2017-09-09 23:50:02
0

Messi'den resital Barça'dan gol şov

 Barcelona, Lionel Messi'nin hat-trick yaptığı derbide Espanyol'u 5-0 mağlup etti.

2017-09-09 23:38:02
0

Stoke, ManU'yu durdurdu!

 İngiltere Premier Lig'in lideri Manchester United, konuk olduğu Stoke City ile 2-2 berabere kaldı.

2017-09-09 23:34:02
0

Teröristler, AK Partili ismin dayısnı katletti

 Siirt'te bir grup bölücü terör örgütü mensubu, AK Parti İl Genel Meclis Üyesi Sadık Adıgüzel'in dayısı eski ...

2017-09-09 23:30:02
0

Bayern neye uğradığını şaşırdı

 Almanya Bundesliga'nın 3. hafta karşılaşmasında Hoffenheim, konuk ettiği son şampiyon Bayern Münih’i 2-0 mağlup etti.

2017-09-09 23:18:01
0

Oğlunu kaçırmak isteyen PKK lı teröristlerce öldürüldü

 SİİRT merkeze bağlı Kemerli Köyü'nü basan PKK'lı teröristler, kaçırmak istedikleri Ahmet Aslan'ı kurtarmak isteyen babası 65 yaşındaki Mehmet Salih ...

2017-09-09 23:17:02
0

Munzur Çayı nda Şişme yatak ile can kurtardı!

 Tunceli'de Munzur Çayı’na uçan otomobildeki 5 kişi, vatandaşlar ve AFAD ekipleri tarafından kurtarıldı. Yaralılar kaza yerinde bulunan bir kişinin ...

2017-09-09 23:14:02
0

ABD'de binlerce kişi Irma Kasırgası'na ateş açacak

 ABD’nin Florida eyaleti tarihindeki en büyük kasırgalardan birine hazırlanırken, bireysel silahlanmayı savunan onbinlerce Amerikalı kasırgaya ...

2017-09-09 23:04:04
0

Bolu'da iki ayrı kaza; 6 yaralı

 Bolu’da meydana gelen 2 ayrı trafik kazasında 6 kişi yaralandı.

2017-09-09 22:57:01
0

Elazığ da feci kaza 7 yaralı

 Elazığ'da otomobil ile minibüsün çarpıştığı kazada faciadan dönüldü. Kazada minibüs alt geçidin üstünde askıda kalırken, 7 kişi yaralandı.

2017-09-09 22:50:01
0

Kocaman Fenerbahçe tarihine geçecek

 Fenerbahçe Teknik Direktörü Aykut Kocaman, Medipol Başakşehir maçının ardından konuşulacak ifadeler kullandı.

2017-09-09 22:39:01
0

Çoban uçurumda erkek cesedi buldu

 Denizli'nin Merkezefendi ilçesinde yaklaşık 30 metrelik uçurumda, kimliği henüz belirlenemeyen bir erkek cesedi bulundu.

2017-09-09 22:28:02
0

Yunanistan'a sığınma talebi bine yaklaştı

 FETÖ darbe girişiminin ardından Yunanistan'a kaçarak sığınma talebinde bulunan Türk vatandaşlarının sayısı 995'e ulaştı

2017-09-09 22:26:02
0

Kadıköy'de Volkan Demirel protestosu!

 Fenerbahçe'nin kalecisi Volkan Demirel, Başakşehir karşısında 2-0 geriye düşüldükten sonra sarı lacivertli taraftarların ıslıklı ...

2017-09-09 22:25:01
0

Malezya Büyükelçisi dünyanın en büyük meyvesini kesti

 Türkiye Malezya Büyükelçisi Dato Abdul Razak Abdul 18 kiloya ulaşan ağırlığı ile dünyanın en büyük meyvesi olarak bilinen ‘Jackfruit’ meyvesini ...

2017-09-09 22:13:01
0

Hollanda şokta! 178 gündür hükümet kurulamadı

 Hollanda'da, 15 Mart 2017 tarihinde yapılan genel  seçimlerin üzerinden 178 gün geçmesine rağmen hükümet kurulamadı.

2017-09-09 22:10:04
0

ABD'den Arakan açıklaması 'Endişeliyiz'

 ABD Dışişleri Bakanlığı, Bangladeş'e sığınan yaklaşık 270 bin Arakanlının durumuyla ilgili endişelendiklerini bildirdi.

2017-09-09 22:08:02
0

Alanya siftah yaptı! Konya'ya evinde darbe

 Süper Lig'in 4. haftasında Aytemiz Alanyaspor, deplasmanda Atiker Konyaspor'u 2-0 mağlup etti.

2017-09-09 22:08:02
0

Yan hakem ofsayt dedi, Fırat Aydınus golü verdi

 Sarı-lacivertliler, Başakşehir karşısında 2-0 geriye düştüğü maçta 79. dakikada 2-2'lik beraberliği yakaladı.

2017-09-09 22:09:01
0

Başkent te ahır çöktü, hayvanlar göçük altında mahsur kaldı

 Ankara’da bir ahırın çatısının çökmesi sonucu göçük altında mahsur kalan büyükbaş hayvanlar, itfaiye ekiplerinin müdahalesi sonucu kurtarıldı.

2017-09-09 22:04:03
0

16 ilde operasyon! Çok sayıda gözaltı

 Antalya merkezli 16 ilde, Fetullahçı Terör Örgütü/Paralel Devlet Yapılanması'na (FETÖ/PDY) yönelik soruşturma kapsamında ...

2017-09-09 21:54:02
0

Galatasaray'da Feghouli Antalya kafilesinde

 Süper Lig'in 4. haftasında Antalyaspor'a konuk olacak Galatasaray, Antalya'ya gitti.

2017-09-09 21:47:02
0

Tapu dairesine rüşvet operasyonu

 İstanbul Esenyurt Tapu Dairesi'nde, kurdukları rüşvet çarkıyla rüşvetsiz iş yapmayan ve günlük rüşvet gelirleri 25 bin lirayı bulan 3'ü müdür ...

2017-09-09 21:36:04
0

Kılıçdaroğlu 2035 hedefini açıkladı

 Kemal Kılıçdaroğlu, CHP'nin iktidar olması halinde Türkiye'nin dünyada ilk 20'ye gireceğini söyledi.

2017-09-09 21:36:02
0

Birliğe saldıran PKK'ya ağır darbe

 Çukurca'da 5. Hudut Birliği sorumluluk alanına PKK'lı teröristlerce saldırı düzenlendi. Saldırıya anında cevap veren TSK, 3 ...

2017-09-09 21:32:03
0

WhatssApp'a iki yeni özellik daha eklendi

 WhatsApp'a bugün itibarıyla iki adet yeni özellik daha kazandırıldı.

2017-09-09 21:31:01
0

Gaziler için iyi haber! Tedaviye erişimleri kolaylaştırıldı

 Sağlık Uygulama Tebliği'nde (STU) yapılan değişiklikle  gazilerin ortez ve protez bedelleri herhangi bir kısıtlamaya tabi olmaksızın  Sosyal Güvenlik ...

2017-09-09 21:18:03
0

Kazakistan'da çok kritik görüşme

 Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, İran Cumhurbaşkanı Hasan Ruhani ile bir araya geldi.

2017-09-09 21:16:03
0

Kadıköy'de çirkin olay! Bir anda yerde kaldı

 Fenerbahçe - Medipol Başakşehir maçında, sarı-lacivertli kulüpte bir dönem forma giyen Volkan Babacan'a tribünden pet şişe ...

2017-09-09 21:15:01
0

Uluslararası Af Örgütü razaletin fotoğraflarını yayınladı

 Uluslararası Af Örgütü, Myanmar ordusunun sınır hattına yerleştirdiği iddia edilen kara mayınlarının fotoğraflarını yayınladı. Sınır hattında son ...

2017-09-09 20:57:01
0

ABD Dışişleri Bakanlığı ndan Arakan açıklaması

 ABD Dışişleri Bakanlığı, Bangladeş'e sığınan  yaklaşık 270 bin Arakanlı Müslümanın durumuyla ilgili endişelendiklerini ve bu  kişilere insani ...

2017-09-09 20:54:03
0

Akdağ'dan flaş 'PKK' açıklaması

 Başbakan Yardımcısı Akdağ, Hizmet İçi Eğitim Enstitüsünde düzenlenen, Aziziye 4. Olağan İlçe Kongresi'ne katıldı.

2017-09-09 20:44:03
0

CHP ve HDP'li vekiller buluştu

 Adana'da İnsan Hakları Derneği (İHD) Eş Başkanı Eren Keskin, CHP Rize Milletvekili Mehmet Bekaroğlu, HDP Adana Milletvekili Meral Danış Beştaş, panelde ...

2017-09-09 20:43:01
0

Florida da kırmızı alarm! 7 milyon kişiye tahliye

 Atlantik Okyanusu'nda bulunan ada ülkelerinden geçerek Florida'ya  doğru ilerleyen Irma kasırgasının şiddetinin üçüncü kategoriye (yaklaşık 200 ...

2017-09-09 20:38:02
0

Güneş Haklı ya da haksız

 Beşiktaş Teknik Direktörü Şenol Güneş, Karabükspor'u 1-0 mağlup ettikleri mücadelenin ardından oynanan oyundan memnun olduğunu ...

2017-09-09 20:33:01
0

Antalya merkezli ByLock operasyonu Çok sayıda gözaltı

 Antalya merkezli 16 ilde, Fetullahçı Terör  Örgütü/Paralel Devlet Yapılanması'na (FETÖ/PDY) yönelik soruşturma kapsamında 18  zanlı gözaltına alındı.

2017-09-09 20:26:03
0

Oğuzhan Özyakup Türkiye'de gördüğüm

 Beşiktaş'ın kaptanı Oğuzhan Özyakup, Karabükspor'u 1-0 mağlup ettikleri karşılaşmanın ardından isyan etti.

2017-09-09 20:27:02
0

Macron, Trump ve Abe ile Kuzey Kore yi görüştü

 Fransa Cumhurbaşkanı Emmanuel Macron, ABD Başkanı Donald  Trump ve Japonya Başbakanı Şinzo Abe ile telefonda Kuzey Kore ile ilgili  gelişmeleri ele aldı.

2017-09-09 20:22:03
0

'Almanya'nın Cumhurbaşkanı Erdoğan'

 AK Parti Genel Başkan Yardımcısı ve Parti Sözcüsü Mahir Ünal, Almanya'ya tepki gösterirken ilginç açıklamalarda bulundu.

2017-09-09 20:21:01
0

Minibüs ile otomobil çarpıştı Yaralılar var!

 Elazığ'da minibüs ile otomobilin çarpışması sonucu 7  kişi yaralandı.

2017-09-09 20:10:01
0

Beşiktaş'ın rakibi fena dağıldı

 Beşiktaş'ın Şampiyonlar Ligi'ndeki rakibi Monaco paramparça oldu.

2017-09-09 19:55:01
0

Son dakika Cumhurbaşkanı Erdoğan ABD Başkanı Trump ile görüştü

 Cumhurbaşkanı Erdoğan ABD Başkanı Trump ile telefonda görüştü.

2017-09-09 19:44:01
0

Van'dan acı haber! Şehit ve yaralılar var

 Van'ın Muradiye ilçesinde zırhlı aracın devrilmesi sonucu 1 polis memuru şehit olurken, 3 polis de yaralandı.

2017-09-09 19:43:01
0

Cumhurbakanı Erdoğan Astana da Türkiye pavyonunu gezdi

 Kazakistan'ın başkenti Astana'da bulunan Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve eşi Emine Erdoğan ile beraberindeki Türk heyeti Astana EXPO 2017 Türkiye ...

2017-09-09 19:40:02
0

Cumhurbaşkanı Erdoğan Trump ile görüştü

 Cumhurbaşkanı Erdoğan, ABD Başkanı Trump ile telefonda görüştü.

2017-09-09 19:25:01
0

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Ruhani ile görüştü

 Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, İran Cumhurbaşkanı  Hasan Ruhani ile bir araya geldi.

2017-09-09 19:19:01
0

Son dakika Van da zırhlı polis aracı takla attı 1 şehit, 3 yaralı

 VAN'ın Özalp İlçesi'ne bağlı Aşağıakçagül Mahallesi'nde sürücünün direksiyon kontrolünü yitirdiği zırhlı polis aracı takla attı. Kazada 1 polis ...

2017-09-09 19:04:04
0

Düğün konvoyunda PKK propagandasına yasal işlem

 Adana'da düğün konvoyunda terör örgütü PKK'yı simgeleyen bez parçasını salladıkları iddia edilen iki şüpheli ...

2017-09-09 19:04:03
0

CHP'den büyük skandal! Türk bayağını

 CHP'nin kuruluşunun 94. yıl dönümü dolayısıyla düzenlenen törende Türk bayrağının alana getirilmesi unutuldu.

2017-09-09 18:55:02
0

Çukurca da 3 terörist etkisiz hale getirildi

 Hakkari'nin Çukurca ilçesinde güvenlik güçlerine  sınırın Irak tarafından havanlı saldırıda bulunan 3 PKK'lı terörist etkisiz hale  getirildi.

2017-09-09 18:36:03
0

Alarm verildi! Türkiye sınırına yaklaştı

 Suriye'nin Türkmendağı bölgesinde iki ayrı noktada dün başlayan orman yangını, Türkiye sınırına bir kilometreye kadar yaklaştı.