Vietnam'daki 25. Asya Pasifik Ekonomik İşbirliği (APEC) zirvesine katılan Rusya Devlet Başkanı Vladimir Putin ve ABD Başkanı Donald Trump birbiriyle ...

2017-11-10 19:45:01
0

Son dakika Fransa da yayaların üzerine araç sürüldü

 Fransa'da yayaların üzerine araç sürüldü. Yaralılar var

2017-11-10 19:10:03
0

MHP'li Başkan Türe partisinden istifa etti

 Mersin'de, Anamur İlçe Belediye Başkanı MHP'li Mehmet Türe, beraberindeki 7 meclis üyesiyle birlikte partisinden istifa ettiğini ...

2017-11-10 19:04:01
0

Gaziantep te iki aile arasında silahlı kavga! Yaralılar var

 Gaziantep'te akraba iki aile arasında kız isteme meselesi nedeniyle çıktığı iddia edilen silahlı kavgada 5 kişi yaralandı.

2017-11-10 19:03:01
0

Manisa’da jandarma karakolu hizmete açıldı

 Manisa’nın Yunusemre ilçesindeki Sabuncubeli mevkisinde kurulu jandarma karakolu yeniden hizmete açıldı.

2017-11-10 18:57:01
0

Cumhurbaşkanı Erdoğan dan 10 Kanuna onay

 Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, 10 Kanunu onayladı.

2017-11-10 18:55:01
0

Kemal Batmaz ın kardeşi tutuklandı

 Fetullahçı Terör Örgütü'nün (FETÖ) 15 Temmuz 2016'daki darbe girişimini Akıncı Üssü'ndeki 143. Filo'da yönettiği belirtilen örgütün sözde sivil ...

2017-11-10 18:51:01
0

Niğde de PTT soygunu!

 Niğde PTT Konaklı Şubesi'nden kimliği belirsiz bir şahsın  6 bin 400 lira alarak kaçtığı ileri sürüldü.

2017-11-10 18:48:02
0

Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan 10 kanuna onay!

 Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan 10 adet kanunu onayladı.

2017-11-10 18:38:02
0

ORSAM Başkanı serbest bırakıldı

 Ortadoğu Stratejik Araştırmalar Merkezi (ORSAM) Başkanı Şaban Kardaş'ın, geçen hafta sevk edildiği savcılıktaki sorgusunun ardından serbest ...

2017-11-10 18:33:01
0

Kalorifer kazanında boğazı kesilmiş erkek cesedi buldular

 Kayseri'de bir binanın kalorifer kazanında boğazı kesilmiş bir erkek cesedi bulundu.

2017-11-10 18:30:02
0

Baykal'ın sağlık durumu ile ilgili açıklama

 Rektör İbiş: Deniz Baykal'ın sağlığı olumlu yönde gelişiyor.

2017-11-10 18:31:01
0

Facebook un eski başkanından kullanıcılara uyarı

 Facebook'un eski başkanı Sean Parker, sosyal medyanın insan psikolojisinin zayıf noktalarını kullandığını belirterek, Çocuklarımızın beynine neler ...

2017-11-10 18:29:01
0

Deniz Baykal ın sağlık durumu hakkında son açıklama!

 Deniz Baykal'ın sağlığı olumlu yönde gelişiyor. Yazı yazabiliyor. Ailesini tanıyabiliyor.

2017-11-10 18:23:01
0

Ceyda Düvenci ayağını burktu

 Oyuncu Ceyda Düvenci talihsiz bir sakatlık yaşadı.

2017-11-10 18:14:02
0

Genç kız babasını öldürdü Şok sözler

 Babası Kemal K.’yi tabancayla ateş ederek öldüren 21 yaşındaki Dilara K. ifadesinde, "Sizi öldüreceğim, diye bağırınca korkutmak ...

2017-11-10 18:14:01
0

Denizde tomarla para bulmuş!

 Mahmut Tuncer'in kızı Gizem, yıllar önce denizin dibinde para bulduğunu açıkladı.

2017-11-10 18:13:01
0

AVM de yakalan DAEŞ li teröristler adliyeye sevk edildi

 İstanbul Bayrampaşa'da geçtiğimiz Cumhuriyet Bayramı'ndan bir gün önce bir AVM içerisinde bomba ve bomba düzenekleriyle, canlı bomba yelekleri ve silahların ...

2017-11-10 18:10:02
0

Başbakan Yıldırım'dan Cumhuriyet gazetesine dava

 Başbakan, Cumhuriyet gazetesinde ve internet sitesinde yayımlanan haberlerle kişilik haklarına saldırıda bulunulduğu gerekçesiyle 500 bin liralık manevi ...

2017-11-10 18:06:01
0

AVM'de bombayla yakalanan DAEŞ'liler tutuklandı

 İstanbul Bayrampaşa'da AVM'de bombayla yakalanan 4 terör örgütü DEAŞ zanlısı tutuklandı. Olayla ilgili olarak zanlılardan 2'si ...

2017-11-10 18:05:01
0

Son dakika Başbakan Yıldırım dan Cumhuriyet gazetesine dava

 Başbakan Yıldırım ile oğulları, Cumhuriyet gazetesinde ve internet sitesinde yayımlanan haberlerle kişilik haklarına saldırıda bulunulduğu gerekçesiyle ...

2017-11-10 17:54:02
0

Trump görmesin diye evsizler sokaklardan toplandı

 Donald Trump'ın kızı Ivanka Trump'ın Hindistan'a yapacağı ziyaret öncesinde Haydarabad kentinde bulunan evsizler toplanarak rehabilitasyon ...

2017-11-10 17:53:01
0

ÖSYM, Yükseköğretim Kurumları Sınavı başvuru tarihlerini açıkladı!

 ÖSYM tarafından, "2018 Yılı Sınav ve Sonuç Açıklama Takvimi" duyuruldu. Buna göre, 23-24 Haziran 2018'de yapılacak Yükseköğretim Kurumları Sınavı ...