2018-01-09 23:56:02
0

Gaziantepspor'dan Cenk Tosun yalanlaması

 Gaziantepspor, eski oyuncuları Cenk Tosun'un kırmızı-siyahlı kulübe 4 milyon lira bağış yaptığına yönelik iddiaların gerçeği ...

2018-01-09 23:52:03
0

Pozantı'da yük treni devrildi

 Adana'nın Pozantı ilçesinde kömür yüklü tren devrildi. Kazada, yaralanan ya da ölen olmazken, Pozantı-Adana-Ulukışla ...

2018-01-09 23:26:02
0

İzmir'de deprem

 Edinilen bilgiye göre göre, saat 23:12'de merkezi Ege Denizi olan 3,7 büyüklüğünde bir deprem meydana geldi. Deprem İzmir ve ...

2018-01-09 23:14:01
0

İngiliz Bakan'dan çok ilginç PYD açıklamaları!

 İngiltere Parlamentosu'nda İşçi Partili Gapes, İngiliz Bakan'ı PYD sorularıyla fena halde sıkıştırdı. Bakan'ın cevapları ...

2018-01-09 23:01:02
0

PETKİM den hisse devri

 Petkim Petrokimya Holding AŞ (PETKİM) tarafından, SOCAR Türkiye Enerji AŞ (STEAŞ) ile Rafineri Holding AŞ hisselerine ilişkin hisse satış ve devir ...

2018-01-09 22:52:02
0

Beşiktaş'a kötü sürpriz!

 Beşiktaş Sompo Japan, FIBA Şampiyonlar Ligi D Grubu 10. haftasında bu akşam Polonya'nın Stelmet takımıyla deplasmanda karşı karşıya gelecek.

2018-01-09 22:41:01
0

Cumhurbaşkanı Erdoğan dan Vida espirisi

 Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve Hırvatistan Cumhurbaşkanı Kitaroviç ortak açıklama yaptı. Basın toplantısı sonrasında Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın ...

2018-01-09 22:38:02
0

Beyaz Saray duyurdu! Trump'tan Davos kararı

 Beyaz Saray, ABD Başkanı Donald Trump'ın önümüzdeki günlerde İsviçre'nin Davos kentinde yapılacak Dünya Ekonomik ...

2018-01-09 22:36:02
0

Aslan ilk galibiyetini aldı

 2018 CEV Şampiyonlar Ligi'nde mücadale eden Galatasaray Bayan Voleybol Takımı, D Grubu ikinci maçında Rusya ekibi Dinamo Moskova ile deplasmanda ...

2018-01-09 22:25:01
0

Bakan Arslan tarih verdi! Banliyö hatlarının açılışı

 Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Ahmet Arslan, "Yüksek hızlı trenlerimiz Ankara'dan kalkıp Haydarpaşa'ya kadar veya Halkalı'ya kadar gidebilecek ...

2018-01-09 22:24:01
0

Trump, Davos taki Dünya Ekonomik Forumu na katılacak

 Beyaz Saray Sözcüsü Sarah Sanders, ABD Başkanı  Donald Trump'ın 23-26 Ocak tarihinde İsviçre'nin Davos kentinde yapılacak Dünya  Ekonomik Forumu'na ...

2018-01-09 22:23:01
0

Hastane önündeki kavgaya polis müdahalesi

 Sultanbeyli Devlet Hastanesi Acil Servisi önünde iki  grup arasında çıkan kavgaya polis müdahale etti.

2018-01-09 22:18:01
0

Yunanistan'da bakanlık binası basıldı

 Grev hakkıyla ilgili yasa tasarısını protesto eden göstericiler, Çalışma Bakanı Ahçioglou'nun odasını işgal etti.

2018-01-09 22:06:03
0

Hasip Kaplan Hiçbir Türk göz dikmesin

 Şırnak eski Milletvekili Hasip Kaplan, HDP Genel Başkanlığı konusunda ırkçı bir tweet attı. Kaplan'ın provokasyon kokan tweeti tepki çekti.

2018-01-09 22:04:02
0

Bir ülkede daha düğmeye bastılar!

 Tunus'un bazı kentlerinde yeni fiyat artışlarına tepki amacıyla gösteriler yapıldı. Gösterilerde çok sayıda kişi gözaltına alındı.

2018-01-09 22:00:02
0

Ünal Aysal GSaray'ı ben batırmadım

 Galatasaray'ın eski başkanlarından Ünal Aysal, yaklaşan seçim ve kulübün son durumuyla ilgili açıklamalarda bulundu.

2018-01-09 21:57:02
0

Çanakkale Boğazı’nda rahatsızlanan Rus askerine TSK’dan yardım eli

 Türk Silahlı Kuvvetleri (TSK), Rus Deniz Kuvvetlerine ait bir geminin Çanakkale Boğazı’ndan geçtiği sırada rahatsızlanan personelinin tahliye edilerek ...

2018-01-09 21:48:08
0

California'da sel 5 ölü

 ABD'nin Kaliforniya eyaletinde şiddetli yağışların yol açtığı sel sonucu 5 kişi hayatını kaybetti.

2018-01-09 21:48:02
0

Merakla bekleniyordu! Baştan aşağı yenilendi

 Sınıfının en geniş ve en ferah yaşam alanına sahip Honda Jazz yenilendi.

2018-01-09 21:44:03
0

Jandarmadan altın dolandırıcılarına operasyon

 Zonguldak’ın Çaycuma İlçesi’nde jandarmanın piyasaya sahte altın sürmeye çalışan şebekeye yönelik düzenlediği ...

2018-01-09 21:33:02
0

Yunanistan da göstericiler Çalışma Bakanlığını işgal etti

 Yunanistan'ın başkenti Atina'da grev haklarına ilişkin yasa tasarısını protesto eden göstericiler, Çalışma Bakanlığı binasını işgal ederek Bakan Efi ...

2018-01-09 21:26:02
0

Rus Deniz Kuvvetleri gemisi TSK'dan yardım istedi

 Rus Deniz Kuvvetlerine ait bir lojistik destek gemisinin Çanakkale Boğazından geçişi sırasında rahatsızlanan bir personeli için yardım ...

2018-01-09 21:20:01
0

Son darbe ağır oldu! 107 terörist öldürüldü

 Nijerya ordusu tarafından yürütülen operasyonlarda 107 Boko Haram militanı öldürüldü.

2018-01-09 21:21:02
0

Tunceli de PKK ya ait bir sığınak ve patlayıcı ele geçirildi

 Tunceli'de güvenlik güçlerinin terör örgütü PKK'ya yönelik düzenlediği operasyonda teröristlerin kullandığı 1 sığınak, 1 kilogram patlayıcı ve çok ...

2018-01-09 21:19:01
0

California da sel 5 ölü

 ABD'nin Kaliforniya eyaletinde şiddetli yağışların yol açtığı sel sonucu 5 kişi hayatını kaybetti.

2018-01-09 21:15:02
0

Irak Başbakanı İbadi den flaş Türkiye açıklaması

 Irak Başbakanı Haydar el-İbadi, Türkiye ile ticaret, sınır kontrolleri ve petrol sevkiyatı konularında gelişen "büyük iş birliğinin" sürmesini ...

2018-01-09 21:11:02
0

Bursa da 60 sanıklı FETÖ/PDY davası başladı

 Bursa'da, FETÖ/PDY soruşturması kapsamında, Bursa eski Valisi Şahabettin Harput'un da aralarında bulunduğu 26'sı tutuklu 60 sanığın yargılanmasına devam ...

2018-01-09 20:53:02
0

8 yaşındaki kız çocuğunu öpen bisikletli tacizci yakalandı

 Antalya'da 2 kız çocuğunu taciz ettiği iddia edilen şüpheli tutuklandı.

2018-01-09 20:52:01
0

Galatasaray'dan Arda Turan-Başakşehir açıklaması

 Galatasaray Başkan Yardımcısı Nasuhi Sezgin, Arda Turan'ın Başakşehir'e transfer olma ihtimaliyle ilgili konuştu, "Arda Galatasaray'a ...

2018-01-09 20:51:02
0

Japon astronot Norishige Kanai  9 cm uzadı

 Japon astronot Norishige Kanai, uzayda 9 cm uzadığını açıkladı.

2018-01-09 20:48:02
0

İbadi'den Türkiye açıklaması

 Irak Başbakanı Haydar el-İbadi, Türkiye ile ticaret, sınır kontrolleri ve petrol sevkiyatı konularında gelişen "büyük iş birliğinin" ...

2018-01-09 20:45:01
0

Beton pompası uçurumdan yuvarlandı 1 ölü

 Antalya’da kontrolden çıkan beton pompasının uçurumdan yuvarlanması sonucu meydana gelen kazada 1 kişi hayatını kaybetti.

2018-01-09 20:29:01
0

Bursa da surların dibinde korkunç cinayet

 Tartıştığı arkadaşının boğazını bıçakla kesen zanlı, vatandaşlar tarafından linç edilmek istendi, sonrasında polis tarafından gözaltına alındı

2018-01-09 20:27:01
0

107 Boko Haram militanı öldürüldü

 Nijerya ordusu tarafından yürütülen operasyonlarda 107 Boko Haram militanı öldürüldü.

2018-01-09 20:25:01
0

Başsavcı, FETÖ itirafçısı 4 iş adamı için tutuklama talebinde bulundu

 BURSA'da, FETÖ/PDY soruşturması kapsamında, Bursa eski Valisi Şahabettin Harput'un da aralarında bulunduğu 26'sı tutuklu 60 sanığın yargılanmasına devam ...

2018-01-09 20:22:01
0

Erdoğan-Kitaroviç'ten ortak basın toplantısı

 Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve Hırvatistan Cumhurbaşkanı Kitaroviç Ankara'da ortak basın toplantısı düzenliyor...

2018-01-09 20:19:01
0

Cumhurbaşkanı Erdoğan dan flaş açıklamalar

 Cumhurbaşkanı Erdoğan, Hırvat mevkidaşı ile ortak açıklama yapıyor.

2018-01-09 20:10:04
0

Avrupa'da bunu tartışıyorlar Camileri yakalım!

 Hollanda'da 21 Mart'ta yapılacak yerel seçimler öncesi ülkedeki camiler en önemli propaganda malzemesi haline geldi.

2018-01-09 20:00:01
0

Beşiktaş hazırlık maçında geriden geldi!

 Beşiktaş, Antalya'daki hazırlık maçında Hollanda ekibi Den Haag ile 2-0 geriye düştüğü karşılaşmanın 2. yarısında attığı ...

2018-01-09 20:01:01
0

Anjio olan hastaya stent takmayı unuttular iddiası

 DİYARBAKIR Dicle Üniversitesi Kardiyoloji bölümünde anjiyo olan Zülküf Doğanoğlu'nun (84) oğlu Vedat Doğanoğlu, anjiyo işleminden 3.5 saat sonra ...

2018-01-09 19:57:02
0

Rusya ve İran ın büyükelçileri Dışişleri ne çağrıldı

 Rusya ve İran'ın büyükelçileri Dışişleri'ne çağrıldı

2018-01-09 19:54:02
0

Rusya ve İran Büyükelçileri Dışişleri'ne çağrıldı

 Esed rejiminin İdlib ihlalinin ardından Rusya ve İran Büyükelçileri Dışişleri'ne çağrıldı

2018-01-09 19:52:02
0

Al Jazeera'nın Yemen'deki ofisi kapatıldı

 Katar merkezli Al Jazeera televizyonunun Yemen'in güneybatısında yer alan Taiz kentindeki ofisi kapatıldı.

2018-01-09 19:51:02
0

Dolara petrol ateşi Ne kadar oldu

 Yeni yılda küresel piyasalarda artan risk iştahıyla gerileyen dolar, petrol fiyatlarındaki yükselmenin ardından yeniden 3.77 liranın üzerine çıktı, Borsa ...

2018-01-09 19:51:01
0

Pakistan da polis aracına saldırı 7 ölü

 Pakistan'ın Belucistan eyaletinin başkenti Ketta'da  polis aracına düzenlenen intihar saldırısında 5'i polis 7 kişi hayatını kaybetti.

2018-01-09 19:49:01
0

Jandarmadan uyuşturucu satıcılarına darbe

 Jandarma  ekiplerince, 2017'de düzenlenen operasyonlarda 109 ton 279 kilo 2 gram uyuşturucu  madde, 15 milyon 839 bin 404 kök kenevir bitkisi ve 554 bin 272 adet ...

2018-01-09 19:45:01
0

ABD de toplantı esnasında öğretmene kelepçe

 Louisiana eyaletinde bir okulda görev yapan Hargrave, okul yönetiminin toplantısı  esnasında maaşlar hakkında sorularını artırınca polis tarafından zorla ...

2018-01-09 19:31:01
0

İdo sevgilisi Yasemin Şefkatli ye aşkını böyle ilan etti

 İbrahim Tatlıses’in oğlu İdo, sevgilisi Yasemin Şefkatli’ye aşkını bu sözlerle ilan etti...

2018-01-09 19:27:01
0

Fatih te sahte içki operasyonu

 Üç adrese düzenlenen  operasyonda, bin şişe sahte içki, 10 bin boş şişe, yarım ton metil alkol ve çok  sayıda sahte bandrol ele geçirildi, iki kişi ...

2018-01-09 19:25:01
0

İsrail den bomba açıklama! İran da

 İsrail istihbarat servisi MOSSAD Başkanı Yossi Cohen, İsrail'in İran'da "kulağı ve gözü" olduğunu söyledi.