2017-12-07 23:48:03
0

Bitlis'teki sokağa çıkma yasağı kaldırıldı

 Bitlis'te merkeze bağlı 8 köy ve 3 mahallede uygulanan sokağa çıkma yasağı kaldırıldı.

2017-12-07 23:34:01
0

Dinamo Kiev şovla turladı

 UEFA Avrupa Ligi B Grubu'nda Dinamo Kiev sahasında Partizan'ı 4-1 yendi.

2017-12-07 23:30:01
0

Liberya da devlet başkanı seçiminin ikinci turu yapılacak

 Liberya'da Yüksek Mahkeme, devlet başkanlığı seçiminin  ilk turunda hile yapıldığı gerekçesiyle adaylardan birinin şikayetinin yeterli  delil içermediği ...

2017-12-07 23:29:02
0

Bakan Albayrak, Ayla filminin minik yıldızıyla fotoğraf çektirdi

 Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Berat Albayrak, Güney Kore ziyareti sırasında Ayla filminin küçük yıldızı, Koreli oyuncu Seol ile fotoğraf çektirdi.

2017-12-07 23:28:01
0

Beşiktaş'tan ülke puanına dev katkı!

 Avrupa kupalarında bu sezon 3 Türk takımı mücadele ederken, ülke puanına yapacakları katkı, Türkiye'nin sıralaması açısından ...

2017-12-07 23:25:02
0

İsrail Gazze yi vurdu

 İsrail'in, abluka altındaki Gazze Şeridi'ne savaş uçağı ve tanklarla saldırı düzenlediği bildirildi.

2017-12-07 23:19:01
0

Ağrı da FETÖ/PDY operasyonunda 3 gözaltı

 Ağrı'da Fetullahçı Terör Örgütü/Paralel Devlet  Yapılanması'na (FETÖ/PDY) yönelik operasyonda  3 şüpheli gözaltına alındı.

2017-12-07 23:12:03
0

Lider Milan mağlubiyetle bitirdi

 UEFA Avrupa Ligi D Grubu son haftasında Milan, deplasmanda Rijeka'ya 2-0 mağlup oldu ve Gattuso, 2. maçından da yenilgiyle ayrıldı.

2017-12-07 23:12:03
0

Atalanta, Lyon'u devirdi zirvede bitirdi

 UEFA Avrupa Ligi E Grubu son maçında Atalanta kendi evinde Lyon'u ağırladı. Kazanan takım 1-0'lık skorla Atalanta oldu.

2017-12-07 23:10:01
0

İsrail Gazze'yi vurdu

 İsrail'in, abluka altındaki Gazze Şeridi'ne savaş uçağı ve tanklarla saldırı düzenlediği bildirildi.

2017-12-07 22:46:01
0

Rıza Sarraf hakkında 'tecavüz' davası açıldı

 ABD'deki davada Rıza Sarraf hakkında bir iddia daha ortaya atıldı. New York Times, eski koğuş arkadaşının tecavüz ve cinsel saldırı ...

2017-12-07 22:45:01
0

ABD nin kararına, İİT Kadın Danışma Konseyi nden tüm insanlığa çağrı

 İslam İşbirliği Teşkilatı Kadın Danışma Konseyi (İİT),  ABD'nin Kudüs'ü "İsrail'in başkenti" olarak tanımasına ilişkin, "Hiçbir tarihi,  siyasi, ...

2017-12-07 22:41:02
0

Gazze den roketler fırlatıldı! İsrail de sirenler çaldı

 İsrail Ordu Sözcüsü Adrae, Gazze'den İsrail'e doğru iki roket atıldığını ancak roketlerin Gazze'de düştüğünü belirtti. İsrail'in Gazze sınırında ...

2017-12-07 22:36:01
0

Zarrab davasında bir ilk yaşandı

 Amerika'da devam edilen Reza Zarrab davasında ilk kez Gülen örgütünden söz edildi.

2017-12-07 22:33:01
0

FETÖ nün adliye yapılanması davasında 114 sanığa hapis cezası

 FETÖ'nün adliye yapılanması davasında 114 sanığa 1 yıl 6 ay ile 12 yıl arasında değişen oranlarda hapis cezası verildi.

2017-12-07 22:24:01
0

ABD de lisede silahlı saldırı 2 ölü

 ABD'nin New Mexico eyaletinde lisede meydana gelen silahlı saldırıda iki öğrenci öldü.

2017-12-07 22:23:01
0

ABD de Demokrat senatör taciz iddialarının ardından istifa edeceğini açıkladı

 ABD'de hakkında cinsel taciz iddiaları çıkan Senatör Franken, gelecek haftalarda istifa edeceğini açıkladı.

2017-12-07 22:18:02
0

Yılın en iyi futbolcusu belli oldu!

 Ballon d'Or 2017'nin sahibi Cristiano Ronaldo oldu. Portekizli yıldız kariyerinde 5. kez bu ödülü kazandı.

2017-12-07 22:16:02
0

Reza Zarrab davasının seyrini değiştirecek gelişme

 ABD'nin İran'a karşı yaptırımlarını delme davasında dün de ifade vermeye devam eden davanın İran asıllı Türk tanığı Reza ...

2017-12-07 22:15:02
0

Bolu da Kurmay Albay gözaltına alındı

 Diyarbakır merkezli FETÖ/PDY soruşturması kapsamında Bolu 2'nci Komando Tugay Komutanlığı Kurmay Başkanı Kurmay Albay M.Y. Bolu'da gözaltına alındı.

2017-12-07 22:10:04
0

ABD'de lisede silahlı saldırı 2 ölü

 ABD'nin New Mexico eyaletinde lisede meydana gelen silahlı saldırıda iki öğrenci öldü.

2017-12-07 21:44:01
0

Belçika'dan sert tepki Yangına körükle gidiyor

 Belçika Başbakanı Charles Michel, ABD'nin küstah kararına sert tepki gösterdi.

2017-12-07 21:44:01
0

Evin duvarına çarpan minibüsün şoförü öldü

 Antalya'nın Manavgat ilçesinde evin duvarına çarpan  minibüsün şoförü hayatını kaybetti.

2017-12-07 21:43:01
0

Fransa da cami işgaline hapis cezası

 Fransa'da mahkeme, ülkenin batısındaki Poitiers kentinde 5 yıl önce inşa halindeki caminin çatısına çıkarak zarar veren ve İslam karşıtı sloganlar atan ...

2017-12-07 21:40:01
0

Kritik gelişme! Adım adım Galatasaray'a!

 Transfer çalışmalarını sürdüren Galatasaray'ın Filipe Luis transferinde büyük aşama kaydettiği öğrenildi.

2017-12-07 21:31:01
0

Pendik te akıl almaz olay! Tampona sıkışan yaralı köpekle

 AKILLARA durgunluk veren bu görüntü, dün D-100 Karayolu Pendik mevkinde otomobiliyle seyreden İbrahim Şahin isimli duyarlı bir sürücü tarafından çekildi. ...

2017-12-07 21:28:04
0

Gaziantep’te 2 DEAŞ’li tutuklandı

 Gaziantep'te DEAŞ terör örgütüne yönelik yürütülen çalışmalar kapsamında gözaltına alınan 3 kişiden ...

2017-12-07 21:26:03
0

ABD'den vatandaşlarına 'Türkiye' uyarısı

 ABD Dışişleri Bakanlığı, Türkiye'deki vatandaşlarını, Amerikan diplomatik temsilcilikleri çevresinde düzenlenen Kudüs ...

2017-12-07 21:20:02
0

Avrupa Parlamentosu'nda rezalet görüntü

 Avrupa Parlamentosu (AP) adeta PKK'lı teröristlerin üssü haline geldi. AP'de Ortadoğu'daki gelişmelerin konuşulduğu ...

2017-12-07 21:19:01
0

Lavrov ile Tillerson Viyana da buluştu

 Rusya Dışişleri Bakanı Sergey Lavrov’un, ABD’li  mevkidaşı Rex Tillerson ile bir araya geldiği görüşmede, ABD’de faaliyet gösteren  Rus diplomatlar ...

2017-12-07 21:14:01
0

İstanbul'da akılalmaz görüntü

 AKILLARA durgunluk veren bu görüntü, dün D-100 Karayolu Pendik mevkinde otomobiliyle seyreden İbrahim Şahin isimli duyarlı bir ...

2017-12-07 21:02:02
0

Fenerbahçe Şampiyonlar Ligi'ne kötü başladı

 Fenerbahçe, CEV Şampiyonlar Ligi A Grubu ilk hafta maçında Knack Roeselare'e 3-1 mağlup oldu.

2017-12-07 21:02:01
0

Cumhurbaşkanı Erdoğan Atina'da konuşuyor

 Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Yunanistan'ın başkenti Atina'da resmi akşam yemeğinde konuşma yapıyor...

2017-12-07 21:01:01
0

Cumhurbaşkanı Erdoğan dan önemli açıklamalar

 Yunanistan'da bulunan Cumhurbaşkanı Erdoğan canlı yayında açıklamalar yapıyor.

2017-12-07 20:59:01
0

Yolcunun yaptığı uçak geri döndü

 Malaga-İstanbul seferini yapan Türk Hava Yolları’na ait uçakta bulunan bir yolcu, kalkış öncesi kabin memurunun fotoğrafını çekti. Bunun üzerine pilot, ...

2017-12-07 20:52:06
0

4 bin 116 defa girdiği ByLock'u inkar etti

 Meslekten ihraç edilen eski hakim, eşinin üzerine kayıtlı olan ve kendisinin kullandığını ifade ettiği hattan 4 bin 116 defa ByLock'a ...

2017-12-07 20:52:02
0

Bursaspor maçı öncesi Fenerbahçe'ye kötü haber

 Fenerbahçe'nin yükselen performansı ile dikkat çeken ismi Alper Potuk, sakatlığı nedeniyle Bursaspor maçı kadrosunda yer almadı.

2017-12-07 20:53:01
0

Avrupa Parlamentosu ndan skandal bağlantı!

 AP'de Orta Doğu'daki gelişmelerin konuşulduğu görüşmeye YPG'li kadın terörist bağlandı.

2017-12-07 20:42:01
0

TMSF ye devredilen şirketin kurye aracından 1 milyon TL çalındı

 GAZİANTEPte FETÖ/PDY soruşturması kapsamında sahipleri tutuklanan ve kayyum atandıktan sonra TMSFye devredilen Naksan Holdingin tahsilat kurye aracından 130 bin ...

2017-12-07 20:40:01
0

Cumhurbaşkanı Erdoğan Putin'le Kudüs'ü görüştü

 Cumhurbaşkanı Erdoğan, Rusya Federasyonu Başkanı Putin ile telefonda görüştü. Görüşmede, Kudüs konusundaki son gelişmeler ...

2017-12-07 20:41:01
0

4 bin 116 defa kullandı ByLock u inkar etti

 Adana'da Fetullahçı Terör Örgütü/Paralel Devlet  Yapılanması (FETÖ/PDY) soruşturması kapsamında, hakkında "silahlı terör örgütüne  üye olma" ...

2017-12-07 20:37:02
0

Erdoğan Putin le görüştü

 İki liderin gündeminde ABD'nin Kudüs adımı vardı

2017-12-07 20:24:02
0

İki Bosnalı futbolcu kazada hayatını kaybetti

 Bosna Hersekli iki futbolcu Ibro Merdan ve Benaris Karamovic, trafik kazasında hayatını kaybetti.

2017-12-07 20:02:03
0

Dünya kaynıyor! 'Savaş kaçınlmaz'

 ABD'nin müttefiki Güney Kore ile Kore Yarımadası'ndaki askeri tatbikatı devam ederken Kuzey Kore'den sert bir açıklama geldi.

2017-12-07 19:59:02
0

Prof Dr Karatay Erkeklerin ömrü, kendilerine bakmazlarsa kadınlardan daha kısa olur

 İÇ Hastalıkları ve kardiyoloji uzmanı Prof. Dr. Canan Karatay, "Erkeklerde X ve Y kromozomu var. Y kromozomuna baktığınızda bir bacağı eksik. O sebeple ...

2017-12-07 19:40:01
0

Bolu da terör örgütü DEAŞ operasyonu

 Bolu'da terör örgütü DEAŞ'a yönelik operasyonda Irak  uyruklu bir kişi gözaltına alındı.

2017-12-07 19:39:01
0

Bolu 2 Komando Tugay Komutanlığı Kurmay Başkanı gözaltına alındı

 Diyarbakır merkezli Fetullahçı Terör Örgütü/Paralel Devlet  Yapılanması (FETÖ/PDY) soruşturması kapsamında Bolu 2. Komando Tugay Komutanlığı  Kurmay ...

2017-12-07 19:33:02
0

Cumhurbaşkanı Erdoğan Papa konuştu

 Cumhurbaşkanı Erdoğan Papa ile Kudüs'ü konuştu.

2017-12-07 19:32:02
0

Cumhurbaşkanı Erdoğan Papa ile görüştü

 Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Papa ile Kudüs konusunu konuştu.

2017-12-07 19:31:01
0

Uganda da Güney Sudanlı vekile suikast

 Güney Sudanlı milletvekili Jacob Gale'nin Uganda’da  öldürüldüğü bildirildi.