2017-10-09 23:54:02
0

Teröristleri ülkeye sokan alçaklar tutuklandı

 Muğla’da teröristleri yasa dışı yollardan ülkeye sokan Suriyeli 3 gemi personeli ile bir terörist tutuklandı.

2017-10-09 23:52:02
0

İzlanda tarih yazdı!

 İzlanda DÜnya Kupası'nda! İzlanda, Dünya Kupası Avrupa Elemeleri I Grubu'nun son maçında Kosova'yı 2-0 yendi ve adını tarihinde ...

2017-10-09 23:50:02
0

Bale Dünya Kupası'nda yok

 İrlanda, Dünya Kupası için playoff oynama hakkı kazandı.

2017-10-09 23:40:04
0

Kayseri'de narkotik operasyonu 20 gözaltı

 Kayseri'de polisin bir eve düzenlediği uyuşturucu operasyonunda 20 kişi gözaltına alındı. Operasyon sırasında mahalleli polislere alkış ve ...

2017-10-09 23:32:04
0

Manisa'da kaçak mazot operasyonu

 Manisa'nın Kula ilçesi'nde bir işyerine düzenlenen operasyonda çok miktarda kaçak mazot ele geçirildi.

2017-10-09 23:21:01
0

Skandal büyükelçiden geri adım sinyali

 ABD'nin Ankara Büyükelçisi John Bass, Türkiye'ye yönelik vize kararıyla ilgili, "Bu bir vize yasağı değil başvurular askıda. Bu büyük üzüntüyle ...

2017-10-09 23:10:02
0

Türkiye ile Ukrayna arasında 9 anlaşma

 Türkiye ve Ukrayna arasında ikili ve heyetler arası görüşmelerin ardından 9 farklı alanda anlaşma imzalandı.

2017-10-09 23:03:01
0

Osmaniye de zincirleme trafik kazası 1 ölü 4 yaralı

 Tarsus-Adana-Gaziantep (TAG) otoyolu Yarbaşı mevkisinde 7 aracın karıştığı  kazada, tıra arkadan çarpan otomobilde bulunan kişi yaşamını yitirdi

2017-10-09 23:02:02
0

ABD Büyükelçisi'nden vize açıklaması

 ABD Büyükelçisi John Bass, vize başvurularının askıya alınmasıyla ilgili olarak açıklama yaptı.

2017-10-09 22:45:01
0

Dışişleri nden AKPM ye sert tepki

 Dışişleri Bakanlığı, Vclav Havel İnsan Hakları Ödülü’nün FETÖ terör örgütü üyeliğinden yargılanan birine verilmesi ile ilgili, “Bir terör ...

2017-10-09 22:41:02
0

Kaliforniya da yangın nedeniyle acil durum ilan edildi

 Kaliforniya Valisi Brown, eyaletin kuzeyinde çıkan ve binden fazla evin tahrip olmasına ve birçok bölgede halkın tahliye edilmesine neden olan yangınlar ...

2017-10-09 22:39:01
0

Erdoğan, Kırım Tatar Toplumu temsilcilerini kabul etti

 Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Kırım Tatar Toplumu  temsilcileriyle görüştü.

2017-10-09 22:31:02
0

Tatil beldesinde korkunç olay

 Aydın’ın Didim ilçesinde makilik alanda yanmış bir kadın cesedi bulundu. Kadının üzerinde kimlik bulunmazken, polis olayla ilgili çok yönlü soruşturma ...

2017-10-09 22:24:01
0

Polonya Her türlü tehdide karşı hazır olmalılar

 Polonya Dışişleri Bakanı Waszczykowski, "NATO 360 dereceyi kapsayan bir tutum benimsemeli. NATO her türlü tehdide karşı hazır olmalı" dedi.

2017-10-09 22:21:02
0

İlker Başbuğ ABD gezisini iptal etti

 Eski Genelkurmay Başkanı İlker Başbuğ, ABD'nin vize kararını protesto etmek için ABD gezisini iptal etti

2017-10-09 22:20:03
0

'Altın Top' adayları belli oldu

 France Football dergisi tarafından yılın en iyi futbolcusunun belirlendiği "Altın Top" (Ballon d'Or) ödülü için adaylar belli ...

2017-10-09 22:18:03
0

ABD medyasında Türkiye manşetleri

 Amerikan Washington Post gazetesi , iki ülke arasında on yıllardır yaşanan en büyük krize neden olan vize kararını, 'ABD'nin ...

2017-10-09 22:15:03
0

Poroşenko, Mevlana nın sözleriyle konuşmasını bitirdi!

 Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ile ortak basın toplantısında açıklamalarda bulunan Devlet Başkanı Petro Poroşenko konuşmasını Mevlana'nın Aynı dili ...

2017-10-09 22:13:01
0

Zonguldak ta dehşet! 9 yerinden bıçaklanarak öldürüldü

 Zonguldak'ın Devrek ilçesinde 44 yaşındaki kadın, evde 9 yerinden bıçaklandı. Ağır yaralanan talihsiz kadın, kaldırıldığı hastanede hayatını kaybetti.

2017-10-09 22:08:02
0

Avrupa ülkesinde panik! Saldırgan yakalandı

 Fransa’nın güneyindeki Nice kentinde ünlü İngiliz yolu üzerinde bir bıçaklı saldırgan yakalandı.

2017-10-09 22:06:01
0

Pentagon ABD ordusu savaşa hazır olmalı

 ABD Savunma Bakanı James Mattis, ordunun Kuzey Kore’yle sorunun askeri çözümüne hazırlıklı olması gerektiğini belirtti.

2017-10-09 22:02:02
0

Macron'dan Türkiye açıklaması Son derece kritik

 Fransa Cumhurbaşkanı Macron, "Suriye, Lübnan, Ürdün ve Türkiye'de bulunan sığınmacılar konusu son derece kritik" dedi.

2017-10-09 22:01:01
0

Fransa’da bıçaklı saldırgan paniği!

 Fransa’nın güneyindeki Nice kentinde ünlü İngiliz yolu üzerinde bir bıçaklı saldırgan yakalandı.

2017-10-09 22:00:02
0

Dursun Özbek Aslan yürekli çocuklarımız

 Galatasaray Spor Kulübü Başkanı Dursun Özbek, Avrupa Şampiyonu olan Ampute Milli Takımımız'ı tebrik etti.

2017-10-09 22:00:01
0

Katalonya tek taraflı bağımsızlık ilanını bekliyor

 Katalonya yerel parlamentosunun yarın 'tek taraflı bağımsızlık' ilan etmesi bekleniyor. İspanya hükümeti, 'sembolik' veya 'gerçek' her türlü bağımsızlık ...

2017-10-09 21:59:02
0

Katalonya tek taraflı bağımsızlık ilanını bekliyor

 Katalonya yerel parlamentosunun yarın 'tek taraflı bağımsızlık' ilan etmesi bekleniyor. İspanya hükümeti, 'sembolik' veya 'gerçek' her türlü bağımsızlık ...

2017-10-09 21:56:03
0

İlker Başbuğ'dan ABD kararı

 Eski Genelkurmay Başkanı İlker Başbuğ, vizesi olmasına rağmen davet edildiği 29 Ekim resepsiyonuna katılmayacağını, ABD'nin kararını protesto ...

2017-10-09 21:51:02
0

İşsiz babadan lösemili kızı için yardım çağrısı

 Zonguldak'ta, 3,5 ay önce lösemi teşhisiyle tedavi görmeye başlayan 8 yaşındaki Irmak Tıska, sağlığına kavuşmanın hayalini kuruyor.

2017-10-09 21:47:01
0

Macron Türkiye de bulunan sığınmacılar konusu son derece kritik

 Fransa Cumhurbaşkanı Macron, "Suriye, Lübnan, Ürdün ve Türkiye'de bulunan sığınmacılar konusu son derece kritik" dedi.

2017-10-09 21:45:01
0

Karacan Hedeflerimize ulaşmak istiyorsak birlikte Türkiye olmalıyız

 AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Karacan, "Türkiye'nin 2019, 2023, ve 2071 hedeflerine eğer ulaşmak istiyorsak sivil toplum örgütleri ile hep birlikte ...

2017-10-09 21:22:02
0

Habur’da askerler gece tatbikatı yaptı

 Kuzey Irak sınırında, TSK ile Irak güçlerinin ortak yaptığı tatbikatın 22'inci gününde askerler bir gece tatbikatı daha yaptı.

2017-10-09 21:05:01
0

Silopi-Habur bölgesinde Türk ve Irak askerlerinden gece tatbikatı

 Türk Silahlı Kuvvetleri tarafından, üçüncü safhası Irak Silahlı Kuvvetleri birliklerinin de katılımıyla yürütülen tatbikat devam ediyor.

2017-10-09 21:03:01
0

Katar Emiri iş birliği protokollerini imzaladı

 Katar Emiri Şeyh Temim bin Hamed Al Sani'nin, Türkiye ile daha önce yapılan protokolleri onayladığı bildirildi.

2017-10-09 21:00:02
0

İngiltere'yi ilk kez devirdik

 Türkiye tarihinde, ilk defa İngilizleri futbolda Ampute Milli Takımıyla yenmeyi başardı.

2017-10-09 20:56:02
0

Tam 62 bin ton Avrupa'da lideriz!

 OMÜ Ziraat Fakültesi Bahçe Bitkileri Öğretim Üyesi Prof. Dr. Serdar, 'Yıllık 62 bin ton kestane üretimiyle Türkiye ...

2017-10-09 20:50:05
0

Samsun'da silahlı kavga 1 ölü

 Samsun'un Bafra ilçesinde tabancayla vurulan bir kişi yaşamını yitirdi

2017-10-09 20:48:02
0

Dışişleri'nden AKPM'ye sert tepki!

 Dışişleri Bakanlığı, FETÖ üyesine verilmesine ilişkin 'AKPM'nin Vaclav Havel Ödülü'nün bir terör ...

2017-10-09 20:46:02
0

Erdoğan'dan tarih yazan Millilere tebrik

 Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Türkiye Ampute Milli Takımı'na tebrik telgrafı gönderdi.

2017-10-09 20:43:01
0

Sakarya da korkunç şüphe! 19 kişi hastaneye

 Sakarya'nın Serdivan ilçesinde bulunan Tapu Müdürlüğüne gönderilen zarf içindeki 'Islak Peçete' ekipleri alarma geçirdi.

2017-10-09 20:40:03
0

Ankara'da yarın bazı yollar trafiğe kapatılacak

 Başkent'te, tren garı saldırısının 2. yılı etkinlikleri nedeniyle bazı yollar araç trafiğine kapatılacak.

2017-10-09 20:36:01
0

Emniyet ten yeni Bylock listesi haberine yalanlama

 Emniyet Genel Müdürlüğünce, bazı haber sitelerinde yer alan, "30 bin kişilik yeni ByLock listesi" tespit edildiğine dair haberlerin gerçeği yansıtmadığı ...

2017-10-09 20:34:03
0

Rus uzman ABD'nin asıl endişesi Erdoğan!

 Türkiye ve ABD arasındaki ihtilafların ciddi bir gerilime yol açmayacağını söyleyen Rus uzman Andrey Suzdaltsev, stratejik ortaklığın ...

2017-10-09 20:35:01
0

Ankara da yarın bazı yollar trafiğe kapatılacak

 Başkent'te, tren garı saldırısının 2. yılı etkinlikleri  nedeniyle bazı yollar araç trafiğine kapatılacak.

2017-10-09 20:30:02
0

Gomis'ten 'Türkiyem' mesajı

 Galatasaray'ın Fransız golcüsü Bafetimbi Gomis, sosyal medya hesabı üzerinden Ampute Milli Takımı'na destek mesajı paylaştı.

2017-10-09 20:21:01
0

Birleşik Krallık Başbakanı May den Brexit açıklaması

 Birleşik Krallık Başbakanı May, "Bir sonraki aşamayı dört gözle bekliyoruz ancak top onların bahçesinde. Olumlu bir karşılık alacağımız konusunda ...

2017-10-09 20:13:01
0

BBP de kurultay süreci başladı

 BBP Genel Başkan Yardımcısı Karabulut, olağan kurultay sürecinin başlatıldığını söyledi.

2017-10-09 20:05:02
0

Kahramanmaraş ta FETÖ/PDY operasyonu 15 gözaltı

 Kahramanmaraş'ta FETÖ'nün şifreli haberleşme uygulaması ByLock'u kullandıkları iddiasıyla 15 kişi gözaltına alındı.

2017-10-09 19:49:01
0

Son dakika Bayrampaşa da stadyumda yangın! Müdahale ediliyor

 Bayrampaşa Belediyesi Stadı ve Spor Tesisleri'nde yangın çıktı. İçeride bulunan sporcu çocuklar tahliye edilirken olay yerine sevk edilen itfaiye ekipleri ...

2017-10-09 19:45:01
0

Park etmeye çalıştığı otomobille 3 metrelik boşluğa düştü

 Isparta'da, Birsen Ö.'nün park etmek isterken kontrolünü kaybettiği otomobil bir işyerinin önündeki 3 metrelik boşluğa düştü.

2017-10-09 19:44:02
0

Kars’da çok sayıda mühimmat ele geçirildi

 Kars Jandarma Komutanlığınca düzenlenen 'Şehit Jandarma Uzman Çavuş Ahmet Ece Operasyonu'nda PKK’lı teröristlere ait 4 sığınakta çok sayıda mühimmat ve ...