2017-01-09 23:58:01
0

Bursa Valiliği nden tatil açıklaması

 Bursa Valiliği, il merkezindeki okulların yarın tatil olduğu yönündeki haberlerin "asılsız" olduğunu ve eğitime devam edileceğini bildirdi.

2017-01-09 23:57:01
0

AK Parti den Celal Kılıçdaroğlu açıklaması

 CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu’nun kardeşi Celal Kılıçdaroğlu'nun 'AK Parti'ye üye olduğu' yönündeki haberlere AK Parti'den yazılı açıklama ...

2017-01-09 23:55:01
0

Cumhurbaşkanı Erdoğan dan kanun onayı

 Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın onayladığı Sınai  Mülkiyet Kanunu'na göre, patent hakkı, koruma süresinin dolması, patent sahibinin  patent ...

2017-01-09 23:49:02
0

Yedi metre yükseklikten betona çakıldı

 Atatürk Havalimanı'nda 2 katlı merdivenden aşağı düşen Polonyalı bir yolcu ağır şekilde yaralandı.

2017-01-09 23:49:02
0

Büyükelçi Karlov’un adı hayatını kaybettiği sergi salonuna verildi

 Çankaya Belediyesi, silahlı terör saldırısı sonucu öldürülen Rusya Federasyonu Ankara Büyükelçisi Andrey Karlovun adını hayatını kaybettiği sergi ...

2017-01-09 23:40:02
0

Merkel'den acımasız karar Hızlandırın

 Almanya Başbakanı Merkel iltica başvurusu reddedilen sığınmacıların ülkelerine iade sürecinin hızlandırılmasını istedi.

2017-01-09 23:36:05
0

Rusya iddiası ABD'yi karıştırdı

 CIA Başkanı Brennan, Rusya'nın ABD'deki başkanlık seçimlerine müdahale ettiği iddialarına dair istihbarat raporlarına tepki gösteren ...

2017-01-09 23:35:02
0

Zygmunt Bauman hayatını kaybetti

 Modernizm, totalitarizm ve postmodernizm üzerine yaptığı çalışmalarla bilinen 91 yaşındaki Polonyalı sosyolog ve felsefeci Zygmunt Bauman yaşamını yitirdi.

2017-01-09 23:32:07
0

Danimarka'da 6 kişi evde ölü bulundu

 Danimarka'nın Jutlan yarımadasında Randers kentine bağlı Ulstrup kasabasındaki bir evde, 4'ü çocuk olmak üzere 6 kişi ölü ...

2017-01-09 23:29:02
0

Cumhurbaşkanı Erdoğan dan kanun onayı

 Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Türk Patent Enstitüsünün adı Türk Patent ve Marka Kurumu olarak değiştiren kanunu onayladı. İşte onaylanan kanunun ...

2017-01-09 23:17:01
0

Suriyelilere ülkenize dönün çağrısı

 Lübnan'da Suriyeli mültecilerin ülkelerine geri dönmeleri içim çalışma başlatıldığı öğrenildi

2017-01-09 23:13:04
0

Pakistan'da denizaltıdan füze denemesi

 Pakistan, ilk kez denizaltıdan güdümlü füze denemesinde bulundu.

2017-01-09 23:13:03
0

Yunanistan'da Rus diplomat ölü bulundu

 Rusya’nın Atina Büyükelçiliği’nde görev yapan bir üst düzey memur evinde ölü olarak bulundu.

2017-01-09 23:13:02
0

KPSS 2016/2 yerleştirme sonuçları açıklandı

 KPSS-2016/2 Kamu Personel Seçme Sınavı adaylarının tercih sonuçları açıklandı.

2017-01-09 23:10:07
0

Bursa Valiliği'nden 'Kar tatili' açıklaması

 Bursa Valiliğinden yapılan açıklamada, '10 Ocak Salı günü itibarıyla il merkezinde bulunan anaokullar, ilk ve ortaokullar ile liselerde ...

2017-01-09 23:06:04
0

CHP'li vekilden yeni anayasa hakkında ağır tehdit

 Bakan Bozdağ'ın 'Atatürk anayasasına geri dönüyoruz' ifadesi üzerine söz alan CHP'li Engin Altay, 'iç ...

2017-01-09 23:06:02
0

Galatasaray'ın maçında skandal!

 Galatasaray Suudi Arabistan'da maçtan 3-1 mağlup ayrıldı. Maçın oynandığı Prince Mohammed Bin Fahd Bin Abdulaziz Stadı'ndaki detay ...

2017-01-09 23:03:02
0

Başbakan Yıldırım TBMM de konuşuyor

 Başbakan Binali Yıldırım, TBMM Genel Kurulu'nda konuşma yapıyor.

2017-01-09 22:56:02
0

‘2016’nın en güzel golü’ ödülü Malezyalı Subri’nin

 FIFA'nın düzenlediği '2016 Yılının Güzel Golü' ödülünü (Puskas Award) Malezyalı futbolcu Mohd Faiz Subri kazandı.

2017-01-09 22:54:03
0

Zygmunt Bauman hayatını kaybetti

 Polonyalı sosyolog ve felsefeci Zygmunt Bauman 91 yaşında yaşamını yitirdi.

2017-01-09 22:54:02
0

Başbakan Yıldırım TBMM'de konuşuyor

 Başbakan Binali Yıldırım, TBMM Genel Kurulu'nda konuşma yapıyor.

2017-01-09 22:53:02
0

Başbakan Yıldırım konuşuyor

 Başbakan Binali Yıldırım, TBMM'de konuşma yapıyor...

2017-01-09 22:44:01
0

CHP'li milletvekili HDP sıralarında

 Meclis'te anayasa değişikliğine yönelik görüşmeler sürerken, CHP'li milletvekili Aykut Erdoğdu'nun HDP'li ...

2017-01-09 22:43:02
0

Manisa da PKK/KCK operasyonu

 Manisa'nın Salihli ilçesinde PKK/KCK'ya yönelik düzenlenen operasyonda gözaltına alınan 13 kişiden aralarında HPD İl Eş Başkanı Ahmet Ertaş'ın da ...

2017-01-09 22:38:01
0

15 yaşındaki Filistinli kıza 18 ay hapis cezası

 İsrail mahkemesinin, bıçaklı saldırı girişiminde bulunduğunu öne sürdüğü Tesnim el-Halebi adlı 15 yaşındaki Filistinli kız ...

2017-01-09 22:31:01
0

GSaray a transferi resmen açıklandı! Oyuncudan açıklamalar

 PAOK, Galatasaray ile Garry Rodriguez için yaptıkları görüşmelerin noktalandığını ve transferin bittiğini açıkladı, 26 yaşındaki oyuncuya teşekkür etti.

2017-01-09 22:31:01
0

CIA Başkanından Donald Trump a tepki

 ABD'nni başkanlık seçimini kazanan Donald Trump'ın CIA hakkındaki yorumlarına tepki geldi

2017-01-09 22:29:02
0

Güney Afrika Devlet Başkanından İsrail e gitmeyin çağrısı

 Güney Afrika Devlet Başkanı Zuma, "Filistin halkları ile dayanışmamızın bir göstergesi olarak İsrail'i ziyaret etmeyin." dedi

2017-01-09 22:25:02
0

Bursa ve Balıkesir i Çanakkale ye bağlayan karayolu kapandı

 Yoğun kar yağışı nedeniyle görüş mesafesinin düşmesi ve zeminin karla kaplanması nedeniyle Bursa ile Balıkesir'i Çanakkale'ye bağlayan karayolunun, ...

2017-01-09 22:23:02
0

Adalet Bakanı Bozdağ Siz Atatürk ün anayasasına karşı çıkıyorsunuz

 Adalet Bakanı Bekir Bozdağ, TBMM'de anayasa değişikliği görüşmelerinde hükümet adına konuştu.

2017-01-09 22:20:02
0

Üst düzey Rus diplomat evinde ölü bulundu!

 Rusya’nın Atina Büyükelçiliği’nde görevli Andrei Malanin evinde ölü olarak bulundu.

2017-01-09 22:21:02
0

Rus diplomat Atina da ölü bulundu

 Rusya’nın Atina Büyükelçiliği’nde görev yapan bir üst  düzey memur evinde ölü olarak bulundu.

2017-01-09 22:11:03
0

Rus diplomat evinde ölü bulundu

 Rusya’nın Atina Büyükelçiliği’nde görevli Malanin evinde ölü olarak bulundu

2017-01-09 22:11:02
0

İzmir şehitlerinin isimleri yaşayacak

 İzmir Adliyesi'ne yapılan saldırıda şehit olan polis Fethi Sekin'in adı şehit olduğu caddeye ve Bayraklı'da yeni yapılan bir parka verildi. Adliye ...

2017-01-09 22:08:02
0

İstanbul Valiliği'nden TIR açıklaması

 İstanbul Valiliği, bu akşam saat 21:00'den itibaren zincir takılı TIR'ların geçişine izin verildiğini açıkladı.

2017-01-09 22:09:01
0

Irak ve Türkiye arasında enerji işbirliği

 Irak ile Türkiye arasında gerçekleşen görüşmeler neticesinde iki ülke arasında enerji işbirliğinin artırılacağı açıklandı

2017-01-09 21:57:02
0

Son Dakika İstanbul Valiliği nden tır açıklaması

 İstanbul Valiliği, saat 21.00 itibarıyla gıda ve sağlık malzemesi taşıyanlar öncelikli olmak üzere zincir takan tırların geçişine izin verildiğini ...

2017-01-09 21:55:01
0

ABD özel kuvvetlerinden DEAŞ kampına operasyon

 ABD özel kuvvetlerinde görevli Albay Davis, "Deyr ez-Zor yakınlarında bir operasyon olduğunu teyit edebilirim. DEAŞ liderlerine yönelik bir ...

2017-01-09 21:54:02
0

Dünyada yılın en iyi fubolcusu belli oldu

 FIFA Yılın En İyi Oyuncusu ödülü Cristiano Ronaldo'nun oldu.

2017-01-09 21:44:02
0

THY 121 seferi iptal etti

 İstanbul'da etkisini gösteren yoğun kar yağışı hava ulaşımını olumsuz etkilerken, Türk Hava Yolları yarın yapmayı planladığı 121 seferini ...

2017-01-09 21:43:01
0

ABD den İran a uyarı ateşi

 Amerika Deniz Kuvvetleri, İran İslam Cumhuriyet Muhafızları deniz gücüne uyarı yapmasına rağmen irtibat sağlamayınca 3 kez uyarı atışı yapıldığını ...

2017-01-09 21:42:01
0

FETÖ ye bağlı şirketler, 15 Temmuz öncesi iflas ertelemeye gitmiş

 Denizli Valisi Ahmet Altıparmak, Fetullahçı Terör Örgütü'ne bağlı (FETÖ) olan bazı şirketlerin 15 Temmuz öncesi hızlı bir şekilde iflas ertelemeye ...

2017-01-09 21:41:01
0

THY yarın yapılması planlanan 121 seferini iptal etti

 İstanbul'da etkisini gösteren yoğun kar yağışı hava ulaşımını olumsuz etkilerken, Türk Hava Yolları yarın yapmayı planladığı 121 seferini iptal ...

2017-01-09 21:36:02
0

FETÖ'den şeytani yöntem! 15 Temmuz öncesi

 Denizli Valisi Ahmet Altıparmak, Fetullahçı Terör Örgütü'ne bağlı (FETÖ) olan bazı şirketlerin 15 Temmuz öncesi hızlı ...

2017-01-09 21:36:02
0

FIFA 2016 ödülleri sahiplerini buluyor / CANLI

 İsviçre'nin Zürich kentinde düzenlenen törende FIFA FIFPro 2016 yılının en iyileri açıklanıyor... Ödül törenini Alman televizyon spikeri Marco Schreyl ile ...

2017-01-09 21:33:02
0

Anayasa değişikliğinde usul tartışması

 Anayasa değişiklik teklifi TBMM Genel Kurulunda görüşülmeye başlandı

2017-01-09 21:33:02
0

İngiliz hastaların hastanedeki ölüm sebebi şaşırttı

 The Sun gazetesi, ülkedeki hastane ve bakımevlerinde günde en az 2 kişinin açlık ve susuzluktan öldüğünü öne sürdü.

2017-01-09 21:26:02
0

Arabistan'da GSaray'a soğuk duş!

 Spor Toto Süper Lig'de ikinci yarıya hazırlanan Galatasaray, Suudi Arabistan'da El İttifak ile karşılaştı.

2017-01-09 21:27:01
0

ABD Kampı basıp birçok militanı öldürdük!

 ABD, Suriye’nin Deyr ez-Zor kenti yakınlarında DEAŞ örgütüne ait bir kampı basıp birçok militanı öldürdüğü bildirildi.

2017-01-09 21:26:02
0

Ettifaq 3-1 Galatasaray

 Suudi Arabistan takımı Ettifaq ile hazırlık karşılaşması oynayan Galatasaray sahadan 3-1 mağlup ayrıldı.